quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:20 schreef pietkanarie het volgende:
De documentaire 'nachtvlindertje' (over een meisje dat op haar 26e verjaardag euthanasie laat doen) was wel even meer dan drie keer slikken. Zo'n dubbel verhaal. Heel triest en mooi tegelijk...
Ja, die is het inderdaad. Was zeker wel heftig... vooral richting het einde van de documentaire (en dus ook haar leven)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]klinkt heftig inderdaad, ik ga hem vanavond terugkijken, thanks.
http://pers.ncrv.nl/persb(...)-dagen-van-priscilla
Ik heb wel wat domme opmerkingen gemaaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:12 schreef M1979 het volgende:
[..]
What happened? Heb je een erg lompe actie gehad?
1 tip. Niet doen.. Was zelfs advies van belastingadviseur: niet doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Moet dat ook nog steeds invullen. Had ook een brief binnen gekregen en daarin stond dat ik aardig wat kon terug krijgen.
Alleen moet eerst een Digi-D aanvragen en heeeeeel goed mijn jaaropgave zien te vinden van 2011.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1 tip. Niet doen.. Was zelfs advies van belastingadviseur: niet doen.
Brief hoeft niet te kloppen.quote:
Oh well, iedereen maakt wel eens een domme opmerking. Shit happens!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb wel wat domme opmerkingen gemaakt
En ik maak mezelf gewoon echt gek wat nergens voor nodig is..
Dat is gewoon lui, want elk jaar kun je geld terug krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Brief hoeft niet te kloppen.
http://www.belastingdiens(...)astingteruggaaf+2011
Dan mag je elk jaar belasting gaan doen, want dan sta je gezellig in hun systeem.
En jij maar depressief lopen doen hierquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef Mishu het volgende:
Geweldig!!! Scriptie gehaald met een 7,3
En moe
Iemand is verliefdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Leuke vakantie tot nu toe.
Maar mis hem toch wel, dat terwijl ik hem eergisteren nog zag
Verliefd zijnquote:
son im disappoint.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
De hele fucking dag in bed gelegen en geen reet uitgevoerd.![]()
![]()
Als het wederzijds is, dan is dat het mooiste gevoel wat er bestaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verliefd zijn
Verliefd worden
Iemand missen
8 weken vakantie lijkt nu ook helemaal niet meer leuk, maarja, komt vast goed als ik eenmaal daar ben
Toch wel gerukt met bier?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
![]()
Was je ziek? Of gewoon geen zin om op te staan? Af en toe doe ik dat ook wel... vooral in de herfst/winter. Na een drukke week eerst lekker lang slapen, dan laptop aan en blijven liggen. Beetje lezen, muziek luisteren... kan allemaal in bed. Heerlijk, vooral op een dag waarop het alleen maar regent. Krijg er al weer helemaal zin in. Helaas is de constatering dat je een hele dag echt he-le-maal niks gedaan hebt altijd een beetje jammer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
![]()
Oh my. Dat zijn de beste winterdagenquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:44 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Was je ziek? Of gewoon geen zin om op te staan? Af en toe doe ik dat ook wel... vooral in de herfst/winter. Na een drukke week eerst lekker lang slapen, dan laptop aan en blijven liggen. Beetje lezen, muziek luisteren... kan allemaal in bed. Heerlijk, vooral op een dag waarop het alleen maar regent. Krijg er al weer helemaal zin in. Helaas is de constatering dat je een hele dag echt he-le-maal niks gedaan hebt altijd een beetje jammer.
Hier ook. Nodig terwijl ik weet dat ik ook andere dingen wil doen...quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:44 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Was je ziek? Of gewoon geen zin om op te staan? Af en toe doe ik dat ook wel... vooral in de herfst/winter. Na een drukke week eerst lekker lang slapen, dan laptop aan en blijven liggen. Beetje lezen, muziek luisteren... kan allemaal in bed. Heerlijk, vooral op een dag waarop het alleen maar regent. Krijg er al weer helemaal zin in. Helaas is de constatering dat je een hele dag echt he-le-maal niks gedaan hebt altijd een beetje jammer.
Start rollercoaster tycoon maar even op jah!!quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:15 schreef RockNijntje het volgende:
Vandaag kan ik niet slapen door gedachten en onbeantwoorde vragen en morgen waarschijnlijk niet vanwege vrolijkheid.
Ik begin maar een pretpark, of zo.
Ik deel deze.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 02:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Start rollercoaster tycoon maar even op jah!!
Gevalletje huup-huup....Barbatruuk!quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb een chagerijnige start van de dag......ja, best wel om iets onbenulligs!Maar goed! Voel me er toch chago bij!
Moeders vroeg of ik de strijk wilde doen. Ok. Een hoop opgevouwen en opgeborgen. Nog drie stuks om te strijken (want moeders wilt een hele hoop gestreken hebben, wat eigenlijk vaak overbodig is voor die stuks) Ben ik even de kamer uit. Kom ik terug. Een hele nieuwe stapel! xD Waar ze dat vandaan toverde.....
quote:
Neen.quote:
Nou, ik heb een aantal deadlines staan en ik hield me een beetje verborgen voor de computer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:44 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Gastquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[..]
Neen.
[..]
Nou, ik heb een aantal deadlines staan en ik hield me een beetje verborgen voor de computer.Dus dan maar slapen, dan kan je toch niet nadenken en heb je geen schuldgevoel... Tot je wakker wordt.
Maar ik ben dan ook depressief.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gastik zou echt depressief worden van een hele dag in bed liggen.
Gewoon lekker niet doen en een jaar over doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Geïrriteerd, moet een of ander ckv opdracht maken of ik ga niet over
Nee fuck jullie allemaal, het is vakantie
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon lekker niet doen en een jaar over doen.
Dat zal ze leren!
Oh wacht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |