Nee, we mogen het alleen herkansen bij een onvoldoende of bij niet (op tijd) inleveren. Dus bij een 5,5 mag je niks meer aanpassen. Wat ik nu heb zal wel genoeg zijn voor een krappe voldoende, maar dat staat zo lelijk als cijfer .quote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Precies.
Weet niet precies hoe het bij je zit, maar je zou hem ook nu in kunnen sturen, je cijfer afwachten, en dan eventueel voor de tweede kans nog wat verbeteren?
Of is die 2e kans ook al binnen een paar uur ofzo?
Oh dat hoor ik vaker ja, wat een boutregel.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, we mogen het alleen herkansen bij een onvoldoende of bij niet (op tijd) inleveren. Dus bij een 5,5 mag je niks meer aanpassen.
Ja, stom he. Haal je een 5.4 dan kun je er nog een acht van maken daarna, haal je een 5.5 dan kan je niet meer hoger halen. Eigenlijk slaat het nergens op.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik vaker ja, wat een boutregel.
Maar dan zou ik er nog even m'n best voor doen.
Precies, geef dan gewoon iedereen twee kansen....quote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, stom he. Haal je een 5.4 dan kun je er nog een acht van maken daarna, haal je een 5.5 dan kan je niet meer hoger halen. Eigenlijk slaat het nergens op.
Zullen ze wel teveel nakijkwerk vinden. Maar dit is slowchat. Dus ontopic: ik voel me niet meer besluiteloosquote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Precies, geef dan gewoon iedereen twee kansen....
Vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef ArnosL het volgende:
Bakermat . Zelfs na een keer of 20 luisteren blijven z'n sets echt ontzettend chill
Komt het door de toon waarop deze persoon praat oid? Kun je bij die persoon aangeven wat er mis gaat in de communicatie?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Vandaag
Ot: Baal van mezelf dat ik geïrriteerd raak na het bellen met de persoon, die me in deze lastige situatie zo ongeveer continue en het meest steunt. Voel me als een ondankbaar kreng.
Ach voor hoelang zal die eentonigheid duren?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Luxuria het volgende:
Het wordt een beetje eentonig, maar
Zin in de volgende date met hem
Heb je geen auto?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:54 schreef Scorpie het volgende:
Prima, ben op een nieuwe klus gezet wat helaas veel reistijd met zich mee brengt (Leiden <> Beverwijk) maar de opdracht zelf is
Dan is het alsnog een roteind elke dag toch.quote:
nice en gefeliciteerd, want dat is het wel waard denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zojuist schriftelijk aanbod voor een PhD plek op de mat mogen vinden Kan 'm nog niet accepteren omdat er ook nog een beurs moet komen waar ik voor gesolliciteerd heb (geen idee wat de kans is dat ik die krijg, niet gigantisch groot vast), maar zo dat papier in handen hebben is 'n mooi begin Zou ik dan tóch straks nog 3 jaar extra mogen studeren ?
Klinkt goed. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 juni 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Zojuist schriftelijk aanbod voor een PhD plek op de mat mogen vinden Kan 'm nog niet accepteren omdat er ook nog een beurs moet komen waar ik voor gesolliciteerd heb (geen idee wat de kans is dat ik die krijg, niet gigantisch groot vast), maar zo dat papier in handen hebben is 'n mooi begin Zou ik dan tóch straks nog 3 jaar extra mogen studeren ?
Zomer is ook leukquote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Vandaag
Ot: Baal van mezelf dat ik geïrriteerd raak na het bellen met de persoon, die me in deze lastige situatie zo ongeveer continue en het meest steunt. Voel me als een ondankbaar kreng.
Ik hoop dat er snel wat schot in komt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach voor hoelang zal die eentonigheid duren?
Jawel want consultancy, maar veel file's op dat stuk. Daarnaast ben ik gewend om naar Den haag te rijden, das heel wat korter maar goed, mag niet klagen hierquote:
Huwelijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel wat schot in komt.
Bedankt! Het is een begin hier in het VK is een PhD gewoon studeren en geen baan, dus ik kan het alleen doen als ik de beurs waar ik voor gesolliciteerd heb óók krijg, maar dat hoor ik pas over 2.5 week. Maar, zonder plek zou ik sowieso nergens zijn Doe een onderzoeksmaster sociale geografie, en de PhDplek is in 'Sociology and Social Policy'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:21 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dan is het alsnog een roteind elke dag toch.
[..]
nice en gefeliciteerd, want dat is het wel waard denk ik
Ik ben mobiel dus sorry als het in je fobo staat ofzo, maar wat studeer je?
Bijvoorbeeldquote:
Ik ook. Wisselvallige updates zijn veel spannender. GO FOR IT! Stel me niet teleur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik hoop dat er snel wat schot in komt.
Wow super!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geweldig voor mijn adviesrapport een 8 en het adviesgesprek een 9 gehaald
Yes deze boy heeft het nog in zichquote:
Vandaag waren de appjes wat minder vrolijk dan anders en nu word ik meteen weer onzekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Wisselvallige updates zijn veel spannender. GO FOR IT! Stel me niet teleur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |