Hier verbaas ik me ook soms over. Waarom zou je nu al burgerlijk leven als het ook vanaf je 40e een keer kan. Of nog later. Of nooit... je bent veel korter jong dan dat je 'oud' bent (als je het goed doet). Dus ik denk ook: je bent nu nog jong. Geniet ervan, maak er gebruik van. Burgerlijk zijn kan nog lang genoeg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, omdat die kut vriendengroep van me veel te burgerlijk wordtKan nog geen avondje een BBQ plannen, omdat de helft bij voorbaat al zegt het niet laat te maken vanwege werk en andere verplichtingen.
Leef verdomme eens, je bent 20-25 en gedraagt je als een wijf van 50. Leuk, iets met je vrienden organiseren..
Ik snap heus wel als mensen moeten werken. Maar ik organiseer een BBQ om eens gezellig te doen met ze. Daarna een kampvuur maken in een grote vuurkorf. Zoiets is gewoon gaaf om te doen, zeker op een mooie zomeravond en wat bier erbij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Hier verbaas ik me ook soms over. Waarom zou je nu al burgerlijk leven als het ook vanaf je 40e een keer kan. Of nog later. Of nooit... je bent veel korter jong dan dat je 'oud' bent (als je het goed doet). Dus ik denk ook: je bent nu nog jong. Geniet ervan, maak er gebruik zijn. Burgerlijk zijn kan nog lang genoeg.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil 'm inkoppen, maar ik doe het niet. Must resist
Sterkte man, wat er ook precies is.
OT: Hertentamen nummer 1 goed gemaakt. Nummer 2 wordt morgen een big fat fail
Zo gaat het al een aantal weken, dus ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:36 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Echt? Af en toe een dagje vind ik best lekker hoor. Moet je niet dagelijks doen nee, maar soms kan het heel fijn zijn.
OT: blij dat ik mijn mondelinge toets gehaald heb. Ik had daarvoor gesport en dat viel een beetje slecht. Voelde me niet heel geweldig dus ik zag het al gebeuren dat ik die toets dan niet zou halen. Maar gelukt. Verder voel ik me nog steeds erg moe van dat sporten en heb ik zin in komende zaterdag (naar openlucht opera)
True, so true. Haat aan mensen die te druk zijn met loonslaven en de mooie dingen vergeten. Je kan nog tot je 75e loonslaven zeg, doe leuke dingen zolang je kunt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, omdat die kut vriendengroep van me veel te burgerlijk wordtKan nog geen avondje een BBQ plannen, omdat de helft bij voorbaat al zegt het niet laat te maken vanwege werk en andere verplichtingen.
Leef verdomme eens, je bent 20-25 en gedraagt je als een wijf van 50. Leuk, iets met je vrienden organiseren..
Post hier in HVJJN meer dan me (uiteindelijk vast weer) lief is (en dat zegt dan ook weer iets over me, terwijl het niks oplost).quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Iedereen z'n gevoelens zijn belangrijk.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Post hier in HVJJN meer dan me (uiteindelijk vast weer) lief is (en dat zegt dan ook weer iets over me, terwijl het niks oplost).![]()
En ja, weer een post op deze manier
![]()
Je schrijft het van je af, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Post hier in HVJJN meer dan me (uiteindelijk vast weer) lief is (en dat zegt dan ook weer iets over me, terwijl het niks oplost).![]()
![]()
Hoezo dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
![]()
Precies, maar sowieso zal het met het brakheidsgehalte wel meevallen zolang je jezelf niet helemaal vol gooit met alcohol en een uurtje of 4/5 slaapt. Hoewel, ze zijn natuurlijk niks meer gewend...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik snap heus wel als mensen moeten werken. Maar ik organiseer een BBQ om eens gezellig te doen met ze. Daarna een kampvuur maken in een grote vuurkorf. Zoiets is gewoon gaaf om te doen, zeker op een mooie zomeravond en wat bier erbij.
Ik vraag me dan af waarom je dan niet één keer gewoon laat naar bed kunt gaan. Dan ben je maar een dagje brak op je werk, maar je hebt wel een awesome avond gehad met je vrienden. Kennelijk gaat die burgerlijkheid vóór een gezellige avond
Hou opquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Precies, maar sowieso zal het met het brakheidsgehalte wel meevallen zolang je jezelf niet helemaal vol gooit met alcohol en een uurtje of 4/5 slaapt. Hoewel, ze zijn natuurlijk niks meer gewend...
shit man.. sterkte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef HosselKoning het volgende:
Mijn late night snack is op de grond gevallen. GodverDOMME.
Doe dan een BBQ met de mensen die het wél leuk vinden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou opik vreet mezelf op hier door de houding die ze hebben. Ik heb ook al helemaal geen zin meer om die hele klote BBQ te regelen.
Haha, beetje ver niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wil jij een nieuw vriendje zijn? Dan gaan we binnenkort BBQ'en
Ik zou een abo op de Donald Duck overwegen.quote:
Wat de rest ook zegt: het is een prima plek om toch even te luchten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |