Geen mensen om uit te kiezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Moeten kiezen tussen 2 mensen is kut
Kom maar halen of vanmiddag,quote:
jammerquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm dat is een beetje ver. Jammer
Dan ga ik even tot rust komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zou een abo op de Donald Duck overwegen.
Was ist loss?
[..]
Wat de rest ook zegt: het is een prima plek om toch even te luchten.
OT: ik ben een beetje pissig op mijn onderrug: het kloteding moet gewoon alle kanten die ik wil op kunnen buigen zonder zo'n pijn te doen
Hee, komt wel goed, schatje *schuift glaasje roosvice naar je toe*quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Godverredomme Voel ik me alweer belabberd. Smerige verkoudheid! Vreselijke nacht achter de rug. Ben kapot. Heb vandaag wel een dienstje van het uitzendbureau, maar heb nog drie uur om mij daar lichamelijk op voor te bereiden. Bah!
En vanavond moet ik nog iemands haar doen. Daarna mag ik inzakken...... Morgen vrij. Hopelijk voel ik me zaterdag dan weer wat beter voor mijn vrijwilligerswerk.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je schrijft het van je af, niks mis mee.
OT: onverschillig.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Niemand kent je hier (denk ik?), en van je afschrijven kan soms ook goed werken hoor.
Beter dan er zelf mee blijven zitten.
Misschien niks mis mee, maar ik word een beetje moe van mezelf als ik iets van 5 (of meer)-ogen-berichten-per dag zie (die van mezelf dus) terwijl ik naar beneden scroll. Zeker als het van up naar down gaat en weer terug op 1 dag terwijl dat niet in die mate bij me past, maar bij de huidige situatie...Dat is dan weer niet fijn en confronterend Wil gewoon de -versie zijn die ik meestal was , maar goed, zo wil ik wel meer .quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat de rest ook zegt: het is een prima plek om toch even te luchten.
Ja oké dan kan ik het wel begrijpen. Dacht dat je meer zoiets had van dat je de topiclezers er niet mee wilde lastigvallen ofzo, en dat moet je niet denken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien niks mis mee, maar ik word een beetje moe van mezelf als ik iets van 5 (of meer)-ogen-berichten-per dag zie (die van mezelf dus) terwijl ik naar beneden scroll. Zeker als het van up naar down gaat en weer terug op 1 dag terwijl dat niet in die mate bij me past, maar bij de huidige situatie...Dat is dan weer niet fijn en confronterend Wil gewoon de -versie zijn die ik meestal was , maar goed, zo wil ik wel meer .
Bovendien alles komt en alles gaat, ook de vervelende momenten of dagen en het is gewoon handiger als ik dat gewoon nog vaker bedenk, voordat ik weer eens perse wil delen . Ofzo. Zoiets. Dus
Ben iets te vaak verkouden, wordt er gewoon een beetje chagerijnig van. Dan doe je gezond, maar de weerstand wilt niet echt meewerken!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hee, komt wel goed, schatje *schuift glaasje roosvice naar je toe*
Misschien was je anders nog wel zieker geweest.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan doe je gezond, maar de weerstand wilt niet echt meewerken!
Ja het kan altijd kutter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Misschien was je anders nog wel zieker geweest.
Positief blijven he.
ja zoietsquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja het kan altijd kutter.
of was dat je insteek niet?
En dat in 178 dagen, dat is 30x buikpijn per dag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Buikpijn. Voor de 5000e keer dit jaar.
Harde zijn ook niet alles...quote:
Nee, maar volgens mij stinken die wel minderquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Harde zijn ook niet alles...
!
Er is geen lichamelijke oorzaak gevonden. Waarschijnlijk door de stress ...quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
En dat in 178 dagen, dat is 30x buikpijn per dag.
Maar hoezo zo vaak buikpijn dan?
Leuk is anders, absoluut. Maar hey, don't let it ruin your dayquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben iets te vaak verkouden, wordt er gewoon een beetje chagerijnig van. Dan doe je gezond, maar de weerstand wilt niet echt meewerken!
Okay, chill........quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er is geen lichamelijke oorzaak gevonden. Waarschijnlijk door de stress ...
Pijnstillers werken niet. Waarschijnlijk omdat het niet lichamelijk is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:30 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Okay, chill........
Sterkte ermee dan.
Heb je wel pijnstillers ofzo of valt er echt gewoon niks tegen te doen?
Whahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Poeh, eerst ontzettend brak. Misselijk. Kutkater Niks gewend hiero Daarna toch maar even gaan liggen, wat geslapen en voel me nu een stuk beter
zeg dat maar niet, voor je het weet wordt het nog ergerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Ensemble het volgende:
Kwaad, teleurgesteld, stress, ziek, angst.
Kan niet erger worden dan dit.
Gratz!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
EPISCH
Ik ga promoveren interview gisteren was een succes en ze hebbem me zojuist een volledig gesponsorde PhDplek aangeboden start 1 oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |