Ik heb je zus bezwangerdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom wordt. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.
Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.
Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).
Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben.![]()
![]()
Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
HIJ IS ER DAMES EN HEREN!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan gvd iemand even een fatsoenlijk topic aanmaken vnvd!!!!!!
Bvd,
JMF
NEE TOCH?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
(Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald
ben je zijn homovriendje of wat loop je de hele tijd zijn kont te likken¿quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
HIJ IS ER DAMES EN HEREN!![]()
VMS terechte klacht. NU ff lezen.
Parkeren in de binnenstad kost hier 2,20 per uur, en we zijn 2,5 uur weggeweest wat afgerond wordt naar 3 uur. Dat grapje kostte me dus 6,60.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef AhmedJaret het volgende:
gierig hoor
je ziet dat ze het moeilijk heeft met een kleine op komst en nog haar om geld zeuren
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je zijn homovriendje of wat loop je de hele tijd zijn kont te likken¿
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef Adelante het volgende:
Je gaat familie toch geen geld vragen hiervoor
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.
Vrijdagavond, houd het even gezellig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.
het meisje achter de kassa is niet je zusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?
quote:
If srs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen. Dit klinkt als een gevalletje lasten zonder lusten.
[..]
Vrijdagavond, houd het even gezellig.
Nee, dat weet ik ook wel. Ben ook weer niet zo achterlijk.quote:
Ik zit al krap genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen.
Die was aan het werk vandaag, en ik ben de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen. Dit klinkt als een gevalletje lasten zonder lusten.
70 km, ik moet ook terug hè.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef jatochneetoch het volgende:
Jezus niet eens een ritje van 35 km voor je zwangere zus over hebben
Ja, Frankie ik weet nooit hoe hoog in te zetten op je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Ben ook weer niet zo achterlijk.
HET IS JE ZUS GASTquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?
Altijd laag inzetten, dan kan het alleen meevallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, Frankie ik weet nooit hoe hoog in te zetten op je.
ja dus inc parkeer geld ben je nog geen 15 euro kwijt.quote:
Een asociale zus die niet zelf aanbiedt om de kosten te dekken die iemand anders voor haar maakt voor een gunst waar ze zelf om vraagt.quote:
Ze lag, neem ik aan, wel voor de lol te neuken. En nu moet broer maar dokken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig. Weet je wel niet hoeveel geld het kost een babykamer in te richten! En als ze dan ook nog eens weinig verdienen én ze zit nog op school. Tja dan heeft ze echt heel weinig te besteden lijkt me. Niet zo lullig doen om een tientje joh
Als ik niet was gegaan had het me 15 euro minder gekost.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:16 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
ja dus inc parkeer geld ben je nog geen 15 euro kwijt.
Als je echt zo graag geld had gewild dan had je dat van te voren af moeten spreken.
Van je familie hoor je gewoon uit te kunnen gaan dat zoiets gratis is.
Zelfs als ik dat gewoon aan een vriend vraag doen de meeste het zo gratis.
Ik kijk het nog even aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik neem aan dat je het contact verbreekt met je zus.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik niet was gegaan had het me 15 euro minder gekost.
[..]
Ik kijk het nog even aan.
Niet relevant.quote:
Ik vind het zelf ook niet helemaal verstandig om aan kinderen te beginnen als je je studie nog niet eens hebt afgerond en nog aan een baan moet zien te komen. Maar ja..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ze lag, neem ik aan, wel voor de lol te neuken. En nu moet broer maar dokken?
Maar ja wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet helemaal verstandig om aan kinderen te beginnen als je je studie nog niet eens hebt afgerond en nog aan een baan moet zien te komen. Maar ja..
Die koopt ze in zoverre voor de lol omdat ze schijnbaar een kind moest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig.
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje vind ik...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en dan verbruikt mijn 2.0 liter LSi geen benzine ofzo?
Oh, dus nu is het mijn schuld dat ze haar broek niet dicht kon houden en moet het mij maar geld gaan kosten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje...
Vraag jemapellefrikandelle maar, die weet ook hoe ze vanbinnen voelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Post pics van je zus toen ze nog niet zwanger was.
Schijnbaar heeft zijn zus het financieel beter aangezien zij zich een baby kan veroorloven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje vind ik...
Post even pics dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zet er trouwens ff bij wie je zus heeft zwanger gemaakt VMS!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou de het niet uitmaakt dat ik het dom vind
quote:
In het vervolg even zelf je huiswerk doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
kwaliteitje deze foto dank u chinese inbouw webcam 0.2
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Post pics van je zus toen ze nog niet zwanger was.
Leuke vrouwelijke man, man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
In het vervolg even zelf je huiswerk doen.
Gr gr.
Hoe weet jij dat zij niet zwanger kan worden, ben je een gynaecoloog en heb je haar onderzocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering pik er net weer een vrouw uit die niet zwanger kan worden.megafaaal van de friekandel!
Gezien het feit dat ik dr heb gequote ga ik hier niet op in. Nice try alsnog!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij niet zwanger kan worden, ben je een gynaecoloog en heb je haar onderzocht.
Ze studeert voor kapper dus als het goed is heeft ze rond februari, als ze klaar is met haar studie, een baan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef Meneer_du_bir het volgende:
en dan ook nog een baby??? wat raar geen geld en ze is nog bezig met haar studie ook, nou ts als jij niet door had dat je zus niet de meest intelligente van de familie is dan is het nog zwaar met je getroffen
Wtf, je vraagt toch niet je zus om benzinekosten. Gierige broer ben je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze studeert voor kapper dus als het goed is heeft ze rond februari, als ze klaar is met haar studie, een baan.
16,60quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Je zus is zo vriendelijk om jouw familiegenen te werpen en daarmee zeker te stellen in het waarschijnlijke geval dat jou dat niet gaat lukken en jij weigert 7 euro aan haar uit te geven?
Ja, wat jij wil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Wtf, je vraagt toch niet je zus om benzinekosten. Gierige broer ben je.
Is dat die 16,60 die je aan het eind van je leven gaat missen? Moeten ze je in plaats van een fatsoenlijke begrafenis geven toch nog in een vuilniszak aan de straat zetten.quote:
Aan dat soort onzin doe ik niet mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef Meloewa het volgende:
Verbreek het contact,
ik geef jullie wel op voor het famillie diner.
Zeg dat tegen dat kutwijf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig. Weet je wel niet hoeveel geld het kost een babykamer in te richten! En als ze dan ook nog eens weinig verdienen én ze zit nog op school. Tja dan heeft ze echt heel weinig te besteden lijkt me. Niet zo lullig doen om een tientje joh
Zwangere vrouwen krijgen een dikke buik. Wat is daar zo bijzonder grappig aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef Franknfurter het volgende:
Niemand hier die gelachen heeft om het feit dat zuslief te bol is om met dr voetjes aan de pedalen van dr twingo te kunnen?
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen krijgen een dikke buik. Wat is daar zo bijzonder grappig aan?
'Voetjes'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.
Bert van Leeuwen___quote:
Ga weg uit mijn topic.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.
Ja hallo zwangere vrouwen kunnen hun hobbitpoten toch nooit meer zien door die buik? Dan zijn het voetjes.quote:
Jullie komen duidelijk uit het zelfde nest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ze hebben het absoluut niet breed, en wanneer ze kans ziet om ergens geld uit te persen grijpt ze die kans met beide handen.
Wat loop jij hier mij nou steeds te trollen joh.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Jullie komen duidelijk uit het zelfde nest.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, maar ik heb wel een plannetje voor hoe je haar terug kan pakken.
Biedt haar aan dat als de weeën starten jij haar naar het ziekenhuis zal brengen, wanneer ze in de auto heeft plaatsgenomen vertel je haar dat je eerst de 10 euro (+ rente) terug wilt hebben voordat je de motor start, ze zal niet weigeren.
Ik trol niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat loop jij hier mij nou steeds te trollen joh.
Moeilijk doen om 16,60 bij je familie.quote:
Komt door zijn oma. Hij kan het niet helpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Moeilijk doen om 16,60 bij je familie.
Gierig figuur
Sorry maatje, niet gezien. Wellicht een idee, maar ik wil ook weer geen miskraam op m'n geweten hebben, met dat bloed overal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:59 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, maar ik heb wel een plannetje voor hoe je haar terug kan pakken.
Biedt haar aan dat als de weeën starten jij haar naar het ziekenhuis zal brengen, wanneer ze in de auto heeft plaatsgenomen vertel je haar dat je eerst de 10 euro (+ rente) terug wilt hebben voordat je de motor start, ze zal niet weigeren.
PoHi doorzoeken om mij te pakken!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Komt door zijn oma. Hij kan het niet helpen.
KLB / Oma is gierig en geeft bijna niks
Hij heeft wel gelijk. Allebei gierig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat loop jij hier mij nou steeds te trollen joh.
Je moet je bek houden Johnny. Je kent me niet, je weet niet wat ik meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat ben je voor eikel dat je dat aan je zwangere zus gaat vragen. Daarnaast overleg je zulke dingen vooraf en niet achteraf.
Hoe kom je op ¤16,60 ?quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef VMSDKR het volgende:[/quote]
[..]
PoHi doorzoeken om mij te pakken!
[/quote]
Nee om je ongelijk te bewijzen.
[quote][b]Op zaterdag 22 juni 2013 00:17 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Allebei gierig.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet je bek houden Johnny. Je kent me niet, je weet niet wat ik meegemaakt heb.
Ik zei toch al; naar boven afgerond.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Hoe kom je op ¤16,60 ?
3 uur parkeren is ¤6,60:2= ¤3,30
Benzineverbruik is zo'n 7,2 l/100 ofwel 5,04 liter voor 70 km
Benzineprijs ¤1,69 adviesprijs is weliswaar hoger, maar gezien je gierigheid zal je nog lager getankt hebbenn, ofwel benzine was ¤8,45:2= ¤4,23
¤4,23 + ¤ 3,30 = ¤7,53
Lekker familielid ben jij zeg........
Nee je zei dat je de benzinekosten naar boven afgerond had en de parkeerkosten nog geeneens meegenomen had.quote:
Ze zullen wat dat betreft niet erger zijn dan ts.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
Topic niet gelezen, maar uit je TT haal ik dat je echt een zwaar gierige familie hebt zeg. Ik zou me laten adopteren door een andere familie.
Boeiend, ze heeft toch 0 euro betaald.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:36 schreef klipper het volgende:
[..]
Nee je zei dat je de benzinekosten naar boven afgerond had en de parkeerkosten nog geeneens meegenomen had.
Trekken we de parkeerkosten ervan af omdat je dat haar wel cadeau wilde doen, is het nog veel zieliger, dan zou ze namelijk maar ¤4,23 hoeven te betalen, dan is naar boven afronden hooguit ¤5, en dat is dan al overdreven, maar dan afronden naar ¤10,00 is gewoon je eigen familie oplichten.
Zijn oma was ook al een vals gierig kreng. Waarschijnlijk is het een familietrekje idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:38 schreef klipper het volgende:
Ze zullen wat dat betreft niet erger zijn dan ts.
Zij is zwanger en heeft bewezen dat ze kan naaien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Boeiend, ze heeft toch 0 euro betaald.
Heb je in een Somalisch vluchtelingenkamp gezeten dan? Jezus man, nog geen 20 euro...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet je bek houden Johnny. Je kent me niet, je weet niet wat ik meegemaakt heb.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:49 schreef Jeauhannes het volgende:
[..]
Heb je in een Somalisch vluchtelingenkamp gezeten dan? Jezus man, nog geen 20 euro...
Voortaan gewoon van tevoren goed afspreken, weet je dat ook weer. Les geleerd en niet eens duur.
Kan gebeuren, doe je soms niets aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sorry maatje, niet gezien. Wellicht een idee, maar ik wil ook weer geen miskraam op m'n geweten hebben, met dat bloed overal.
De laatste keer dat ik bij een interieurreiniger informeerde was stoelen stomen nog steeds stervensduur.
Jij bent echt gierig. Heel laag dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom word. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.
Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.
Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).
Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben.![]()
![]()
Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
Ben niet eens een Hollander, kut.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:52 schreef Kameraadje het volgende:
Lekker stereotype gierige Hollander ben je. Jezus..
Gaan de pedalen dan ook mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
is die twingo trouwens zo klein of is zij zo groot?
Ze kan de stoel toch naar achteren doen
Dat is dan weer klassequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef kawotski het volgende:
TS is een pauper 3e klas.
Doet me denken aan een collega, zijn broer rekende zelfs voorrijkosten...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:19 schreef BlueNumber het volgende:
Geld vragen als je zegt dat je wel even naar de stad kan rijden, dat is echt pure armoede.
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef Adelante het volgende:
Je gaat familie toch geen geld vragen hiervoor
beetje broer had gewoon ook der spullen bij de prenetal betaald plus koffie en een stuk appeltaart. Zeker als ze zwanger is. En ze een fabrieks arbeider als vriend heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die was aan het werk vandaag, en ik ben de beroerdste niet.
[..]
70 km, ik moet ook terug hè.
Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
23 jaar en dan al zwanger
ts komt uit een tokkiefamilie
wel in natura betalenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef borbit het volgende:
[..]
beetje broer had gewoon ook der spullen bij de prenetal betaald plus koffie en een stuk appeltaart. Zeker als ze zwanger is. En ze een fabrieks arbeider als vriend heeft.
je gaat toch geen kind nemen op het hoogtepunt van je leven? je hebt godverdomme nog 60 jaar om zon gezwel uit te schijten, je twinger jaren zijn voor de #YOLO, dat je als man ook al jezelf wil opofferen om op zo'n jonge leeftijd een kind te nemenquote:
Vind jij dat een goede leeftijd dan? Op die leeftijd zou je net voor het eerst iemand oraal moeten verwennen, seks is dan nog uit den boze.quote:
Meeste vrouwen gaat dat ergens tot halverwege de 30 hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je gaat toch geen kind nemen op het hoogtepunt van je leven? je hebt godverdomme nog 60 jaar om zon gezwel uit te schijten
je kan altijd nog een zielige dikbuik somaliër adopterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Meeste vrouwen gaat dat ergens tot halverwege de 30 hoor
Wat een bekrompenheid zeg. Niet iedereen heeft de behoefte om helemaal los te gaan op hun 23ste en je verandert ook naarmate de zwangerschap vordert. Dan kan zelfs iemand die een losbollig feestbeest is ineens een prima moeder zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je gaat toch geen kind nemen op het hoogtepunt van je leven? je hebt godverdomme nog 60 jaar om zon gezwel uit te schijten, je twinger jaren zijn voor de #YOLO, dat je als man ook al jezelf wil opofferen om op zo'n jonge leeftijd een kind te nemen, dan ben je echt een zwakzinnig persoon.
Die hoef je dan toch niet uit te schijten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je kan altijd nog een zielige dikbuik somaliër adopteren
Onzin, zo'n kind brengt alleen maar extra lasten met zich mee. Je moet als vrouw zijnde eerst goed ontwikkeld zijn voor je de grootste drol in je leven gaat uitwerpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat een bekrompenheid zeg. Niet iedereen heeft de behoefte om helemaal los te gaan op hun 23ste en je verandert ook naarmate de zwangerschap vordert. Dan kan zelfs iemand die een losbollig feestbeest is ineens een prima moeder zijn.
Ze studeert nog en (neem ik aan) woont nog thuis. Niet ideaal, maar als ze een goed plan hebben is deze keuze 100% beter dan een abortus.
ik zou dan toch voor de abortus gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat een bekrompenheid zeg. Niet iedereen heeft de behoefte om helemaal los te gaan op hun 23ste en je verandert ook naarmate de zwangerschap vordert. Dan kan zelfs iemand die een losbollig feestbeest is ineens een prima moeder zijn.
Ze studeert nog en (neem ik aan) woont nog thuis. Niet ideaal, maar als ze een goed plan hebben is deze keuze 100% beter dan een abortus.
Ze groeien er vanzelf naartoe. Het zal moeilijk zijn, maar je krijgt er ook veel voor terug en daar doe je het uiteindelijk voorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zo'n kind brengt alleen maar extra lasten met zich mee. Je moet als vrouw zijnde eerst goed ontwikkeld zijn voor je de grootste drol in je leven gaat uitwerpen.
Misschien wel een betere keuze in jouw geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik zou dan toch voor de abortus gaan
quote:
Zijn jullie nou echt zo dom? De zus van TS profiteert hiermee gewoon van haar broer! Niet alleen kost dit hem tijd, maar ook benzine (voorrijkosten niet eens meegerekend). Een bijdrage is niet gewoon gewenst, het zou vanzelfsprekend moeten zijn. Kan ze wel huilie huilie gaan doen in de auto, maar dat is weer zo'n typische vrouwenstreek om eronderuit te komen.quote:
Precies, je moet minstens 40 zijn en al een flinke carriere achter je rug hebben voor je je eerste kind krijgt. Anders ben je wel echt een pauper.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zo'n kind brengt alleen maar extra lasten met zich mee. Je moet als vrouw zijnde eerst goed ontwikkeld zijn voor je de grootste drol in je leven gaat uitwerpen.
Ben je echt zo gierig als de pest dat je zelf je zwangere zus een ritje heen en weer niet gunt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou echt zo dom? De zus van TS profiteert hiermee gewoon van haar broer! Niet alleen kost dit hem tijd, maar ook benzine (voorrijkosten niet eens meegerekend). Een bijdrage is niet gewoon gewenst, het zou vanzelfsprekend moeten zijn. Kan ze wel huilie huilie gaan doen in de auto, maar dat is weer zo'n typische vrouwenstreek om eronderuit te komen.
Inderdaad. Al zou ik met een topsalaris juist weer geen kind nemen, dan wordt het zo'n gierige geldgraaier als de zus van TS.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies, je moet minstens 40 zijn en al een flinke carriere achter je rug hebben voor je je eerste kind krijgt. Anders ben je wel echt een pauper.Sowieso als je niet minstens een ton per jaar vangt, kan je zo'n kind toch niks bieden.
Dus omdat ze zwanger is hoeft ze hem niks meer te betalen? Oh fijn, ik denk dat ik ook zwanger word zodat ik gratis naar Hawai mag vliegenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:10 schreef nuget het volgende:
[..]
Ben je echt zo gierig als de pest dat je zelf je zwangere zus een ritje heen en weer niet gunt?
nu sla je een beetje door...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus omdat ze zwanger is hoeft ze hem niks meer te betalen? Oh fijn, ik denk dat ik ook zwanger word zodat ik gratis naar Hawai mag vliegen![]()
Dat blijkt wel uit de actie van de zus van TS.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:13 schreef nuget het volgende:
Helaas is vrijwel iedereen in Nederland zo gierig als de pest, en proberen ze overal wat geld aan te verdienen, erg jammer.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de actie van de zus van TS.
Nou, waar wacht je nog op...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus omdat ze zwanger is hoeft ze hem niks meer te betalen? Oh fijn, ik denk dat ik ook zwanger word zodat ik gratis naar Hawai mag vliegen![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef chroestjov het volgende:
je zou moeten verwachten van je familie dat ze dit soort dingen over hebben voor elkaar. dat jij waarschijnlijk overal geld om vraagt aan je familie, wilt niet betekenen dat de wat normalere mensen dit ook doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou echt zo dom? De zus van TS profiteert hiermee gewoon van haar broer! Niet alleen kost dit hem tijd, maar ook benzine (voorrijkosten niet eens meegerekend). Een bijdrage is niet gewoon gewenst, het zou vanzelfsprekend moeten zijn. Kan ze wel huilie huilie gaan doen in de auto, maar dat is weer zo'n typische vrouwenstreek om eronderuit te komen.
verkoop ze voor 35 euroquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Dientje12 het volgende:
Precies hetzelfde hierzo
Ik had een slof marlboro gehosseld voor 25 euro.
Dus hij ligt in de kamer en me ouders hadden tegen haar gezegd dat ze die slof kon kopen..
Ik ben ff douchen, hoor zusje in huis komen en gelijk weer weg
Ligt er maar 23 euro bij me keyboard en de slof is weg terwijl ik voor 30 verkoop...
De zwangerschap heeft er eigenlijk geen fuck mee te maken. Benzinegeld aan je familie vragen is gewoon gierig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Whipper het volgende:
Waarom vind iedereen TS gierig. Misschien had die zus gewoon helemaal niet zwanger moeten worden en eerst voor zichzelf een goed budget moeten creëren voordat ze aan baby's ging denken.
Zwanger op je 23stequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Whipper het volgende:
Waarom vind iedereen TS gierig. Misschien had die zus gewoon helemaal niet zwanger moeten worden en eerst voor zichzelf een goed budget moeten creëren voordat ze aan baby's ging denken.
Nee, de jeugd denkt niet meer na. We moeten terug naar 50 jaar geleden toen iedereen pas kinderen kreeg op z'n 30ste.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zwanger op je 23stemet een parttime baantje in een schoenenzaak
![]()
Denken mensen nog na tegenwoordig?![]()
![]()
Ik zie niet zo goed wat daar mis mee is. Veel meer ambitie dan moeder worden zie ik toch niet gebeuren voor iemand die in een schoenenzaak werkt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef ZarB het volgende:
![]()
![]()
Deels wel vind ik. Wat steun tijdens een zwangerschap van familieleden is juist fijn. En geld vragen van directe familieleden is wel triest ja. Vooral als het om een keertje gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
De zwangerschap heeft er eigenlijk geen fuck mee te maken. Benzinegeld aan je familie vragen is gewoon gierig.
Ze studeert nog staat er in de OP. Meer ambitie dan in een schoenenwinkel werken heeft ze dus wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed wat daar mis mee is. Veel meer ambitie dan moeder worden zie ik toch niet gebeuren voor iemand die in een schoenenzaak werkt.
Eens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, de jeugd denkt niet meer na. We moeten terug naar 50 jaar geleden toen iedereen pas kinderen kreeg op z'n 30ste.
Bij de BP moet je zelfs ¤9 betalen voor een liter omdat 5 liter het minimum is.quote:
echt nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij de BP moet je zelfs ¤9 betalen voor een liter omdat 5 liter het minimum is.
2 liter danquote:
He ZarB ben je al terug van de drogist? En?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Eens.
Maare heeft ze nou wel of geen ambitie om meer dan moeder te worden? De meningen Zijn verdeeld.
Ik zou zeggen: als je nog studeert en bijna geen geld hebt, wacht dan ff een paar jaar. Ergo: er wordt niet nagedacht.
Ja een plusje! Weet je hoe cool! Ik heb geen baan, woon niet samen en moet nog een jaar studeren, maar wat zou het! Men doet het al eeuwen zo, dus dan maakt het niet uit of het verstandig is toch! Yolo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
He ZarB ben je al terug van de drogist? En?
No problem ik mail m'n pa wel even dat ik omhoog zit. Cheque goed?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja een plusje! Weet je hoe cool! Ik heb geen baan, woon niet samen en moet nog een jaar studeren, maar wat zou het! Men doet het al eeuwen zo, dus dan maakt het niet uit of het verstandig is toch! Yolo.
Ps: kan ik 400 euro van je lenen voor spullen?
Dat eerste heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Juist in dit soort situaties waarin je wat hulpbehoevender bent, is het fijn als je familie er voor je is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:43 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Deels wel vind ik. Wat steun tijdens een zwangerschap van familieleden is juist fijn. En geld vragen van directe familieleden is wel triest ja. Vooral als het om een keertje gaat.
Ontging het sarcasme van mijn post je echt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Eens.
Maare heeft ze nou wel of geen ambitie om meer dan moeder te worden? De meningen Zijn verdeeld.
Ik zou zeggen: als je nog studeert en bijna geen geld hebt, wacht dan ff een paar jaar. Ergo: er wordt niet nagedacht.
Nee, zie mijn reactie op Aberkulliequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat eerste heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Juist in dit soort situaties waarin je wat hulpbehoevender bent, is het fijn als je familie er voor je is.
[..]
Ontging het sarcasme van mijn post je echt?
Toen kreeg iedereen juist jonger kinderen door minder gebruik van anticonceptiemiddelen. Dat was toen ook niet zo'n probleem, omdat je niet per se een diploma nodig had om aan een degelijke baan te komen. Je kon toen bovendien wel op één inkomen rondkomen, dat gaat nu ook amper (bij minimumloon).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, de jeugd denkt niet meer na. We moeten terug naar 50 jaar geleden toen iedereen pas kinderen kreeg op z'n 30ste.
Biologisch gezien een prima keuze.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat heeft iedereen hier met obamaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:34 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
Je zus vraagt het toch aan jou en als zij skeer is moet je haar helpen. KNECHT
Dat was dan ook sarcastisch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Toen kreeg iedereen juist jonger kinderen door minder gebruik van anticonceptiemiddelen. Dat was toen ook niet zo'n probleem, omdat je niet per se een diploma nodig had om aan een degelijke baan te komen. Je kon toen bovendien wel op één inkomen rondkomen, dat gaat nu ook amper (bij minimumloon).
Ik ben het ermee eens dat er genoeg mensen niet nadenken over dit onderwerp. Wat mij een beetje tegen de borst stuit, is dat in deze discussie mensen nogal eens de neiging hebben om voor het andere uiterste te gaan.quote:Doet er niets aan af dat veel jeugd inderdaad hersenloos is en totaal niet nadenkt over de gevolgen van het krijgen van kinderen. Je moet een rijbewijs hebben maar elke randdebiel kan kinderen op de wereld zetten..
Een ex van mijn broertje vond een zwangerschapstest zelfs te duur en verdedigde een potentieel kind met het argument dat het haar zus (die werkloos is en waarvan de vader niet bekend is) ook gelukt is______! Ben ik blij dat hij d'r op tijd achterkwam dat ze te dom om te schijten was.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef Djibril het volgende:
Tja Grieken, betaal ons eerst maar terug voordat jullie aan benzine denken
Haten op OBAMAquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
wat heeft iedereen hier met obama
ontopic: onderwerp is vanuit verschillende perspectieven te bekijken. Heb mening al gegeven.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:27 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
Haten op OBAMA![]()
RACIST![]()
OBAMABUSH
quote:
Zeer onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:12 schreef hoink581 het volgende:
Dikke trol van een TS. Verzint eerst een verhaaltje wat hem een bak met negatieve aandacht oplevert. Intussen knijpt TS er handenwrijvend tussenuit. Opzichtig
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:12 schreef hoink581 het volgende:
Dikke trol van een TS. Verzint eerst een verhaaltje wat hem een bak met negatieve aandacht oplevert. Intussen knijpt TS er handenwrijvend tussenuit. Opzichtig
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef Djibril het volgende:
Tja Grieken, betaal ons eerst maar terug voordat jullie aan benzine denken
Ik maak te weinig spannende dingen mee om klachten over te schrijven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je hebt wel vaker grappige gebeurtenissen.
Klaag meer(wel realiteit gerne)
Angsthaasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:37 schreef CamelNLD het volgende:
Mocht je er echt zo'n moeite mee hebben dan moet je niet voor taxi gaan spelen. Ik ben vele keren met ma naar mijn pa in het ziekenhuis gereden en heb er nooit wat voor gevraagd. Ik zou het niet eens durven.
Ik vind dat je je aanstelt en blij mag zijn dat je oom wordt.
Rolex Explorer IIquote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef fiskejet het volgende:
Karige pauper ts. Zeiken om 7¤ -1. Afronden naar boven -1. Achteraf zeiken -1. Kappersopleiding studie noemen -1. Geld speelt geen rolex...
Ik ben het volledig met je eens; had het dan ook over maar één zijde van de medaille. De focus op carrière en gejaagdheid is wat mij betreft echt te ver doorgeschoten, wat ten koste gaat van het eventuele kind. Ik ben nu zelf rond die leeftijd en ben volwassen genoeg om eventueel vader te zijn, maar ik maak de overweging eerst een stabiel inkomen te hebben na een studie gevolgd te hebben. Je kan je leven natuurlijk ook zo inrichten dat je op je 23e die stabiele situatie al hebt. Ik heb er in ieder geval nog even absoluut geen behoefte aan, hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat was dan ook sarcastisch.
[..]
Ik ben het ermee eens dat er genoeg mensen niet nadenken over dit onderwerp. Wat mij een beetje tegen de borst stuit, is dat in deze discussie mensen nogal eens de neiging hebben om voor het andere uiterste te gaan.
Niet alleen tienermoeders zijn gek, nee ook als twintiger moet je vooral nog geen kinderen krijgen hoor, stel je voor. Want als je geen afgeronde studie en 10 jaar carriere op zak hebt, kan je natuurlijk nooit een kind opvoeden, dat is gedoemd te mislukken.
In dit soort discussies wordt zowat gepretendeerd dat je beter als 40-jarige een kind kan krijgen, dan als 23-jarige. Ik vind dat gelul. 23 Jaar is een prima leeftijd om een kind te krijgen. Als je wat langer wil wachten is dat je goed recht, maar ga niet doen alsof mensen die op hun 23ste een kind krijgen een stel idioten zijn.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Neuk je zwangere zus in de kont, in het bijzijn van jullie ouders. Dat zal haar leren.
En dit. Het komt vast helemaal goed nadat ze dat kind geworpen heeft. Een kind kost namelijk veel minder dan 10 euroquote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef LethalNinja het volgende:
Zeuren om 10 euro benzine kosten bij iemand die al veel kosten heeft. Van je familie moet je het maar hebben.
Waarom laat je zus zich dekken terwijl ze amper geld genoeg heeft om zichzelf te onderhouden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom word. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.
![]()
Zit je nou jezelf te hypen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
HIJ IS ER DAMES EN HEREN!![]()
VMS terechte klacht. NU ff lezen.
Hoe fucking treurig kun je zijn dat je gaat zitten bedelen om een tientje (een TIENTJE!!) bij je bloedeigen zwangere zus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
![]()
Ik ben JMF niet te verwarren met VMS.quote:
Benzine kost ook gewoon geld hoor. En hij moet ook eten kopen enzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:25 schreef z3bra het volgende:
[..]
Hoe fucking treurig kun je zijn dat je gaat zitten bedelen om een tientje (een TIENTJE!!) bij je bloedeigen zwangere zus?![]()
![]()
tja, als je eenzaam en emo bent snap ik wel waarom je zelfs een tientje niet kunt missenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Benzine kost ook gewoon geld hoor. En hij moet ook eten kopen enzo.
Goh en jij doet niet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ze hebben het absoluut niet breed, en wanneer ze kans ziet om ergens geld uit te persen grijpt ze die kans met beide handen.
Als je het over mij wilt hebben: ik heb niet veel geld. Dus ik kan het ook zelf goed gebruiken. Ik heb niet eens geld voor nieuwe kleren / ondergoed dus draag nu maar oude kleren die niet goed meer passen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Shalimar het volgende:
[..]
tja, als je eenzaam en emo bent snap ik wel waarom je zelfs een tientje niet kunt missen
ach gut meid tochquote:Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Als je het over mij wilt hebben: ik heb niet veel geld. Dus ik kan het ook zelf goed gebruiken. Ik heb niet eens geld voor nieuwe kleren / ondergoed dus draag nu maar oude kleren die niet goed meer passen.
We hebben het over tien euro. Voor je zus. Ik help mijn broer met liefde om te verhuizen naar Berlijn (pakweg 3× tanken van Amsterdam naar Berlijn en terug) en als hij een keertje tankt vind ik het allang best! Dat doe je toch voor elkaar? Als je het voor je broer/zus al niet doet, voor wie dan wel?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Benzine kost ook gewoon geld hoor. En hij moet ook eten kopen enzo.
Ben jij de zus in kwestiequote:Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Als je het over mij wilt hebben: ik heb niet veel geld. Dus ik kan het ook zelf goed gebruiken. Ik heb niet eens geld voor nieuwe kleren / ondergoed dus draag nu maar oude kleren die niet goed meer passen.
Kijk 'm eens er onderuit proberen te kruipen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik was dit hele topic alweer vergeten, maar ik sta werkelijk waar versteld van hoe makkelijk iedereen hier hapt. Hier moet ik wat mee doen.
Ik ben echt goed hè?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kijk 'm eens er onderuit proberen te kruipen.
Heh... nee. Nee dat ben je niet. Maar je bent amusant. Dat dan weer wel.quote:
Ook goed. Morgen open ik, speciaal voor jou, een nieuw pareltje.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heh... nee. Nee dat ben je niet. Maar je bent amusant. Dat dan weer wel.
Dat zei je zus ook toen ze op bed ging liggenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook goed. Morgen open ik, speciaal voor jou, een nieuw pareltje.
Mijn zus is inmiddels bevallen van Delano Jay.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat zei je zus ook toen ze op bed ging liggen
Weten we toch. Je bent 17, dus je mag niet eens rijden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn zus is inmiddels bevallen van Delano Jay.
Oh, oke.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Weten we toch. Je bent 17, dus je mag niet eens rijden.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De eerstvolgende die VMS nu aanvalt is van mij.
Delano Jay? Maak je een grapje?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn zus is inmiddels bevallen van Delano Jay.
Omdat jij dat misschien grappig vindt?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een internetforum dingen vertellen die niet waar zijn.
Kijk eens wat ik allemaal over me heenkrijg hier, denk je dat ik dat leuk vind !!!!!!!!!!!!!!?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:17 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Omdat jij dat misschien grappig vindt?
Nee, je hebt gelijk. Sorry.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik allemaal over me heenkrijg hier, denk je dat ik dat leuk vind !!!!!!!!!!!!!!?
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een internetforum dingen vertellen die niet waar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |