Ik heb je zus bezwangerdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom wordt. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.
Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.
Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).
Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben.![]()
![]()
Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
HIJ IS ER DAMES EN HEREN!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan gvd iemand even een fatsoenlijk topic aanmaken vnvd!!!!!!
Bvd,
JMF
NEE TOCH?!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
(Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald
ben je zijn homovriendje of wat loop je de hele tijd zijn kont te likken¿quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
HIJ IS ER DAMES EN HEREN!![]()
VMS terechte klacht. NU ff lezen.
Parkeren in de binnenstad kost hier 2,20 per uur, en we zijn 2,5 uur weggeweest wat afgerond wordt naar 3 uur. Dat grapje kostte me dus 6,60.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef AhmedJaret het volgende:
gierig hoor
je ziet dat ze het moeilijk heeft met een kleine op komst en nog haar om geld zeuren
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je zijn homovriendje of wat loop je de hele tijd zijn kont te likken¿
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef Adelante het volgende:
Je gaat familie toch geen geld vragen hiervoor
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.
Vrijdagavond, houd het even gezellig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ontopic reageren of ik report je, stomme kneus.
het meisje achter de kassa is niet je zusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?
quote:
If srs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen. Dit klinkt als een gevalletje lasten zonder lusten.
[..]
Vrijdagavond, houd het even gezellig.
Nee, dat weet ik ook wel. Ben ook weer niet zo achterlijk.quote:
Ik zit al krap genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen.
Die was aan het werk vandaag, en ik ben de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen. Dit klinkt als een gevalletje lasten zonder lusten.
70 km, ik moet ook terug hè.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef jatochneetoch het volgende:
Jezus niet eens een ritje van 35 km voor je zwangere zus over hebben
Ja, Frankie ik weet nooit hoe hoog in te zetten op je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Ben ook weer niet zo achterlijk.
HET IS JE ZUS GASTquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?
Altijd laag inzetten, dan kan het alleen meevallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, Frankie ik weet nooit hoe hoog in te zetten op je.
ja dus inc parkeer geld ben je nog geen 15 euro kwijt.quote:
Een asociale zus die niet zelf aanbiedt om de kosten te dekken die iemand anders voor haar maakt voor een gunst waar ze zelf om vraagt.quote:
Ze lag, neem ik aan, wel voor de lol te neuken. En nu moet broer maar dokken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig. Weet je wel niet hoeveel geld het kost een babykamer in te richten! En als ze dan ook nog eens weinig verdienen én ze zit nog op school. Tja dan heeft ze echt heel weinig te besteden lijkt me. Niet zo lullig doen om een tientje joh
Als ik niet was gegaan had het me 15 euro minder gekost.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:16 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
ja dus inc parkeer geld ben je nog geen 15 euro kwijt.
Als je echt zo graag geld had gewild dan had je dat van te voren af moeten spreken.
Van je familie hoor je gewoon uit te kunnen gaan dat zoiets gratis is.
Zelfs als ik dat gewoon aan een vriend vraag doen de meeste het zo gratis.
Ik kijk het nog even aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik neem aan dat je het contact verbreekt met je zus.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik niet was gegaan had het me 15 euro minder gekost.
[..]
Ik kijk het nog even aan.
Niet relevant.quote:
Ik vind het zelf ook niet helemaal verstandig om aan kinderen te beginnen als je je studie nog niet eens hebt afgerond en nog aan een baan moet zien te komen. Maar ja..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ze lag, neem ik aan, wel voor de lol te neuken. En nu moet broer maar dokken?
Maar ja wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet helemaal verstandig om aan kinderen te beginnen als je je studie nog niet eens hebt afgerond en nog aan een baan moet zien te komen. Maar ja..
Die koopt ze in zoverre voor de lol omdat ze schijnbaar een kind moest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig.
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje vind ik...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en dan verbruikt mijn 2.0 liter LSi geen benzine ofzo?
Oh, dus nu is het mijn schuld dat ze haar broek niet dicht kon houden en moet het mij maar geld gaan kosten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje...
Vraag jemapellefrikandelle maar, die weet ook hoe ze vanbinnen voelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Post pics van je zus toen ze nog niet zwanger was.
Schijnbaar heeft zijn zus het financieel beter aangezien zij zich een baby kan veroorloven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje vind ik...
Post even pics dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zet er trouwens ff bij wie je zus heeft zwanger gemaakt VMS!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou de het niet uitmaakt dat ik het dom vind
quote:
In het vervolg even zelf je huiswerk doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
kwaliteitje deze foto dank u chinese inbouw webcam 0.2
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Post pics van je zus toen ze nog niet zwanger was.
Leuke vrouwelijke man, man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
In het vervolg even zelf je huiswerk doen.
Gr gr.
Hoe weet jij dat zij niet zwanger kan worden, ben je een gynaecoloog en heb je haar onderzocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering pik er net weer een vrouw uit die niet zwanger kan worden.megafaaal van de friekandel!
Gezien het feit dat ik dr heb gequote ga ik hier niet op in. Nice try alsnog!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij niet zwanger kan worden, ben je een gynaecoloog en heb je haar onderzocht.
Ze studeert voor kapper dus als het goed is heeft ze rond februari, als ze klaar is met haar studie, een baan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef Meneer_du_bir het volgende:
en dan ook nog een baby??? wat raar geen geld en ze is nog bezig met haar studie ook, nou ts als jij niet door had dat je zus niet de meest intelligente van de familie is dan is het nog zwaar met je getroffen
Wtf, je vraagt toch niet je zus om benzinekosten. Gierige broer ben je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze studeert voor kapper dus als het goed is heeft ze rond februari, als ze klaar is met haar studie, een baan.
16,60quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Je zus is zo vriendelijk om jouw familiegenen te werpen en daarmee zeker te stellen in het waarschijnlijke geval dat jou dat niet gaat lukken en jij weigert 7 euro aan haar uit te geven?
Ja, wat jij wil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Wtf, je vraagt toch niet je zus om benzinekosten. Gierige broer ben je.
Is dat die 16,60 die je aan het eind van je leven gaat missen? Moeten ze je in plaats van een fatsoenlijke begrafenis geven toch nog in een vuilniszak aan de straat zetten.quote:
Aan dat soort onzin doe ik niet mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef Meloewa het volgende:
Verbreek het contact,
ik geef jullie wel op voor het famillie diner.
Zeg dat tegen dat kutwijf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig. Weet je wel niet hoeveel geld het kost een babykamer in te richten! En als ze dan ook nog eens weinig verdienen én ze zit nog op school. Tja dan heeft ze echt heel weinig te besteden lijkt me. Niet zo lullig doen om een tientje joh
Zwangere vrouwen krijgen een dikke buik. Wat is daar zo bijzonder grappig aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef Franknfurter het volgende:
Niemand hier die gelachen heeft om het feit dat zuslief te bol is om met dr voetjes aan de pedalen van dr twingo te kunnen?
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen krijgen een dikke buik. Wat is daar zo bijzonder grappig aan?
'Voetjes'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.
Bert van Leeuwen___quote:
Ga weg uit mijn topic.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.
Ja hallo zwangere vrouwen kunnen hun hobbitpoten toch nooit meer zien door die buik? Dan zijn het voetjes.quote:
Jullie komen duidelijk uit het zelfde nest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ze hebben het absoluut niet breed, en wanneer ze kans ziet om ergens geld uit te persen grijpt ze die kans met beide handen.
Wat loop jij hier mij nou steeds te trollen joh.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Jullie komen duidelijk uit het zelfde nest.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, maar ik heb wel een plannetje voor hoe je haar terug kan pakken.
Biedt haar aan dat als de weeën starten jij haar naar het ziekenhuis zal brengen, wanneer ze in de auto heeft plaatsgenomen vertel je haar dat je eerst de 10 euro (+ rente) terug wilt hebben voordat je de motor start, ze zal niet weigeren.
Ik trol niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat loop jij hier mij nou steeds te trollen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |