quote:
If srs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen. Dit klinkt als een gevalletje lasten zonder lusten.
[..]
Vrijdagavond, houd het even gezellig.
Nee, dat weet ik ook wel. Ben ook weer niet zo achterlijk.quote:
Ik zit al krap genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen.
Die was aan het werk vandaag, en ik ben de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan de vader in kwestie dat niet doen. Dit klinkt als een gevalletje lasten zonder lusten.
70 km, ik moet ook terug hè.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef jatochneetoch het volgende:
Jezus niet eens een ritje van 35 km voor je zwangere zus over hebben
Ja, Frankie ik weet nooit hoe hoog in te zetten op je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel. Ben ook weer niet zo achterlijk.
HET IS JE ZUS GASTquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom niet. Denk je dat als ik mijn tank volgooi en ik het meisje achter de kassa lief aankijk ik het gratis meekrijg ofzo?
Altijd laag inzetten, dan kan het alleen meevallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, Frankie ik weet nooit hoe hoog in te zetten op je.
ja dus inc parkeer geld ben je nog geen 15 euro kwijt.quote:
Een asociale zus die niet zelf aanbiedt om de kosten te dekken die iemand anders voor haar maakt voor een gunst waar ze zelf om vraagt.quote:
Ze lag, neem ik aan, wel voor de lol te neuken. En nu moet broer maar dokken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig. Weet je wel niet hoeveel geld het kost een babykamer in te richten! En als ze dan ook nog eens weinig verdienen én ze zit nog op school. Tja dan heeft ze echt heel weinig te besteden lijkt me. Niet zo lullig doen om een tientje joh
Als ik niet was gegaan had het me 15 euro minder gekost.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:16 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
ja dus inc parkeer geld ben je nog geen 15 euro kwijt.
Als je echt zo graag geld had gewild dan had je dat van te voren af moeten spreken.
Van je familie hoor je gewoon uit te kunnen gaan dat zoiets gratis is.
Zelfs als ik dat gewoon aan een vriend vraag doen de meeste het zo gratis.
Ik kijk het nog even aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik neem aan dat je het contact verbreekt met je zus.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als ik niet was gegaan had het me 15 euro minder gekost.
[..]
Ik kijk het nog even aan.
Niet relevant.quote:
Ik vind het zelf ook niet helemaal verstandig om aan kinderen te beginnen als je je studie nog niet eens hebt afgerond en nog aan een baan moet zien te komen. Maar ja..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:17 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ze lag, neem ik aan, wel voor de lol te neuken. En nu moet broer maar dokken?
Maar ja wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet helemaal verstandig om aan kinderen te beginnen als je je studie nog niet eens hebt afgerond en nog aan een baan moet zien te komen. Maar ja..
Die koopt ze in zoverre voor de lol omdat ze schijnbaar een kind moest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig.
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje vind ik...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en dan verbruikt mijn 2.0 liter LSi geen benzine ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |