Oh, dus nu is het mijn schuld dat ze haar broek niet dicht kon houden en moet het mij maar geld gaan kosten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje...
Vraag jemapellefrikandelle maar, die weet ook hoe ze vanbinnen voelt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Post pics van je zus toen ze nog niet zwanger was.
Schijnbaar heeft zijn zus het financieel beter aangezien zij zich een baby kan veroorloven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef DaneV het volgende:
[..]
Vast wel maar voor je eigen familie doe je daar niet moeilijk over voor zo`n klein bedrag, vooral niet als zij het financieel wat minder hebben dan jou. Als je dat wel doet ben je een zielig mannetje vind ik...
Post even pics dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Zet er trouwens ff bij wie je zus heeft zwanger gemaakt VMS!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou de het niet uitmaakt dat ik het dom vind
quote:
In het vervolg even zelf je huiswerk doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
kwaliteitje deze foto dank u chinese inbouw webcam 0.2
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Post pics van je zus toen ze nog niet zwanger was.
Leuke vrouwelijke man, man.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
In het vervolg even zelf je huiswerk doen.
Gr gr.
Hoe weet jij dat zij niet zwanger kan worden, ben je een gynaecoloog en heb je haar onderzocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tering pik er net weer een vrouw uit die niet zwanger kan worden.megafaaal van de friekandel!
Gezien het feit dat ik dr heb gequote ga ik hier niet op in. Nice try alsnog!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij niet zwanger kan worden, ben je een gynaecoloog en heb je haar onderzocht.
Ze studeert voor kapper dus als het goed is heeft ze rond februari, als ze klaar is met haar studie, een baan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef Meneer_du_bir het volgende:
en dan ook nog een baby??? wat raar geen geld en ze is nog bezig met haar studie ook, nou ts als jij niet door had dat je zus niet de meest intelligente van de familie is dan is het nog zwaar met je getroffen
Wtf, je vraagt toch niet je zus om benzinekosten. Gierige broer ben je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze studeert voor kapper dus als het goed is heeft ze rond februari, als ze klaar is met haar studie, een baan.
16,60quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef SpecialK het volgende:
Je zus is zo vriendelijk om jouw familiegenen te werpen en daarmee zeker te stellen in het waarschijnlijke geval dat jou dat niet gaat lukken en jij weigert 7 euro aan haar uit te geven?
Ja, wat jij wil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Wtf, je vraagt toch niet je zus om benzinekosten. Gierige broer ben je.
Is dat die 16,60 die je aan het eind van je leven gaat missen? Moeten ze je in plaats van een fatsoenlijke begrafenis geven toch nog in een vuilniszak aan de straat zetten.quote:
Aan dat soort onzin doe ik niet mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef Meloewa het volgende:
Verbreek het contact,
ik geef jullie wel op voor het famillie diner.
Zeg dat tegen dat kutwijf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Die babyspullen koopt ze ook niet voor de lol joh. Die heeft ze nódig. Weet je wel niet hoeveel geld het kost een babykamer in te richten! En als ze dan ook nog eens weinig verdienen én ze zit nog op school. Tja dan heeft ze echt heel weinig te besteden lijkt me. Niet zo lullig doen om een tientje joh
Zwangere vrouwen krijgen een dikke buik. Wat is daar zo bijzonder grappig aan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef Franknfurter het volgende:
Niemand hier die gelachen heeft om het feit dat zuslief te bol is om met dr voetjes aan de pedalen van dr twingo te kunnen?
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen krijgen een dikke buik. Wat is daar zo bijzonder grappig aan?
'Voetjes'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.
Bert van Leeuwen___quote:
Ga weg uit mijn topic.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:53 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon, ik zie nu een vrouw onderuit gezakt in dr twingo liggen die alle mogelijke moeite doet om met dr voetjes bij de pedalen te kunnen en het ziet er gewoon grappig uit.
Ja hallo zwangere vrouwen kunnen hun hobbitpoten toch nooit meer zien door die buik? Dan zijn het voetjes.quote:
Jullie komen duidelijk uit het zelfde nest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ze hebben het absoluut niet breed, en wanneer ze kans ziet om ergens geld uit te persen grijpt ze die kans met beide handen.
Wat loop jij hier mij nou steeds te trollen joh.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Jullie komen duidelijk uit het zelfde nest.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, maar ik heb wel een plannetje voor hoe je haar terug kan pakken.
Biedt haar aan dat als de weeën starten jij haar naar het ziekenhuis zal brengen, wanneer ze in de auto heeft plaatsgenomen vertel je haar dat je eerst de 10 euro (+ rente) terug wilt hebben voordat je de motor start, ze zal niet weigeren.
Ik trol niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat loop jij hier mij nou steeds te trollen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |