abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128149506
quote:
13s.gif Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef fiskejet het volgende:
Karige pauper ts. Zeiken om 7¤ -1. Afronden naar boven -1. Achteraf zeiken -1. Kappersopleiding studie noemen -1. Geld speelt geen rolex...
Rolex Explorer II *O*
  zondag 23 juni 2013 @ 14:54:31 #252
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_128150659
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:51 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat was dan ook sarcastisch. :P

[..]

Ik ben het ermee eens dat er genoeg mensen niet nadenken over dit onderwerp. Wat mij een beetje tegen de borst stuit, is dat in deze discussie mensen nogal eens de neiging hebben om voor het andere uiterste te gaan.

Niet alleen tienermoeders zijn gek, nee ook als twintiger moet je vooral nog geen kinderen krijgen hoor, stel je voor. Want als je geen afgeronde studie en 10 jaar carriere op zak hebt, kan je natuurlijk nooit een kind opvoeden, dat is gedoemd te mislukken.

In dit soort discussies wordt zowat gepretendeerd dat je beter als 40-jarige een kind kan krijgen, dan als 23-jarige. Ik vind dat gelul. 23 Jaar is een prima leeftijd om een kind te krijgen. Als je wat langer wil wachten is dat je goed recht, maar ga niet doen alsof mensen die op hun 23ste een kind krijgen een stel idioten zijn.
Ik ben het volledig met je eens; had het dan ook over maar één zijde van de medaille. De focus op carrière en gejaagdheid is wat mij betreft echt te ver doorgeschoten, wat ten koste gaat van het eventuele kind. Ik ben nu zelf rond die leeftijd en ben volwassen genoeg om eventueel vader te zijn, maar ik maak de overweging eerst een stabiel inkomen te hebben na een studie gevolgd te hebben. Je kan je leven natuurlijk ook zo inrichten dat je op je 23e die stabiele situatie al hebt. Ik heb er in ieder geval nog even absoluut geen behoefte aan, haha ;)

Wat dat betreft vind ik het gewoon belangrijk dat mensen een weloverwogen keuze maken en het kind een stabiele omgeving kunnen geven. Dat geldt voor 18-jarige meisjes die het helemaal ophemelen of 40-jarige tantes met klapperende eierstokken, maar ook zeker voor mijn leeftijdsgenoten.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_128151011
Verschrikkelijk, van die schrale mensen die gaan zeuren om een paar loze euro's :').

Mensen zonder geld :').

TS :').
pi_128151343
Familieleden horen elkaar te helpen zonder dat daar automatisch iets tegenover moet staan.
pi_128152003
Zeuren om 10 euro benzine kosten bij iemand die al veel kosten heeft. Van je familie moet je het maar hebben.
pi_128152305
Ja toch, als je zus op straat staat gewoon huur vragen, en anders uitlachen dat ze buiten crepeert. Zo ga je met je familie om. :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_128196376
Ik wacht eigenlijk nog op de post van de TS waarin hij toegeeft dat hij een vrek is.

Laat ik het zo stellen, als je je heel je leven druk gaat maken om wat geld heb je wel een kutleven. Iets met middelen en doelen...
pi_128196536
Je had haar abortus moeten laten plegen, had je nu geen gezeik gehad TS.
  maandag 24 juni 2013 @ 16:37:55 #259
404837 Waarom...
...heet ik Waarom?
pi_128199535
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Neuk je zwangere zus in de kont, in het bijzijn van jullie ouders. Dat zal haar leren.
Koffiezetapparaat.
pi_128199652
gierig kneusje :')
pi_128199654
Zeuren om een paar euro voor een vriendendienstje voor familie :')

TS jij bent zeker de eerste die haar een pakket kleerhangers geeft, d'r in d'r buik slaat of gewoon van de trap af gooit?
  maandag 24 juni 2013 @ 16:53:34 #262
358605 terrastegel
Terrastegel
pi_128200229
TS is gewoon pauper. Er moet een klaagtopic worden geopend over mensen die klagen dat ze geen geld krijgen van hun zus.
pi_128399363
Dan rijd je naar haar toe, stap je in haar twingo achter het stuur en zij op de bijrijdersstoel en zo heb je zelf geen benzinekosten voor het stuk dat je zus meerijdt.
dag
pi_128962828
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
geld vragen aan familie :')
Dit.
pi_128962837
quote:
9s.gif Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef LethalNinja het volgende:
Zeuren om 10 euro benzine kosten bij iemand die al veel kosten heeft. Van je familie moet je het maar hebben.
En dit. Het komt vast helemaal goed nadat ze dat kind geworpen heeft. Een kind kost namelijk veel minder dan 10 euro :')
pi_128962852
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef RubenSosa het volgende:
35 km van de stad wonen :')
TS + zus wonen in de Biblebelt.
pi_128962859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom word. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.

Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.

Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).

Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben. :') :{

Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
Waarom laat je zus zich dekken terwijl ze amper geld genoeg heeft om zichzelf te onderhouden?
pi_128962877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
geld vragen aan familie :')
  maandag 15 juli 2013 @ 09:33:46 #269
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_128962887
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

HIJ IS ER DAMES EN HEREN! _O_

VMS terechte klacht. NU ff lezen.
Zit je nou jezelf te hypen?
pi_128962975
Lekker voor je huilie
  maandag 15 juli 2013 @ 09:43:31 #271
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_128963006
Voortaan maar in haar Twingo rijden dan, of gewoon niet meer voor haar rijden. Alsof het jou niks kost.

Als ze zelf werk heeft kan ze ook wel even wat geld geven voor benzine. Eigenlijk zou ze dat uit zichzelf moeten aanbieden, vreemd dat ze dat niet doet. Zij denkt zeker dat autorijden niks kost en iedereen voor niks dingen voor haar doen wil. Als ze een schilder inhuurt dan staat ze zeker ook vreemd te kijken als ze wanneer die klaar is moet betalen?
pi_128964907
Jij bent toch Griek? Wat zijn dit dan voor Nederlandse praktijken :') Gierige aap.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
  maandag 15 juli 2013 @ 12:25:46 #273
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128966577
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom word. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.

Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.

Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).

Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben. :') :{

Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
Hoe fucking treurig kun je zijn dat je gaat zitten bedelen om een tientje (een TIENTJE!!) bij je bloedeigen zwangere zus? :') :') :')
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_128966691
quote:
13s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zit je nou jezelf te hypen?
Ik ben JMF niet te verwarren met VMS.

Groetjes komen je kant op, Xoxo.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  maandag 15 juli 2013 @ 12:35:10 #275
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_128966796
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:25 schreef z3bra het volgende:

[..]

Hoe fucking treurig kun je zijn dat je gaat zitten bedelen om een tientje (een TIENTJE!!) bij je bloedeigen zwangere zus? :') :') :')
Benzine kost ook gewoon geld hoor. En hij moet ook eten kopen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')