Komt door zijn oma. Hij kan het niet helpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Moeilijk doen om 16,60 bij je familie.
Gierig figuur
Sorry maatje, niet gezien. Wellicht een idee, maar ik wil ook weer geen miskraam op m'n geweten hebben, met dat bloed overal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:59 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, maar ik heb wel een plannetje voor hoe je haar terug kan pakken.
Biedt haar aan dat als de weeën starten jij haar naar het ziekenhuis zal brengen, wanneer ze in de auto heeft plaatsgenomen vertel je haar dat je eerst de 10 euro (+ rente) terug wilt hebben voordat je de motor start, ze zal niet weigeren.
PoHi doorzoeken om mij te pakken!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Komt door zijn oma. Hij kan het niet helpen.
KLB / Oma is gierig en geeft bijna niks
Hij heeft wel gelijk. Allebei gierig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat loop jij hier mij nou steeds te trollen joh.
Je moet je bek houden Johnny. Je kent me niet, je weet niet wat ik meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:17 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat ben je voor eikel dat je dat aan je zwangere zus gaat vragen. Daarnaast overleg je zulke dingen vooraf en niet achteraf.
Hoe kom je op ¤16,60 ?quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef VMSDKR het volgende:[/quote]
[..]
PoHi doorzoeken om mij te pakken!
[/quote]
Nee om je ongelijk te bewijzen.
[quote][b]Op zaterdag 22 juni 2013 00:17 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Allebei gierig.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet je bek houden Johnny. Je kent me niet, je weet niet wat ik meegemaakt heb.
Ik zei toch al; naar boven afgerond.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Hoe kom je op ¤16,60 ?
3 uur parkeren is ¤6,60:2= ¤3,30
Benzineverbruik is zo'n 7,2 l/100 ofwel 5,04 liter voor 70 km
Benzineprijs ¤1,69 adviesprijs is weliswaar hoger, maar gezien je gierigheid zal je nog lager getankt hebbenn, ofwel benzine was ¤8,45:2= ¤4,23
¤4,23 + ¤ 3,30 = ¤7,53
Lekker familielid ben jij zeg........
Nee je zei dat je de benzinekosten naar boven afgerond had en de parkeerkosten nog geeneens meegenomen had.quote:
Ze zullen wat dat betreft niet erger zijn dan ts.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:36 schreef Cactus1 het volgende:
Topic niet gelezen, maar uit je TT haal ik dat je echt een zwaar gierige familie hebt zeg. Ik zou me laten adopteren door een andere familie.
Boeiend, ze heeft toch 0 euro betaald.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:36 schreef klipper het volgende:
[..]
Nee je zei dat je de benzinekosten naar boven afgerond had en de parkeerkosten nog geeneens meegenomen had.
Trekken we de parkeerkosten ervan af omdat je dat haar wel cadeau wilde doen, is het nog veel zieliger, dan zou ze namelijk maar ¤4,23 hoeven te betalen, dan is naar boven afronden hooguit ¤5, en dat is dan al overdreven, maar dan afronden naar ¤10,00 is gewoon je eigen familie oplichten.
Zijn oma was ook al een vals gierig kreng. Waarschijnlijk is het een familietrekje idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:38 schreef klipper het volgende:
Ze zullen wat dat betreft niet erger zijn dan ts.
Zij is zwanger en heeft bewezen dat ze kan naaien.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Boeiend, ze heeft toch 0 euro betaald.
Heb je in een Somalisch vluchtelingenkamp gezeten dan? Jezus man, nog geen 20 euro...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet je bek houden Johnny. Je kent me niet, je weet niet wat ik meegemaakt heb.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:49 schreef Jeauhannes het volgende:
[..]
Heb je in een Somalisch vluchtelingenkamp gezeten dan? Jezus man, nog geen 20 euro...
Voortaan gewoon van tevoren goed afspreken, weet je dat ook weer. Les geleerd en niet eens duur.
Kan gebeuren, doe je soms niets aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sorry maatje, niet gezien. Wellicht een idee, maar ik wil ook weer geen miskraam op m'n geweten hebben, met dat bloed overal.
De laatste keer dat ik bij een interieurreiniger informeerde was stoelen stomen nog steeds stervensduur.
Jij bent echt gierig. Heel laag dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom word. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.
Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.
Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).
Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben.![]()
![]()
Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
Ben niet eens een Hollander, kut.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:52 schreef Kameraadje het volgende:
Lekker stereotype gierige Hollander ben je. Jezus..
Gaan de pedalen dan ook mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:49 schreef PatriciaPrecies het volgende:
is die twingo trouwens zo klein of is zij zo groot?
Ze kan de stoel toch naar achteren doen
Dat is dan weer klassequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef kawotski het volgende:
TS is een pauper 3e klas.
Doet me denken aan een collega, zijn broer rekende zelfs voorrijkosten...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:19 schreef BlueNumber het volgende:
Geld vragen als je zegt dat je wel even naar de stad kan rijden, dat is echt pure armoede.
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef Adelante het volgende:
Je gaat familie toch geen geld vragen hiervoor
beetje broer had gewoon ook der spullen bij de prenetal betaald plus koffie en een stuk appeltaart. Zeker als ze zwanger is. En ze een fabrieks arbeider als vriend heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die was aan het werk vandaag, en ik ben de beroerdste niet.
[..]
70 km, ik moet ook terug hè.
Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:53 schreef Jachtgeweer het volgende:
23 jaar en dan al zwanger
ts komt uit een tokkiefamilie
wel in natura betalenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef borbit het volgende:
[..]
beetje broer had gewoon ook der spullen bij de prenetal betaald plus koffie en een stuk appeltaart. Zeker als ze zwanger is. En ze een fabrieks arbeider als vriend heeft.
je gaat toch geen kind nemen op het hoogtepunt van je leven? je hebt godverdomme nog 60 jaar om zon gezwel uit te schijten, je twinger jaren zijn voor de #YOLO, dat je als man ook al jezelf wil opofferen om op zo'n jonge leeftijd een kind te nemenquote:
Vind jij dat een goede leeftijd dan? Op die leeftijd zou je net voor het eerst iemand oraal moeten verwennen, seks is dan nog uit den boze.quote:
Meeste vrouwen gaat dat ergens tot halverwege de 30 hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je gaat toch geen kind nemen op het hoogtepunt van je leven? je hebt godverdomme nog 60 jaar om zon gezwel uit te schijten
je kan altijd nog een zielige dikbuik somaliër adopterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Meeste vrouwen gaat dat ergens tot halverwege de 30 hoor
Wat een bekrompenheid zeg. Niet iedereen heeft de behoefte om helemaal los te gaan op hun 23ste en je verandert ook naarmate de zwangerschap vordert. Dan kan zelfs iemand die een losbollig feestbeest is ineens een prima moeder zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je gaat toch geen kind nemen op het hoogtepunt van je leven? je hebt godverdomme nog 60 jaar om zon gezwel uit te schijten, je twinger jaren zijn voor de #YOLO, dat je als man ook al jezelf wil opofferen om op zo'n jonge leeftijd een kind te nemen, dan ben je echt een zwakzinnig persoon.
Die hoef je dan toch niet uit te schijten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
je kan altijd nog een zielige dikbuik somaliër adopteren
Onzin, zo'n kind brengt alleen maar extra lasten met zich mee. Je moet als vrouw zijnde eerst goed ontwikkeld zijn voor je de grootste drol in je leven gaat uitwerpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat een bekrompenheid zeg. Niet iedereen heeft de behoefte om helemaal los te gaan op hun 23ste en je verandert ook naarmate de zwangerschap vordert. Dan kan zelfs iemand die een losbollig feestbeest is ineens een prima moeder zijn.
Ze studeert nog en (neem ik aan) woont nog thuis. Niet ideaal, maar als ze een goed plan hebben is deze keuze 100% beter dan een abortus.
ik zou dan toch voor de abortus gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat een bekrompenheid zeg. Niet iedereen heeft de behoefte om helemaal los te gaan op hun 23ste en je verandert ook naarmate de zwangerschap vordert. Dan kan zelfs iemand die een losbollig feestbeest is ineens een prima moeder zijn.
Ze studeert nog en (neem ik aan) woont nog thuis. Niet ideaal, maar als ze een goed plan hebben is deze keuze 100% beter dan een abortus.
Ze groeien er vanzelf naartoe. Het zal moeilijk zijn, maar je krijgt er ook veel voor terug en daar doe je het uiteindelijk voorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zo'n kind brengt alleen maar extra lasten met zich mee. Je moet als vrouw zijnde eerst goed ontwikkeld zijn voor je de grootste drol in je leven gaat uitwerpen.
Misschien wel een betere keuze in jouw geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik zou dan toch voor de abortus gaan
quote:
Zijn jullie nou echt zo dom? De zus van TS profiteert hiermee gewoon van haar broer! Niet alleen kost dit hem tijd, maar ook benzine (voorrijkosten niet eens meegerekend). Een bijdrage is niet gewoon gewenst, het zou vanzelfsprekend moeten zijn. Kan ze wel huilie huilie gaan doen in de auto, maar dat is weer zo'n typische vrouwenstreek om eronderuit te komen.quote:
Precies, je moet minstens 40 zijn en al een flinke carriere achter je rug hebben voor je je eerste kind krijgt. Anders ben je wel echt een pauper.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onzin, zo'n kind brengt alleen maar extra lasten met zich mee. Je moet als vrouw zijnde eerst goed ontwikkeld zijn voor je de grootste drol in je leven gaat uitwerpen.
Ben je echt zo gierig als de pest dat je zelf je zwangere zus een ritje heen en weer niet gunt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou echt zo dom? De zus van TS profiteert hiermee gewoon van haar broer! Niet alleen kost dit hem tijd, maar ook benzine (voorrijkosten niet eens meegerekend). Een bijdrage is niet gewoon gewenst, het zou vanzelfsprekend moeten zijn. Kan ze wel huilie huilie gaan doen in de auto, maar dat is weer zo'n typische vrouwenstreek om eronderuit te komen.
Inderdaad. Al zou ik met een topsalaris juist weer geen kind nemen, dan wordt het zo'n gierige geldgraaier als de zus van TS.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies, je moet minstens 40 zijn en al een flinke carriere achter je rug hebben voor je je eerste kind krijgt. Anders ben je wel echt een pauper.Sowieso als je niet minstens een ton per jaar vangt, kan je zo'n kind toch niks bieden.
Dus omdat ze zwanger is hoeft ze hem niks meer te betalen? Oh fijn, ik denk dat ik ook zwanger word zodat ik gratis naar Hawai mag vliegenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:10 schreef nuget het volgende:
[..]
Ben je echt zo gierig als de pest dat je zelf je zwangere zus een ritje heen en weer niet gunt?
nu sla je een beetje door...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus omdat ze zwanger is hoeft ze hem niks meer te betalen? Oh fijn, ik denk dat ik ook zwanger word zodat ik gratis naar Hawai mag vliegen![]()
Dat blijkt wel uit de actie van de zus van TS.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:13 schreef nuget het volgende:
Helaas is vrijwel iedereen in Nederland zo gierig als de pest, en proberen ze overal wat geld aan te verdienen, erg jammer.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit de actie van de zus van TS.
Nou, waar wacht je nog op...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus omdat ze zwanger is hoeft ze hem niks meer te betalen? Oh fijn, ik denk dat ik ook zwanger word zodat ik gratis naar Hawai mag vliegen![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef chroestjov het volgende:
Terechte klacht, maar ik heb wel een plannetje voor hoe je haar terug kan pakken.
Biedt haar aan dat als de weeën starten jij haar naar het ziekenhuis zal brengen, wanneer ze in de auto heeft plaatsgenomen vertel je haar dat je eerst de 10 euro (+ rente) terug wilt hebben voordat je de motor start, ze zal niet weigeren.
je zou moeten verwachten van je familie dat ze dit soort dingen over hebben voor elkaar. dat jij waarschijnlijk overal geld om vraagt aan je familie, wilt niet betekenen dat de wat normalere mensen dit ook doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nou echt zo dom? De zus van TS profiteert hiermee gewoon van haar broer! Niet alleen kost dit hem tijd, maar ook benzine (voorrijkosten niet eens meegerekend). Een bijdrage is niet gewoon gewenst, het zou vanzelfsprekend moeten zijn. Kan ze wel huilie huilie gaan doen in de auto, maar dat is weer zo'n typische vrouwenstreek om eronderuit te komen.
verkoop ze voor 35 euroquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Dientje12 het volgende:
Precies hetzelfde hierzo
Ik had een slof marlboro gehosseld voor 25 euro.
Dus hij ligt in de kamer en me ouders hadden tegen haar gezegd dat ze die slof kon kopen..
Ik ben ff douchen, hoor zusje in huis komen en gelijk weer weg
Ligt er maar 23 euro bij me keyboard en de slof is weg terwijl ik voor 30 verkoop...
De zwangerschap heeft er eigenlijk geen fuck mee te maken. Benzinegeld aan je familie vragen is gewoon gierig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Whipper het volgende:
Waarom vind iedereen TS gierig. Misschien had die zus gewoon helemaal niet zwanger moeten worden en eerst voor zichzelf een goed budget moeten creëren voordat ze aan baby's ging denken.
Zwanger op je 23stequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Whipper het volgende:
Waarom vind iedereen TS gierig. Misschien had die zus gewoon helemaal niet zwanger moeten worden en eerst voor zichzelf een goed budget moeten creëren voordat ze aan baby's ging denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |