Ja een plusje! Weet je hoe cool! Ik heb geen baan, woon niet samen en moet nog een jaar studeren, maar wat zou het! Men doet het al eeuwen zo, dus dan maakt het niet uit of het verstandig is toch! Yolo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
He ZarB ben je al terug van de drogist? En?
No problem ik mail m'n pa wel even dat ik omhoog zit. Cheque goed?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja een plusje! Weet je hoe cool! Ik heb geen baan, woon niet samen en moet nog een jaar studeren, maar wat zou het! Men doet het al eeuwen zo, dus dan maakt het niet uit of het verstandig is toch! Yolo.
Ps: kan ik 400 euro van je lenen voor spullen?
Dat eerste heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Juist in dit soort situaties waarin je wat hulpbehoevender bent, is het fijn als je familie er voor je is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:43 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Deels wel vind ik. Wat steun tijdens een zwangerschap van familieleden is juist fijn. En geld vragen van directe familieleden is wel triest ja. Vooral als het om een keertje gaat.
Ontging het sarcasme van mijn post je echt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Eens.
Maare heeft ze nou wel of geen ambitie om meer dan moeder te worden? De meningen Zijn verdeeld.
Ik zou zeggen: als je nog studeert en bijna geen geld hebt, wacht dan ff een paar jaar. Ergo: er wordt niet nagedacht.
Nee, zie mijn reactie op Aberkulliequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat eerste heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Juist in dit soort situaties waarin je wat hulpbehoevender bent, is het fijn als je familie er voor je is.
[..]
Ontging het sarcasme van mijn post je echt?
Toen kreeg iedereen juist jonger kinderen door minder gebruik van anticonceptiemiddelen. Dat was toen ook niet zo'n probleem, omdat je niet per se een diploma nodig had om aan een degelijke baan te komen. Je kon toen bovendien wel op één inkomen rondkomen, dat gaat nu ook amper (bij minimumloon).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, de jeugd denkt niet meer na. We moeten terug naar 50 jaar geleden toen iedereen pas kinderen kreeg op z'n 30ste.
Biologisch gezien een prima keuze.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zwanger op je 23stemet een parttime baantje in een schoenenzaak
![]()
Denken mensen nog na tegenwoordig?![]()
![]()
wat heeft iedereen hier met obamaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:34 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
Je zus vraagt het toch aan jou en als zij skeer is moet je haar helpen. KNECHT
Dat was dan ook sarcastisch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Toen kreeg iedereen juist jonger kinderen door minder gebruik van anticonceptiemiddelen. Dat was toen ook niet zo'n probleem, omdat je niet per se een diploma nodig had om aan een degelijke baan te komen. Je kon toen bovendien wel op één inkomen rondkomen, dat gaat nu ook amper (bij minimumloon).
Ik ben het ermee eens dat er genoeg mensen niet nadenken over dit onderwerp. Wat mij een beetje tegen de borst stuit, is dat in deze discussie mensen nogal eens de neiging hebben om voor het andere uiterste te gaan.quote:Doet er niets aan af dat veel jeugd inderdaad hersenloos is en totaal niet nadenkt over de gevolgen van het krijgen van kinderen. Je moet een rijbewijs hebben maar elke randdebiel kan kinderen op de wereld zetten..
Een ex van mijn broertje vond een zwangerschapstest zelfs te duur en verdedigde een potentieel kind met het argument dat het haar zus (die werkloos is en waarvan de vader niet bekend is) ook gelukt is______! Ben ik blij dat hij d'r op tijd achterkwam dat ze te dom om te schijten was.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef Djibril het volgende:
Tja Grieken, betaal ons eerst maar terug voordat jullie aan benzine denken
Haten op OBAMAquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:36 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
wat heeft iedereen hier met obama
ontopic: onderwerp is vanuit verschillende perspectieven te bekijken. Heb mening al gegeven.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:27 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
[..]
Haten op OBAMA![]()
RACIST![]()
OBAMABUSH
quote:
Zeer onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:12 schreef hoink581 het volgende:
Dikke trol van een TS. Verzint eerst een verhaaltje wat hem een bak met negatieve aandacht oplevert. Intussen knijpt TS er handenwrijvend tussenuit. Opzichtig
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:12 schreef hoink581 het volgende:
Dikke trol van een TS. Verzint eerst een verhaaltje wat hem een bak met negatieve aandacht oplevert. Intussen knijpt TS er handenwrijvend tussenuit. Opzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |