Hoe fucking treurig kun je zijn dat je gaat zitten bedelen om een tientje (een TIENTJE!!) bij je bloedeigen zwangere zus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn zus van 23 is zwanger en is rond half juli uitgerekend. Dat betekent dus dat ik bijna voor het eerst oom word. Omdat mijn zus nog studeert (en daarnaast een paar uur per week in een schoenenwinkel werkt) en haar vriend ook maar in een fabriek werkt hebben ze niet al te veel te besteden.
Ze wilde dus naar de stad (35 kilometer heen, 35 kilometer terug) om lastminute nog wat babykleertjes en wat andere dingen uit te zoeken en omdat ze met haar buik niet meer achter het stuur van haar eigen Twingo past vroeg ze of ik met haar naar de stad wilde rijden om daar bij zaken als Wibra, Zeeman en Prénatal te kijken.
Toen ik haar aan het eind van de dag terug bij haar huis afzette bedankte ze me met een zusterkus. Maar voordat ze uitstapte vroeg ik haar een tientje voor de gemaakte benzinekosten (naar boven afgerond).
Ineens werd ze humeurig, begon ze moeilijk te doen en op een duur zelfs te huilen omdat ik naar dat geld vroeg. (Let op: Ik had het parkeergeld bij de parkeergarage ook al betaald.) Dit alles terwijl ze daarvoor wel sokken, rompertjes en zelfs een boxkleed van 35 euro (!) bij de Prénatal gekocht had! Ze doet dus net alsof ze geen geld heeft maar ondertussen trekt ze de halve babywinkel leeg. Van je gierige familie moet je het maar hebben.![]()
![]()
Klacht: Zus is gierig en laat mij alle benzine betalen terwijl ik haar als persoonlijke chauffeur op en neer naar de stad rijd.
Ik ben JMF niet te verwarren met VMS.quote:
Benzine kost ook gewoon geld hoor. En hij moet ook eten kopen enzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:25 schreef z3bra het volgende:
[..]
Hoe fucking treurig kun je zijn dat je gaat zitten bedelen om een tientje (een TIENTJE!!) bij je bloedeigen zwangere zus?![]()
![]()
tja, als je eenzaam en emo bent snap ik wel waarom je zelfs een tientje niet kunt missenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Benzine kost ook gewoon geld hoor. En hij moet ook eten kopen enzo.
Goh en jij doet niet precies hetzelfdequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ze hebben het absoluut niet breed, en wanneer ze kans ziet om ergens geld uit te persen grijpt ze die kans met beide handen.
Als je het over mij wilt hebben: ik heb niet veel geld. Dus ik kan het ook zelf goed gebruiken. Ik heb niet eens geld voor nieuwe kleren / ondergoed dus draag nu maar oude kleren die niet goed meer passen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef Shalimar het volgende:
[..]
tja, als je eenzaam en emo bent snap ik wel waarom je zelfs een tientje niet kunt missen
ach gut meid tochquote:Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Als je het over mij wilt hebben: ik heb niet veel geld. Dus ik kan het ook zelf goed gebruiken. Ik heb niet eens geld voor nieuwe kleren / ondergoed dus draag nu maar oude kleren die niet goed meer passen.
We hebben het over tien euro. Voor je zus. Ik help mijn broer met liefde om te verhuizen naar Berlijn (pakweg 3× tanken van Amsterdam naar Berlijn en terug) en als hij een keertje tankt vind ik het allang best! Dat doe je toch voor elkaar? Als je het voor je broer/zus al niet doet, voor wie dan wel?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:35 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Benzine kost ook gewoon geld hoor. En hij moet ook eten kopen enzo.
Ben jij de zus in kwestiequote:Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Als je het over mij wilt hebben: ik heb niet veel geld. Dus ik kan het ook zelf goed gebruiken. Ik heb niet eens geld voor nieuwe kleren / ondergoed dus draag nu maar oude kleren die niet goed meer passen.
Kijk 'm eens er onderuit proberen te kruipen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ik was dit hele topic alweer vergeten, maar ik sta werkelijk waar versteld van hoe makkelijk iedereen hier hapt. Hier moet ik wat mee doen.
Ik ben echt goed hè?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kijk 'm eens er onderuit proberen te kruipen.
Heh... nee. Nee dat ben je niet. Maar je bent amusant. Dat dan weer wel.quote:
Ook goed. Morgen open ik, speciaal voor jou, een nieuw pareltje.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heh... nee. Nee dat ben je niet. Maar je bent amusant. Dat dan weer wel.
Dat zei je zus ook toen ze op bed ging liggenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook goed. Morgen open ik, speciaal voor jou, een nieuw pareltje.
Mijn zus is inmiddels bevallen van Delano Jay.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:11 schreef z3bra het volgende:
[..]
Dat zei je zus ook toen ze op bed ging liggen
Weten we toch. Je bent 17, dus je mag niet eens rijden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn zus is inmiddels bevallen van Delano Jay.
Oh, oke.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Weten we toch. Je bent 17, dus je mag niet eens rijden.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De eerstvolgende die VMS nu aanvalt is van mij.
Delano Jay? Maak je een grapje?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn zus is inmiddels bevallen van Delano Jay.
Omdat jij dat misschien grappig vindt?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een internetforum dingen vertellen die niet waar zijn.
Kijk eens wat ik allemaal over me heenkrijg hier, denk je dat ik dat leuk vind !!!!!!!!!!!!!!?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:17 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Omdat jij dat misschien grappig vindt?
Nee, je hebt gelijk. Sorry.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik allemaal over me heenkrijg hier, denk je dat ik dat leuk vind !!!!!!!!!!!!!!?
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 13:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een internetforum dingen vertellen die niet waar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |