D'accordquote:
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Juan Jose Lobato Del Valle van Euskatel, als ie meemag tenminste
Ook primaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil De Bram Tankink adopteren![]()
Nee even serieusGeoffrey Soupe mag wel he?
Eerste Tourdeelname en ploeggenoot van Thibaut Pinot, mijn adoptierenner van vorig jaar. Hopelijk loopt zijn tourdebuut niet in de soep (hihaho)
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Egoitz García Etxegibel. Bask van Cofidis die zijn debuut gaat maken in de Tour, als het goed is.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef Drebbelman het volgende:
Net als vorig jaar ga ik voor Nicolas Edet van Cofidis. Hij debuteerde vorig jaar in de tour en liet zich meteen zien door de eerste aanvaller te zijn van de Tour 2012.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga voor Bryan Coquard, de vice-wereldkampioen bij de beloften in Valkenburg
Allemaal wel akkoordquote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef Gitank2 het volgende:
Ik wil ditmaal Yoann Bagot van Cofidis adopteren.
Mijn zevende adoptiejaar inmiddels
Okidokiquote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, nog maar weinig Cofidis-keuzes over zo.
Ik zou graag tourdebutant Stéphane Poulhies willen adopteren.
Akkoordquote:
Akkoord, maar dacht dat ie niet mee zou doen?quote:
Akkoordquote:Op maandag 17 juni 2013 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Davide Cimolai gaat het helemaal doen voor mij
Akkoord, ondanks twijfelgevalquote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef Zelva het volgende:
Blel Kadri
Puur om nu als adoptievader het olijke duo Ducrot en Dijkstra steviger terecht te kunnen wijzen als ze hem weer eens Biel noemen.
thanks en toegevoegdquote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Gitank2 het volgende:
Voor in de OP wellicht:
Adoptierenners die een etappe wonnen:
2006: Sylvain Calzati (Steven184)
2007: Juan Mauricio Soler (BVO), Linus Gerdemann (PAA-053)
2008: Markus Burghardt (Saeramir), Samuel Dumoulin (HowardHughes), Simon Gerrans (Bartoli)
2009: Brice Feillu (ElYefe), Nicki Sorensen (Mani89)
2011: Jelle Vanendert (Keano)
2012: Thibaut Pinot (Pino112)
Adoptierenners in het geel:
2006: Cyril Dessel (The_S)
2007: Linus Gerdemann (PAA-053)
2008: Romain Feillu (Ericr)
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Gitank2 het volgende:
Voor in de OP wellicht:
Nu je toch bezig ben; maak er even 'bepaalt' van ipv 'bepaald'.quote:
Was vorig jaar heel dichtbij met Jan Ghyselinck, maar die werd echt net teruggepakt op 500m voor de meet.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Gitank2 het volgende:
Voor in de OP wellicht:
2006: Sylvain Calzati (Steven184)
2007: Juan Mauricio Soler (BVO), Linus Gerdemann (PAA-053)
2008: Markus Burghardt (Saeramir), Samuel Dumoulin (HowardHughes), Simon Gerrans (Bartoli)
2009: Brice Feillu (ElYefe), Nicki Sorensen (Mani89)
2011: Jelle Vanendert (Keano)
Adoptierenners in het geel:
2006: Cyril Dessel (The_S)
2007: Linus Gerdemann (PAA-053)
2008: Romain Feillu (Ericr)
checkquote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Nu je toch bezig ben; maak er even 'bepaalt' van ipv 'bepaald'.
quote:
Zit in de voorselectie, hoop dat ze m meenemen door zijn goede prestatiesquote:Op maandag 17 juni 2013 18:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Akkoord
[..]
Akkoord, maar dacht dat ie niet mee zou doen?
[..]
Akkoord
[..]
Akkoord, ondanks twijfelgeval
[..]
thanks en toegevoegd
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga voor Bryan Coquard, de vice-wereldkampioen bij de beloften in Valkenburg
Is toch geen onbekende renner meer?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Thermo16 het volgende:
Michal Kwiatkowski van Omega Pharma, als die nog mag
Die is niet onbekend. Werd nota bene 7e in de Vuelta.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:
Ik zou graag Andrew Talansky van Garmin willen adopteren als dat mag. Nog nooit van hem gehoord, maar ik weet ook niet zo veel van wielrennen. Misschien wordt hij een soort Ryder Hesjedal. Hoop ik dan.
Lijkt mij te bekend, maar dat vind ik van Kadri ookquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:
Ik zou graag Andrew Talansky van Garmin willen adopteren als dat mag. Nog nooit van hem gehoord, maar ik weet ook niet zo veel van wielrennen. Misschien wordt hij een soort Ryder Hesjedal. Hoop ik dan.
primaquote:
Okquote:
okquote:Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zou graag net als vorig jaar Pablo Urtasun Perez willen adopteren.
Ook okquote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zou graag Edward (Ted) King willen adopteren. Hoop dat hij mee gaat.
Het minder bekende broertje van, primaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ok, in dat geval neem ik Lucas Sebastián Haedo (mocht zijn ploeg hem tenminste meenemen)
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou graag Elia Favilli willen adopteren als dat nog kan. Hij rijdt bij Lampre, komt uit 1989 en werd eenmaal 3e op het jeugd wk wielrennen.
Hij heeft nog nooit aan de Tour meegedaan, hopen dat mijn adoptie de Lampre leiding kan overhalen hem deze keer mee te nemen.
Ook in ordequote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Chiappucci het volgende:
Na 2 mooie jaren als adoptievader van Gorka Izagirre, laat ik hem nu los. Aan de zijde van zijn broertje Jon moet dat helemaal goed gaan komen.
In zijn plaats zou ik dit jaar graag Romain Bardet willen adopteren
Dit 22-jarig klimtalent staat te popelen om zijn Tour-debuut te maken dit jaar.
VEel te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Thermo16 het volgende:
Michal Kwiatkowski van Omega Pharma, als die nog mag
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Mijn adoptierenner: David Veilleux (Can) - Team Europcar
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=5057
http://www.procyclingstats.com/rider/140031-David-Veilleux
Te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:
Urtasun ook niet imo.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is toch geen onbekende renner meer?
die is denk ik ook te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Booyah het volgende:
Sorry Isebliss had Gatis Smukulis al.
3x is scheepsrecht hoop ik: Lars Petter Nordhaug Pfff...
onbekend genoegquote:
Okquote:
ik twijfel, maar gezien je keuzes ben je zelf niet echt een volger, dus i'll allow itquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Booyah het volgende:
Sorry Isebliss had Gatis Smukulis al.
3x is scheepsrecht hoop ik: Lars Petter Nordhaug Pfff...
OROZ UGALDE Juan Jose?quote:
Voor ons is hij wel bekend, maar de gemiddelde Tour-kijker die drie weken in het jaar wielrennen volgt heeft dat weer niet. Wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld Talanskyquote:
Die idd, heeft wel al een aantal ereplaatsen gehaald maar helaas nog niets gewonnen.quote:
Omdat er nog geen antwoord op was gegevenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Edit: Mag Adriano Malori of is die te bekend? Wel een goede tijdrijder.
Nee hoor, hou hem lekker. Had hem enkel al tijdje in mijn hoofd. Had ik eerder moeten zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Had je 'm al ergens eerder geclaimd? Zo ja, dan wil ik gerust iemand anders zoeken
Thanks. Ik volg idd alleen de tour.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef franklop het volgende:
ik twijfel, maar gezien je keuzes ben je zelf niet echt een volger, dus i'll allow it
Mjah oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor ons is hij wel bekend, maar de gemiddelde Tour-kijker die drie weken in het jaar wielrennen volgt heeft dat weer niet. Wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld Talansky
Ik heb het gevoel dat je op die tweede foto toch echt Astarloza ziet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit is niet Gesink, maar Juan José Oro Ugalde tijdens Parijs Roubaix in 2008. Oroz is niet werkschuw en heeft van 2007-2008 alle monumenten achter elkaar uitgefietst.Oroz is ook in grote rondes constant, zo eindigde hij sinds de Vuelta 2010 achtereenvolgens naar een 54e, 50e, 51e en 50e plaats in het eindklassement. De verwachting is dat hij dit nu ook in de tour laat zien, zijn laatste tour was in 2010 toen hij helaas uitviel. De 13e plaats in Parijs Camembert dit jaar is alvast een goed teken.
[ afbeelding ]
Evans is bang voor Oroz en probeert hem te losse tijdens de Tour van 2009, wat hem natuurlijk niet lukt. (Foto van Jasper Juinen)
Inderdaad, als ik foto's van Oroz bekijk lijkt ie dáár in elk geval niet op.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je op die tweede foto toch echt Astarloza ziet.
Niet in de voorselectiequote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Aguero het volgende:
Gaat Bertjan Lindeman mee naar de Tour, zo ja dan zou ik hem graag adopteren.
ja hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:01 schreef Leatherface het volgende:
Geniez zal je vast wel ok vinden Frank?
primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zou graag Hubert Dupont van AG2R adopteren; indien hij nog beschikbaar is.
twijfelgeval eigenlijk.. zeker voor een volger zoals jij. Meningen van anderen?quote:
15e in de Tour van 2011, imo te bekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef franklop het volgende:
twijfelgeval eigenlijk.. zeker voor een volger zoals jij. Meningen van anderen?
Klopt, velen rijden al jaren mee, maar ze winnen niet/nauwelijks iets, doen niet mee voor een klassement en rijden zich ook niet echt in de kijker tijdens de tour. In dat geval moet je ze wel kunnen adopteren. Ons doel is toch om deze jongens meer aandacht te geven, omdat de media faalt deze helden op waarde te schatten? Wellicht dat ze door onze support ook net dat extra zetje krijgen om wel echt voor de prijzen mee te kunnen gaan doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ga ik voor Bram Tankink, nooit wat gewonnen. Maar die is bekend genoeg hiero.
Kijk, die is in mijn ogen bekend, net als zo'n Jeanneson, Dupont, Malacarne, Bodnar, Urtasun Perez en ga zo maar voort zijn wel bekend. Winnen, nee. Maar zeker vaker mee gedaan aan de Tour, dus wat is nu precies bekend? Ahja, dan pik ik onze Jacopo Guarniere er wel uit, al betwijfel ik het of ie wel mee gaat doen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef franklop het volgende:
twijfelgeval eigenlijk.. zeker voor een volger zoals jij. Meningen van anderen?
Het wordt Jonathan Hivert. Die is zeker onbekenderquote:
Klopt, maar Dupont heeft ook ooit 22ste gereden; waar ligt dan de grens. Als je in de bergen steeds net te vroeg lost om niet in de kijker te rijden, maar geen hele grote achterstand oploopt, dan rij je gewoon een grijze tour en kun je wellicht wat extra support gebruiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
15e in de Tour van 2011, imo te bekend.
I get your point, maar een onbekende Tour-renner is voor mij eerder iemand die voor het eerst meedoet aan de Tour, niet voor niets nieuw, dan iemand die al 22ste in het klassement rijdt of al eerdere keren meegedaan. Die Rojas bijvoorbeeld, tuurlijk maakt ie een aardige kans, doet niet af aan zijn onbekendheid als Tour-renner. Da's allemaal wat subjectief dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, velen rijden al jaren mee, maar ze winnen niet/nauwelijks iets, doen niet mee voor een klassement en rijden zich ook niet echt in de kijker tijdens de tour. In dat geval moet je ze wel kunnen adopteren. Ons doel is toch om deze jongens meer aandacht te geven, omdat de media faalt deze helden op waarde te schatten? Wellicht dat ze door onze support ook net dat extra zetje krijgen om wel echt voor de prijzen mee te kunnen gaan doen.
Wat betreft Bram Tankink; als je de tour volgt met Nederlands commentaar, dan worden de Nederlanders automatisch als het ware geadopteerd door de regie. Je wordt op de hoogte gehouden van wanneer ze lossen, aanvallen, water gaan halen en op welke plaats ze staan in het klassement. Wat is onze rol dan nog?
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je op die tweede foto toch echt Astarloza ziet.
Rojas Quintana won dit jaar al de ronde van Baskenland en was 4e in Catalunya, en wist in beide koersen een rit te winnen. Dit seizoen behoort hij tot de beste klimmers in het peloton. Iemand die deze Tour editie underdog en podiumkandidaat is mag je toch geen onbekende tour renner noemen, ook al heeft hij nog nooit meegedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
I get your point, maar een onbekende Tour-renner is voor mij eerder iemand die voor het eerst meedoet aan de Tour, niet voor niets nieuw, dan iemand die al 22ste in het klassement rijdt of al eerdere keren meegedaan. Die Rojas bijvoorbeeld, tuurlijk maakt ie een aardige kans, doet niet af aan zijn onbekendheid als Tour-renner. Da's allemaal wat subjectief dus.
Bram Tankink was dan ook gewoon een bewust slecht voorbeeld.
Quintana Rojas dan om precies te zijn. Anyway, tuurlijk. Maar ik doel meer op het onbekende Tour-renner deel dan de het onbekende renner deel. Maar heej, het is maar net hoe je het wilt bekijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Rojas Quintana won dit jaar al de ronde van Baskenland en was 4e in Catalunya en wist in beide koersen een rit te winnen. Iemand die dee Tour editie underdog en podiumkandidaat is mag je toch geen onbekende tour renner noemen, ook al heeft hij nog nooit meegedaan.
Uz priek¨u Gatis!twitter:GSmukulis twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 21:20:14Viena ture var teikt gala nebija viegla bet daramo izdariju, un uz beigam pat saka ripot! Tagat tik atjaunotiesun but gatavam uz TdF.. reageer retweet
Is Frank zijn taakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Felagund het volgende:
Gaat wel mee geloof ik. Werd onlangs nog 6e in de Giro, dus is ook een twijfelgeval lijkt me. Ik denk niet dat hij nogmaals voor het klassement gaat. Misschien moeten we de eisen iets losser maken, anders is het bijna niet te doen dit jaar.
Mwah, tijdens de Tour van vorig jaar trad hij mijns inziens pas voor het eerst écht op de voorgrond. Voor de start hadden veel mensen nog nooit van hem gehoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Pinot was vorig jaar ook een serieuze kanshebber op het wit? Hij was dan wel debutant, maar toch..
Dan was ik gewoon helderziend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, tijdens de Tour van vorig jaar trad hij mijns inziens pas voor het eerst écht op de voorgrond. Voor de start hadden veel mensen nog nooit van hem gehoord.
Klopt. Pinot is nu gewoon door zijn adoptiepapa uitgegroeid tot één enorme baas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, tijdens de Tour van vorig jaar trad hij mijns inziens pas voor het eerst écht op de voorgrond. Voor de start hadden veel mensen nog nooit van hem gehoord.
Ik kende Pinot ook al wel ja, die had al 2 jaar op rij goed gepresteerd in de Dauphiné.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan was ik gewoon helderziend.
Quintana wordt wel een beetje gehyped inderdaad. Maar die wint wel gewoon de Ronde van het Baskenland, dus dat is nog van iets andere orde dan Pinot vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kende Pinot ook al wel ja, die had al 2 jaar op rij goed gepresteerd in de Dauphiné.
Ik denk niet dat hij veel onbekender was dan Quintana nu is eigenlijk. Naar mijn idee wordt laatstgenoemde ook nogal overschat. Maar vooruit.
Ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk eerder dat jij Quintana onderschat.
Da's waar. Hij is ook wel wat te bekend om adoptierenner te kunnen zijn ja. Maar mensen doen het nu een beetje overkomen alsof Pinot voor de Tour van vorig jaar een complete nobody was wat natuurlijk niet zo is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Quintana wordt wel een beetje gehyped inderdaad. Maar die wint wel gewoon de Ronde van het Baskenland, dus dat is nog van iets andere orde dan Pinot vorig jaar.
Weet ik, was ook niet mijn bedoeling om erover te beslissen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is Frank zijn taak.
Op zich heb je wel gelijk, maar iemand die dit jaar in bijna elk WT-rondje waar die startte top-10 kan eigenlijk niet. Maar al zou die het 100 jaar doen, Niemiec blijft een relatieve onbekende.
Hmm, Moser is een twijfelgeval. Voor het grote publiek nog niet écht een grote naam, of ja, alleen dankzij z'n oomquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef debeterebob het volgende:
Zou ik Moser mogen? Of is die te bekend? Anders gaarne Vigano.
Overigens vielen mijn eerste keuzes Izagirre, Edet, Meyer en King al af
Moser won verder nog ritten in de Ronde van Polen, werd tweede in Montreal. Uiteraard kent mevrouw van Zetten hem niet. Maar het is toch wel een renner die heel veel goed rijdt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, Moser is een twijfelgeval. Voor het grote publiek nog niet écht een grote naam, of ja, alleen dankzij z'n oom. Won natuurlijk Strade Bianche dit jaar, maar dat weet mevr. Van Zetten uit Tiel niet denk ik.
Hij won zelfs de Strade Bianche!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moser won verder nog ritten in de Ronde van Polen, werd tweede in Montreal. Uiteraard kent mevrouw van Zetten hem niet. Maar het is toch wel een renner die heel veel goed rijdt.
Egoitz Garcia heb ik al. Sorry.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf voor Egoitz Garcia
Edit: ik snap sowieso niet dat er discussie is over Quintana. Oke, misschien is hij overrrated (bij mij dan ook), maar als je zulke uitslagen rijdt, dan ben je gewoon te bekend.
Oh geen probleem. Ik dacht dat ik de pagina's al goed had doorlopen. Ik zal even naar een nieuwe gaan kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Egoitz Garcia heb ik al. Sorry.
En top 20 rijden in massasprints.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ruben Perez, dé man van de kansloze aanvallen.
Hiervoor hoef ik niet op Frank te wachten:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Ik adopteer: Team Sky & Sagan. Anders Froome/Porte/Sagan.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Froome heb ik in 2008 geadopteerd, toen hij nog underground was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Zijn uitslagen waren toen ook nog undergroundquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Froome heb ik in 2008 geadopteerd, toen hij nog underground was.
Inderdaad, ergens een etappe gewonnen in de Ronde van Japan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn uitslagen waren toen ook nog underground
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat diverse mensen zo snel mogelijk een tour pool moeten gaan invullen, want als je zonder ze te kennen toevallig namen als Quintana, Kwiatkowski, Nordhaug, Moser en/of Talansky noemt. Dan heb je echt een gouden hand in het kiezen van renners![]()
Ik maak natuurlijk de regels niet en iedereen moet het zelf weten. Maar ik denk dat het makkelijk zou zijn om toe te voegen dat renners geen winnaars van World Tour koersen zouden kunnen kiezen (volledige rondes en eendagskoersen bedoel ik dan, een toevallige ritwinnaar is meestal nog onbekend genoeg). Dan zouden van te voren Nordhaug en Quintana al afvallen, waardoor je deze discussie niet zou hebben. Maar nogmaals ik wil me er ook niet teveel mee bemoeien als buitenstaander![]()
Wat betreft de opmerking dat het moeilijk kiezen is qua onbekende renners en daarom dan maar renners uit het grijze gebied gekozen moeten worden. Die opmerking zou terecht zijn als alle onbekende renners al genomen zouden zijn. Maar ik heb even gekeken naar de (voor)selecties van alle ploegen en dan zijn er nog wel genoeg over:
Roy Curvers, Johannes Frohlinger (Argos), Ruben Perez, Pablo Urtasun, (Euskaltel), Mikael Schär, Dominik Nerz (BMC), Alexey Lutsenko, Egor Silin (Astana), Marcel Sieberg (Lotto), Geoffrey Soupe (FDJ), Jeremy Galland (Saur), Yoan Bagot, Egoitz Garcia (Cofidis), Damien Gaudin, Cyril Gautier (Europcar), Imano Erviti (Movistar), Maciej Paterski, Maciej Bodnar, Brian Vandborg (Cannondale), Alberto Losada (Katusha), Thomas Marczynski (Vacansoleil)
Daar zitten nog een aantal renners tussen die al wel wat te bekend zijn, maar meer richting onbekend gaan dan de genoemde renners. Ik ga zelf maar eens bedenken wie ik ga supporteren
Je hebt meerdere Izagirres hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ik probeer natuurlijk ook een renner te kiezen die een significante kans maakt op een ritzegeDus ja, dan ga ik op het randje zitten.
Uit jouw lijst vind ik bijvoorbeeld een Erviti ook wel weer discutabel, als je al twee ritzeges in een grote ronde hebt en in menig ontsnapping zit. En mannen als Vandborg, Sieberg, Schär en Bodnar zijn ook verre van onbekend. Het enige is dat het knechten zijn en dus niet veel gewonnen hebben.
En uit de OP vind ik Nordhaug, Izagirre en Haedo toch ook wel twijfelachtig.
Maar deze discussie is natuurlijk eindeloos
Ik bedoel natuurlijk Jon, want dat is de beterequote:
Ik geef zelf ook al aan dat er een paar discutabele tussen zitten. Maar die zijn dan al onbekender dan de namen die wel al genoemd zijn (waarover discussie is, bedoel ik dan).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ik probeer natuurlijk ook een renner te kiezen die een significante kans maakt op een ritzegeDus ja, dan ga ik op het randje zitten.
Uit jouw lijst vind ik bijvoorbeeld een Erviti ook wel weer discutabel, als je al twee ritzeges in een grote ronde hebt en in menig ontsnapping zit. En mannen als Vandborg, Sieberg, Schär en Bodnar zijn ook verre van onbekend. Het enige is dat het knechten zijn en dus niet veel gewonnen hebben.
En uit de OP vind ik Nordhaug, Izagirre en Haedo toch ook wel twijfelachtig.
Maar deze discussie is natuurlijk eindeloos
En ook meerdere Haedo'squote:
Dat wist ik nog nietquote:
Cameron Meyer vind ik toch echt wel wat te bekend, maar goed de discussie blijf je houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet
En ik zag dat Cameron Meyer was afgewezen, maar die zou ik juist nog wel toelaatbaar vinden
Maar goed ik claim Vigano wel. Die lijkt me ruim onbekend genoeg.
Ik zal ophoudenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Cameron Meyer vind ik toch echt wel wat te bekend, maar goed de discussie blijf je houden natuurlijk.
Ook meerdere Meyers zelfsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet
En ik zag dat Cameron Meyer was afgewezen, maar die zou ik juist nog wel toelaatbaar vinden
Dat is toch niet leuk om eigenlijk een bekende renner te kiezen die nog net mag, puur omdat die wel een rit ofzo kan winnen? Maar eigenlijk klopt mijn punt dan wel, dat mensen dus die renners wel (een beetje) kennen, maar gewoon ook succes willen hebben. Dat vind ik allemaal best, maar volgens mij is het adopteren juist om een renner die weinig in beeld is eens wat aandacht te schenken. En wie weet doet die renners ook nog wat leuksquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal ophouden
Maar goed, ik vond een beetje flauw van je om me als noob te bestempelen (indirect), ik ging gewoon op het randje zitten
Vigano had ik vorig jaar. Die veroorzaakte toen die massale valpartij die alle Nederlandse klassementsambities in 1 klap om zeep hielp en Wout Poels bijna het leven kostte. Dus die koos ik daarom maar niet nog een keer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is mijn mening dat Meyer te bekend is, maar franklop stelt de definities hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik neem Vigano welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is mijn mening dat Meyer te bekend is, maar franklop stelt de definities hoor.
Mag ook, maar dan deed ik de mededeling voor anderen die eventueel wel Cameron Meyer willen adopteren.quote:
Ok? Zie hem namelijk nog niet in de startpostquote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga voor de Oezbeekse wereldkampioen bij de beloften van 2003: Sergey Lagutin.
Om mij een kans te geven?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Mag ook, maar dan deed ik de mededeling voor anderen die eventueel wel Cameron Meyer willen adopteren.
Ik heb toch wel echt mijn best gedaan om een potentiele etappewinnaar te kiezen, maar dat valt me toch tegen. Ook omdat mannen als Edet en J. Izagirre al gekozen warenquote:
Ik hoop juist dat mijn renner de meest onzichtbare coureur van de Tour wordtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb toch wel echt mijn best gedaan om een potentiele etappewinnaar te kiezen, maar dat valt me toch tegen. Ook omdat mannen als Edet en J. Izagirre al gekozen waren
Daar was ook altijd een tof topic overquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat mijn renner de meest onzichtbare coureur van de Tour wordt![]()
Dat zou echt een grote eer zijn.
Ik twijfel er aan of hij wel geselecteerd wordt, dus in dat geval zou die opzet al absoluut geslaagd zijn.
Nog steeds ->quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar was ook altijd een tof topic over
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat mijn renner de meest onzichtbare coureur van de Tour wordt![]()
Ik twijfel er aan of hij wel geselecteerd wordt, dus in dat geval zou die opzet al absoluut geslaagd zijn.
Die eer heb ik al eens mogen ontvangen toen ik Denys Kostyuk geadopteerd had twee jaar geledenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is al gekozen!quote:
Primaquote:
Ian Stannard dan wel okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef 3rdRock het volgende:
Als Przemyslaw Niemiec niet mag wil ik graag Ian Stannard van Team Sky. wel wat resultaatjes, maar niet heel veel. er blijft inderdaad niet bijster veel over.
mijn voorkeur ligt bij Niemiec, als die niet mag Stannard en als die niet mag...zoek ik nog ff verder maar wordt het heel lastig....
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef Keano het volgende:
Ik zou graag mijn naamgenoot Bart de Clercq adopteren.
Impey is okquote:
Mevrouw van Zetten uit Tiel kent dr niet (Net even gebeld) dus wel ok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef lytsewiete het volgende:
Offredo onbekend genoeg heeft nog nooit een grote ronde uitgereden in elk geval.
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef Panthera. het volgende:
Ik adopteer graag Daniele Ratto van Cannondale
Moser mag wel hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef debeterebob het volgende:
Zou ik Moser mogen? Of is die te bekend? Anders gaarne Vigano.
Overigens vielen mijn eerste keuzes Izagirre, Edet, Meyer en King al af
Akkoordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef theodoor9 het volgende:
Ik kies: Johannes Frohlinger (Argos). Goedgekeurd?
Okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil graag net als voorgaande jaren Ruben Perez.
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Redefine het volgende:
Ik ga dan voor Dominik Nerz. Nog wel even de vraag of hij ook in de definitieve selectie komt.
OKquote:
Primaquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:57 schreef Chiappucci het volgende:
franklop, wil je die kruising tussen Gadret en Bardet die je daar in de OP hebt geschreven even aanpassen aub? alvast bedankt
Al gekozen!quote:
Dan moet je me even helpen wie je precies bedoeld, zie er geen bij de voorselecties.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Da Dalto is onterecht niet opgenomen in de selectie. Daarom kies ik Marangoni als vervanger.
akkoordquote:
Mijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef franklop het volgende:
Als ik nog dingen gemist heb hoor ik het graag. ga nu even de op aanpassen
Heb het net bijgewerkt, immers moet er ook gewerkt worden overdagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef Breach het volgende:
Is er ergens een volledig overzicht? Want in de OP stond Nerz nog niet
ja maar dat is logischquote:
Akkoordquote:
akkoordquote:
Dit is helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Geschke mag wel denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef tdrone het volgende:
Zou simon Geschke (argos) kunnen of is die net wat te bekend?
En hij mag dus niet mee naar de Tourquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ok, in dat geval neem ik Lucas Sebastián Haedo (mocht zijn ploeg hem tenminste meenemen)
Dan graag Irizar (die stiekem een keer 2e gaat worden) voor mij...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Didier is ook nog een optie en misschien Bakelants.
Hij was mijn adoptierenner 2 jaar geledenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Mr_DG het volgende:
Mijn adoptierenner van dit jaar is wederom Pablo Urtasun Pérez. Hij past in een illuster rijtje. Na Mickaël Delage, Remy di Gregorio, Francis de Greef en Jean-Christophe Peraud is nu de nuchtere Bask Urtasun mijn Tour-oogappeltje.
[ afbeelding ]
Met zijn ouders Garaitz en Dunixi
Hij kwam ter wereld op 29 maart 1980 in het idyllische Baskische dorpje Urdiáin.
Al op 7-jarige leeftijd begon hij met wielrennen. Hij begon bij de Club Ciclista Burunda waar zijn grote broer Jorge ook al fietste. Hij blonk nog niet meteen uit. Hij streed meestal mee voor 3 plekken; de laatste, voorlaatste en twee na laatste plek.
Maar in de jaren die volgden ging het steeds beter, hij begon bij de junioren wedstrijden te winnen. En zo kwam hij bij de amateurs terecht, waar hij door blessures een stroeve start had. Maar rond zijn 21e begon hij bij de amateurs uit te blinken. Daarnaast studeerde hij ook nog, Filosofie. Door zijn successen kwam de studie op een laag pitje, maar na zijn carrière wil Pablo graag verder studeren en hij heeft zelfs plannen om een boek te gaan schrijven.
[ afbeelding ]
Na zijn overwinning in de Vuelta Ciclista a Navarra
Toen hij op een begeven moment steeds meer wedstrijden begon te winnen kwam er interesse van grote ploegen. In augustus 2003 klopte uiteindelijk CSC bij hem aan, hij kon via een stage een contract afdwingen. En hoe kun je dat beter doen dan in je eerste de beste rittenkoers ( Vuelta a Galicia) meteen twee ritten te winnen. Hij kreeg een contract en een droom kwam uit. Samen in een team met zijn idolen Jalabert en Van Petegem.
Uiteindelijk kwam hij via de kleine Spaanse ploeg Kaiku en daarna Liberty Seguros terecht bij zijn roots: Euskatel Euskadi. Sinds 2009 rijdt hij rond in het prachtige oranje shirt.
[ afbeelding ]
Winnen deed hij tot nu toe vooral in kleinere Spaanse rondjes, maar dit jaar zal alles anders zijn. In 2011 werd hij redelijk onzichtbaar 149e, maar vorig jaar was alles anders. Hij reed meerder keren in de aanval en was meerdere keren dichtbij een overwinning.
[ afbeelding ]
212 meter scheidde Urtasun vorig jaar in de 5e etappe van een overwinning.
Uiteindelijk werd hij vorig jaar 134e. Dit jaar is hij goed op dreef, hij won al een etappe in de hoog aangeschreven Ronde van Castilië en Leon. Zijn belangrijkste doelstellingen voor deze tour zijn een ritzege en de bolletjestrui.
Sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
Hij was mijn adoptierenner 2 jaar geleden
wat een held:
[ afbeelding ]
Op zich wel erg bekend, maar aangezien je vast geen volger ben akkoord.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef Quazier2 het volgende:
Svein tuft voor mij aub, die naam ga ik sowieso makkelijk herkennen gedurende de uitzendingen
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef tdrone het volgende:
Zou simon Geschke (argos) kunnen of is die net wat te bekend?
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Ericr het volgende:
Eduard Vorganov dan maar, zag dat Impey al was gekozen.
Akkoordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alberto Losada Alguacil van Katusha, als ut mag
Is al vergeven helaas.quote:
Ga het aanpassen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En hij mag dus niet mee naar de Tour![]()
Vanaf nu is mijn nieuwe held (en debutant) Alessandro De Marchi
Nu niet meerquote:
primaquote:
Ga aanpassen naar Herrada!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Panthera. het volgende:
Daniele Ratto is niet geselecteerd voor de Tour. Kan ik in plaats daarvan Castroviejo adopteren, of is die te bekend?
Edit: Laat maar, ik vind Castroviejo zelf te bekend. Ik ga voor Jesus Herrada, en als die niet geselecteerd wordt Amador/Castroviejo (welke van de twee het meest geaccepteerd wordt).
Mijn adoptierenner van vorig jaar. Zorg goed voor hem.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Ericr het volgende:
Eduard Vorganov dan maar, zag dat Impey al was gekozen.
Jij gaf Geschke en Leezer als suggesties, zijn die dan niet bekend? Voor mij meer dan meneer Gallopin...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef Chiappucci het volgende:
Tony Gallopin vind ik toch vrij bekend, maar goed, ik ga er niet over
Prima!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil Laurent Didier van Radioshack wel onder mijn hoede nemen
Ook Primaquote:
Sorry was ook al gekozen (door borisz) maar had nog niet in OP gezet.quote:
Ja hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:09 schreef Rosarium het volgende:
Ik wil Jan Bakelants adopteren. Mag die?
Ik volg vooral de grotere rondes idd, maar zie dat hij idd wel al wat gewonnen heeft in kleinere rondes in tijdritten vooral. Vind het ook totaal geen probleem om ff wat verder te kijken voor iemand onbekendersquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef franklop het volgende:
Op zich wel erg bekend, maar aangezien je vast geen volger ben akkoord.
Leezer is wat mij betreft een van de minst bekende Nederlandse renners. Daar lijkt me geen discussie over. Buiten Nederland zal hij helemaal onbekend zijn. Geschke en Gallopin is inderdaad wat meer om het even, maar Gallopin draait toch al iets langer mee op hoog niveau. Maar daarmee wil ik hem niet uitsluiten voor dit topic hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij gaf Geschke en Leezer als suggesties, zijn die dan niet bekend? Voor mij meer dan meneer Gallopin...
Juist binnen de TdF heeft Leezer vorig jaar wel wat laten zien na het wegvallen van Kittel. Gallopin wat minder volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Leezer is wat mij betreft een van de minst bekende Nederlandse renners. Daar lijkt me geen discussie over. Buiten Nederland zal hij helemaal onbekend zijn. Geschke en Gallopin is inderdaad wat meer om het even, maar Gallopin draait toch al iets langer mee op hoog niveau. Maar daarmee wil ik hem niet uitsluiten voor dit topic hoor.
Maar ik ben ook maar één mening natuurlijk. Weet niet wat anderen erover denken.
Ik heb zo'n vermoeden dat je Leezer en Veelers door elkaar haaltquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Juist binnen de TdF heeft Leezer vorig jaar wel wat laten zien na het wegvallen van Kittel. Gallopin wat minder volgens mij.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je Leezer en Veelers door elkaar haalt
Gefeliciteerd.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef icebliss het volgende:
Vorig jaar gemist helaas.
Dit jaar wil ik graag Gatis Smukulis van Katusha.
Ik kan (nog) niks vinden, maar ik neem aan dat Smukulis het Letse kampioenschap ITT heeft gewonnen?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik kan (nog) niks vinden, maar ik neem aan dat Smukulis het Letse kampioenschap ITT heeft gewonnen?
Boy en Danny van Poppel lijken me allebei nog onbekend genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Danny van Poppel of is die te bekend?
Dan wordt het Danny, want die is volgens Pa van Poppel het veelzijdigste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Boy en Danny van Poppel lijken me allebei nog onbekend genoeg.
Dat mag, dan neem ik Boy. Elke positie onder 1 zal vanzelfsprekend duiden op een complot. Te bespreken onder jouw moderatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wordt het Danny, want die is volgens Pa van Poppel het veelzijdigste.
Dealquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag, dan neem ik Boy. Elke positie onder 1 zal vanzelfsprekend duiden op een complot. Te bespreken onder jouw moderatie.
Oei, die hartslag. Gaat het wel goed met Gatis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef icebliss het volgende:
Gatis Smukulis is voor de derde keer op rij Nationaal kampioen tijdrijden geworden in Letland![]()
Voor de liefhebbers zijn fietscomputer na afloop
Dit is zijn hartslag in rust.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oei, die hartslag. Gaat het wel goed met Gatis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Volgens mij is die al door LittleRabbit gekozen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:29 schreef Blik het volgende:
Ik kies Boy van Poppel, Neerlands hoop in bange dagen
Ik zie het net, had niet de rest van het topic gelezen en alleen gekeken naar het lijstje op pagina 1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij is die al door LittleRabbit gekozen.
Ja, zie je PM net pasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Poste je dat nou net voor ik z'n naam naar je PMde? Gr8 minds enzo...
Okquote:
Primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:03 schreef Jeminem het volgende:
Simon Clarke van Orica Greenedge is mijn man
ga toevoegenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:49 schreef theodoor9 het volgende:
Ik had Frolinger gekozen en hij was goedgekeurd, maar sta nog niet in de OP
Primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Danny van Poppel of is die te bekend?
Okquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag, dan neem ik Boy. Elke positie onder 1 zal vanzelfsprekend duiden op een complot. Te bespreken onder jouw moderatie.
Is goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mag ik Remy Pauriol? dat klinkt zo mooi...
Nee dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:03 schreef Redefine het volgende:
Bij BMC schieten ze maar niet op met het bekendmaken van de definitieve selectie. Nog steeds in afwachting of Nerz meegaat
Ik las het net jaquote:
Iemand die het hele jaar door in welke wedstrijd die hij rijdt in de top tien eindigt, waaronder klassiekers, is natuurlijk veel te bekend.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef TTTT2013 het volgende:
Ik ga voor Michal Kwiatkowski van OmegaPharma-Quickstep.
En zelfs als hij dat niet was, was iemand anders al eerder met Kwiatkowski claimen. Ergens op pagina 4 geloof ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand die het hele jaar door in welke wedstrijd die hij rijdt in de top tien eindigt, waaronder klassiekers, is natuurlijk veel te bekend.
Klopt. Maar was het vergeten erbij te zetten bij mijn post.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En zelfs als hij dat niet was, was iemand anders al eerder met Kwiatkowski claimen. Ergens op pagina 4 geloof ik.
Volgens Cyclingfever (http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjM2ODE=) gaat die niet mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb nog geen selectie van Europcar gezien, maar als hij meegaat en onbekend genoeg wordt bevonden wil ik Natnael Berhane als adoptierenner.
Voeckler is ook nog vrijquote:Op zondag 23 juni 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Baalmomentje
Soupe gaat niet mee.
Frank, ik wil dan voor Rudy Molard gaan. Zou je dit willen veranderen als je het er mee eens bent?
Sorry, wist niet dat hij iedereen al TE bekend voorkwam en hij is zeker iemand die in mijn mening nog wel redelijk kan presteren deze tour zeker omdat Quickstep niks anders heeft op Algemeen vlakquote:Op zondag 23 juni 2013 18:07 schreef Redefine het volgende:
Iemand die het hele jaar door in welke wedstrijd die hij rijdt in de top tien eindigt, waaronder klassiekers, is natuurlijk veel te bekend.
Dat heb ik met de helft van Cofidisquote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef Steven184 het volgende:
Frank, ik wil graag Koren inruilen voor de Fransman Alexis Vuillermoz indien dat mag. (Snelle check leverde volgens mij niemand op die hem al had).
Reden: Ik had nooit kunnen bedenken dat er een renner aan de Tour mee zou doen die ik werkelijk nog nooit bewust heb zien rijden of een uitslag van heb opgezocht. Ik wist nauwelijks dat hij in het peloton meereed. Dat moet gevierd worden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:47 schreef Drebbelman het volgende:
Streep mijn adoptierenner maar door. Edet is niet geselecteerd
Ik wil geen spelbreker zijn, maar jouw Rémi Pauriol is helemaal niet geselecteerd voor de Tour.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Remi is mooi 32ste geworden in het Franse tijdrit kampioenschap, en 75ste op de weg. Hij is zich heel professioneel aan het sparen voor de tour, duidelijke zaak.
El Fares en Galland zijn allebei onbekend genoeg hoor. Neem dat van mij aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mag El Fares nou wel of niet??? Zometeen zit ik zonder adoptierijder, dat zou de tourbelevenis ernstig aantasten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |