Leezer is wat mij betreft een van de minst bekende Nederlandse renners. Daar lijkt me geen discussie over. Buiten Nederland zal hij helemaal onbekend zijn. Geschke en Gallopin is inderdaad wat meer om het even, maar Gallopin draait toch al iets langer mee op hoog niveau. Maar daarmee wil ik hem niet uitsluiten voor dit topic hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij gaf Geschke en Leezer als suggesties, zijn die dan niet bekend? Voor mij meer dan meneer Gallopin...
Juist binnen de TdF heeft Leezer vorig jaar wel wat laten zien na het wegvallen van Kittel. Gallopin wat minder volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Leezer is wat mij betreft een van de minst bekende Nederlandse renners. Daar lijkt me geen discussie over. Buiten Nederland zal hij helemaal onbekend zijn. Geschke en Gallopin is inderdaad wat meer om het even, maar Gallopin draait toch al iets langer mee op hoog niveau. Maar daarmee wil ik hem niet uitsluiten voor dit topic hoor.
Maar ik ben ook maar één mening natuurlijk. Weet niet wat anderen erover denken.
Ik heb zo'n vermoeden dat je Leezer en Veelers door elkaar haaltquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Juist binnen de TdF heeft Leezer vorig jaar wel wat laten zien na het wegvallen van Kittel. Gallopin wat minder volgens mij.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je Leezer en Veelers door elkaar haalt
Gefeliciteerd.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef icebliss het volgende:
Vorig jaar gemist helaas.
Dit jaar wil ik graag Gatis Smukulis van Katusha.
Ik kan (nog) niks vinden, maar ik neem aan dat Smukulis het Letse kampioenschap ITT heeft gewonnen?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik kan (nog) niks vinden, maar ik neem aan dat Smukulis het Letse kampioenschap ITT heeft gewonnen?
Boy en Danny van Poppel lijken me allebei nog onbekend genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Danny van Poppel of is die te bekend?
Dan wordt het Danny, want die is volgens Pa van Poppel het veelzijdigste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Boy en Danny van Poppel lijken me allebei nog onbekend genoeg.
Dat mag, dan neem ik Boy. Elke positie onder 1 zal vanzelfsprekend duiden op een complot. Te bespreken onder jouw moderatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wordt het Danny, want die is volgens Pa van Poppel het veelzijdigste.
Dealquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag, dan neem ik Boy. Elke positie onder 1 zal vanzelfsprekend duiden op een complot. Te bespreken onder jouw moderatie.
Oei, die hartslag. Gaat het wel goed met Gatis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef icebliss het volgende:
Gatis Smukulis is voor de derde keer op rij Nationaal kampioen tijdrijden geworden in Letland![]()
Voor de liefhebbers zijn fietscomputer na afloop
Dit is zijn hartslag in rust.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oei, die hartslag. Gaat het wel goed met Gatis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Volgens mij is die al door LittleRabbit gekozen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:29 schreef Blik het volgende:
Ik kies Boy van Poppel, Neerlands hoop in bange dagen
Ik zie het net, had niet de rest van het topic gelezen en alleen gekeken naar het lijstje op pagina 1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij is die al door LittleRabbit gekozen.
Ja, zie je PM net pasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Poste je dat nou net voor ik z'n naam naar je PMde? Gr8 minds enzo...
Okquote:
Primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:03 schreef Jeminem het volgende:
Simon Clarke van Orica Greenedge is mijn man
ga toevoegenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:49 schreef theodoor9 het volgende:
Ik had Frolinger gekozen en hij was goedgekeurd, maar sta nog niet in de OP
Primaquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Danny van Poppel of is die te bekend?
Okquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag, dan neem ik Boy. Elke positie onder 1 zal vanzelfsprekend duiden op een complot. Te bespreken onder jouw moderatie.
Is goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mag ik Remy Pauriol? dat klinkt zo mooi...
Nee dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:03 schreef Redefine het volgende:
Bij BMC schieten ze maar niet op met het bekendmaken van de definitieve selectie. Nog steeds in afwachting of Nerz meegaat
Ik las het net jaquote:
Iemand die het hele jaar door in welke wedstrijd die hij rijdt in de top tien eindigt, waaronder klassiekers, is natuurlijk veel te bekend.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:34 schreef TTTT2013 het volgende:
Ik ga voor Michal Kwiatkowski van OmegaPharma-Quickstep.
En zelfs als hij dat niet was, was iemand anders al eerder met Kwiatkowski claimen. Ergens op pagina 4 geloof ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iemand die het hele jaar door in welke wedstrijd die hij rijdt in de top tien eindigt, waaronder klassiekers, is natuurlijk veel te bekend.
Klopt. Maar was het vergeten erbij te zetten bij mijn post.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
En zelfs als hij dat niet was, was iemand anders al eerder met Kwiatkowski claimen. Ergens op pagina 4 geloof ik.
Volgens Cyclingfever (http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjM2ODE=) gaat die niet mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik heb nog geen selectie van Europcar gezien, maar als hij meegaat en onbekend genoeg wordt bevonden wil ik Natnael Berhane als adoptierenner.
Voeckler is ook nog vrijquote:Op zondag 23 juni 2013 18:24 schreef Pino112 het volgende:
Baalmomentje
Soupe gaat niet mee.
Frank, ik wil dan voor Rudy Molard gaan. Zou je dit willen veranderen als je het er mee eens bent?
Sorry, wist niet dat hij iedereen al TE bekend voorkwam en hij is zeker iemand die in mijn mening nog wel redelijk kan presteren deze tour zeker omdat Quickstep niks anders heeft op Algemeen vlakquote:Op zondag 23 juni 2013 18:07 schreef Redefine het volgende:
Iemand die het hele jaar door in welke wedstrijd die hij rijdt in de top tien eindigt, waaronder klassiekers, is natuurlijk veel te bekend.
Dat heb ik met de helft van Cofidisquote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef Steven184 het volgende:
Frank, ik wil graag Koren inruilen voor de Fransman Alexis Vuillermoz indien dat mag. (Snelle check leverde volgens mij niemand op die hem al had).
Reden: Ik had nooit kunnen bedenken dat er een renner aan de Tour mee zou doen die ik werkelijk nog nooit bewust heb zien rijden of een uitslag van heb opgezocht. Ik wist nauwelijks dat hij in het peloton meereed. Dat moet gevierd worden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:47 schreef Drebbelman het volgende:
Streep mijn adoptierenner maar door. Edet is niet geselecteerd
Ik wil geen spelbreker zijn, maar jouw Rémi Pauriol is helemaal niet geselecteerd voor de Tour.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Remi is mooi 32ste geworden in het Franse tijdrit kampioenschap, en 75ste op de weg. Hij is zich heel professioneel aan het sparen voor de tour, duidelijke zaak.
El Fares en Galland zijn allebei onbekend genoeg hoor. Neem dat van mij aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mag El Fares nou wel of niet??? Zometeen zit ik zonder adoptierijder, dat zou de tourbelevenis ernstig aantasten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |