Dat heb ik met de helft van Cofidisquote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef Steven184 het volgende:
Frank, ik wil graag Koren inruilen voor de Fransman Alexis Vuillermoz indien dat mag. (Snelle check leverde volgens mij niemand op die hem al had).
Reden: Ik had nooit kunnen bedenken dat er een renner aan de Tour mee zou doen die ik werkelijk nog nooit bewust heb zien rijden of een uitslag van heb opgezocht. Ik wist nauwelijks dat hij in het peloton meereed. Dat moet gevierd worden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:47 schreef Drebbelman het volgende:
Streep mijn adoptierenner maar door. Edet is niet geselecteerd
Ik wil geen spelbreker zijn, maar jouw Rémi Pauriol is helemaal niet geselecteerd voor de Tour.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Remi is mooi 32ste geworden in het Franse tijdrit kampioenschap, en 75ste op de weg. Hij is zich heel professioneel aan het sparen voor de tour, duidelijke zaak.
El Fares en Galland zijn allebei onbekend genoeg hoor. Neem dat van mij aan.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mag El Fares nou wel of niet??? Zometeen zit ik zonder adoptierijder, dat zou de tourbelevenis ernstig aantasten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |