Geschke mag wel denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef tdrone het volgende:
Zou simon Geschke (argos) kunnen of is die net wat te bekend?
En hij mag dus niet mee naar de Tourquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ok, in dat geval neem ik Lucas Sebastián Haedo (mocht zijn ploeg hem tenminste meenemen)
Dan graag Irizar (die stiekem een keer 2e gaat worden) voor mij...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Didier is ook nog een optie en misschien Bakelants.
Hij was mijn adoptierenner 2 jaar geledenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Mr_DG het volgende:
Mijn adoptierenner van dit jaar is wederom Pablo Urtasun Pérez. Hij past in een illuster rijtje. Na Mickaël Delage, Remy di Gregorio, Francis de Greef en Jean-Christophe Peraud is nu de nuchtere Bask Urtasun mijn Tour-oogappeltje.
[ afbeelding ]
Met zijn ouders Garaitz en Dunixi
Hij kwam ter wereld op 29 maart 1980 in het idyllische Baskische dorpje Urdiáin.
Al op 7-jarige leeftijd begon hij met wielrennen. Hij begon bij de Club Ciclista Burunda waar zijn grote broer Jorge ook al fietste. Hij blonk nog niet meteen uit. Hij streed meestal mee voor 3 plekken; de laatste, voorlaatste en twee na laatste plek.
Maar in de jaren die volgden ging het steeds beter, hij begon bij de junioren wedstrijden te winnen. En zo kwam hij bij de amateurs terecht, waar hij door blessures een stroeve start had. Maar rond zijn 21e begon hij bij de amateurs uit te blinken. Daarnaast studeerde hij ook nog, Filosofie. Door zijn successen kwam de studie op een laag pitje, maar na zijn carrière wil Pablo graag verder studeren en hij heeft zelfs plannen om een boek te gaan schrijven.
[ afbeelding ]
Na zijn overwinning in de Vuelta Ciclista a Navarra
Toen hij op een begeven moment steeds meer wedstrijden begon te winnen kwam er interesse van grote ploegen. In augustus 2003 klopte uiteindelijk CSC bij hem aan, hij kon via een stage een contract afdwingen. En hoe kun je dat beter doen dan in je eerste de beste rittenkoers ( Vuelta a Galicia) meteen twee ritten te winnen. Hij kreeg een contract en een droom kwam uit. Samen in een team met zijn idolen Jalabert en Van Petegem.
Uiteindelijk kwam hij via de kleine Spaanse ploeg Kaiku en daarna Liberty Seguros terecht bij zijn roots: Euskatel Euskadi. Sinds 2009 rijdt hij rond in het prachtige oranje shirt.
[ afbeelding ]
Winnen deed hij tot nu toe vooral in kleinere Spaanse rondjes, maar dit jaar zal alles anders zijn. In 2011 werd hij redelijk onzichtbaar 149e, maar vorig jaar was alles anders. Hij reed meerder keren in de aanval en was meerdere keren dichtbij een overwinning.
[ afbeelding ]
212 meter scheidde Urtasun vorig jaar in de 5e etappe van een overwinning.
Uiteindelijk werd hij vorig jaar 134e. Dit jaar is hij goed op dreef, hij won al een etappe in de hoog aangeschreven Ronde van Castilië en Leon. Zijn belangrijkste doelstellingen voor deze tour zijn een ritzege en de bolletjestrui.
Sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
Hij was mijn adoptierenner 2 jaar geleden
wat een held:
[ afbeelding ]
Op zich wel erg bekend, maar aangezien je vast geen volger ben akkoord.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef Quazier2 het volgende:
Svein tuft voor mij aub, die naam ga ik sowieso makkelijk herkennen gedurende de uitzendingen
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef tdrone het volgende:
Zou simon Geschke (argos) kunnen of is die net wat te bekend?
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Ericr het volgende:
Eduard Vorganov dan maar, zag dat Impey al was gekozen.
Akkoordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alberto Losada Alguacil van Katusha, als ut mag
Is al vergeven helaas.quote:
Ga het aanpassen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En hij mag dus niet mee naar de Tour![]()
Vanaf nu is mijn nieuwe held (en debutant) Alessandro De Marchi
Nu niet meerquote:
primaquote:
Ga aanpassen naar Herrada!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:07 schreef Panthera. het volgende:
Daniele Ratto is niet geselecteerd voor de Tour. Kan ik in plaats daarvan Castroviejo adopteren, of is die te bekend?
Edit: Laat maar, ik vind Castroviejo zelf te bekend. Ik ga voor Jesus Herrada, en als die niet geselecteerd wordt Amador/Castroviejo (welke van de twee het meest geaccepteerd wordt).
Mijn adoptierenner van vorig jaar. Zorg goed voor hem.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Ericr het volgende:
Eduard Vorganov dan maar, zag dat Impey al was gekozen.
Jij gaf Geschke en Leezer als suggesties, zijn die dan niet bekend? Voor mij meer dan meneer Gallopin...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef Chiappucci het volgende:
Tony Gallopin vind ik toch vrij bekend, maar goed, ik ga er niet over
Prima!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef Homdeck het volgende:
Ik wil Laurent Didier van Radioshack wel onder mijn hoede nemen
Ook Primaquote:
Sorry was ook al gekozen (door borisz) maar had nog niet in OP gezet.quote:
Ja hoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:09 schreef Rosarium het volgende:
Ik wil Jan Bakelants adopteren. Mag die?
Ik volg vooral de grotere rondes idd, maar zie dat hij idd wel al wat gewonnen heeft in kleinere rondes in tijdritten vooral. Vind het ook totaal geen probleem om ff wat verder te kijken voor iemand onbekendersquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef franklop het volgende:
Op zich wel erg bekend, maar aangezien je vast geen volger ben akkoord.
Leezer is wat mij betreft een van de minst bekende Nederlandse renners. Daar lijkt me geen discussie over. Buiten Nederland zal hij helemaal onbekend zijn. Geschke en Gallopin is inderdaad wat meer om het even, maar Gallopin draait toch al iets langer mee op hoog niveau. Maar daarmee wil ik hem niet uitsluiten voor dit topic hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij gaf Geschke en Leezer als suggesties, zijn die dan niet bekend? Voor mij meer dan meneer Gallopin...
Juist binnen de TdF heeft Leezer vorig jaar wel wat laten zien na het wegvallen van Kittel. Gallopin wat minder volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Leezer is wat mij betreft een van de minst bekende Nederlandse renners. Daar lijkt me geen discussie over. Buiten Nederland zal hij helemaal onbekend zijn. Geschke en Gallopin is inderdaad wat meer om het even, maar Gallopin draait toch al iets langer mee op hoog niveau. Maar daarmee wil ik hem niet uitsluiten voor dit topic hoor.
Maar ik ben ook maar één mening natuurlijk. Weet niet wat anderen erover denken.
Ik heb zo'n vermoeden dat je Leezer en Veelers door elkaar haaltquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Juist binnen de TdF heeft Leezer vorig jaar wel wat laten zien na het wegvallen van Kittel. Gallopin wat minder volgens mij.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je Leezer en Veelers door elkaar haalt
Gefeliciteerd.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:18 schreef icebliss het volgende:
Vorig jaar gemist helaas.
Dit jaar wil ik graag Gatis Smukulis van Katusha.
Ik kan (nog) niks vinden, maar ik neem aan dat Smukulis het Letse kampioenschap ITT heeft gewonnen?quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik kan (nog) niks vinden, maar ik neem aan dat Smukulis het Letse kampioenschap ITT heeft gewonnen?
Boy en Danny van Poppel lijken me allebei nog onbekend genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
Danny van Poppel of is die te bekend?
Dan wordt het Danny, want die is volgens Pa van Poppel het veelzijdigste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Boy en Danny van Poppel lijken me allebei nog onbekend genoeg.
Dat mag, dan neem ik Boy. Elke positie onder 1 zal vanzelfsprekend duiden op een complot. Te bespreken onder jouw moderatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan wordt het Danny, want die is volgens Pa van Poppel het veelzijdigste.
Dealquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat mag, dan neem ik Boy. Elke positie onder 1 zal vanzelfsprekend duiden op een complot. Te bespreken onder jouw moderatie.
Oei, die hartslag. Gaat het wel goed met Gatis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:48 schreef icebliss het volgende:
Gatis Smukulis is voor de derde keer op rij Nationaal kampioen tijdrijden geworden in Letland![]()
Voor de liefhebbers zijn fietscomputer na afloop
Dit is zijn hartslag in rust.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Oei, die hartslag. Gaat het wel goed met Gatis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Volgens mij is die al door LittleRabbit gekozen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:29 schreef Blik het volgende:
Ik kies Boy van Poppel, Neerlands hoop in bange dagen
Ik zie het net, had niet de rest van het topic gelezen en alleen gekeken naar het lijstje op pagina 1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Volgens mij is die al door LittleRabbit gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |