Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat mijn renner de meest onzichtbare coureur van de Tour wordt![]()
Dat zou echt een grote eer zijn.
Ik twijfel er aan of hij wel geselecteerd wordt, dus in dat geval zou die opzet al absoluut geslaagd zijn.
Die eer heb ik al eens mogen ontvangen toen ik Denys Kostyuk geadopteerd had twee jaar geledenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat mijn renner de meest onzichtbare coureur van de Tour wordt![]()
Dat zou echt een grote eer zijn.
Ik twijfel er aan of hij wel geselecteerd wordt, dus in dat geval zou die opzet al absoluut geslaagd zijn.
Is al gekozen!quote:
Primaquote:
Ian Stannard dan wel okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:12 schreef 3rdRock het volgende:
Als Przemyslaw Niemiec niet mag wil ik graag Ian Stannard van Team Sky. wel wat resultaatjes, maar niet heel veel. er blijft inderdaad niet bijster veel over.
mijn voorkeur ligt bij Niemiec, als die niet mag Stannard en als die niet mag...zoek ik nog ff verder maar wordt het heel lastig....
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:23 schreef Keano het volgende:
Ik zou graag mijn naamgenoot Bart de Clercq adopteren.
Impey is okquote:
Mevrouw van Zetten uit Tiel kent dr niet (Net even gebeld) dus wel ok.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:21 schreef lytsewiete het volgende:
Offredo onbekend genoeg heeft nog nooit een grote ronde uitgereden in elk geval.
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:03 schreef Panthera. het volgende:
Ik adopteer graag Daniele Ratto van Cannondale
Moser mag wel hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef debeterebob het volgende:
Zou ik Moser mogen? Of is die te bekend? Anders gaarne Vigano.
Overigens vielen mijn eerste keuzes Izagirre, Edet, Meyer en King al af
Akkoordquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef theodoor9 het volgende:
Ik kies: Johannes Frohlinger (Argos). Goedgekeurd?
Okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil graag net als voorgaande jaren Ruben Perez.
Primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Redefine het volgende:
Ik ga dan voor Dominik Nerz. Nog wel even de vraag of hij ook in de definitieve selectie komt.
OKquote:
Primaquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:57 schreef Chiappucci het volgende:
franklop, wil je die kruising tussen Gadret en Bardet die je daar in de OP hebt geschreven even aanpassen aub? alvast bedankt
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Ik adopteer: Team Sky & Sagan. Anders Froome/Porte/Sagan.
Al gekozen!quote:
Dan moet je me even helpen wie je precies bedoeld, zie er geen bij de voorselecties.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Da Dalto is onterecht niet opgenomen in de selectie. Daarom kies ik Marangoni als vervanger.
akkoordquote:
Mijquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef franklop het volgende:
Als ik nog dingen gemist heb hoor ik het graag. ga nu even de op aanpassen
Heb het net bijgewerkt, immers moet er ook gewerkt worden overdagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef Breach het volgende:
Is er ergens een volledig overzicht? Want in de OP stond Nerz nog niet
ja maar dat is logischquote:
Akkoordquote:
akkoordquote:
Dit is helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Ik adopteer: Team Sky & Sagan. Anders Froome/Porte/Sagan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |