Rojas Quintana won dit jaar al de ronde van Baskenland en was 4e in Catalunya, en wist in beide koersen een rit te winnen. Dit seizoen behoort hij tot de beste klimmers in het peloton. Iemand die deze Tour editie underdog en podiumkandidaat is mag je toch geen onbekende tour renner noemen, ook al heeft hij nog nooit meegedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
I get your point, maar een onbekende Tour-renner is voor mij eerder iemand die voor het eerst meedoet aan de Tour, niet voor niets nieuw, dan iemand die al 22ste in het klassement rijdt of al eerdere keren meegedaan. Die Rojas bijvoorbeeld, tuurlijk maakt ie een aardige kans, doet niet af aan zijn onbekendheid als Tour-renner. Da's allemaal wat subjectief dus.
Bram Tankink was dan ook gewoon een bewust slecht voorbeeld.
Quintana Rojas dan om precies te zijn. Anyway, tuurlijk. Maar ik doel meer op het onbekende Tour-renner deel dan de het onbekende renner deel. Maar heej, het is maar net hoe je het wilt bekijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Rojas Quintana won dit jaar al de ronde van Baskenland en was 4e in Catalunya en wist in beide koersen een rit te winnen. Iemand die dee Tour editie underdog en podiumkandidaat is mag je toch geen onbekende tour renner noemen, ook al heeft hij nog nooit meegedaan.
Uz priek¨u Gatis!twitter:GSmukulis twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 21:20:14Viena ture var teikt gala nebija viegla bet daramo izdariju, un uz beigam pat saka ripot! Tagat tik atjaunotiesun but gatavam uz TdF.. reageer retweet
Is Frank zijn taakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:08 schreef Felagund het volgende:
Gaat wel mee geloof ik. Werd onlangs nog 6e in de Giro, dus is ook een twijfelgeval lijkt me. Ik denk niet dat hij nogmaals voor het klassement gaat. Misschien moeten we de eisen iets losser maken, anders is het bijna niet te doen dit jaar.
Mwah, tijdens de Tour van vorig jaar trad hij mijns inziens pas voor het eerst écht op de voorgrond. Voor de start hadden veel mensen nog nooit van hem gehoord.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Pinot was vorig jaar ook een serieuze kanshebber op het wit? Hij was dan wel debutant, maar toch..
Dan was ik gewoon helderziend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, tijdens de Tour van vorig jaar trad hij mijns inziens pas voor het eerst écht op de voorgrond. Voor de start hadden veel mensen nog nooit van hem gehoord.
Klopt. Pinot is nu gewoon door zijn adoptiepapa uitgegroeid tot één enorme baas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, tijdens de Tour van vorig jaar trad hij mijns inziens pas voor het eerst écht op de voorgrond. Voor de start hadden veel mensen nog nooit van hem gehoord.
Ik kende Pinot ook al wel ja, die had al 2 jaar op rij goed gepresteerd in de Dauphiné.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan was ik gewoon helderziend.
Quintana wordt wel een beetje gehyped inderdaad. Maar die wint wel gewoon de Ronde van het Baskenland, dus dat is nog van iets andere orde dan Pinot vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kende Pinot ook al wel ja, die had al 2 jaar op rij goed gepresteerd in de Dauphiné.
Ik denk niet dat hij veel onbekender was dan Quintana nu is eigenlijk. Naar mijn idee wordt laatstgenoemde ook nogal overschat. Maar vooruit.
Ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk eerder dat jij Quintana onderschat.
Da's waar. Hij is ook wel wat te bekend om adoptierenner te kunnen zijn ja. Maar mensen doen het nu een beetje overkomen alsof Pinot voor de Tour van vorig jaar een complete nobody was wat natuurlijk niet zo is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Quintana wordt wel een beetje gehyped inderdaad. Maar die wint wel gewoon de Ronde van het Baskenland, dus dat is nog van iets andere orde dan Pinot vorig jaar.
Weet ik, was ook niet mijn bedoeling om erover te beslissen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is Frank zijn taak.
Op zich heb je wel gelijk, maar iemand die dit jaar in bijna elk WT-rondje waar die startte top-10 kan eigenlijk niet. Maar al zou die het 100 jaar doen, Niemiec blijft een relatieve onbekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |