D'accordquote:
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Juan Jose Lobato Del Valle van Euskatel, als ie meemag tenminste
Ook primaquote:Op maandag 17 juni 2013 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil De Bram Tankink adopteren![]()
Nee even serieusGeoffrey Soupe mag wel he?
Eerste Tourdeelname en ploeggenoot van Thibaut Pinot, mijn adoptierenner van vorig jaar. Hopelijk loopt zijn tourdebuut niet in de soep (hihaho)
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Egoitz García Etxegibel. Bask van Cofidis die zijn debuut gaat maken in de Tour, als het goed is.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:08 schreef Drebbelman het volgende:
Net als vorig jaar ga ik voor Nicolas Edet van Cofidis. Hij debuteerde vorig jaar in de tour en liet zich meteen zien door de eerste aanvaller te zijn van de Tour 2012.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga voor Bryan Coquard, de vice-wereldkampioen bij de beloften in Valkenburg
Allemaal wel akkoordquote:Op maandag 17 juni 2013 17:10 schreef Gitank2 het volgende:
Ik wil ditmaal Yoann Bagot van Cofidis adopteren.
Mijn zevende adoptiejaar inmiddels
Okidokiquote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, nog maar weinig Cofidis-keuzes over zo.
Ik zou graag tourdebutant Stéphane Poulhies willen adopteren.
Akkoordquote:
Akkoord, maar dacht dat ie niet mee zou doen?quote:
Akkoordquote:Op maandag 17 juni 2013 17:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Davide Cimolai gaat het helemaal doen voor mij
Akkoord, ondanks twijfelgevalquote:Op maandag 17 juni 2013 17:39 schreef Zelva het volgende:
Blel Kadri
Puur om nu als adoptievader het olijke duo Ducrot en Dijkstra steviger terecht te kunnen wijzen als ze hem weer eens Biel noemen.
thanks en toegevoegdquote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Gitank2 het volgende:
Voor in de OP wellicht:
Adoptierenners die een etappe wonnen:
2006: Sylvain Calzati (Steven184)
2007: Juan Mauricio Soler (BVO), Linus Gerdemann (PAA-053)
2008: Markus Burghardt (Saeramir), Samuel Dumoulin (HowardHughes), Simon Gerrans (Bartoli)
2009: Brice Feillu (ElYefe), Nicki Sorensen (Mani89)
2011: Jelle Vanendert (Keano)
2012: Thibaut Pinot (Pino112)
Adoptierenners in het geel:
2006: Cyril Dessel (The_S)
2007: Linus Gerdemann (PAA-053)
2008: Romain Feillu (Ericr)
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Gitank2 het volgende:
Voor in de OP wellicht:
Nu je toch bezig ben; maak er even 'bepaalt' van ipv 'bepaald'.quote:
Was vorig jaar heel dichtbij met Jan Ghyselinck, maar die werd echt net teruggepakt op 500m voor de meet.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:56 schreef Gitank2 het volgende:
Voor in de OP wellicht:
2006: Sylvain Calzati (Steven184)
2007: Juan Mauricio Soler (BVO), Linus Gerdemann (PAA-053)
2008: Markus Burghardt (Saeramir), Samuel Dumoulin (HowardHughes), Simon Gerrans (Bartoli)
2009: Brice Feillu (ElYefe), Nicki Sorensen (Mani89)
2011: Jelle Vanendert (Keano)
Adoptierenners in het geel:
2006: Cyril Dessel (The_S)
2007: Linus Gerdemann (PAA-053)
2008: Romain Feillu (Ericr)
checkquote:Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Nu je toch bezig ben; maak er even 'bepaalt' van ipv 'bepaald'.
quote:
Zit in de voorselectie, hoop dat ze m meenemen door zijn goede prestatiesquote:Op maandag 17 juni 2013 18:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Akkoord
[..]
Akkoord, maar dacht dat ie niet mee zou doen?
[..]
Akkoord
[..]
Akkoord, ondanks twijfelgeval
[..]
thanks en toegevoegd
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga voor Bryan Coquard, de vice-wereldkampioen bij de beloften in Valkenburg
Is toch geen onbekende renner meer?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Thermo16 het volgende:
Michal Kwiatkowski van Omega Pharma, als die nog mag
Die is niet onbekend. Werd nota bene 7e in de Vuelta.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:
Ik zou graag Andrew Talansky van Garmin willen adopteren als dat mag. Nog nooit van hem gehoord, maar ik weet ook niet zo veel van wielrennen. Misschien wordt hij een soort Ryder Hesjedal. Hoop ik dan.
Lijkt mij te bekend, maar dat vind ik van Kadri ookquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:
Ik zou graag Andrew Talansky van Garmin willen adopteren als dat mag. Nog nooit van hem gehoord, maar ik weet ook niet zo veel van wielrennen. Misschien wordt hij een soort Ryder Hesjedal. Hoop ik dan.
primaquote:
Okquote:
okquote:Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zou graag net als vorig jaar Pablo Urtasun Perez willen adopteren.
Ook okquote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zou graag Edward (Ted) King willen adopteren. Hoop dat hij mee gaat.
Het minder bekende broertje van, primaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ok, in dat geval neem ik Lucas Sebastián Haedo (mocht zijn ploeg hem tenminste meenemen)
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou graag Elia Favilli willen adopteren als dat nog kan. Hij rijdt bij Lampre, komt uit 1989 en werd eenmaal 3e op het jeugd wk wielrennen.
Hij heeft nog nooit aan de Tour meegedaan, hopen dat mijn adoptie de Lampre leiding kan overhalen hem deze keer mee te nemen.
Ook in ordequote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Chiappucci het volgende:
Na 2 mooie jaren als adoptievader van Gorka Izagirre, laat ik hem nu los. Aan de zijde van zijn broertje Jon moet dat helemaal goed gaan komen.
In zijn plaats zou ik dit jaar graag Romain Bardet willen adopteren
Dit 22-jarig klimtalent staat te popelen om zijn Tour-debuut te maken dit jaar.
VEel te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Thermo16 het volgende:
Michal Kwiatkowski van Omega Pharma, als die nog mag
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Mijn adoptierenner: David Veilleux (Can) - Team Europcar
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=5057
http://www.procyclingstats.com/rider/140031-David-Veilleux
Te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:
Urtasun ook niet imo.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is toch geen onbekende renner meer?
die is denk ik ook te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Booyah het volgende:
Sorry Isebliss had Gatis Smukulis al.
3x is scheepsrecht hoop ik: Lars Petter Nordhaug Pfff...
onbekend genoegquote:
Okquote:
ik twijfel, maar gezien je keuzes ben je zelf niet echt een volger, dus i'll allow itquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Booyah het volgende:
Sorry Isebliss had Gatis Smukulis al.
3x is scheepsrecht hoop ik: Lars Petter Nordhaug Pfff...
OROZ UGALDE Juan Jose?quote:
Voor ons is hij wel bekend, maar de gemiddelde Tour-kijker die drie weken in het jaar wielrennen volgt heeft dat weer niet. Wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld Talanskyquote:
Die idd, heeft wel al een aantal ereplaatsen gehaald maar helaas nog niets gewonnen.quote:
Omdat er nog geen antwoord op was gegevenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Edit: Mag Adriano Malori of is die te bekend? Wel een goede tijdrijder.
Nee hoor, hou hem lekker. Had hem enkel al tijdje in mijn hoofd. Had ik eerder moeten zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Had je 'm al ergens eerder geclaimd? Zo ja, dan wil ik gerust iemand anders zoeken
Thanks. Ik volg idd alleen de tour.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef franklop het volgende:
ik twijfel, maar gezien je keuzes ben je zelf niet echt een volger, dus i'll allow it
Mjah oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor ons is hij wel bekend, maar de gemiddelde Tour-kijker die drie weken in het jaar wielrennen volgt heeft dat weer niet. Wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld Talansky
Ik heb het gevoel dat je op die tweede foto toch echt Astarloza ziet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit is niet Gesink, maar Juan José Oro Ugalde tijdens Parijs Roubaix in 2008. Oroz is niet werkschuw en heeft van 2007-2008 alle monumenten achter elkaar uitgefietst.Oroz is ook in grote rondes constant, zo eindigde hij sinds de Vuelta 2010 achtereenvolgens naar een 54e, 50e, 51e en 50e plaats in het eindklassement. De verwachting is dat hij dit nu ook in de tour laat zien, zijn laatste tour was in 2010 toen hij helaas uitviel. De 13e plaats in Parijs Camembert dit jaar is alvast een goed teken.
[ afbeelding ]
Evans is bang voor Oroz en probeert hem te losse tijdens de Tour van 2009, wat hem natuurlijk niet lukt. (Foto van Jasper Juinen)
Inderdaad, als ik foto's van Oroz bekijk lijkt ie dáár in elk geval niet op.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je op die tweede foto toch echt Astarloza ziet.
Niet in de voorselectiequote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Aguero het volgende:
Gaat Bertjan Lindeman mee naar de Tour, zo ja dan zou ik hem graag adopteren.
ja hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:01 schreef Leatherface het volgende:
Geniez zal je vast wel ok vinden Frank?
primaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:29 schreef Axel1988 het volgende:
Ik zou graag Hubert Dupont van AG2R adopteren; indien hij nog beschikbaar is.
twijfelgeval eigenlijk.. zeker voor een volger zoals jij. Meningen van anderen?quote:
15e in de Tour van 2011, imo te bekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef franklop het volgende:
twijfelgeval eigenlijk.. zeker voor een volger zoals jij. Meningen van anderen?
Klopt, velen rijden al jaren mee, maar ze winnen niet/nauwelijks iets, doen niet mee voor een klassement en rijden zich ook niet echt in de kijker tijdens de tour. In dat geval moet je ze wel kunnen adopteren. Ons doel is toch om deze jongens meer aandacht te geven, omdat de media faalt deze helden op waarde te schatten? Wellicht dat ze door onze support ook net dat extra zetje krijgen om wel echt voor de prijzen mee te kunnen gaan doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan ga ik voor Bram Tankink, nooit wat gewonnen. Maar die is bekend genoeg hiero.
Kijk, die is in mijn ogen bekend, net als zo'n Jeanneson, Dupont, Malacarne, Bodnar, Urtasun Perez en ga zo maar voort zijn wel bekend. Winnen, nee. Maar zeker vaker mee gedaan aan de Tour, dus wat is nu precies bekend? Ahja, dan pik ik onze Jacopo Guarniere er wel uit, al betwijfel ik het of ie wel mee gaat doen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:33 schreef franklop het volgende:
twijfelgeval eigenlijk.. zeker voor een volger zoals jij. Meningen van anderen?
Het wordt Jonathan Hivert. Die is zeker onbekenderquote:
Klopt, maar Dupont heeft ook ooit 22ste gereden; waar ligt dan de grens. Als je in de bergen steeds net te vroeg lost om niet in de kijker te rijden, maar geen hele grote achterstand oploopt, dan rij je gewoon een grijze tour en kun je wellicht wat extra support gebruiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
15e in de Tour van 2011, imo te bekend.
I get your point, maar een onbekende Tour-renner is voor mij eerder iemand die voor het eerst meedoet aan de Tour, niet voor niets nieuw, dan iemand die al 22ste in het klassement rijdt of al eerdere keren meegedaan. Die Rojas bijvoorbeeld, tuurlijk maakt ie een aardige kans, doet niet af aan zijn onbekendheid als Tour-renner. Da's allemaal wat subjectief dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, velen rijden al jaren mee, maar ze winnen niet/nauwelijks iets, doen niet mee voor een klassement en rijden zich ook niet echt in de kijker tijdens de tour. In dat geval moet je ze wel kunnen adopteren. Ons doel is toch om deze jongens meer aandacht te geven, omdat de media faalt deze helden op waarde te schatten? Wellicht dat ze door onze support ook net dat extra zetje krijgen om wel echt voor de prijzen mee te kunnen gaan doen.
Wat betreft Bram Tankink; als je de tour volgt met Nederlands commentaar, dan worden de Nederlanders automatisch als het ware geadopteerd door de regie. Je wordt op de hoogte gehouden van wanneer ze lossen, aanvallen, water gaan halen en op welke plaats ze staan in het klassement. Wat is onze rol dan nog?
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je op die tweede foto toch echt Astarloza ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |