OROZ UGALDE Juan Jose?quote:
Voor ons is hij wel bekend, maar de gemiddelde Tour-kijker die drie weken in het jaar wielrennen volgt heeft dat weer niet. Wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld Talanskyquote:
Die idd, heeft wel al een aantal ereplaatsen gehaald maar helaas nog niets gewonnen.quote:
Omdat er nog geen antwoord op was gegevenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Edit: Mag Adriano Malori of is die te bekend? Wel een goede tijdrijder.
Nee hoor, hou hem lekker. Had hem enkel al tijdje in mijn hoofd. Had ik eerder moeten zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Had je 'm al ergens eerder geclaimd? Zo ja, dan wil ik gerust iemand anders zoeken
Thanks. Ik volg idd alleen de tour.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef franklop het volgende:
ik twijfel, maar gezien je keuzes ben je zelf niet echt een volger, dus i'll allow it
Mjah oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor ons is hij wel bekend, maar de gemiddelde Tour-kijker die drie weken in het jaar wielrennen volgt heeft dat weer niet. Wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld Talansky
Ik heb het gevoel dat je op die tweede foto toch echt Astarloza ziet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit is niet Gesink, maar Juan José Oro Ugalde tijdens Parijs Roubaix in 2008. Oroz is niet werkschuw en heeft van 2007-2008 alle monumenten achter elkaar uitgefietst.Oroz is ook in grote rondes constant, zo eindigde hij sinds de Vuelta 2010 achtereenvolgens naar een 54e, 50e, 51e en 50e plaats in het eindklassement. De verwachting is dat hij dit nu ook in de tour laat zien, zijn laatste tour was in 2010 toen hij helaas uitviel. De 13e plaats in Parijs Camembert dit jaar is alvast een goed teken.
[ afbeelding ]
Evans is bang voor Oroz en probeert hem te losse tijdens de Tour van 2009, wat hem natuurlijk niet lukt. (Foto van Jasper Juinen)
Inderdaad, als ik foto's van Oroz bekijk lijkt ie dáár in elk geval niet op.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je op die tweede foto toch echt Astarloza ziet.
Niet in de voorselectiequote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Aguero het volgende:
Gaat Bertjan Lindeman mee naar de Tour, zo ja dan zou ik hem graag adopteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |