Zit in de voorselectie, hoop dat ze m meenemen door zijn goede prestatiesquote:Op maandag 17 juni 2013 18:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Akkoord
[..]
Akkoord, maar dacht dat ie niet mee zou doen?
[..]
Akkoord
[..]
Akkoord, ondanks twijfelgeval
[..]
thanks en toegevoegd

quote:Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef baggerbaas het volgende:
Ik ga voor Bryan Coquard, de vice-wereldkampioen bij de beloften in Valkenburg

Is toch geen onbekende renner meer?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Thermo16 het volgende:
Michal Kwiatkowski van Omega Pharma, als die nog mag

Die had ik vorig jaar tot hij ineens toch niet mee bleek te doen. Even een andere zoeken.
 Die had ik vorig jaar tot hij ineens toch niet mee bleek te doen. Even een andere zoeken. 

Die is niet onbekend. Werd nota bene 7e in de Vuelta.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:
Ik zou graag Andrew Talansky van Garmin willen adopteren als dat mag. Nog nooit van hem gehoord, maar ik weet ook niet zo veel van wielrennen. Misschien wordt hij een soort Ryder Hesjedal. Hoop ik dan.

Lijkt mij te bekend, maar dat vind ik van Kadri ookquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:
Ik zou graag Andrew Talansky van Garmin willen adopteren als dat mag. Nog nooit van hem gehoord, maar ik weet ook niet zo veel van wielrennen. Misschien wordt hij een soort Ryder Hesjedal. Hoop ik dan.

primaquote:
Okquote:
okquote:Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zou graag net als vorig jaar Pablo Urtasun Perez willen adopteren.
Ook okquote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zou graag Edward (Ted) King willen adopteren. Hoop dat hij mee gaat.
Het minder bekende broertje van, primaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ok, in dat geval neem ik Lucas Sebastián Haedo (mocht zijn ploeg hem tenminste meenemen)
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou graag Elia Favilli willen adopteren als dat nog kan. Hij rijdt bij Lampre, komt uit 1989 en werd eenmaal 3e op het jeugd wk wielrennen.
Hij heeft nog nooit aan de Tour meegedaan, hopen dat mijn adoptie de Lampre leiding kan overhalen hem deze keer mee te nemen.
Ook in ordequote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Chiappucci het volgende:
Na 2 mooie jaren als adoptievader van Gorka Izagirre, laat ik hem nu los. Aan de zijde van zijn broertje Jon moet dat helemaal goed gaan komen.
In zijn plaats zou ik dit jaar graag Romain Bardet willen adopteren
Dit 22-jarig klimtalent staat te popelen om zijn Tour-debuut te maken dit jaar.
VEel te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Thermo16 het volgende:
Michal Kwiatkowski van Omega Pharma, als die nog mag
Primaquote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Mijn adoptierenner: David Veilleux (Can) - Team Europcar
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/rider.asp?riderid=5057
http://www.procyclingstats.com/rider/140031-David-Veilleux
Te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Booyah het volgende:

Urtasun ook niet imo.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is toch geen onbekende renner meer?

die is denk ik ook te bekendquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Booyah het volgende:
Sorry Isebliss had Gatis Smukulis al.
3x is scheepsrecht hoop ik: Lars Petter Nordhaug Pfff...

onbekend genoegquote:

Okquote:
ik twijfel, maar gezien je keuzes ben je zelf niet echt een volger, dus i'll allow itquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Booyah het volgende:
Sorry Isebliss had Gatis Smukulis al.
3x is scheepsrecht hoop ik: Lars Petter Nordhaug Pfff...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |