Ja maar die is gewoon te bekend, aangezien die ook net de Dauphine heeft gewonnen en al jaren rondrijdt in het pelotonquote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Janez Brajkovic (wel bekend voor de insiders, maar voor de outsiders niet)
Owja, mocht Fabio niet meedoen, aangezien hij uitgestapt is in Zwitserland dan mag ik zeker geen back-up kiezen?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Steven184 het volgende:
Fabio Felline
[ afbeelding ]
De voorste op de foto.
Vind ik persoonlijk eignelijk niet zelfde geld voor Fofonov.quote:foto Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is THOMAS LÖFKVIST nog onbekend genoeg?
[ afbeelding ]
Vind ik nietquote:foto Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Hij rijdt dit jaar voor Radioshack.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:57 schreef Falco het volgende:
Vorig jaar had ik Muravyev geadopteerd, maar wordt dit keer niet geselecteerd door Astana. Echt opvallend was ie ook niet bezig had ik het idee.
Ah, dat verklaart! Fofonov lijkt me desalniettemin onbekend genoeg.quote:foto Op maandag 21 juni 2010 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij rijdt dit jaar voor Radioshack.
afgewezenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop