Ik denk dat diverse mensen zo snel mogelijk een tour pool moeten gaan invullen, want als je zonder ze te kennen toevallig namen als Quintana, Kwiatkowski, Nordhaug, Moser en/of Talansky noemt. Dan heb je echt een gouden hand in het kiezen van renners
Ik maak natuurlijk de regels niet en iedereen moet het zelf weten. Maar ik denk dat het makkelijk zou zijn om toe te voegen dat renners geen winnaars van World Tour koersen zouden kunnen kiezen (volledige rondes en eendagskoersen bedoel ik dan, een toevallige ritwinnaar is meestal nog onbekend genoeg). Dan zouden van te voren Nordhaug en Quintana al afvallen, waardoor je deze discussie niet zou hebben. Maar nogmaals ik wil me er ook niet teveel mee bemoeien als buitenstaander
Wat betreft de opmerking dat het moeilijk kiezen is qua onbekende renners en daarom dan maar renners uit het grijze gebied gekozen moeten worden. Die opmerking zou terecht zijn als alle onbekende renners al genomen zouden zijn. Maar ik heb even gekeken naar de (voor)selecties van alle ploegen en dan zijn er nog wel genoeg over:
Roy Curvers,
Johannes Frohlinger (Argos),
Ruben Perez,
Pablo Urtasun, (Euskaltel), Mikael Schär, Dominik Nerz (BMC), Alexey Lutsenko, Egor Silin (Astana), Marcel Sieberg (Lotto), Geoffrey Soupe (FDJ), Jeremy Galland (Saur),
Yoan Bagot,
Egoitz Garcia (Cofidis), Damien Gaudin, Cyril Gautier (Europcar), Imano Erviti (Movistar), Maciej Paterski,
Maciej Bodnar, Brian Vandborg (Cannondale), Alberto Losada (Katusha), Thomas Marczynski (Vacansoleil)
Daar zitten nog een aantal renners tussen die al wel wat te bekend zijn, maar meer richting onbekend gaan dan de genoemde renners. Ik ga zelf maar eens bedenken wie ik ga supporteren
[ Bericht 1% gewijzigd door Redefine op 18-06-2013 15:21:15 ]