Quintana wordt wel een beetje gehyped inderdaad. Maar die wint wel gewoon de Ronde van het Baskenland, dus dat is nog van iets andere orde dan Pinot vorig jaar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kende Pinot ook al wel ja, die had al 2 jaar op rij goed gepresteerd in de Dauphiné.
Ik denk niet dat hij veel onbekender was dan Quintana nu is eigenlijk. Naar mijn idee wordt laatstgenoemde ook nogal overschat. Maar vooruit.

Ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk eerder dat jij Quintana onderschat.
Da's waar. Hij is ook wel wat te bekend om adoptierenner te kunnen zijn ja. Maar mensen doen het nu een beetje overkomen alsof Pinot voor de Tour van vorig jaar een complete nobody was wat natuurlijk niet zo is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Quintana wordt wel een beetje gehyped inderdaad. Maar die wint wel gewoon de Ronde van het Baskenland, dus dat is nog van iets andere orde dan Pinot vorig jaar.

Weet ik, was ook niet mijn bedoeling om erover te beslissen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Is Frank zijn taak.
Op zich heb je wel gelijk, maar iemand die dit jaar in bijna elk WT-rondje waar die startte top-10 kan eigenlijk niet. Maar al zou die het 100 jaar doen, Niemiec blijft een relatieve onbekende.

Hmm, Moser is een twijfelgeval. Voor het grote publiek nog niet écht een grote naam, of ja, alleen dankzij z'n oomquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef debeterebob het volgende:
Zou ik Moser mogen? Of is die te bekend? Anders gaarne Vigano.
Overigens vielen mijn eerste keuzes Izagirre, Edet, Meyer en King al af

Moser won verder nog ritten in de Ronde van Polen, werd tweede in Montreal. Uiteraard kent mevrouw van Zetten hem niet. Maar het is toch wel een renner die heel veel goed rijdt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, Moser is een twijfelgeval. Voor het grote publiek nog niet écht een grote naam, of ja, alleen dankzij z'n oom. Won natuurlijk Strade Bianche dit jaar, maar dat weet mevr. Van Zetten uit Tiel niet denk ik.

Hij won zelfs de Strade Bianche!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moser won verder nog ritten in de Ronde van Polen, werd tweede in Montreal. Uiteraard kent mevrouw van Zetten hem niet. Maar het is toch wel een renner die heel veel goed rijdt.

Egoitz Garcia heb ik al. Sorry.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef Redefine het volgende:
Ik ga zelf voor Egoitz Garcia
Edit: ik snap sowieso niet dat er discussie is over Quintana. Oke, misschien is hij overrrated (bij mij dan ook), maar als je zulke uitslagen rijdt, dan ben je gewoon te bekend.

Oh geen probleem. Ik dacht dat ik de pagina's al goed had doorlopen. Ik zal even naar een nieuwe gaan kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Egoitz Garcia heb ik al. Sorry.

En top 20 rijden in massasprints.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ruben Perez, dé man van de kansloze aanvallen.

Hiervoor hoef ik niet op Frank te wachten:quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:
Ik adopteer: Team Sky & Sagan. Anders Froome/Porte/Sagan.

quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:

quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Syntix het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |