abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2013 @ 22:25:08 #1
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_127880985

Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.

Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik

Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open

Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London

Poll: Wie is je favoriete speler?

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Murray
Andy Roddick
David Nalbandian
Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Mikhail Youzhny
Stanislas Wawrinka
Richard Gasquet
Radek Stepanek
Iemand anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Het grote Centrale Tennistopic
Het grote Centrale Tennistopic II
Het grote Centrale Tennistopic III
Het grote Centrale Tennistopic IV
Het grote Centrale Tennistopic V
Het grote Centrale Tennistopic VI
Het grote Centrale Tennistopic VII
Het grote Centrale Tennistopic VIII
Het grote Centrale Tennistopic IX
Het grote Centrale Tennistopicl X
Het grote Centrale Tennistopic XI
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XII
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XIII
Het Centrale Tennis Topic Deel XIV
Het Centrale Tennis Topic Deel XV
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XVI
[Tennis] Het grote Centrale Tennistopic Deel XIX
[[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
SPT / [Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
SPT / [Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXIII
SPT / [Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXV: Het Centrale Tennistopic !!
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXVI: De doorbraak van Kei en Gaba
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Rome
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXVIII: US Hard and the road to Shanghai
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXIX: To the Masters !
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXX: Zonder God !
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXXI: Going down under
SPT / [Tennis] ATP Tour # XXXII: Kredietcrisis leidt tot fixen
SPT / ATP Tour # XXXIII: Op naar de Masters
SPT / ATP Tour #XXXIV: De oudjes aan de Mickey Mouse!
SPT / ATP Tour #XXXV: Tennis is Fed!
SPT / ATP Tour #XXXVI Amerikaans Hardcourt
SPT / ATP Tour #XXXVII Op naar de ATP Tour Finals in Londen
SPT / [ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !
SPT / [ATP Tour # XXXIX] Het Centrale Tennistopic
SPT / [ATP Tour # XL] Het Centrale Tennistopic
SPT / [ATP Tour # XLI] Het Centrale Tennistopic
SPT / [ATP Tour # XLII] Het centrale tennistopic
SPT / [ATP Tour] XLVI In het nieuwe jaar
SPT / ATP tennistopic XLVII - zonder titel
SPT / [ATP Tour] XLVIII: De terugkeer van Delpo!
SPT / [ATP Tour] XLIX: We gaan het gravel op!
SPT / [ATP Tour] XLX: Gravelseizoen voorlopig weer voor Rafa!
SPT / [ATP Tour] XLXI: Het regenseizoen is begonnen
SPT / [ATP Tour] XLXII: Het regenseizoen is begonnen
SPT / [ATP Tour] XLXIII: Wie plaatsten zich voor WTF?
SPT / [ATP Tour] XLXIII: Murray op jacht naar de 3e plek
SPT / [ATP Tour] XLXIV
SPT / [ATP Tour] XLXV: Met het nieuwe seizoen
SPT / [ATP Tour] XLXVI: Op weg naar de States en het grevvol
SPT / [ATP Tour] XLXVII: Waar Roddick faalt en Federer heerst
SPT / [ATP Tour] XLXVIII: Lekker gravelrukken met Rooowbin en D. Djokovic
SPT / [ATP Tour] XLXIV: Op gras
SPT / [ATP Tour] XLXIV: Hewitt nog steeds in finales
SPT / [ATP Tour] XLXV: Richting het einde van seizoen 2012
SPT / [ATP Tour] XLXVI: Nog een paar toernooien.
SPT / [ATP Tour] XLXVII: Tsoooownga
SPT / [ATP Tour] XLXVIII: Met een Nederlander in Londen!
SPT / [ATP Tour] XLXVIV: Megapool
SPT / [ATP Tour] XLXVIV: Nadal bijna terug!

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva
Igor Sijsling
Jo Wilfried Tsonga

De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 16 juni 2013 @ 22:25:48 #2
27454 InTrePidIvity
pi_127881029
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
En als we toch bezig zijn:

Echt genieten (voor Edbergliefhebbers in elk geval). Inclusief de wedstrijd waar ik het meest van baal: de finale van RG van 1989, toen Edberg van Chang verloor. Ik zie nu trouwens pas net dat Edberg al drie keer tegen Chang had gespeeld en dat ze in totaal 21(!) keer tegen elkaar hebben gespeeld (12-9 voor Edberg). Ik dacht altijd dat Chang destijds uit het niets kwam maar dat is dus helemaal niet zo.
Mooi zeg! Toch jammer dat dat uitgestorven is, serve & volley.
  zondag 16 juni 2013 @ 22:26:05 #3
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_127881043
Meer Serve & Volley

Stepanek en Mahut zijn niet voor niks zulke bazen _O_
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_127881196
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

[..]

Mooi zeg! Toch jammer dat dat uitgestorven is, serve & volley.
Tsja, ik vind het huidige tennis veel boeiender dan dat snelle serve & volley spel. Maar desalniettemin moeten er wel meer van dat soort spelers komen. Juist het contrast in speelstijlen is zo leuk. Zo'n wedstrijd tussen 2 serve & volley koningen is echt uber-boring. Maar een wedstrijd tussen Sampras en Agassi was echt fantastisch _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 16 juni 2013 @ 22:32:52 #5
27454 InTrePidIvity
pi_127881448
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja, ik vind het huidige tennis veel boeiender dan dat snelle serve & volley spel. Maar desalniettemin moeten er wel meer van dat soort spelers komen. Juist het contrast in speelstijlen is zo leuk. Zo'n wedstrijd tussen 2 serve & volley koningen is echt uber-boring. Maar een wedstrijd tussen Sampras en Agassi was echt fantastisch _O_
Klopt ook wel, in die samenvattingen zitten de leuke punten natuurlijk. Het ging allemaal veel trager en was over het algemeen ook wel saaier dan nu, maar dat neemt niet weg dat S&V z'n charmes heeft. Alleen kan je daar m.i. met de huidige snelheid van het spel echt niet meer serieus meedoen.

Wat is nou eigenlijk de reden voor dat snelle hedendaagse tennis? Is het echt aan de banen te danken, of speelt de fysieke kracht van de spelers een grotere rol?
  zondag 16 juni 2013 @ 22:34:43 #6
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_127881575
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

in die tweet staat dat hij op 5 terecht kan komen als ie de finale niet haalt.
Berdych staat er te ver vanaf, dus dan hou je alleen nadal en ferrer over die hem kunnen passeren.
ik verwacht dat nadal 2e of 3e wordt

federer kan ook 5e worden als hij wint en als ferrer de finale haalt (als ik het goed hebt)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_127881753
Ben vernoemd naar Stefan Edberg dus zou inderdaad meer Serve & Volley willen zien. :D

Bedankt voor die filmpjes, laten toch ook wel zien dat het tennis van nu totaal anders is dan toen en we spelers van nu dus niet goed kunnen vergelijken met spelers uit het verleden.
pi_127881953
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Meer Serve & Volley

Stepanek en Mahut zijn niet voor niks zulke bazen _O_
Llodra.
sig verwijderd door FA
  zondag 16 juni 2013 @ 22:40:53 #9
27454 InTrePidIvity
pi_127882077
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef stefan92 het volgende:
Ben vernoemd naar Stefan Edberg dus zou inderdaad meer Serve & Volley willen zien. :D

Bedankt voor die filmpjes, laten toch ook wel zien dat het tennis van nu totaal anders is dan toen en we spelers van nu dus niet goed kunnen vergelijken met spelers uit het verleden.
Ik denk dat spelers van nu prima mee konden in het tennis van toen, maar dat dat andersom echt niet geldt.
pi_127882207
[/quote]
quote:
5s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Klopt ook wel, in die samenvattingen zitten de leuke punten natuurlijk. Het ging allemaal veel trager en was over het algemeen ook wel saaier dan nu, maar dat neemt niet weg dat S&V z'n charmes heeft. Alleen kan je daar m.i. met de huidige snelheid van het spel echt niet meer serieus meedoen.

Wat is nou eigenlijk de reden voor dat snelle hedendaagse tennis? Is het echt aan de banen te danken, of speelt de fysieke kracht van de spelers een grotere rol?
Beter materiaal vooral. Rackets zijn echt enorm veranderd in de afgelopen 20 jaar.

Ik speel bijvoorbeeld met een head prestige classic.

Onlangs eens een nieuw racket geprobeerd. Echt veel meer power!

En natuurlijk een betere fysieke gesteldheid.
pi_127883227
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

hangt er van af hoe ver ferrer komt?
Ferrer gaat sowieso over Federer heen in de ranking als Federer de finale niet haalt, ook al wordt Ferrer zelf al in de 1ste ronde uitgeschakeld. Federer heeft een voorsprong op Ferrer van 400 punten op dit moment. Ferrer haalde vorig jaar de kwartfinale en die leverde 360 punten op, terwijl Federer 2000 pakte met toernooiwinst en maar 720 punten zou pakken met een uitschakeling in de halve finale. Dan is Ferrer er dus ruim overheen. Denk zelfs dat Ferrer er al overheen gaat als Federer de finale wel haalt en verliest, maar dan gaat om een paar punten..
  zondag 16 juni 2013 @ 23:00:46 #13
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_127883415
quote:

[..]

Rafter - Ivanisevic op een blauwe maandag in 2001 is misschien wel een van de gaafste wedstrijden die ik ooit heb gezien anders ....
pi_127883754
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Rafter - Ivanisevic op een blauwe maandag in 2001 is misschien wel een van de gaafste wedstrijden die ik ooit heb gezien anders ....
Dat is een uitzondering en inderdaad de allervetste wedstrijd die ik ooit heb gezien _O_
Maar dat kwam eerlijk gezegd niet door het tennis....Ze hadden daar wss Haase tegen Thiemo kunnen laten gravelrukken en het was nog fantastisch geweest.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 16 juni 2013 @ 23:08:16 #15
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_127883873
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ferrer gaat sowieso over Federer heen in de ranking als Federer de finale niet haalt, ook al wordt Ferrer zelf al in de 1ste ronde uitgeschakeld. Federer heeft een voorsprong op Ferrer van 400 punten op dit moment. Ferrer haalde vorig jaar de kwartfinale en die leverde 360 punten op, terwijl Federer 2000 pakte met toernooiwinst en maar 720 punten zou pakken met een uitschakeling in de halve finale. Dan is Ferrer er dus ruim overheen. Denk zelfs dat Ferrer er al overheen gaat als Federer de finale wel haalt en verliest, maar dan gaat om een paar punten..
Heb je Halle meegerekend in dit verhaal?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_127884119
Als Fed de finale niet haalt, verliest ie 1300 punten. Hij staat nu in de nieuwe ranking slechts 1100 punten voor op Ferrer (als Ferrer 1e ronde verliest in Rosmalen en Wimby en je zijn punten wegneemt). Dus #5 als ie de finale niet haalt onafhankelijk van wat de rest doet..
pi_127884321
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is een uitzondering en inderdaad de allervetste wedstrijd die ik ooit heb gezien _O_
Maar dat kwam eerlijk gezegd niet door het tennis....Ze hadden daar wss Haase tegen Thiemo kunnen laten gravelrukken en het was nog fantastisch geweest.
MWha, daar doe je rafter en ivanisevic erg tekort mee.

Of bedoelde je het niet serieus?
pi_127884411
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

MWha, daar doe je rafter en ivanisevic erg tekort mee.

Of bedoelde je het niet serieus?
Nouja, ik wilde benadrukken dat het niveau van die wedstrijd niet eens zo goed was en dat het vooral een monsterlijke pot was vanwege de entourage en het publiek. En het feit dat Rafter en Ivan de meest geliefde tennissers zijn van dat moment. Dus wat dat betreft is de vergelijking met THiemo en Rooowbin wel wat ongepast ;)
pi_127884882
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nouja, ik wilde benadrukken dat het niveau van die wedstrijd niet eens zo goed was en dat het vooral een monsterlijke pot was vanwege de entourage en het publiek. En het feit dat Rafter en Ivan de meest geliefde tennissers zijn van dat moment. Dus wat dat betreft is de vergelijking met THiemo en Rooowbin wel wat ongepast ;)
Ik begrijp wat je bedoelt. Niveau was niet het hoogste. Ook niet in dat tijdsbeeld.

Volgens mij heeft goran daarna geen pepernoot meer geraakt. Vooral door zijn schouder.

[ Bericht 0% gewijzigd door moonwalker27 op 16-06-2013 23:25:59 (spelfout) ]
pi_127885194
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt. Niveau was niet het hoogste. Ook niet in dat tijdsbeeld.

Volgens mij heeft goran daarna geen pepernoot meer geraakt. Vooral door zijn schouder.
Daarvoor ook niet. Die Wimbledon dat jaar was echt een gigantische fluke. Het stond in de sterren geschreven _O_
pi_127886261
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Daarvoor ook niet. Die Wimbledon dat jaar was echt een gigantische fluke. Het stond in de sterren geschreven _O_
Very true.

Als wildcard houder wimbledon winnen. Was nog nooit gebeurd toch?

Krajicek stuntte het jaar daarna nog met een qf.
Al had hij van malisse gewonnen dan had ie het zomaar kunnen winnen.

Ahja. Zin in wimbledon. Lekker op de bbc kijken. Zonder reclame.
  maandag 17 juni 2013 @ 00:04:20 #22
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_127887037
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  maandag 17 juni 2013 @ 01:36:15 #23
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_127890181
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef geindoctrineerd het volgende:

[..]

Wat is het verhaal hier achter?
Vriend van Murray heeft kanker overwonnen, opbrengst ging naar een stichting

En deze bal, als Murray Lendl zou raken zou Lendl hem om half 7 morgenochtend push-ups laten doen dus Murray wilde dat dreigement wel trotseren
pi_127891937
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef Szura het volgende:

[..]

Heb je Halle meegerekend in dit verhaal?
Nee (en de zege van Ferrer in Rosmalen vorig jaar ook niet), maar dat gaat niet om heel veel punten toch?
  maandag 17 juni 2013 @ 08:42:53 #25
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_127892002
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:04 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

dat wist je toch wel?
Nee. ;(
quote:

[..]

Tsja, ik vind het huidige tennis veel boeiender dan dat snelle serve & volley spel. Maar desalniettemin moeten er wel meer van dat soort spelers komen. Juist het contrast in speelstijlen is zo leuk. Zo'n wedstrijd tussen 2 serve & volley koningen is echt uber-boring. [...]
Nou, ik vond Becker-Edberg (beide serve-volleyer) altijd geweldig om naar te kijken. Of het nou twee serve-volleyers of een serve-volleyer en een baseliner waren, ik vond het beide leuk.

Kan iemand zich de finale van Hamburg tussen Becker en Juan Aguilera herinneren (volgens mij 1990)? Dat was echt de gaafste gravelwedstrijd die ik ooit heb gezien. Becker heeft in zijn hele carriere nooit een graveltoernooi gewonnen en die keer kreeg hij echt graveltennisles. Werd toen 6-1 6-0 7-6 voor Aguilera.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 17 juni 2013 @ 08:44:34 #26
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_127892019
quote:
5s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Klopt ook wel, in die samenvattingen zitten de leuke punten natuurlijk. Het ging allemaal veel trager en was over het algemeen ook wel saaier dan nu,[...]
Ik vind het nu saaier. En het ging volgens mij sneller dan nu (al houd ik me aanbevolen statistieken), onder meer door het serve-volley. De finale van Wimbledon 1990 (6-2 6-2 3-6 3-6 6-4 voor Edberg) was binnen drie uur klaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 17 juni 2013 @ 08:46:16 #27
27454 InTrePidIvity
pi_127892041
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik vind het nu saaier. En het ging volgens mij sneller dan nu (al houd ik me aanbevolen statistieken), onder meer door het serve-volley. De finale van Wimbledon 1990 (6-2 6-2 3-6 3-6 6-4 voor Edberg) was binnen drie uur klaar.
Sneller qua slagen; het zou inderdaad goed kunnen dat de punten tegenwoordig langer duren. En qua speeltijd rekt Nadal alle gemiddeldes op natuurlijk.
  maandag 17 juni 2013 @ 08:49:22 #28
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_127892071
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 08:46 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Sneller qua slagen; het zou inderdaad goed kunnen dat de punten tegenwoordig langer duren. En qua speeltijd rekt Nadal alle gemiddeldes op natuurlijk.
Ja, dat klopt allemaal. :s)

Waarom heeft Edberg die RG-finale destijds niet gewoon gewonnen. ;( Ik stond op MP bij de snackbar en zei toen "Godverdomme" toen Edberg op MP een forehand in het net sloeg. :{ ;(
  maandag 17 juni 2013 @ 09:51:18 #29
211083 Angelof9
I must go first
pi_127893019
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef moonwalker27 het volgende:
Ahja. Zin in wimbledon. Lekker op de bbc kijken. Zonder reclame.
Maar mét dat irritante gekwaak van John McEnroe. En het Engelse gezwijmel over Murray. :r

Nee, dan toch maar Sport 1. Of Sporza.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_127893051
Nee gewoon BBC. Die zender en hun programmering straalt gewoon sfeer uit O+ O+
pi_127893647
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:51 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Maar mét dat irritante gekwaak van John McEnroe. En het Engelse gezwijmel over Murray. :r

Dat is juist heerlijk :D! Zolang ik me kan herinneren wordt er wel een Brit opgehemeld op Wimbledon met de hoop dat 'ie het eindelijk een keer gaat winnen :'). Ik begin het ze zowaar te gunnen.
pi_127894827
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:51 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Beter dan dat slechte Nederlandse commentaar. Tergend vind ik dat.
  maandag 17 juni 2013 @ 11:26:53 #33
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_127895369
meer mensen waarbij de livescore van de atp site soms wegvalt?
  maandag 17 juni 2013 @ 11:37:29 #34
211083 Angelof9
I must go first
pi_127895740
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:10 schreef moonwalker27 het volgende:

[..]

Beter dan dat slechte Nederlandse commentaar. Tergend vind ik dat.
Ja, dat is ook waar. Eigenlijk is al het commentaar irritant!
pi_127902435
Middelkoop verslaat di Mauro in eerste ronde qualies Wimbledon.

Westerhof om 18:00 tegen de altijd lastige J. Wang.
U MAD?
  maandag 17 juni 2013 @ 14:34:36 #36
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_127902440
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 01:36 schreef Szura het volgende:

[..]

Vriend van Murray heeft kanker overwonnen, opbrengst ging naar een stichting

En deze bal, als Murray Lendl zou raken zou Lendl hem om half 7 morgenochtend push-ups laten doen dus Murray wilde dat dreigement wel trotseren
Haha nice! Dat van die vriend van Murray wist ik, maar het verhaal van Lendl niet. Mooie dingen ;)
Hij krijgt dus een service van Roddick met 141 mijl per uur in zijn gezicht. Weet niet hoeveel een mijl is. 5 km ofzo? :? Maar dan zou die service iets van 750 km per uur zijn geweest en dat slaat natuurlijk nergens op. :{
  maandag 17 juni 2013 @ 22:42:46 #37
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_127927583
Weer terug uit Halle! *O*

Prachtig toernooi. Strak georganiseerd (Deutschland, u weet wel :P ), maar uitstekende vriendelijke sfeer met veel 'oudere' toeschouwers die het spelletje echt goed volgen en dus ook kennen.
Prettig weer ook dit jaar ondanks wat onweersbuien en wolkbreukjes, maar ach, kein problem, het geweldige Gerry Weber-stadion heeft immers een DAK, en ja dat dak gaat in minder dan één minuutje open-en-weer dicht - en weer open! _O_

Geweldig grastennis gezien dit jaar. Youzhny. Monfils. Kohlschreiber - en niet te vergeten, Tommy Baas! *O*
De finale was van zeer hoogstaande kwaliteit, twee echte grasspelers die er een waar aanvalsfeestje van maakten.

Verliezend finalist Youzhny kreeg zeer terecht een staande ovatie, en natuurlijk was het een genoegen om Fedje weer eens met een beker in zijn handen te zien staan. Moet voor hem na droog staan van een maandje of wat (zijn laatste titel was Cincy 2012 als ik me niet vergis) een enorme opsteker zijn geweest.

En wat is Fed toch een super-vriendelijke kerel. Bleef maar handtekeningen uitdelen en op de foto gaan met de fans. Geweldig ook zoals hij, toen hij door de ZDF werd geïnterviewd na zijn overwinning, nog eventjes wees op Youzhny die toen de baan aan het verlaten was, en dat Youzhny dus nog eens eventjes de aandacht verdiende die hem toekwam, in plaats van dat suffe gebazel met die interviewer van de ZDF. O+ _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door HetKlusKonijn op 17-06-2013 22:57:20 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 17 juni 2013 @ 22:45:16 #38
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_127927735
quote:
17s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Prachtig toernooi. Strak georganiseerd (Deutschland, u weet wel :P ), maar uitstekende vriendelijke sfeer met veel 'oudere' toeschouwers die het spelletje echt goed volgen en dus ook kennen.
Prettig weer ook dit jaar ondanks wat onweersbuien en wolkbreukjes, maar ach, kein problem, het geweldige Gerry Weber-stadion heeft immers een DAK, en ja dat dak gaat in minder dan één minuutje open-en-weer dicht - en weer open! _O_

Geweldig grastennis gezien dit jaar. Youzhny. Monfils. Kohlschreiber! *O*
De finale was van zeer hoogstaande kwaliteit, twee echte grasspelers die er een waar aanvalsfeestje van maakten.

Verliezend finalist Youzhny kreeg zeer terecht een staande ovatie, en natuurlijk was het een genoegen om Fedje weer eens met een beker in zijn handen te zien staan. Moet voor hem na droogstaan van een maandje of wat (zijn laatste titel was Cincy 2012 als ik me niet vergis) een enorme opsteker zijn geweest.

En wat is Fed toch een super-vriendelijke kerel. Bleef maar handtekeningen uitdelen en op de foto gaan met de fans. Geweldig ook zoals hij, toen hij door de ZDF werd geïnterviewd na zijn overwinning, nog eventjes wees op Youzhny die toen de baan aan het verlaten was, en dat Youzhny dus nog eens eventjes de aandacht verdiende die hem toekwam, in plaats van dat suffe gebazel met die interviewer van de ZDF. O+ _O_
Wat moet dat heerlijk voor het tennis zijn om zo'n figuur als Federer te hebben. Zoiets verdiend het wielrennen nu ook, een sport die ik een zeer warm hart toedraag. Helaas is die er niet echt...
  maandag 17 juni 2013 @ 22:50:27 #39
323439 HetKlusKonijn
pi_127928023
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef geindoctrineerd het volgende:

[..]

Wat moet dat heerlijk voor het tennis zijn om zo'n figuur als Federer te hebben. Zoiets verdiend het wielrennen nu ook, een sport die ik een zeer warm hart toedraag. Helaas is die er niet echt...
Ja, ben ik met je eens. Fed is echt een KEI (en dan bedoel ik niet Nishikori, haha), superaardig en het is echt een tikkie ongelooflijk om te zien hoe zijn beide dochtertjes gewoon aan het rondfietsen waren bij het toernooi-terrein, en hij en zijn vrouw de fans vrolijk toelachten toen ze langsliepen. _O_

Ik ben ook een wielren-fan, mijn eigen vriend is zelf een verdienstelijk wielrenner, en wat is het toch jammer dat die sport totaal verziekt is door die doping-ellende... :{
En als het uithangbord van de sport ene meneer Armstrong is, tsja. :'(

Dit gezegd hebbende, ik betwijfel ten sterkste of tennis wel zo doping-vrij is als wordt beweerd door TPTB, oftewel de ATP en de ITF... 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door HetKlusKonijn op 17-06-2013 22:56:20 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_127928367
quote:
17s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Geweldig grastennis gezien dit jaar. Youzhny. Monfils. Kohlschreiber - en niet te vergeten, Tommy Baas! *O*

Verliezend finalist Youzhny kreeg zeer terecht een staande ovatie, en natuurlijk was het een genoegen om Fedje weer eens met een beker in zijn handen te zien staan. Moet voor hem na droogstaan van een maandje of wat (zijn laatste titel was Cincy 2012 als ik me niet vergis) een enorme opsteker zijn geweest.

Leuk *O*
Kennissen wonen daar? Waarom heb ik trouwens nooit het briljante idee gehad daarheen te gaan...of naar Hamburg ofzo toen het nog de masters waren...
  maandag 17 juni 2013 @ 23:03:18 #41
323439 HetKlusKonijn
pi_127928648
quote:
7s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
Leuk *O*
Kennissen wonen daar? Waarom heb ik trouwens nooit het briljante idee gehad daarheen te gaan...of naar Hamburg ofzo toen het nog de masters waren...
Ik heb op een gegeven moment, een jaartje of zeven geleden, een zeer vriendelijke poster op MTF leren kennen (helaas... ik post daar dus echt niet meer nu, wat een trol-bende! :r ), en die nodigde mij uit om destijds naar Hamburg te komen om een paar daagjes het toernooi mee te maken.

WAUW. Heb daar zowel Fedje als Nadje ontmoet O+ O+ O+ , een privé-training van Fed meegemaakt, prachtige wedstrijden gezien, en dat smaakte dus naar méér! Dus - hetzelfde jaar naar Halle gegaan, en de liefde was geboren. Pracht toernooi. Dit jaar was dus mijn zevende jaar op rij dat ik daar heen ben geweest, en of Fed of Nadal nu wel komen of niet, het is iedere keer een geweldige ervaring geweest. En ik denk dat ik daar de komende jaren echt nog wel van de partij zal zijn. _O_

Halle is uitstekend te bereiken met de trein, hispeed via Osnabrueck. Kost me een uurtje of vier maar dan heb je ook wat. :D

Mocht je meer willen weten - PM/DM. ;)
pi_127929038
Die uitslagen vandaag _O- _O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 17 juni 2013 @ 23:12:25 #43
323439 HetKlusKonijn
pi_127929083
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Die uitslagen vandaag _O- _O- _O- _O- _O-
Nederlands tennis? :P
Say no more. ):O
pi_127929138
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nederlands tennis? :P
Say no more. ):O
Nee, gewoon overal..Zo ongeveer alle favorieten verliezen vandaag. Het is vaak gekkenhuis in die weken voor Slams, maar dit sloeg echt nergens meer op :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_127929580
Valt wel mee toch? Ja isner, maar verder?
  maandag 17 juni 2013 @ 23:31:11 #46
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_127929974
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef Norrage het volgende:
Valt wel mee toch? Ja isner, maar verder?
Bagdhatis, Hanescu, Dolgopolov,
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_127930056
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:31 schreef Salamando het volgende:

[..]

Bagdhatis, Hanescu, Dolgopolov,
zijn toch geen favorieten man...
  maandag 17 juni 2013 @ 23:37:18 #48
323439 HetKlusKonijn
pi_127930249
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

zijn toch geen favorieten man...
Niet echt hè. Zeker Dolly niet, dat is een :+ :+ :+

Wel een leuke speler overigens.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 00:15:17 #49
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_127931654
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef knijn1985 het volgende:
meer mensen waarbij de livescore van de atp site soms wegvalt?
Gewoon ATP WTA livescore app downloaden
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:46:55 #50
189430 Anonymousz
pi_128003048
ZET DIE MUZIEK UITTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:49:00 #51
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128003167
quote:
8s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
ZET DIE MUZIEK UITTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://nos.nl/video/519953-haase-schreeuwt-om-stilte.html
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:52:59 #52
189430 Anonymousz
pi_128003404
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:03:28 #53
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128008232
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

wat een troll
Nja, beter dan dit. Hier word ik gewoon bang van:

Wél een leuk moment om zijn handtekening te vragen. :*

Dit is ook leuk:

Nog eentje om het af te leren:

Zie 2.18 voor een mooie manier om te reageren op een netbal in je voordeel. En een geweldig punt met een prachtige duik vanaf 3.29.

Vraagje: vinden mensen het handig als filmpjes gespoilerd worden (zodat de posts wat minder ruimte in beslag nemen?)

[ Bericht 7% gewijzigd door Federer-fan op 19-06-2013 22:19:17 ]
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:16:29 #54
189430 Anonymousz
pi_128009099
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nja, beter dan dit. Hier word ik gewoon bang van:

Wél een leuk moment om zijn handtekening te vragen. :*

Dit is ook leuk:

:D
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:26:45 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_128009804
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Roid rage.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:27:25 #56
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128009849
quote:

[..]

:@
pi_128027775

SpadeaBravo door Lindsay

Vince Spadea duikt op in een of ander gescript realityshowtje, ''Vince protein'' _O-!
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_128027959
quote:

[..]

Die fotografen ook _O- hij doet het er gewoon om :D
pi_128028084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nog eentje om het af te leren:

Geweldig!

Ik hou daar wel van.. En in Amerika houden ze daar volgens mij ook van.
pi_128028322
Koellerer _O_ _O_
Die pot tegen Delpo was zo ongekend geniaal _O_
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:00:03 #62
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_128030573
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:

SpadeaBravo door Lindsay

Vince Spadea duikt op in een of ander gescript realityshowtje, ''Vince protein'' _O-!
Vince Spadea niet herkennen als je een blonde bimbo bent. Die wijven zouden hem allemaal neuken als ze wisten dat hij 5.000.000 USD bij elkaar geslagen heeft en alleen tennisles geeft op yacht clubs waar de tennisleraar meer verdient dan de advocates aan wie hij les geeft.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:46:51 #63
189430 Anonymousz
pi_128032428
quote:
WTF :')

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Wopper1 het volgende:
Aangezien we toch bezig zijn :P .. Uit de oude doos.

:D _O-
ik heb geen idee wat Nadal allemaal zegt :')

[ Bericht 31% gewijzigd door Anonymousz op 20-06-2013 14:01:56 ]
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:52:51 #64
189430 Anonymousz
pi_128032642
pi_128098663
PPolansky twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 20:06:01 NEW PLAN: Play sick tennis. Get rich. Buy a Porsche. Sell Porsche and buy Maserati. Retire. reageer retweet
:D :')
pi_128099521
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef wimderon het volgende:
PPolansky twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 20:06:01 NEW PLAN: Play sick tennis. Get rich. Buy a Porsche. Sell Porsche and buy Maserati. Retire. reageer retweet
:D :')
PPolansky twitterde op maandag 17-06-2013 om 22:21:45 What's that website where you order a wife online and she is delivered to your door? reageer retweet
PPolansky twitterde op zondag 16-06-2013 om 13:27:44 Had 2 great days of rain in London, ready for the grass court season. reageer retweet
https://vine.co/v/blXAL2JPpQu
PPolansky twitterde op woensdag 12-06-2013 om 21:02:45 Lost to R. Ramirez Hidalgo 75 64 today in Prague. Will go back to my Czech roots 2night; have 8-9 beers and pass out on floor of my room. reageer retweet
http://instagram.com/p/aRKoytiRNy/

Wat een vent _O- _O-
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_128110070
Laatst kwamen er wat juniorenrankings voorbij in het topic van De Bakker, deze is uit 1998 :

Waarom is #9 nooit doorgebroken -O-
pi_128123851
Simon-Lopez gaan na 2 tie-breaks zometeen een derde set spelen in de finale van Eastbourne. Lekker winderig is het daar trouwens _O-.
sig verwijderd door FA
pi_128124728
En dan een bagel voor Lopez :').
sig verwijderd door FA
pi_128124815
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
En dan een bagel voor Lopez :').
Ik had verwacht dat Simon beter met de wind zou kunnen omgaan, maar Lopez deed het goed :D.

Het zag er niet uit, maar toch.
pi_128124872
Lalo en Mahut..bazige winnaars deze week hoor. S&V FTW
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128125863
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 19:06 schreef Tim86 het volgende:
Lalo en Mahut..bazige winnaars deze week hoor. S&V FTW
_O_
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:23:24 #73
323439 HetKlusKonijn
pi_128131718
Mahut, erkende grashaas, eindelijk een titel(tje) op z'n 32e! _O_ _O_ _O_
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:27:56 #74
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_128131894
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mahut, erkende grashaas, eindelijk een titel(tje) op z'n 32e! _O_ _O_ _O_
31 pas! :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:38:54 #75
323439 HetKlusKonijn
pi_128132282
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef Salamando het volgende:

[..]

31 pas! :P
Ah foutje.

Maar toch... van harte Nicolas! O+
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:46:21 #76
323439 HetKlusKonijn
pi_128132584
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Wopper1 het volgende:
Aangezien we toch bezig zijn :P .. Uit de oude doos.
Wat een heerlijke mannen toch. O+ O+ O+

FEDAL!!! _O_ _O_ _O_
pi_128133507
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Wat een heerlijke mannen toch. O+ O+ O+

FEDAL!!! _O_ _O_ _O_
Saaie persoonlijkheden, nog saaiere rivaliteit :).
  zaterdag 22 juni 2013 @ 23:08:11 #78
323439 HetKlusKonijn
pi_128133580
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:06 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Saaie persoonlijkheden, nog saaiere rivaliteit :).
Tsja, volgens mij toch een stuk aantrekkelijker dan Djokovic-Murray. :Z

Kan aan mij liggen. ;)
pi_128140503
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 23:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Tsja, volgens mij toch een stuk aantrekkelijker dan Djokovic-Murray. :Z

Kan aan mij liggen. ;)
Eens :)

Lijkt mij wel wat: QF wimbledon federer nadal :Y
  zondag 23 juni 2013 @ 09:13:28 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128141820
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 22:09 schreef detennismaster het volgende:

[..]

PPolansky twitterde op maandag 17-06-2013 om 22:21:45 What's that website where you order a wife online and she is delivered to your door? reageer retweet
PPolansky twitterde op zondag 16-06-2013 om 13:27:44 Had 2 great days of rain in London, ready for the grass court season. reageer retweet
Geweldig. _O-
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:56:37 #81
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128370310
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:43:41 #82
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128372040
Net even in een rustig momentje een overzicht gemaakt van 'de grote vier' en hun resultaten op basis van leeftijd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Grand Slams dan zie je dat Nadal vooral op vroegere leeftijd heel goed presteerde (van zijn 19e t/m 24e), maar daarna stagneerde het een beetje.

Federer kwam veel later op gang en harkte vooral zijn prijzen binnen van zijn 21e t/m 27e. Nadal heeft qua leeftijd bijna altijd voorgestaan op Federer (Nadal had toen hij 24 was bijvoorbeeld 9 Slams gewonnen tegenover 8 voor Federer op die leeftijd). Vanaf de leeftijd van 25 staat Federer voor op Nadal. Nadal is nu 27 en heeft 12 Slams en vijf finales gewonnen; Federer op die leeftijd: 15 Slams en vijf verloren finales.

Nadal moet nu dus vijf Grand Slams winnen om Federer te evenaren, maar de vraag is natuurlijk hoe lang hij doorgaat en hoe groot de concurrentie van Djokovic en Murray gaat zijn.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:36:04 #83
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128374037
Als mensen het over Lendl hebben wordt altijd gezegd dat hij Wimbledon nooit heeft gewonnen. Het probleem van Wimbledon was dat het gras was. Maar tot een bepaald moment waren drie van de vier GS'en (Australian Open, Wimbledon en de US Open) op gras. Heeft Lendl ooit de Australian Open of de US Open op gras gewonnen?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:44:47 #84
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128374431
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:43 schreef Piperidine het volgende:
Net even in een rustig momentje een overzicht gemaakt van 'de grote vier' en hun resultaten op basis van leeftijd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Grand Slams dan zie je dat Nadal vooral op vroegere leeftijd heel goed presteerde (van zijn 19e t/m 24e), maar daarna stagneerde het een beetje.

Federer kwam veel later op gang en harkte vooral zijn prijzen binnen van zijn 21e t/m 27e. Nadal heeft qua leeftijd bijna altijd voorgestaan op Federer (Nadal had toen hij 24 was bijvoorbeeld 9 Slams gewonnen tegenover 8 voor Federer op die leeftijd). Vanaf de leeftijd van 25 staat Federer voor op Nadal. Nadal is nu 27 en heeft 12 Slams en vijf finales gewonnen; Federer op die leeftijd: 15 Slams en vijf verloren finales.

Nadal moet nu dus vijf Grand Slams winnen om Federer te evenaren, maar de vraag is natuurlijk hoe lang hij doorgaat en hoe groot de concurrentie van Djokovic en Murray gaat zijn.
Ik verwachtte in je post ook een vergelijking met Murray en Djokovic, omdat je zegt dat je de grote vier met elkaar vergelijkt.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:16:31 #85
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128381020
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik verwachtte in je post ook een vergelijking met Murray en Djokovic, omdat je zegt dat je de grote vier met elkaar vergelijkt.
Murray en Djokovic blijven ver achter en moeten de komende jaren meerdere Slams per jaar pakken willen zij Federer evenaren.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:18:47 #86
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128381104
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Als mensen het over Lendl hebben wordt altijd gezegd dat hij Wimbledon nooit heeft gewonnen. Het probleem van Wimbledon was dat het gras was. Maar tot een bepaald moment waren drie van de vier GS'en (Australian Open, Wimbledon en de US Open) op gras. Heeft Lendl ooit de Australian Open of de US Open op gras gewonnen?
Vrij makkelijk te googlen. Antwoord; nooit.
Wel eenmaal de finale gehaald (in 1983 van de Australian Open) op gras.
pi_128381254
quote:
Wat een baas _O_
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:51:43 #88
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128386212
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Murray en Djokovic blijven ver achter en moeten de komende jaren meerdere Slams per jaar pakken willen zij Federer evenaren.
Ja, klopt. Djokovic zie ik het nog wel doen, want die heeft er al vijf (al wordt dat ook een aardige opgave), Murray niet. Maar goed, de halve finales halen ze in principe altijd wel. Het is dan de vraag of ze ook all the way kunnen gaan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Ja vermoedde al dat het makkelijk te vinden was maar ik wist niet tot wanneer de AO en de US Open op gras werden gespeeld.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:53:41 #89
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128387143
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, klopt. Djokovic zie ik het nog wel doen, want die heeft er al vijf (al wordt dat ook een aardige opgave), Murray niet. Maar goed, de halve finales halen ze in principe altijd wel. Het is dan de vraag of ze ook all the way kunnen gaan.
Djokovic heeft er zes.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:46:11 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128392156
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 10:53 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Djokovic heeft er zes.
Dat gaat hard.
pi_128392441
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Wimbledon 1986/1987 waren ook op gras.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:02:38 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128392526
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Klopt, dat was toen ook al op gras.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:45:31 #93
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_128400583
quote:
12s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Maar nooit gewonnen :P.
pi_128533840
quote:
Jo-Wilfried Tsonga staat minstens vier weken langs de kant met een blessure aan zijn linkerknie. De Franse nummer zeven van de wereld kreeg op Wimbledon last van het gewricht.

Tsonga moest vorige week in de tweede ronde de strijd vroegtijdig staken tegen de Let Ernests Gulbis. Hij hoopt op het Masters-toernooi van Montreal (5-11 augustus) of Cincinnati (11-18 augustus) weer op de baan te staan.
Bron
Demain, on roule
  zaterdag 6 juli 2013 @ 21:14:47 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128667933
http://www.sporteditie.nl(...)_punten_aller_tijden

Dat stukje eronder… "Wimbeldon". :') Maar wel mooie rally's allemaal.
pi_128669489
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
http://www.sporteditie.nl(...)_punten_aller_tijden

Dat stukje eronder… "Wimbeldon". :') Maar wel mooie rally's allemaal.
Ik mis Nalbandian - Nadal :|W !
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:03:29 #97
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128669648
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 21:59 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik mis Nalbandian - Nadal :|W !
Speciaal voor jou:

Dat punt op 3.55 is een van mijn favoriete punten ooit. Nalbandian. _O_ Mooiste techniek en meeste balgevoel van alle spelers ooit.
pi_128669692
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Speciaal voor jou:

Dat punt op 3.55 is een van mijn favoriete punten ooit. Nalbandian. _O_ Mooiste techniek en meeste balgevoel van alle spelers ooit.
Held :D !
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:05:36 #99
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128669723
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:04 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Held :D !
Ik meen het.
pi_128669830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik meen het.
Federer kan ook wel een aardig balletje slaan hoor!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:10:27 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128669875
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Federer kan ook wel een aardig balletje slaan hoor!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:12:21 #102
30919 mitt
Michael Corleone
pi_128669931
Waar is Nalby eigenlijk?

Weer auw? :')
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_128670183
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:12 schreef mitt het volgende:
Waar is Nalby eigenlijk?

:%

SPOILER
pi_128670422
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Speciaal voor jou:

Beste tennis dat er ooit gespeeld is, Nalbandian die 2 weken _O_
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:42:31 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128670982
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Beste tennis dat er ooit gespeeld is, Nalbandian die 2 weken _O_
Ja, precies, wat was dat absoluut weergaloos zeg. _O_
pi_128671480
Is het Nalbandian fap-uurtje weer aangebroken? :@ :@
pi_128672511
Damn, wat een rally van nalbandian in dat filmpje!

Prachtige speler om naar te kijken :Y

Zonde dat hij niets meer presteert tegenwoordig.

En wat federer-fan al terecht opmerkte, hij bezit 1 vd beste en vloeiendste technieken die er bestaan.
pi_128673848
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 22:12 schreef mitt het volgende:
Waar is Nalby eigenlijk?

quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:27 schreef wimderon het volgende:

[..]

Geopereerd aan rechterschouder en -heup. Hij probeert terug te komen voor de (halve) finale van de Davis Cup, anders is het wellicht einde carrière.
pi_128727194
We zijn weer even terug op gravel in het altijd zonnige Bastad.
Waar Dimitrov een set verliest van Elias Ymer, de 17-jarige #1023 van de wereld. Hij wint wel, met 5-7, 6-2 en 6-4.
pi_128727588
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Rosario het volgende:
We zijn weer even terug op gravel in het altijd zonnige Bastad.
Waar Dimitrov een set verliest van Elias Ymer, de 17-jarige #1023 van de wereld. Hij wint wel, met 5-7, 6-2 en 6-4.
Op 4-4 moest hij zelfs nog BP wegwerken in die derde set :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128799400
Robredo speelt vandaag met sjaal :')

pi_128814216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef wimderon het volgende:
Robredo speelt vandaag met sjaal :')

[ afbeelding ]
Terecht, 't is een oude man en het is daar kutweer.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:55:28 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128888601
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:26:13 #115
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_128889718
Hopelijk Isner-Mahut finale in Newport _O_
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:31:39 #116
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_128889938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Szura het volgende:
Hopelijk Isner-Mahut finale in Newport _O_
Eerst een battle of the towers in de halve met Karlovic tegen Isner. :D
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:39:56 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_128890296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:31 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Eerst een battle of the towers in de halve met Karlovic tegen Isner. :D
Dat was de kwartfinale al, twee tiebreaks naar Isner. Geen BPs, Isner 23 aces en Karlovic 14.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:46:15 #118
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_128890547
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:39 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat was de kwartfinale al, twee tiebreaks naar Isner. Geen BPs, Isner 23 aces en Karlovic 14.

Ja, ik zie het net. Keek verkeerd.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:51:25 #119
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128890748
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, ik zie het net. Keek verkeerd.
Leuk, Isner en Karlovic. Maar waarom staat die acteur uit Wrong Turn ertussen?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:55:04 #120
30919 mitt
Michael Corleone
pi_128890880
Geweldige foto _O_
pi_128897220
Ik ga eind juli naar de ATP 250 BB&T Atlanta Open :)

Met onder andere Isner, Fish, Blake, Hewitt, Anderson, Harrison en de Brian Brothers
pi_128897530
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 02:18 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga eind juli naar de ATP 250 BB&T Atlanta Open :)

Met onder andere Isner, Fish, Blake, Hewitt, Anderson, Harrison en de Brian Brothers
Vorig jaar nog met Andy. :'(
pi_128897651
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 02:44 schreef Rosario het volgende:

[..]

Vorig jaar nog met Andy. :'(
Ik zie liever Isner dan Andy :D Murray ook al een aantal keer zien spelen
  zaterdag 13 juli 2013 @ 03:06:30 #124
323439 HetKlusKonijn
pi_128897706
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Leuk, Isner en Karlovic. Maar waarom staat die acteur uit Wrong Turn ertussen?
Ik hoop ècht dat je een grapje maakt, hier... :{ :{ :{

Dat is Mr. Rodney Laver, winnaar van maar liefst twee èchte GS's, wellicht de enige echte GOAT aller tijden. Ja, dat is dubbelop. :) _O_
pi_128897716
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 02:57 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Isner was er toen ook, maar hij verloor van Roddick. :D
pi_128897931
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 03:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik hoop ècht dat je een grapje maakt, hier... :{ :{ :{

Dat is Mr. Rodney Laver, winnaar van maar liefst twee èchte GS's, wellicht de enige echte GOAT aller tijden. Ja, dat is dubbelop. :) _O_
Dat tegen Federer-fan zeggen. ;(
pi_128897940
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 02:57 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Alsjeblieft.
pi_128904684
Verdasco is opeens weer lekker aan het spelen zeg. Pakt de eerste set met 7-6 van Dimitrov.
pi_128905567
Set 2 wel voor Dimitrov, 7-5. Mugfest wel..van 5-3 naar 5-5 naar 7-5.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:07:24 #131
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_128905804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
Set 2 wel voor Dimitrov, 7-5. Mugfest wel..van 5-3 naar 5-5 naar 7-5.
Graveltennis ftw *O*
pi_128906306
Verdasco van 4-1 naar 4-4..graveltennis dus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128906605
7-5 Verdasco.
sig verwijderd door FA
pi_128906606
Verdasco wint. Wel verdiend. Maakte het zichzelf nog lastig. 7-5 in de derde.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128906737
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco wint. Wel verdiend. Maakte het zichzelf nog lastig. 7-5 in de derde.
Wel bizar die gozer heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, en sinds zijn racketswitch speelt hij opeens weer geweldig.
pi_128906816
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Wel bizar die gozer heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, en sinds zijn racketswitch speelt hij opeens weer geweldig.
Misschien weer nieuwe doping erbij :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128908384
The Fog _O_.
pi_128910445
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Nou ja, geweldig.. Hij wint weer! :P
pi_128924338
Fernando _O_ grote kans dat hij weer eens een toernooitje wint
pi_128924344
Drie punten gespeeld in de halve finales van Newport.. Netjes! Nu alles verschoven naar morgen.
pi_128935131
tering Berlocq _O- loopt echt te schreeuwen als een idioot. 5-5
pi_128935429
Kut Verdasco waarom faal je altijd in de finale's :'(
pi_128938536
Thiemo had meer games, baas :P
pi_128942679
Berlocq wint dus van Verdasco en daarnaast wint Fognini van Kohlschreiber. Mahut mag straks aantreden tegen Hewitt in Newport.

Best wel cult allemaal :D

Hewitt won in 3 van Isner overigens, Mahut won simpel van Russell.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 14 juli 2013 @ 18:44:30 #145
189430 Anonymousz
pi_128943422
pi_128943852
Mahut dus voor zijn tweede titel in twee maanden.
pi_128943930
En Hewitt voor 2e x op rij in Newport finale. Als hij wint (vorig jaar niet) dan heeft hij 5 verschillende grastoernooien gewonnen: Den Bosch, Halle, Queens, Wimbledon en Newport. Moet ie wel nog ff Eastbourne winnen, dan heeft ie ze allemaal :D
  zondag 14 juli 2013 @ 19:30:42 #148
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_128944787
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
En Hewitt voor 2e x op rij in Newport finale. Als hij wint (vorig jaar niet) dan heeft hij 5 verschillende grastoernooien gewonnen: Den Bosch, Halle, Queens, Wimbledon en Newport. Moet ie wel nog ff Eastbourne winnen, dan heeft ie ze allemaal :D
Komen ze binnenkort met een nieuw grastoernooi, is z verzameling nog niet compleet _O-
pi_128945153
quote:
7s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
Denk niet dat-ie deze pakt. Het was niet best allemaal tegen Isner. Maar slechter dan Isner kon niet, dus won hij alsnog.
pi_128946326
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[ afbeelding ]
Vet. Ik vind Fognini zo'n held, gaaf dat ie z'n ATP titeltje heeft :D
  zondag 14 juli 2013 @ 20:21:44 #151
30919 mitt
Michael Corleone
pi_128946813
Berlocq _O_
  zondag 14 juli 2013 @ 21:21:19 #152
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128949382
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef luckass het volgende:

[..]

Vet. Ik vind Fognini zo'n held, gaaf dat ie z'n ATP titeltje heeft :D
pi_128949987
Break hewitt voor 6-5 _O_
pi_128950266
Hewitt is zo fucking lucky vandaag -O-

7 uit 8 BP onbenut gelaten door Mahut..en de helft met kuttige lijnballetjes, odd bounces etc :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128950596
Mahut pakt 'm nog wel.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:44:06 #156
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128950625
Is het ergens op tv?
pi_128950745
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Is het ergens op tv?
Er is altijd wel een stream.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:56:57 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_128951366
quote:
12s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:45 schreef Rosario het volgende:

[..]

Er is altijd wel een stream.
Ja, maar ik kijk liever op tv.
pi_128952564
Choke Hewitt :r :')
pi_128952608
15-30 en dan 2 DFs op rij :'( toen voor hij de match serveerde ;(
pi_128952638
Hewitts eerste service is echt nonexistent op het moment.. Dubbele fouten tieren ook welig.
pi_128952856
Wat een ontiegelijk gechoke Hewitt :(
pi_128952885
5-3 --> 5-7

Dikke faal van Hewitt ja..maar allez Nico _O_ _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128952888
Van 5-4 15-0 naar 5-7 in 14 punten ;(
pi_128952896
Nu speelt hij weer net zo als tegen Isner. |:(
pi_128952976
Ben ook voor Mahut trouwens hier, hoe tof ik Hewitt ook vind op z'n oude dag. Hij speelt dit toernooi simpelweg niet goed.
pi_128953239
Hewitt gaat dit alsnog wel winnen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128953331
Mahut staat ook echt matig te serveren vandaag hoor :(

Break Hewitt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128953567
Echt zo'n post GS weekje blijkbaar? De Bakker in een semi, winst voor Berlocq en nu Mahut-Hewitt finale _O- .

Oh Fognini heeft een titel :o . Dat kan niet goed zijn voor zijn street rep.
pi_128953870
Rebreak, allez!

3-3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128953909
Goede return, maar hij lag op z'n gat.
pi_128954079
Kijken jullie ook die stream met die Amerikaanse commentatoren? Dit is al de derde keer bij een wedstrijd van Hewitt dat één van het heeft over RG waarin Hewitt zogenaamd 5-0 voor zou hebben gestaan tegen Simon in de vijfde set. :')
Het was toch juist Simon die 5-1 voorkwam? En Hewitt die het terugbracht naar 5-5 en toch 7-5 verloor.
Simon stond op Indian Wells volgens mij 5-0 achter tegen Lorenzi. Die won hij nog 7-5.
Ik moet commentator worden. :')
pi_128954108
Hewitt inmiddels last van het Coria-effect.
pi_128954184
ALLEZ!

5-3 Nico :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128954196
Jezus Hewitt.. Twee dubbele fouten en een onverklaarbare UE. :'(
pi_128954229
Hewitt :')
pi_128954271
Mahut klapt 'm wel lekker uit hoor.
pi_128954272
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:57 schreef Rosario het volgende:
Jezus Hewitt.. Twee dubbele fouten en een onverklaarbare UE. :'(
Ik kijk niet meer...alweer? ;( wat is ie toch mentaal zwak geworden zeg pffff
pi_128954286
BAM, 3 aces en nu dus 3 MP
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_128954328
Geniale volley en GSM :D

Damn wat mooi, zo win je geen enkele titel, zo 2 in een paar weken :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 14 juli 2013 @ 22:59:34 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_128954329
Zo wacht je jaren op een toernooizege, boek je er twee in een maand
pi_128954349
Hewitt ;( ;(
pi_128954360
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik kijk niet meer...alweer? ;( wat is ie toch mentaal zwak geworden zeg pffff
Ik weet ook niet wat-ie had. Dubbele fouten bij het serveren voor de wedstrijd, dubbele fouten om in de tweede set te blijven, dubbele fouten bij break voor in de derde..
Wel jammer. Had 't hem wel gegund, maar het was gewoon bagger.

En Mahut is er maar wat blij mee.
pi_128954914
Mahut :')
Hewitt :')
U MAD?
pi_128956322
Stumpertje Lleyton :')
  maandag 15 juli 2013 @ 04:14:32 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_128961265
Mahut heeft na de halve finale en finale enkelspel ook nog ff de halve finale dubbelspel gewonnen. Dadelijk ook nog de finale spelen _O-
pi_128961345
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 04:14 schreef Szura het volgende:
Mahut heeft na de halve finale en finale enkelspel ook nog ff de halve finale dubbelspel gewonnen. Dadelijk ook nog de finale spelen _O-
Morgen gaan ze 'm spelen, half 11 lokale tijd. _O-
Zonder publiek dus waarschijnlijk.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:20:45 #188
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129021179
pi_129021402
quote:
wtf :D :D _O-
pi_129021448
Als ie die ballenjongen geraakt had joh _O-
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:05:45 #191
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_129023544
quote:
die baan :')
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_129026619
Sam Groth is toch ook de man met de hardste service ooit gemeten? Wat een figuur.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:01:52 #193
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129026650
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:24 schreef Norrage het volgende:

[..]

wtf :D :D _O-
Ja, hoe kom je erop om überhaupt te proberen zo'n bal te halen.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:02:29 #194
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129026682
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:01 schreef Rosario het volgende:
Sam Groth is toch ook de man met de hardste service ooit gemeten? Wat een figuur.
Ja, 164 MPH las ik net hier. Da's gewoon 264 km/h. _O- *O* En dan te bedenken dat een badmintonshuttle 300 km/h kan halen.
pi_129026727
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, 164 MPH las ik net hier.
Mijlen. :{w
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:03:44 #196
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129026753
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef Rosario het volgende:

[..]

Mijlen. :{w
Ik heb het al voor je omgerekend vriend.
pi_129026781
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik heb het al voor je omgerekend vriend.
Waarvoor dank.
  woensdag 17 juli 2013 @ 09:00:04 #198
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129034648
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef Rosario het volgende:

[..]

Waarvoor dank.
  woensdag 17 juli 2013 @ 09:02:44 #199
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129034686
Dat filmpje van die forehand langs de netpaal doet het bij mij trouwens niet meer Deze link doet het wel:
E hij staat ook hier.

Toch wel een van de beste ballen ooit denk ik. Ik heb echt nog nooit zoiets gezien.
  woensdag 17 juli 2013 @ 17:00:34 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129050387
Waarom zendt Sport1 Hamburg vandaag niet uit?
pi_129052526
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zendt Sport1 Hamburg vandaag niet uit?
Vaak zenden ze niet de eerste paar ronde's uit maar vanaf de kwart meestal wel. Waarom weet ik niet(wedstrijden misschien niet zo interessant?) . Als het goed is zenden ze vanaf morgen of vrijdag het wel gewoon uit.
  woensdag 17 juli 2013 @ 17:51:29 #202
323439 HetKlusKonijn
pi_129052636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 17:48 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Vaak zenden ze niet de eerste paar ronde's uit maar vanaf de kwart meestal wel. Waarom weet ik niet(wedstrijden misschien niet zo interessant?) . Als het goed is zenden ze vanaf morgen of vrijdag het wel gewoon uit.
Laten we het hopen... er is nu wel WTA op Sport1. :')
pi_129052965
Fedje :')
pi_129052993
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef luckass het volgende:
3-6 haha
pi_129053006
Heeft er iemand een linkje voor Bautista-Agut vs. Verdasco?
pi_129053009
Wanneer mogen we Federer nou afschrijven?
pi_129053036
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef Rosario het volgende:
Wanneer mogen we Federer nou afschrijven?
Denk dat we dat onderhand wel mogen doen ja. Verliest steeds vaker van dit soort tegenstanders, tegen de toppers verliest hij keer op keer.
pi_129053282
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef luckass het volgende:
Stop er dan toch mee ;( Dit is zo pijnlijk..
pi_129053300
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef HulkHeld het volgende:
Heeft er iemand een linkje voor Bautista-Agut vs. Verdasco?
Staan niet op een tv baan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:20:50 #210
323439 HetKlusKonijn
pi_129053504
Misschien toch maar weer dumpen, dat nieuwe racket.
Een set verliezen van Daniel Brands... :') :X
pi_129053616
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Misschien toch maar weer dumpen, dat nieuwe racket.
Een set verliezen van Daniel Brands... :') :X
Deed Nadal ook op RG. Bijna twee zelfs. Fed herstelt zich nu trouwens, dat had ik niet verwacht.
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:26:00 #212
323439 HetKlusKonijn
pi_129053654
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:24 schreef Rosario het volgende:

[..]

Deed Nadal ook op RG. Bijna twee zelfs.
Da's waar ook ja.

quote:
Fed herstelt zich nu trouwens, dat had ik niet verwacht.
Nah... hij gaat dit echt wel winnen. Maar weer niet makkelijk. Is er trouwens een streampje te vinden?
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:28:19 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129053724
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Denk dat we dat onderhand wel mogen doen ja. Verliest steeds vaker van dit soort tegenstanders, tegen de toppers verliest hij keer op keer.
Voorlopig is hij nog bezig. Waarom willen jullie hem zo graag afschrijven?
pi_129053853
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]

Nah... hij gaat dit echt wel winnen. Maar weer niet makkelijk. Is er trouwens een streampje te vinden?
Zei je dat ook tegen Stakhovsky? :P
pi_129053870
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Niet graag, want ik ben een groot fan van hem maar hij duikelt wel snel nu hoor..
pi_129053879
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Omdat ik verdrietig word als ik hem zo zie spartelen. :'(
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:32:58 #217
323439 HetKlusKonijn
pi_129053903
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:31 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zei je dat ook tegen Stakhovsky? :P
Eerlijk gezegd, nee. Ik vond Stak zéér indrukwekkend die match.
pi_129053933
Elke keer als Fed een slechte wedstrijd speelt komt het gezeik weer :')
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:34:11 #219
323439 HetKlusKonijn
pi_129053949
Ik wìl Federer helemaal niet afschrijven, maar helaas, kan toch echt niet ontkennen dat hij met zijn inconsistentie van tegenwoordig toch een enorm niveau is afgedaald sinds zijn beste jaren...
pi_129053972
Verdasco pakt de eerste set met 6-4. *O*
pi_129054033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef Gruisman het volgende:
Verdasco pakt de eerste set met 6-4. *O*
pi_129054041
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef Norrage het volgende:
Elke keer als Fed een slechte wedstrijd speelt komt het gezeik weer :')
Tel op hoe vaak dat dit seizoen is geweest dan.
Benneteau, Berdych, Nadal, Nishikori, Tsonga, Stakhovsky.
Eén Masters-finale, één titel op een 500-toernooi. Is dat Federer op z'n best volgens jou?
pi_129054304
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:37 schreef Rosario het volgende:

[..]

Eén Masters-finale, één titel op een 500-toernooi. Is dat Federer op z'n best volgens jou?
Nou en?
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:48:50 #224
323439 HetKlusKonijn
pi_129054452
Fedje maakt er nu tenminste vlot werk van. ^O^
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:49:15 #225
323439 HetKlusKonijn
pi_129054477
Gulbis. :')
pi_129054808
Verdasco.. krijgt in de eerste game van set 2 3 bp's en staat nu tegen een 4-1 achterstand aan te kijken.
pi_129054824
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:37 schreef Rosario het volgende:

[..]

Was zelfs een 250-toernooi. Ik weet dat veel mensen moe worden van de discussie. Maar feit is dat we de discussie vaker moeten voeren dan ooit. Maargoed, GSM Federer *O*
pi_129054959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef HulkHeld het volgende:
Verdasco.. krijgt in de eerste game van set 2 3 bp's en staat nu tegen een 4-1 achterstand aan te kijken.
Sowieso zijn record met finales.. 13 van de 18 verloren :'). Net zoals vorige week tegen Berlocq een betere finale kan je niet wensen maar hij flikt het hem toch. Ik blijf een groot fan maar hij maakt het me vaak wel erg moeilijk :D
pi_129054978
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Sowieso zijn record met finales.. 13 van de 18 verloren :'). Net zoals vorige week tegen Berlocq een betere finale kan je niet wensen maar hij flikt het hem toch. Ik blijf een groot fan maar hij maakt het me vaak wel erg moeilijk :D
Waarom maakt hij het jou moeilijk?
pi_129056804
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waarom maakt hij het jou moeilijk?
Het is soms moeilijk om te juichen en blij te zijn voor iemand wanneer hij er geen zak aan doet of het hem geen reet interesseert :)
pi_129056843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Het is soms moeilijk om te juichen en blij te zijn voor iemand wanneer hij er geen zak aan doet of het hem geen reet interesseert :)
Mwah, begon hem te volgen sinds Wimbledon en dat grastoernooi daarvoor. Vind hem wel redelijk gemotiveerd, maar misschien was hij dat daarvoor niet. Kan ik niet goed over oordelen.
pi_129057840
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Mwah, begon hem te volgen sinds Wimbledon en dat grastoernooi daarvoor. Vind hem wel redelijk gemotiveerd, maar misschien was hij dat daarvoor niet. Kan ik niet goed over oordelen.
Kijk eens naar wat uitslagen van begin dit jaar. De 1-6 0-6 tegen Nieminen bijvoorbeeld.
pi_129057880
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:15 schreef Rosario het volgende:

[..]

Kijk eens naar wat uitslagen van begin dit jaar. De 1-6 0-6 tegen Nieminen bijvoorbeeld.
Zoals ik net al zei, volg hem nog niet zo lang, maar de laatste tijd pakt hij goede resultaten. Vandaar dat ik positief over hem ben, maar verder niet goed over hem kan oordelen.
pi_129057893
Overigens speelt Karlovic vs. Sijsling wel een epische tiebreak.
pi_129057936
11-11 godverdomme _O- _O_
pi_129057945
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Zoals ik net al zei, volg hem nog niet zo lang, maar de laatste tijd pakt hij goede resultaten. Vandaar dat ik positief over hem ben, maar verder niet goed over hem kan oordelen.
Je kan toch oordelen over het feit dat hij destijds superkutte resultaten heeft neergezet?
  woensdag 17 juli 2013 @ 20:20:06 #237
359486 geindoctrineerd
dat zijn we allemaal!
pi_129057967
stream van sijsling?
pi_129057968
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Rosario het volgende:

[..]

Je kan toch oordelen over het feit dat hij destijds superkutte resultaten heeft neergezet?
Uit resultaten kan ik niet afleiden of hij er met zijn pet naar gooide. Misschien speelde hij wel redelijk maar de andere nog veel beter, dus.. resultaten zeggen niet alles.
pi_129057976
12-12 in de tiebreak. Karlovic eerste 6-3 gewonnen.
pi_129058014
13-13 Sijsling komt never door die service van hem heen.
pi_129058025
5e Matchpoint Karlovic 14-13. Sijsling aan serve.
pi_129058028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Uit resultaten kan ik niet afleiden of hij er met zijn pet naar gooide. Misschien speelde hij wel redelijk maar de andere nog veel beter, dus.. resultaten zeggen niet alles.
Oh, ging het over motivatie. Ik dacht over resultaten. Dan heb ik niks gezegd.
pi_129058060
15-14 Karlovic. MP Karlovic op eigen service. Dan kan hij het wel vergeten.
pi_129058092
GSM Karlovic. 16-14 in de tiebreak.
pi_129058460
Igor :(
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:29:56 #246
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129061044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:31 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Niet graag, want ik ben een groot fan van hem maar hij duikelt wel snel nu hoor..
Nja, ik zou het over een langere termijn bekijken. Een jaar geleden won hij nog een GS. Zijn verlies tegen Stak was het eerste voor de QF in 37 achtereenvolgende GS. Dus de snelle duikeling die jij waarneemt, zie ik nog niet.
  donderdag 18 juli 2013 @ 00:07:37 #247
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_129068370
Gulbis :')
Word toch eens consistent
pi_129070062
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef Szura het volgende:
Gulbis :')
Word toch eens consistent
Wat?
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:59:47 #249
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129073185
Haase ook alweer verloren, met 4-6 6-3 6-7 (3-7) van Janowicz. Zal hij niet heel blij mee zijn denk ik.
pi_129073230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef Federer-fan het volgende:
Haase ook alweer verloren, met 4-6 6-3 6-7 (3-7) van Janowicz. Zal hij niet heel blij mee zijn denk ik.
Jawel:
SPT / Robin Haase #28 - met de dood bedreigd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 18 juli 2013 @ 17:22:56 #251
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129091804
quote:
Bedankt, fijn dat hij er blij mee is.

Wat een rally net bij Federer-Hajek (in de zevende game van de tweede set). Hopelijk straks een filmpje van op YouTube.
pi_129092233
Ik heb er niet veel van gezien, maar aldus Theo Bakker deed Federer pijn aan de ogen. Zo slecht. Hij raadde Federer aan direct maar het racket te wisselen. Tijdens de wedstrijd nog als dat zou kunnen..
pi_129093047
Misschien moet Federer maar net als Sampras doen.
pi_129102811
Ik snap wel waarom er zoveel big servers naar Bogota zijn gegaan. Lekker ballen op een paar kilometer hoogte.
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:25:35 #255
30919 mitt
Michael Corleone
pi_129102924
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:23 schreef wimderon het volgende:
Ik snap wel waarom er zoveel big servers naar Bogota zijn gegaan. Lekker ballen op een paar kilometer hoogte.
beschamend deelnemersveld daar. Steeds vaker lijkt het wel, had het idee dat het vroeger veel minder was.
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:42:23 #256
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129103778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb er niet veel van gezien, maar aldus Theo Bakker deed Federer pijn aan de ogen. Zo slecht. Hij raadde Federer aan direct maar het racket te wisselen. Tijdens de wedstrijd nog als dat zou kunnen..
Op tennis.com staat een overwegend positief artikel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 18-07-2013 22:49:20 ]
pi_129104096
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Op tennis.com zijn ze overwegend positief.
Heb de wedstrijd ook bekeken en ik het was gewoon een standaard Federer potje. Het is duidelijk dat Federer nog moet wennen aan het racket, wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:57:56 #258
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129104412
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Yttrium het volgende:

[..]

wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.
Kun je dat al zeggen op basis van één wedstrijd?
pi_129110889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Kun je dat al zeggen op basis van één wedstrijd?
2 wedstrijden al.
De wedstrijd tegen Brands en nu tegen Hajek.

Ik vind het wel duidelijk merkbaar aan zijn backhand kant dat hij daar minder ballen schampt of compleet verkeerd raakt
  vrijdag 19 juli 2013 @ 05:50:54 #260
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_129110896
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
Theo Bakker :')
pi_129111634
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 05:50 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Theo Bakker :')
Theo Bakker _O_
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:34:29 #262
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129111761
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 05:37 schreef Yttrium het volgende:

[..]

2 wedstrijden al.
De wedstrijd tegen Brands en nu tegen Hajek.

Ik vind het wel duidelijk merkbaar aan zijn backhand kant dat hij daar minder ballen schampt of compleet verkeerd raakt
Oké, hoop dat het zich doorzet.

quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:26 schreef Norrage het volgende:

[..]

Theo Bakker _O_
Dit.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 08:55:39 #263
27454 InTrePidIvity
pi_129112089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Bedankt, fijn dat hij er blij mee is.

Wat een rally net bij Federer-Hajek (in de zevende game van de tweede set). Hopelijk straks een filmpje van op YouTube.
En?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:24:05 #264
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129112526
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:55 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

En?
Nee, ik bedoel dat ik hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt (niet van FOK! maar gewoon iemand).
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:24:26 #265
27454 InTrePidIvity
pi_129112529
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:24 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat ik hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt (niet van FOK! maar gewoon iemand).
Ja, daar vraag ik ook naar :P
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:24:54 #266
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129112540
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:24 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja, daar vraag ik ook naar :P
O, nog niet gekeken. :@
pi_129112552
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:30:36 #268
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129112650
quote:
Ook heel mooi, maar dat punt van mij zag in game 7 van set 2. Was met een aantal volleys.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:32:05 #269
52034 U
bevindt zich hier
pi_129112678
Misschien in dit filmpje; is vrij uitgebreid:
Wat zegt U?
pi_129112711
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ook heel mooi, maar dat punt van mij zag in game 7 van set 2. Was met een aantal volleys.
Maar die won Fedje niet ;(
pi_129129719
Da Fog is even bezig O+
  vrijdag 19 juli 2013 @ 18:52:16 #272
323439 HetKlusKonijn
pi_129130149
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Yttrium het volgende:

[..]

Heb de wedstrijd ook bekeken en ik het was gewoon een standaard Federer potje. Het is duidelijk dat Federer nog moet wennen aan het racket, wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.
Ja, daarom ook zeer verstandig dat hij dat ding eerst eens eventjes uitprobeert op wat kleinere toernooitjes dan er meteen mee aan te treden in Canada en Cincy. :)
Hopelijk in de toekomst inderdaad wat minder afzwaaiers aan de BH-zijde, want dat begon echt te irriteren zo langzamerhand.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:03:36 #273
30919 mitt
Michael Corleone
pi_129130439
Del Bonis _O_
pi_129130946
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:03 schreef mitt het volgende:
Del Bonis _O_
Verdaco -O-
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:31:15 #275
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_129131196
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:34 schreef Mercurial het volgende:
Da Fog is even bezig O+
GSM :D.
sig verwijderd door FA
pi_129131225
De Fog _O_

Wel jammer dat het ten koste van Thomas Baas moet -O-
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:36:45 #277
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129133011
Altijd spannend, zo'n wedstrijd tegen Mayer. Je weet gewoon al dat hij het niet gaat redden.

Set Federer: 7-6 (7-4).
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:42:40 #278
211083 Angelof9
I must go first
pi_129133248
Federer's spencer O+
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:46:59 #279
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129133396
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:42 schreef Angelof9 het volgende:
Federer's spencer O+
Zou leuk zijn als Federer Spencer zou heten en zo'n mouwloze trui een federer.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:00:14 #280
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_129133966
Mayer gaat er een derde set uitslepen.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:01:21 #281
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129134016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Mayer gaat er een derde set uitslepen.
Tenzij hij nog choket. Hij speelt altijd zo voorzichtig lijkt het.

Federer speelt niet echt geweldig.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:13:56 #282
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_129134522
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Tenzij hij nog choket. Hij speelt altijd zo voorzichtig lijkt het.

Federer speelt niet echt geweldig.
Het leek er even op, maar Federer geeft 'm de set gewoon.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:19:11 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129134747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het leek er even op, maar Federer geeft 'm de set gewoon.
Ja, ben benieuwd naar de derde set. Zou het niet durven zeggen.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:22:45 #284
211083 Angelof9
I must go first
pi_129134910
De spencer is weer uit, dus nu gaat het vast weer beter.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:23:48 #285
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129134972
Mayer geeft zijn servicegame even weg. :') *2-1 Federer.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:31:44 #286
211083 Angelof9
I must go first
pi_129135403
Re-break en re-re-break. Het lijkt wel dames tennis.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:40:56 #287
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_129135821
Nog maar een break _O-. 4-4.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:51:01 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129136247
Federer speelt wel slecht zeg. Ik hoop dat dat door dat nieuwe racket komt. En wat een faler is die Mayer.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:51:20 #289
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_129136262
Federer wint dan toch met de klassieke 7-5.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:00:41 #290
211083 Angelof9
I must go first
pi_129136696
Geen idee waar ik nu naar zit te kijken op Sport 1, maar die baan doet echt pijn aan je ogen. Wie verzint zoiets??
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:02:32 #291
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_129136801
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:00 schreef Angelof9 het volgende:
Geen idee waar ik nu naar zit te kijken op Sport 1, maar die baan doet echt pijn aan je ogen. Wie verzint zoiets??
Ja, inderdaad zeg. Heb hem maar meteen uitgezet.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:12:27 #292
211083 Angelof9
I must go first
pi_129137232
Ik ook :X
pi_129138308
Fed _O_
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:23:47 #294
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_129143100
Federer in 2012 nadat hij bedreigingen had ontvangen. In Shanghai namen ze geen enkel risico. Ze hadden een hele peleton bodyguards ingehuurd die geen enkel risico namen om hem alleen te laten lopen. Hier een foto om dat te illustreren.

zaterdag 20 juli 2013 @ 00:27:52 #295
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_129143241
Vanaf morgen ook maar het ATP toernooi volgen in Hamburg. Goed dat hij eerst Hamburg (500) en Gstaad (250) speelt. Wennen aan het racket en even zelfvertrouwen kweken voordat hij weer aantreedt op de Amerikaanse/Canadese tour.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:34:46 #296
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_129143443
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Federer speelt wel slecht zeg. Ik hoop dat dat door dat nieuwe racket komt. En wat een faler is die Mayer.
Kan veel veranderen in een jaar. Op de Australian Open van dit jaar speelde hij nog een 5-setter in de halve finale tegen Murray en scheelde het niet veel. We zullen in augustus zien op wat voor niveau zijn spel zit.
pi_129144403
Fogmeister in beestvorm _O_ _O_
pi_129145521

Gaat qualies spelen in Gstaad.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 02:36:15 #299
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_129145847
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 02:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Gaat qualies spelen in Gstaad.
Zo, die kan wel een scheerbeurt gebruiken.
pi_129145919
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 02:36 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Zo, die kan wel een scheerbeurt gebruiken.
Heeft ie al gehad ;(

zaterdag 20 juli 2013 @ 02:46:55 #301
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_129145981
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 02:42 schreef wimderon het volgende:

[..]

Heeft ie al gehad ;(

[ afbeelding ]
Het heeft wel wat. Eerlijk is eerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo