quote:
Mooi zeg! Toch jammer dat dat uitgestorven is, serve & volley.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
En als we toch bezig zijn:
Echt genieten (voor Edbergliefhebbers in elk geval). Inclusief de wedstrijd waar ik het meest van baal: de finale van RG van 1989, toen Edberg van Chang verloor. Ik zie nu trouwens pas net dat Edberg al drie keer tegen Chang had gespeeld en dat ze in totaal 21(!) keer tegen elkaar hebben gespeeld (12-9 voor Edberg). Ik dacht altijd dat Chang destijds uit het niets kwam maar dat is dus helemaal niet zo.
Tsja, ik vind het huidige tennis veel boeiender dan dat snelle serve & volley spel. Maar desalniettemin moeten er wel meer van dat soort spelers komen. Juist het contrast in speelstijlen is zo leuk. Zo'n wedstrijd tussen 2 serve & volley koningen is echt uber-boring. Maar een wedstrijd tussen Sampras en Agassi was echt fantastischquote:Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Mooi zeg! Toch jammer dat dat uitgestorven is, serve & volley.
Klopt ook wel, in die samenvattingen zitten de leuke punten natuurlijk. Het ging allemaal veel trager en was over het algemeen ook wel saaier dan nu, maar dat neemt niet weg dat S&V z'n charmes heeft. Alleen kan je daar m.i. met de huidige snelheid van het spel echt niet meer serieus meedoen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het huidige tennis veel boeiender dan dat snelle serve & volley spel. Maar desalniettemin moeten er wel meer van dat soort spelers komen. Juist het contrast in speelstijlen is zo leuk. Zo'n wedstrijd tussen 2 serve & volley koningen is echt uber-boring. Maar een wedstrijd tussen Sampras en Agassi was echt fantastisch
ik verwacht dat nadal 2e of 3e wordtquote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
in die tweet staat dat hij op 5 terecht kan komen als ie de finale niet haalt.
Berdych staat er te ver vanaf, dus dan hou je alleen nadal en ferrer over die hem kunnen passeren.
Llodra.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Meer Serve & Volley
Stepanek en Mahut zijn niet voor niks zulke bazen
Ik denk dat spelers van nu prima mee konden in het tennis van toen, maar dat dat andersom echt niet geldt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:36 schreef stefan92 het volgende:
Ben vernoemd naar Stefan Edberg dus zou inderdaad meer Serve & Volley willen zien.
Bedankt voor die filmpjes, laten toch ook wel zien dat het tennis van nu totaal anders is dan toen en we spelers van nu dus niet goed kunnen vergelijken met spelers uit het verleden.
Beter materiaal vooral. Rackets zijn echt enorm veranderd in de afgelopen 20 jaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klopt ook wel, in die samenvattingen zitten de leuke punten natuurlijk. Het ging allemaal veel trager en was over het algemeen ook wel saaier dan nu, maar dat neemt niet weg dat S&V z'n charmes heeft. Alleen kan je daar m.i. met de huidige snelheid van het spel echt niet meer serieus meedoen.
Wat is nou eigenlijk de reden voor dat snelle hedendaagse tennis? Is het echt aan de banen te danken, of speelt de fysieke kracht van de spelers een grotere rol?
Ferrer gaat sowieso over Federer heen in de ranking als Federer de finale niet haalt, ook al wordt Ferrer zelf al in de 1ste ronde uitgeschakeld. Federer heeft een voorsprong op Ferrer van 400 punten op dit moment. Ferrer haalde vorig jaar de kwartfinale en die leverde 360 punten op, terwijl Federer 2000 pakte met toernooiwinst en maar 720 punten zou pakken met een uitschakeling in de halve finale. Dan is Ferrer er dus ruim overheen. Denk zelfs dat Ferrer er al overheen gaat als Federer de finale wel haalt en verliest, maar dan gaat om een paar punten..quote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hangt er van af hoe ver ferrer komt?
Rafter - Ivanisevic op een blauwe maandag in 2001 is misschien wel een van de gaafste wedstrijden die ik ooit heb gezien anders ....quote:Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het huidige tennis veel boeiender dan dat snelle serve & volley spel. Maar desalniettemin moeten er wel meer van dat soort spelers komen. Juist het contrast in speelstijlen is zo leuk. Zo'n wedstrijd tussen 2 serve & volley koningen is echt uber-boring. Maar een wedstrijd tussen Sampras en Agassi was echt fantastisch
Dat is een uitzondering en inderdaad de allervetste wedstrijd die ik ooit heb gezienquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rafter - Ivanisevic op een blauwe maandag in 2001 is misschien wel een van de gaafste wedstrijden die ik ooit heb gezien anders ....
Heb je Halle meegerekend in dit verhaal?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ferrer gaat sowieso over Federer heen in de ranking als Federer de finale niet haalt, ook al wordt Ferrer zelf al in de 1ste ronde uitgeschakeld. Federer heeft een voorsprong op Ferrer van 400 punten op dit moment. Ferrer haalde vorig jaar de kwartfinale en die leverde 360 punten op, terwijl Federer 2000 pakte met toernooiwinst en maar 720 punten zou pakken met een uitschakeling in de halve finale. Dan is Ferrer er dus ruim overheen. Denk zelfs dat Ferrer er al overheen gaat als Federer de finale wel haalt en verliest, maar dan gaat om een paar punten..
MWha, daar doe je rafter en ivanisevic erg tekort mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is een uitzondering en inderdaad de allervetste wedstrijd die ik ooit heb gezien
Maar dat kwam eerlijk gezegd niet door het tennis....Ze hadden daar wss Haase tegen Thiemo kunnen laten gravelrukken en het was nog fantastisch geweest.
Nouja, ik wilde benadrukken dat het niveau van die wedstrijd niet eens zo goed was en dat het vooral een monsterlijke pot was vanwege de entourage en het publiek. En het feit dat Rafter en Ivan de meest geliefde tennissers zijn van dat moment. Dus wat dat betreft is de vergelijking met THiemo en Rooowbin wel wat ongepastquote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
MWha, daar doe je rafter en ivanisevic erg tekort mee.
Of bedoelde je het niet serieus?
Ik begrijp wat je bedoelt. Niveau was niet het hoogste. Ook niet in dat tijdsbeeld.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, ik wilde benadrukken dat het niveau van die wedstrijd niet eens zo goed was en dat het vooral een monsterlijke pot was vanwege de entourage en het publiek. En het feit dat Rafter en Ivan de meest geliefde tennissers zijn van dat moment. Dus wat dat betreft is de vergelijking met THiemo en Rooowbin wel wat ongepast
Daarvoor ook niet. Die Wimbledon dat jaar was echt een gigantische fluke. Het stond in de sterren geschrevenquote:Op zondag 16 juni 2013 23:25 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Niveau was niet het hoogste. Ook niet in dat tijdsbeeld.
Volgens mij heeft goran daarna geen pepernoot meer geraakt. Vooral door zijn schouder.
Very true.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarvoor ook niet. Die Wimbledon dat jaar was echt een gigantische fluke. Het stond in de sterren geschreven
Wat is het verhaal hier achter?quote:
Vriend van Murray heeft kanker overwonnen, opbrengst ging naar een stichtingquote:Op maandag 17 juni 2013 00:04 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hier achter?
Nee (en de zege van Ferrer in Rosmalen vorig jaar ook niet), maar dat gaat niet om heel veel punten toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je Halle meegerekend in dit verhaal?
Nee.quote:
Nou, ik vond Becker-Edberg (beide serve-volleyer) altijd geweldig om naar te kijken. Of het nou twee serve-volleyers of een serve-volleyer en een baseliner waren, ik vond het beide leuk.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het huidige tennis veel boeiender dan dat snelle serve & volley spel. Maar desalniettemin moeten er wel meer van dat soort spelers komen. Juist het contrast in speelstijlen is zo leuk. Zo'n wedstrijd tussen 2 serve & volley koningen is echt uber-boring. [...]
Ik vind het nu saaier. En het ging volgens mij sneller dan nu (al houd ik me aanbevolen statistieken), onder meer door het serve-volley. De finale van Wimbledon 1990 (6-2 6-2 3-6 3-6 6-4 voor Edberg) was binnen drie uur klaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klopt ook wel, in die samenvattingen zitten de leuke punten natuurlijk. Het ging allemaal veel trager en was over het algemeen ook wel saaier dan nu,[...]
Sneller qua slagen; het zou inderdaad goed kunnen dat de punten tegenwoordig langer duren. En qua speeltijd rekt Nadal alle gemiddeldes op natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het nu saaier. En het ging volgens mij sneller dan nu (al houd ik me aanbevolen statistieken), onder meer door het serve-volley. De finale van Wimbledon 1990 (6-2 6-2 3-6 3-6 6-4 voor Edberg) was binnen drie uur klaar.
Ja, dat klopt allemaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Sneller qua slagen; het zou inderdaad goed kunnen dat de punten tegenwoordig langer duren. En qua speeltijd rekt Nadal alle gemiddeldes op natuurlijk.
Maar mét dat irritante gekwaak van John McEnroe. En het Engelse gezwijmel over Murray.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef moonwalker27 het volgende:
Ahja. Zin in wimbledon. Lekker op de bbc kijken. Zonder reclame.
Dat is juist heerlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 09:51 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar mét dat irritante gekwaak van John McEnroe. En het Engelse gezwijmel over Murray.
Nee, dan toch maar Sport 1. Of Sporza.
Beter dan dat slechte Nederlandse commentaar. Tergend vind ik dat.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:51 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar mét dat irritante gekwaak van John McEnroe. En het Engelse gezwijmel over Murray.
Nee, dan toch maar Sport 1. Of Sporza.
Ja, dat is ook waar. Eigenlijk is al het commentaar irritant!quote:Op maandag 17 juni 2013 11:10 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Beter dan dat slechte Nederlandse commentaar. Tergend vind ik dat.
Haha nice! Dat van die vriend van Murray wist ik, maar het verhaal van Lendl niet. Mooie dingenquote:Op maandag 17 juni 2013 01:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Vriend van Murray heeft kanker overwonnen, opbrengst ging naar een stichting
En deze bal, als Murray Lendl zou raken zou Lendl hem om half 7 morgenochtend push-ups laten doen dus Murray wilde dat dreigement wel trotseren
Wat moet dat heerlijk voor het tennis zijn om zo'n figuur als Federer te hebben. Zoiets verdiend het wielrennen nu ook, een sport die ik een zeer warm hart toedraag. Helaas is die er niet echt...quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Weer terug uit Halle!
Prachtig toernooi. Strak georganiseerd (Deutschland, u weet wel), maar uitstekende vriendelijke sfeer met veel 'oudere' toeschouwers die het spelletje echt goed volgen en dus ook kennen.
Prettig weer ook dit jaar ondanks wat onweersbuien en wolkbreukjes, maar ach, kein problem, het geweldige Gerry Weber-stadion heeft immers een DAK, en ja dat dak gaat in minder dan één minuutje open-en-weer dicht - en weer open!![]()
Geweldig grastennis gezien dit jaar. Youzhny. Monfils. Kohlschreiber!
De finale was van zeer hoogstaande kwaliteit, twee echte grasspelers die er een waar aanvalsfeestje van maakten.
Verliezend finalist Youzhny kreeg zeer terecht een staande ovatie, en natuurlijk was het een genoegen om Fedje weer eens met een beker in zijn handen te zien staan. Moet voor hem na droogstaan van een maandje of wat (zijn laatste titel was Cincy 2012 als ik me niet vergis) een enorme opsteker zijn geweest.
En wat is Fed toch een super-vriendelijke kerel. Bleef maar handtekeningen uitdelen en op de foto gaan met de fans. Geweldig ook zoals hij, toen hij door de ZDF werd geïnterviewd na zijn overwinning, nog eventjes wees op Youzhny die toen de baan aan het verlaten was, en dat Youzhny dus nog eens eventjes de aandacht verdiende die hem toekwam, in plaats van dat suffe gebazel met die interviewer van de ZDF.![]()
![]()
Ja, ben ik met je eens. Fed is echt een KEI (en dan bedoel ik niet Nishikori, haha), superaardig en het is echt een tikkie ongelooflijk om te zien hoe zijn beide dochtertjes gewoon aan het rondfietsen waren bij het toernooi-terrein, en hij en zijn vrouw de fans vrolijk toelachten toen ze langsliepen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Wat moet dat heerlijk voor het tennis zijn om zo'n figuur als Federer te hebben. Zoiets verdiend het wielrennen nu ook, een sport die ik een zeer warm hart toedraag. Helaas is die er niet echt...
Leukquote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Weer terug uit Halle!
Prachtig toernooi. Strak georganiseerd (Deutschland, u weet wel), maar uitstekende vriendelijke sfeer met veel 'oudere' toeschouwers die het spelletje echt goed volgen en dus ook kennen.
Prettig weer ook dit jaar ondanks wat onweersbuien en wolkbreukjes, maar ach, kein problem, het geweldige Gerry Weber-stadion heeft immers een DAK, en ja dat dak gaat in minder dan één minuutje open-en-weer dicht - en weer open!![]()
Geweldig grastennis gezien dit jaar. Youzhny. Monfils. Kohlschreiber - en niet te vergeten, Tommy Baas!
De finale was van zeer hoogstaande kwaliteit, twee echte grasspelers die er een waar aanvalsfeestje van maakten.
Verliezend finalist Youzhny kreeg zeer terecht een staande ovatie, en natuurlijk was het een genoegen om Fedje weer eens met een beker in zijn handen te zien staan. Moet voor hem na droogstaan van een maandje of wat (zijn laatste titel was Cincy 2012 als ik me niet vergis) een enorme opsteker zijn geweest.
En wat is Fed toch een super-vriendelijke kerel. Bleef maar handtekeningen uitdelen en op de foto gaan met de fans. Geweldig ook zoals hij, toen hij door de ZDF werd geïnterviewd na zijn overwinning, nog eventjes wees op Youzhny die toen de baan aan het verlaten was, en dat Youzhny dus nog eens eventjes de aandacht verdiende die hem toekwam, in plaats van dat suffe gebazel met die interviewer van de ZDF.![]()
![]()
Ik heb op een gegeven moment, een jaartje of zeven geleden, een zeer vriendelijke poster op MTF leren kennen (helaas... ik post daar dus echt niet meer nu, wat een trol-bende!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
Leuk
Kennissen wonen daar? Waarom heb ik trouwens nooit het briljante idee gehad daarheen te gaan...of naar Hamburg ofzo toen het nog de masters waren...
Nederlands tennis?quote:
Nee, gewoon overal..Zo ongeveer alle favorieten verliezen vandaag. Het is vaak gekkenhuis in die weken voor Slams, maar dit sloeg echt nergens meer opquote:Op maandag 17 juni 2013 23:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nederlands tennis?
Say no more.
Bagdhatis, Hanescu, Dolgopolov,quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef Norrage het volgende:
Valt wel mee toch? Ja isner, maar verder?
zijn toch geen favorieten man...quote:
Niet echt hè. Zeker Dolly niet, dat is eenquote:
Gewoon ATP WTA livescore app downloadenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:26 schreef knijn1985 het volgende:
meer mensen waarbij de livescore van de atp site soms wegvalt?
http://nos.nl/video/519953-haase-schreeuwt-om-stilte.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
ZET DIE MUZIEK UITTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een trollquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/519953-haase-schreeuwt-om-stilte.html
Nja, beter dan dit. Hier word ik gewoon bang van:quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, beter dan dit. Hier word ik gewoon bang van:
Wél een leuk moment om zijn handtekening te vragen.![]()
Dit is ook leuk:
quote:
Die fotografen ookquote:
Geweldig!quote:
Vince Spadea niet herkennen als je een blonde bimbo bent. Die wijven zouden hem allemaal neuken als ze wisten dat hij 5.000.000 USD bij elkaar geslagen heeft en alleen tennisles geeft op yacht clubs waar de tennisleraar meer verdient dan de advocates aan wie hij les geeft.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:48 schreef Gorzalka het volgende:
Vince Spadea duikt op in een of ander gescript realityshowtje, ''Vince protein''!
WTFquote:
ik heb geen idee wat Nadal allemaal zegtquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Wopper1 het volgende:
Aangezien we toch bezig zijn.. Uit de oude doos.
![]()
![]()
twitter:PPolansky twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 20:06:01NEW PLAN: Play sick tennis. Get rich. Buy a Porsche. Sell Porsche and buy Maserati. Retire. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef wimderon het volgende:
twitter:PPolansky twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 20:06:01NEW PLAN: Play sick tennis. Get rich. Buy a Porsche. Sell Porsche and buy Maserati. Retire. reageer retweet
![]()
twitter:PPolansky twitterde op maandag 17-06-2013 om 22:21:45What's that website where you order a wife online and she is delivered to your door? reageer retweet
https://vine.co/v/blXAL2JPpQutwitter:PPolansky twitterde op zondag 16-06-2013 om 13:27:44Had 2 great days of rain in London, ready for the grass court season. reageer retweet
http://instagram.com/p/aRKoytiRNy/twitter:PPolansky twitterde op woensdag 12-06-2013 om 21:02:45Lost to R. Ramirez Hidalgo 75 64 today in Prague. Will go back to my Czech roots 2night; have 8-9 beers and pass out on floor of my room. reageer retweet
Ik had verwacht dat Simon beter met de wind zou kunnen omgaan, maar Lopez deed het goedquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:06 schreef Tim86 het volgende:
Lalo en Mahut..bazige winnaars deze week hoor. S&V FTW
31 pas!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mahut, erkende grashaas, eindelijk een titel(tje) op z'n 32e!![]()
![]()
Ah foutje.quote:
Wat een heerlijke mannen toch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:03 schreef Wopper1 het volgende:
Aangezien we toch bezig zijn.. Uit de oude doos.
Saaie persoonlijkheden, nog saaiere rivaliteitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:46 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wat een heerlijke mannen toch.![]()
![]()
FEDAL!!!![]()
![]()
Tsja, volgens mij toch een stuk aantrekkelijker dan Djokovic-Murray.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Saaie persoonlijkheden, nog saaiere rivaliteit.
Eensquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij toch een stuk aantrekkelijker dan Djokovic-Murray.![]()
Kan aan mij liggen.
Geweldig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]twitter:PPolansky twitterde op maandag 17-06-2013 om 22:21:45What's that website where you order a wife online and she is delivered to your door? reageer retweet
twitter:PPolansky twitterde op zondag 16-06-2013 om 13:27:44Had 2 great days of rain in London, ready for the grass court season. reageer retweet
Ik verwachtte in je post ook een vergelijking met Murray en Djokovic, omdat je zegt dat je de grote vier met elkaar vergelijkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:43 schreef Piperidine het volgende:
Net even in een rustig momentje een overzicht gemaakt van 'de grote vier' en hun resultaten op basis van leeftijd. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Grand Slams dan zie je dat Nadal vooral op vroegere leeftijd heel goed presteerde (van zijn 19e t/m 24e), maar daarna stagneerde het een beetje.
Federer kwam veel later op gang en harkte vooral zijn prijzen binnen van zijn 21e t/m 27e. Nadal heeft qua leeftijd bijna altijd voorgestaan op Federer (Nadal had toen hij 24 was bijvoorbeeld 9 Slams gewonnen tegenover 8 voor Federer op die leeftijd). Vanaf de leeftijd van 25 staat Federer voor op Nadal. Nadal is nu 27 en heeft 12 Slams en vijf finales gewonnen; Federer op die leeftijd: 15 Slams en vijf verloren finales.
Nadal moet nu dus vijf Grand Slams winnen om Federer te evenaren, maar de vraag is natuurlijk hoe lang hij doorgaat en hoe groot de concurrentie van Djokovic en Murray gaat zijn.
Murray en Djokovic blijven ver achter en moeten de komende jaren meerdere Slams per jaar pakken willen zij Federer evenaren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verwachtte in je post ook een vergelijking met Murray en Djokovic, omdat je zegt dat je de grote vier met elkaar vergelijkt.
Vrij makkelijk te googlen. Antwoord; nooit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
Als mensen het over Lendl hebben wordt altijd gezegd dat hij Wimbledon nooit heeft gewonnen. Het probleem van Wimbledon was dat het gras was. Maar tot een bepaald moment waren drie van de vier GS'en (Australian Open, Wimbledon en de US Open) op gras. Heeft Lendl ooit de Australian Open of de US Open op gras gewonnen?
Wat een baasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
Gaaf dit zeg: http://www.sporteditie.nl(...)is_trickshot_meester
Ja, klopt. Djokovic zie ik het nog wel doen, want die heeft er al vijf (al wordt dat ook een aardige opgave), Murray niet. Maar goed, de halve finales halen ze in principe altijd wel. Het is dan de vraag of ze ook all the way kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Murray en Djokovic blijven ver achter en moeten de komende jaren meerdere Slams per jaar pakken willen zij Federer evenaren.
Ja vermoedde al dat het makkelijk te vinden was maar ik wist niet tot wanneer de AO en de US Open op gras werden gespeeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Vrij makkelijk te googlen. Antwoord; nooit.
Wel eenmaal de finale gehaald (in 1983 van de Australian Open) op gras.
Djokovic heeft er zes.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, klopt. Djokovic zie ik het nog wel doen, want die heeft er al vijf (al wordt dat ook een aardige opgave), Murray niet. Maar goed, de halve finales halen ze in principe altijd wel. Het is dan de vraag of ze ook all the way kunnen gaan.
Dat gaat hard.quote:
Wimbledon 1986/1987 waren ook op gras.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Vrij makkelijk te googlen. Antwoord; nooit.
Wel eenmaal de finale gehaald (in 1983 van de Australian Open) op gras.
Klopt, dat was toen ook al op gras.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wimbledon 1986/1987 waren ook op gras.
Maar nooit gewonnenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wimbledon 1986/1987 waren ook op gras.
Bronquote:Jo-Wilfried Tsonga staat minstens vier weken langs de kant met een blessure aan zijn linkerknie. De Franse nummer zeven van de wereld kreeg op Wimbledon last van het gewricht.
Tsonga moest vorige week in de tweede ronde de strijd vroegtijdig staken tegen de Let Ernests Gulbis. Hij hoopt op het Masters-toernooi van Montreal (5-11 augustus) of Cincinnati (11-18 augustus) weer op de baan te staan.
Ik mis Nalbandian - Nadalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
http://www.sporteditie.nl(...)_punten_aller_tijden
Dat stukje eronder… "Wimbeldon".Maar wel mooie rally's allemaal.
Speciaal voor jou:quote:
Heldquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Dat punt op 3.55 is een van mijn favoriete punten ooit. Nalbandian.Mooiste techniek en meeste balgevoel van alle spelers ooit.
Ik meen het.quote:
Federer kan ook wel een aardig balletje slaan hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Federer kan ook wel een aardig balletje slaan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste tennis dat er ooit gespeeld is, Nalbandian die 2 wekenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Dat punt op 3.55 is een van mijn favoriete punten ooit. Nalbandian.Mooiste techniek en meeste balgevoel van alle spelers ooit.
Ja, precies, wat was dat absoluut weergaloos zeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beste tennis dat er ooit gespeeld is, Nalbandian die 2 weken
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geopereerd aan rechterschouder en -heup. Hij probeert terug te komen voor de (halve) finale van de Davis Cup, anders is het wellicht einde carrière.
Op 4-4 moest hij zelfs nog BP wegwerken in die derde setquote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Rosario het volgende:
We zijn weer even terug op gravel in het altijd zonnige Bastad.
Waar Dimitrov een set verliest van Elias Ymer, de 17-jarige #1023 van de wereld. Hij wint wel, met 5-7, 6-2 en 6-4.
Terecht, 't is een oude man en het is daar kutweer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef wimderon het volgende:
Robredo speelt vandaag met sjaal![]()
[ afbeelding ]
Eerst een battle of the towers in de halve met Karlovic tegen Isner.quote:
Dat was de kwartfinale al, twee tiebreaks naar Isner. Geen BPs, Isner 23 aces en Karlovic 14.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eerst een battle of the towers in de halve met Karlovic tegen Isner.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat was de kwartfinale al, twee tiebreaks naar Isner. Geen BPs, Isner 23 aces en Karlovic 14.
Leuk, Isner en Karlovic. Maar waarom staat die acteur uit Wrong Turn ertussen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik zie het net. Keek verkeerd.
Vorig jaar nog met Andy.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:18 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga eind juli naar de ATP 250 BB&T Atlanta Open
Met onder andere Isner, Fish, Blake, Hewitt, Anderson, Harrison en de Brian Brothers
Ik zie liever Isner dan Andyquote:
Ik hoop ècht dat je een grapje maakt, hier...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk, Isner en Karlovic. Maar waarom staat die acteur uit Wrong Turn ertussen?
Isner was er toen ook, maar hij verloor van Roddick.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie liever Isner dan AndyMurray ook al een aantal keer zien spelen
Dat tegen Federer-fan zeggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik hoop ècht dat je een grapje maakt, hier...![]()
![]()
![]()
Dat is Mr. Rodney Laver, winnaar van maar liefst twee èchte GS's, wellicht de enige echte GOAT aller tijden. Ja, dat is dubbelop.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie liever Isner dan AndyMurray ook al een aantal keer zien spelen
Graveltennis ftwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
Set 2 wel voor Dimitrov, 7-5. Mugfest wel..van 5-3 naar 5-5 naar 7-5.
Wel bizar die gozer heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, en sinds zijn racketswitch speelt hij opeens weer geweldig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco wint. Wel verdiend. Maakte het zichzelf nog lastig. 7-5 in de derde.
Misschien weer nieuwe doping erbijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel bizar die gozer heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, en sinds zijn racketswitch speelt hij opeens weer geweldig.
Nou ja, geweldig.. Hij wint weer!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel bizar die gozer heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, en sinds zijn racketswitch speelt hij opeens weer geweldig.
Komen ze binnenkort met een nieuw grastoernooi, is z verzameling nog niet compleetquote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
En Hewitt voor 2e x op rij in Newport finale. Als hij wint (vorig jaar niet) dan heeft hij 5 verschillende grastoernooien gewonnen: Den Bosch, Halle, Queens, Wimbledon en Newport. Moet ie wel nog ff Eastbourne winnen, dan heeft ie ze allemaal
Denk niet dat-ie deze pakt. Het was niet best allemaal tegen Isner. Maar slechter dan Isner kon niet, dus won hij alsnog.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
En Hewitt voor 2e x op rij in Newport finale. Als hij wint (vorig jaar niet) dan heeft hij 5 verschillende grastoernooien gewonnen: Den Bosch, Halle, Queens, Wimbledon en Newport. Moet ie wel nog ff Eastbourne winnen, dan heeft ie ze allemaal
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Vet. Ik vind Fognini zo'n held, gaaf dat ie z'n ATP titeltje heeft
Ja, maar ik kijk liever op tv.quote:
Ik kijk niet meer...alweer?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:57 schreef Rosario het volgende:
Jezus Hewitt.. Twee dubbele fouten en een onverklaarbare UE.
Ik weet ook niet wat-ie had. Dubbele fouten bij het serveren voor de wedstrijd, dubbele fouten om in de tweede set te blijven, dubbele fouten bij break voor in de derde..quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer...alweer?wat is ie toch mentaal zwak geworden zeg pffff
Morgen gaan ze 'm spelen, half 11 lokale tijd.quote:Op maandag 15 juli 2013 04:14 schreef Szura het volgende:
Mahut heeft na de halve finale en finale enkelspel ook nog ff de halve finale dubbelspel gewonnen. Dadelijk ook nog de finale spelen
wtfquote:
die baanquote:
Ja, hoe kom je erop om überhaupt te proberen zo'n bal te halen.quote:
Ja, 164 MPH las ik net hier. Da's gewoon 264 km/h.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:01 schreef Rosario het volgende:
Sam Groth is toch ook de man met de hardste service ooit gemeten? Wat een figuur.
Ik heb het al voor je omgerekend vriend.quote:
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het al voor je omgerekend vriend.
quote:
Vaak zenden ze niet de eerste paar ronde's uit maar vanaf de kwart meestal wel. Waarom weet ik niet(wedstrijden misschien niet zo interessant?) . Als het goed is zenden ze vanaf morgen of vrijdag het wel gewoon uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:00 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zendt Sport1 Hamburg vandaag niet uit?
Laten we het hopen... er is nu wel WTA op Sport1.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vaak zenden ze niet de eerste paar ronde's uit maar vanaf de kwart meestal wel. Waarom weet ik niet(wedstrijden misschien niet zo interessant?) . Als het goed is zenden ze vanaf morgen of vrijdag het wel gewoon uit.
Denk dat we dat onderhand wel mogen doen ja. Verliest steeds vaker van dit soort tegenstanders, tegen de toppers verliest hij keer op keer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef Rosario het volgende:
Wanneer mogen we Federer nou afschrijven?
Staan niet op een tv baan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:04 schreef HulkHeld het volgende:
Heeft er iemand een linkje voor Bautista-Agut vs. Verdasco?
Deed Nadal ook op RG. Bijna twee zelfs. Fed herstelt zich nu trouwens, dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Misschien toch maar weer dumpen, dat nieuwe racket.
Een set verliezen van Daniel Brands...![]()
Da's waar ook ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Deed Nadal ook op RG. Bijna twee zelfs.
Nah... hij gaat dit echt wel winnen. Maar weer niet makkelijk. Is er trouwens een streampje te vinden?quote:Fed herstelt zich nu trouwens, dat had ik niet verwacht.
Voorlopig is hij nog bezig. Waarom willen jullie hem zo graag afschrijven?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Denk dat we dat onderhand wel mogen doen ja. Verliest steeds vaker van dit soort tegenstanders, tegen de toppers verliest hij keer op keer.
Zei je dat ook tegen Stakhovsky?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nah... hij gaat dit echt wel winnen. Maar weer niet makkelijk. Is er trouwens een streampje te vinden?
Niet graag, want ik ben een groot fan van hem maar hij duikelt wel snel nu hoor..quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voorlopig is hij nog bezig. Waarom willen jullie hem zo graag afschrijven?
Omdat ik verdrietig word als ik hem zo zie spartelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voorlopig is hij nog bezig. Waarom willen jullie hem zo graag afschrijven?
Eerlijk gezegd, nee. Ik vond Stak zéér indrukwekkend die match.quote:
Tel op hoe vaak dat dit seizoen is geweest dan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef Norrage het volgende:
Elke keer als Fed een slechte wedstrijd speelt komt het gezeik weer
Nou en?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tel op hoe vaak dat dit seizoen is geweest dan.
Benneteau, Berdych, Nadal, Nishikori, Tsonga, Stakhovsky.
Eén Masters-finale, één titel op een 500-toernooi. Is dat Federer op z'n best volgens jou?
Was zelfs een 250-toernooi. Ik weet dat veel mensen moe worden van de discussie. Maar feit is dat we de discussie vaker moeten voeren dan ooit. Maargoed, GSM Federerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:37 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tel op hoe vaak dat dit seizoen is geweest dan.
Benneteau, Berdych, Nadal, Nishikori, Tsonga, Stakhovsky.
Eén Masters-finale, één titel op een 500-toernooi. Is dat Federer op z'n best volgens jou?
Sowieso zijn record met finales.. 13 van de 18 verlorenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef HulkHeld het volgende:
Verdasco.. krijgt in de eerste game van set 2 3 bp's en staat nu tegen een 4-1 achterstand aan te kijken.
Waarom maakt hij het jou moeilijk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Sowieso zijn record met finales.. 13 van de 18 verloren. Net zoals vorige week tegen Berlocq een betere finale kan je niet wensen maar hij flikt het hem toch. Ik blijf een groot fan maar hij maakt het me vaak wel erg moeilijk
Het is soms moeilijk om te juichen en blij te zijn voor iemand wanneer hij er geen zak aan doet of het hem geen reet interesseertquote:
Mwah, begon hem te volgen sinds Wimbledon en dat grastoernooi daarvoor. Vind hem wel redelijk gemotiveerd, maar misschien was hij dat daarvoor niet. Kan ik niet goed over oordelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het is soms moeilijk om te juichen en blij te zijn voor iemand wanneer hij er geen zak aan doet of het hem geen reet interesseert
Kijk eens naar wat uitslagen van begin dit jaar. De 1-6 0-6 tegen Nieminen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mwah, begon hem te volgen sinds Wimbledon en dat grastoernooi daarvoor. Vind hem wel redelijk gemotiveerd, maar misschien was hij dat daarvoor niet. Kan ik niet goed over oordelen.
Zoals ik net al zei, volg hem nog niet zo lang, maar de laatste tijd pakt hij goede resultaten. Vandaar dat ik positief over hem ben, maar verder niet goed over hem kan oordelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:15 schreef Rosario het volgende:
[..]
Kijk eens naar wat uitslagen van begin dit jaar. De 1-6 0-6 tegen Nieminen bijvoorbeeld.
Je kan toch oordelen over het feit dat hij destijds superkutte resultaten heeft neergezet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, volg hem nog niet zo lang, maar de laatste tijd pakt hij goede resultaten. Vandaar dat ik positief over hem ben, maar verder niet goed over hem kan oordelen.
Uit resultaten kan ik niet afleiden of hij er met zijn pet naar gooide. Misschien speelde hij wel redelijk maar de andere nog veel beter, dus.. resultaten zeggen niet alles.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Je kan toch oordelen over het feit dat hij destijds superkutte resultaten heeft neergezet?
Oh, ging het over motivatie. Ik dacht over resultaten. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Uit resultaten kan ik niet afleiden of hij er met zijn pet naar gooide. Misschien speelde hij wel redelijk maar de andere nog veel beter, dus.. resultaten zeggen niet alles.
Nja, ik zou het over een langere termijn bekijken. Een jaar geleden won hij nog een GS. Zijn verlies tegen Stak was het eerste voor de QF in 37 achtereenvolgende GS. Dus de snelle duikeling die jij waarneemt, zie ik nog niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet graag, want ik ben een groot fan van hem maar hij duikelt wel snel nu hoor..
Jawel:quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:59 schreef Federer-fan het volgende:
Haase ook alweer verloren, met 4-6 6-3 6-7 (3-7) van Janowicz. Zal hij niet heel blij mee zijn denk ik.
Bedankt, fijn dat hij er blij mee is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel:
SPT / Robin Haase #28 - met de dood bedreigd
beschamend deelnemersveld daar. Steeds vaker lijkt het wel, had het idee dat het vroeger veel minder was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:23 schreef wimderon het volgende:
Ik snap wel waarom er zoveel big servers naar Bogota zijn gegaan. Lekker ballen op een paar kilometer hoogte.
Op tennis.com staat een overwegend positief artikel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb er niet veel van gezien, maar aldus Theo Bakker deed Federer pijn aan de ogen. Zo slecht. Hij raadde Federer aan direct maar het racket te wisselen. Tijdens de wedstrijd nog als dat zou kunnen..
Heb de wedstrijd ook bekeken en ik het was gewoon een standaard Federer potje. Het is duidelijk dat Federer nog moet wennen aan het racket, wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op tennis.com zijn ze overwegend positief.
Kun je dat al zeggen op basis van één wedstrijd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Yttrium het volgende:
[..]
wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.
2 wedstrijden al.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je dat al zeggen op basis van één wedstrijd?
Theo Bakkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb er niet veel van gezien, maar aldus Theo Bakker deed Federer pijn aan de ogen. Zo slecht. Hij raadde Federer aan direct maar het racket te wisselen. Tijdens de wedstrijd nog als dat zou kunnen..
Theo Bakkerquote:
Oké, hoop dat het zich doorzet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:37 schreef Yttrium het volgende:
[..]
2 wedstrijden al.
De wedstrijd tegen Brands en nu tegen Hajek.
Ik vind het wel duidelijk merkbaar aan zijn backhand kant dat hij daar minder ballen schampt of compleet verkeerd raakt
Dit.quote:
En?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, fijn dat hij er blij mee is.
Wat een rally net bij Federer-Hajek (in de zevende game van de tweede set). Hopelijk straks een filmpje van op YouTube.
Nee, ik bedoel dat ik hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt (niet van FOK! maar gewoon iemand).quote:
Ja, daar vraag ik ook naarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik hoopte dat iemand er een filmpje van had gemaakt (niet van FOK! maar gewoon iemand).
O, nog niet gekeken.quote:
Ook heel mooi, maar dat punt van mij zag in game 7 van set 2. Was met een aantal volleys.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:25 schreef Norrage het volgende:
Deze?
http://www.atpworldtour.c(...)ot-Shot-Federer.aspx
Maar die won Fedje nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ook heel mooi, maar dat punt van mij zag in game 7 van set 2. Was met een aantal volleys.
Ja, daarom ook zeer verstandig dat hij dat ding eerst eens eventjes uitprobeert op wat kleinere toernooitjes dan er meteen mee aan te treden in Canada en Cincy.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Yttrium het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd ook bekeken en ik het was gewoon een standaard Federer potje. Het is duidelijk dat Federer nog moet wennen aan het racket, wel is al duidelijk te zien dat hij minder schampshots heeft dan met zijn '90 racket.
Zou leuk zijn als Federer Spencer zou heten en zo'n mouwloze trui een federer.quote:
Tenzij hij nog choket. Hij speelt altijd zo voorzichtig lijkt het.quote:
Het leek er even op, maar Federer geeft 'm de set gewoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tenzij hij nog choket. Hij speelt altijd zo voorzichtig lijkt het.
Federer speelt niet echt geweldig.
Ja, ben benieuwd naar de derde set. Zou het niet durven zeggen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het leek er even op, maar Federer geeft 'm de set gewoon.
Ja, inderdaad zeg. Heb hem maar meteen uitgezet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:00 schreef Angelof9 het volgende:
Geen idee waar ik nu naar zit te kijken op Sport 1, maar die baan doet echt pijn aan je ogen. Wie verzint zoiets??
Kan veel veranderen in een jaar. Op de Australian Open van dit jaar speelde hij nog een 5-setter in de halve finale tegen Murray en scheelde het niet veel. We zullen in augustus zien op wat voor niveau zijn spel zit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Federer speelt wel slecht zeg. Ik hoop dat dat door dat nieuwe racket komt. En wat een faler is die Mayer.
Zo, die kan wel een scheerbeurt gebruiken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:15 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat qualies spelen in Gstaad.
Heeft ie al gehadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zo, die kan wel een scheerbeurt gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |