quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Federer kan ook wel een aardig balletje slaan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste tennis dat er ooit gespeeld is, Nalbandian die 2 wekenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Dat punt op 3.55 is een van mijn favoriete punten ooit. Nalbandian.Mooiste techniek en meeste balgevoel van alle spelers ooit.
Ja, precies, wat was dat absoluut weergaloos zeg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beste tennis dat er ooit gespeeld is, Nalbandian die 2 weken
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geopereerd aan rechterschouder en -heup. Hij probeert terug te komen voor de (halve) finale van de Davis Cup, anders is het wellicht einde carrière.
Op 4-4 moest hij zelfs nog BP wegwerken in die derde setquote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Rosario het volgende:
We zijn weer even terug op gravel in het altijd zonnige Bastad.
Waar Dimitrov een set verliest van Elias Ymer, de 17-jarige #1023 van de wereld. Hij wint wel, met 5-7, 6-2 en 6-4.
Terecht, 't is een oude man en het is daar kutweer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef wimderon het volgende:
Robredo speelt vandaag met sjaal![]()
[ afbeelding ]
Eerst een battle of the towers in de halve met Karlovic tegen Isner.quote:
Dat was de kwartfinale al, twee tiebreaks naar Isner. Geen BPs, Isner 23 aces en Karlovic 14.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eerst een battle of the towers in de halve met Karlovic tegen Isner.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat was de kwartfinale al, twee tiebreaks naar Isner. Geen BPs, Isner 23 aces en Karlovic 14.
Leuk, Isner en Karlovic. Maar waarom staat die acteur uit Wrong Turn ertussen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik zie het net. Keek verkeerd.
Vorig jaar nog met Andy.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:18 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga eind juli naar de ATP 250 BB&T Atlanta Open
Met onder andere Isner, Fish, Blake, Hewitt, Anderson, Harrison en de Brian Brothers
Ik zie liever Isner dan Andyquote:
Ik hoop ècht dat je een grapje maakt, hier...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk, Isner en Karlovic. Maar waarom staat die acteur uit Wrong Turn ertussen?
Isner was er toen ook, maar hij verloor van Roddick.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie liever Isner dan AndyMurray ook al een aantal keer zien spelen
Dat tegen Federer-fan zeggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik hoop ècht dat je een grapje maakt, hier...![]()
![]()
![]()
Dat is Mr. Rodney Laver, winnaar van maar liefst twee èchte GS's, wellicht de enige echte GOAT aller tijden. Ja, dat is dubbelop.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie liever Isner dan AndyMurray ook al een aantal keer zien spelen
Graveltennis ftwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
Set 2 wel voor Dimitrov, 7-5. Mugfest wel..van 5-3 naar 5-5 naar 7-5.
Wel bizar die gozer heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, en sinds zijn racketswitch speelt hij opeens weer geweldig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco wint. Wel verdiend. Maakte het zichzelf nog lastig. 7-5 in de derde.
Misschien weer nieuwe doping erbijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel bizar die gozer heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, en sinds zijn racketswitch speelt hij opeens weer geweldig.
Nou ja, geweldig.. Hij wint weer!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel bizar die gozer heeft 2 jaar lang geen pepernoot geraakt, en sinds zijn racketswitch speelt hij opeens weer geweldig.
Komen ze binnenkort met een nieuw grastoernooi, is z verzameling nog niet compleetquote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
En Hewitt voor 2e x op rij in Newport finale. Als hij wint (vorig jaar niet) dan heeft hij 5 verschillende grastoernooien gewonnen: Den Bosch, Halle, Queens, Wimbledon en Newport. Moet ie wel nog ff Eastbourne winnen, dan heeft ie ze allemaal
Denk niet dat-ie deze pakt. Het was niet best allemaal tegen Isner. Maar slechter dan Isner kon niet, dus won hij alsnog.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Norrage het volgende:
En Hewitt voor 2e x op rij in Newport finale. Als hij wint (vorig jaar niet) dan heeft hij 5 verschillende grastoernooien gewonnen: Den Bosch, Halle, Queens, Wimbledon en Newport. Moet ie wel nog ff Eastbourne winnen, dan heeft ie ze allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |