SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik twijfel of ik de beta ga installeren op mijn daily use telefoon.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Gewoon doen, mocht er wat mis gaan kun je nog altijd terug naar 6.1.3quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik twijfel of ik de beta ga installeren op mijn daily use telefoon.![]()
Kan wel zo zijn, maar dat is niet het punt.quote:Google moet zijn best gaan doen? Ze hebben half iOs7 bedacht man![]()
Kan niet wachten op de eerste lui die gaan zeuren dat de beta niet 100% stabiel isHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Minpuntjes zover:
- accu gaat rap leeg
- kalender in maandview laat geen punten op dagen zien dat je wat gepland hebt en vond de overview in de vorige evrsie ook handiger (dat je op een dag klikt in maandview en eronder ziet wat je hebt, in plaats van dat hij zoals nu de dag opent).Haters everywhere but I don't really care.![]()
En? Wat vind je er van?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mwa, dat weet ik nog zo net niet.
Ik vond de mockups ook niet heel mooi, maar het eindproduct ziet er wel gelikt uit vind ik.
Lekker fris.People assume too much.![]()
Ik wacht wel op de final. Mot geen instabiele foon hebben, dan koop ik wel een Samsung.
For great justice!![]()
Ik blijf het raar vinden dat ze niet de nieuwe iPhone hebben laten zien. Terwijl ze dit voorheen ELK jaar hebben gedaan op wwdc.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
De 5 ook al niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat ze niet de nieuwe iPhone hebben laten zien. Terwijl ze dit voorheen ELK jaar hebben gedaan op wwdc.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kan ik nog makkelijk terug naar iOS6 als ik de beta van 7 installeer?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Doen!!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op iOS7Wil bijna mijn S3 in de verkoop gaan gooien of ruilen om desnoods een 4S te halen, maar lijkt mij vrij zinloos en een downgrade. Iemand dit kan tegen spreken of er mee eens is? Wat vinden jullie?
Echt, je zult geen spijt krijgen!Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ja, gewoon op herstellen klikken in itunesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik nog makkelijk terug naar iOS6 als ik de beta van 7 installeer?![]()
Ja hoor, gewoon restoren in iTunesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ik nog makkelijk terug naar iOS6 als ik de beta van 7 installeer?![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik positief verrast benquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:26 schreef very het volgende:
[..]
En? Wat vind je er van?
Ik vond de mockups ook niet heel mooi, maar het eindproduct ziet er wel gelikt uit vind ik.
Lekker fris.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:49 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Doen!!
Echt, je zult geen spijt krijgen!
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben
People assume too much.![]()
Zal 't nog een keertje vragenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op iOS7Wil bijna mijn S3 in de verkoop gaan gooien of ruilen om desnoods een 4S te halen, maar lijkt mij vrij zinloos en een downgrade. Iemand dit kan tegen spreken of er mee eens is? Wat vinden jullie?
![]()
Ik vind de kleurtjes een beetje te blij. Maar ik zet toch alles in mapjes, dus daar kan ik wel mee leven. Wanneer is iOS7 algemeen beschikbaar?Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
"Herfst". September/Oktober gok ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de kleurtjes een beetje te blij. Maar ik zet toch alles in mapjes, dus daar kan ik wel mee leven. Wanneer is iOS7 algemeen beschikbaar?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Eind septemberquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de kleurtjes een beetje te blij. Maar ik zet toch alles in mapjes, dus daar kan ik wel mee leven. Wanneer is iOS7 algemeen beschikbaar?![]()
Ik neem ook een witte iPhone 5 straks. Mooi man!Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Dank!Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
En inderdaad. Heil Vlambeer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ridiculous Fishing 2 heeft trouwens de Apple Design Award gewonnenMeer dan terecht
Zou me niet verbazen als er in september weer een nieuwe iPhone wordt aangekondigd en met die keynote ook meteen iOS7 beschikbaar is.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Zo ging 't met de 5 wel toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou me niet verbazen als er in september weer een nieuwe iPhone wordt aangekondigd en met die keynote ook meteen iOS7 beschikbaar is.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
iOs6:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, zo is het nog nooit gegaan, dus het zou mij wel verbazen.
Initial release September 19, 2012
iPhone5:
Apple held an event to formally introduce the phone on September 12, 2012.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ga je schamen en leer geduld.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Weekje er na dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, zo is het nog nooit gegaan, dus het zou mij wel verbazen.
Dat Paralax ook vrees ik...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wacht dan gewoon tot iOS7 beschikbaar is en haal een iPhone 5. Duurt toch nog tot september/oktober.quote:
Dus niet meteen. De release van de nieuwe iOS is altijd (bijna) gelijktijdig met de release van de nieuwe iPhone, niet met de aankondiging van de nieuwe iPhone.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
iOs6:
Initial release September 19, 2012
iPhone5:
Apple held an event to formally introduce the phone on September 12, 2012.2000 light years from home![]()
21 september werden de eerste uitgeleverd in de VSquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus niet meteen. De release van de nieuwe iOS is altijd (bijna) gelijktijdig met de release van de nieuwe iPhone, niet met de aankondiging van de nieuwe iPhone.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Krijg ik dan geen problemen met UDID?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, gewoon op herstellen klikken in itunesNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Niet als je een geregistreerde UDID hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen problemen met UDID?![]()
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet als je een geregistreerde UDID hebt.Kost geld zeker?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Meneer kan niet wachtenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wacht dan gewoon tot iOS7 beschikbaar is en haal een iPhone 5. Duurt toch nog tot september/oktober.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
21 september werden de eerste uitgeleverd in de VS2000 light years from home![]()
binnen 9 dagen een toestel aankondigen, software uitbrengen en toestel uitleveren vind ik toch redelijke "tegelijk"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bedankt voor het verduidelijken van mijn punt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
IOS7 is wel vernieuwend he... http://db.tt/9pscqcYq![]()
![]()
Is dit geüpload via je android telefoon?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
IOS7 is wel vernieuwend he... http://db.tt/9pscqcYqMet een resolutie van niks.
![]()
Ga eens ergens anders trollen, wij gaan toch ook niet in Android topics zitten trollen over dat Android gejat is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
IOS7 is wel vernieuwend he... http://db.tt/9pscqcYqFor great justice!![]()
Het schijnt dat je de beta kan installeren zonder UDID registratie, hier al mensen die dat kunnen bevestigen?![]()
![]()
dat kost ziek veel resources gok ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik vind dat parallax-effect in de beta nu echt nog maar minimaal.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
nee. Vanaf mijn iPhone. Geeft aan dat alles aan IOS 7 gejat is van de concurrentie. Jammer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:50 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Is dit geüpload via je android telefoon?Met een resolutie van niks.
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nee. Vanaf mijn iPhone. Geeft aan dat alles aan IOS 7 gejat is van de concurrentie. Jammer.![]()
![]()
Kom op zeg. Dit wordt al 6 jaar lang geroepen. Rot toch een eind opquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
nee. Vanaf mijn iPhone. Geeft aan dat alles aan IOS 7 gejat is van de concurrentie. Jammer.![]()
als je niet inziet dat ze maar bitter weinig zelf hebben bedacht ben je gewoon blind.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kan iemand die al de iOS7 beta heeft geïnstalleerd eens wat apps in mapjes zetten en een zwarte kleur achtergrondkleur instellen en daar een screenshot van maken? Benieuwd hoe dat er uit ziet.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
zit geen 1 feature in wat ze niet van Android hebben gejat. Ow ja, Airdrop....haha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:56 schreef Catch22- het volgende:
als je niet inziet dat ze maar bitter weinig zelf hebben bedacht ben je gewoon blind.![]()
Nice. Ik ga even iTunes Radio aanzetten op mijn Galaxy SII.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:57 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
zit geen 1 feature in wat ze niet van Android hebben gejat. Ow ja, Airdrop....haha.![]()
Een optie waarvan nog niks zeker is wanneer het in NL komt...kan nog een half jaar duren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nice. Ik ga even iTunes Radio aanzetten op mijn Galaxy SII.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan iemand die al de iOS7 beta heeft geïnstalleerd eens wat apps in mapjes zetten en een zwarte kleur achtergrondkleur instellen en daar een screenshot van maken? Benieuwd hoe dat er uit ziet.![]()
![]()
Haha ik bedoelde eigenlijk van je homescreen in totaal met mapjes, maar niet uitgeklapt. Benieuwd of het ook zo'n Candy Crush theme is als je netjes in mapjes werkt en niet zo'n debiele achtergrond instelt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Zie editquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha ik bedoelde eigenlijk van je homescreen in totaal met mapjes, maar niet uitgeklapt. Benieuwd of het ook zo'n Candy Crush theme is als je netjes in mapjes werkt en niet zo'n debiele achtergrond instelt.![]()
![]()
Ik vind het nog helemaal niks. Hoop dat dat puur wennen is.quote:FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ios7 kan toch alleen op de iPhone 5?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die bolletjes ipv balkjes bevallen me niet. Beetje kinderachtig/goedkoop.quote:Ik had dat ook op m'n iPhone 5 met zo'n tweak uit Cydia. Was ik niet kapot van. Kun je het uitzetten in iOS 7?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik vind dat parallax-effect in de beta nu echt nog maar minimaal.![]()
Het is niet uit te zetten, neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die bolletjes ipv balkjes bevallen me niet. Beetje kinderachtig/goedkoop.
[..]
Ik had dat ook op m'n iPhone 5 met zo'n tweak uit Cydia. Was ik niet kapot van. Kun je het uitzetten in iOS 7?![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Heb ik gehoord kk mongool
Gelijk haten he
Ah, een aanwinst voor de genenpool. Ik zie het alweer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Heb ik gehoord kk mongool
Gelijk haten he![]()
Heb hem vandaag al gedownload maar kwam niet verder dan de registratie. Direct maar weer gedowngrade. Ik wil hem echt supergraag testen, maar om er nou $99 voor neer te gaan leggen(ik heb niet eens een CC).
Tot zover ik kwam: het was best sleek.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Jammer. Zou waarschijnlijk ook nog een leuke batterij besparing opleveren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het is niet uit te zetten, nee![]()
Priobeer es via Shift-Check for Updates i.p.v. Shift-Restore.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Finland. het volgende:
Heb hem vandaag al gedownload maar kwam niet verder dan de registratie. Direct maar weer gedowngrade. Ik wil hem echt supergraag testen, maar om er nou $99 voor neer te gaan leggen(ik heb niet eens een CC).
Tot zover ik kwam: het was best sleek.![]()
Tja, die $99 is ook niet bedoelt als vergoeding voor het vroeg kunnen testen van een eerste beta van een nieuw product.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Finland. het volgende:
Tot zover ik kwam: het was best sleek.
Weet ik wel, maar waar zou ik het anders voor gaan gebruiken. Ben geen developer of ietsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja, die $99 is ook niet bedoelt als vergoeding voor het vroeg kunnen testen van een eerste beta van een nieuw product.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Probeer deze eens.
Ik wacht wel tot dit najaar. Heb geen zin in een buggy foon (dan had ik wel een Android gehaald) en dat sommige essentiele apps niet meer werken.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
In de beta's zitten een hoop debug/loggingcode welke natuurlijk ook accu slurpt.quote:
Maar paralax zal niet veel extra stroom moeten kosten. De gyroscoop (denk dat deze gebruikt wordt) wordt sowieso al constant gebruikt tbv orientatie. Het grafische zal ook niet veel kracht moeten kosten. Gewoon opengl namelijk. De iDevices zijn daar heel erg voor geoptimaliseerd.![]()
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar klopt, het werkt alleen op de iPhone 5![]()
Heel logisch ook van Apple om te doen
Ook gelijk schelden
![]()
![]()
Ja, dat snappen die droids allemaal niet, dat een nieuw OS gewoon standaard (zonder downloaden van dubieuze roms of tweaks maar gewoon via de standaard OTA update)op hardware van dik 3 jaar oud draait. Kom daar maar eens om bij Android.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.For great justice!![]()
quote:Daar hebben jullie gelijk in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wacht dan gewoon tot iOS7 beschikbaar is en haal een iPhone 5. Duurt toch nog tot september/oktober.![]()
Lol ik heb zelf iPhone 5quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat snappen die droids allemaal niet, dat een nieuw OS gewoon standaard (zonder downloaden van dubieuze roms of tweaks maar gewoon via de standaard OTA update)op hardware van dik 3 jaar oud draait. Kom daar maar eens om bij Android.![]()
Oke mensen ik word er echt knetter gek van. Ik weet niet of het ligt aan mijn jailbreak ligt, telefoon ligt of hij gewoon vet is.
Mijn scherm doet heel raar, als ik op de bovenkant zit voelt hij de touch aan de onderkant of iets dergelijks. Het is gewoon niet gezond. Soms toucht hij gewoon vanzelf. Het lijkt wel bezeten.![]()
Dat is de geest van Jobs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef RoW_0 het volgende:
Oke mensen ik word er echt knetter gek van. Ik weet niet of het ligt aan mijn jailbreak ligt, telefoon ligt of hij gewoon vet is.
Mijn scherm doet heel raar, als ik op de bovenkant zit voelt hij de touch aan de onderkant of iets dergelijks. Het is gewoon niet gezond. Soms toucht hij gewoon vanzelf. Het lijkt wel bezeten.![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door Brummetje_ op 11-06-2013 15:02:54 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Kan dat gezeik over dan al niet gejat zijn etc. achterwege blijven lieve FOK!kers?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
nee. Dit is een discussie.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zo, eerste 3 uur met iOS7 op een 4s zit erop en ik ben erg positief. Alles loopt soepel, ik vind de nieuwe look erg netjes en fris. Kalender is sterk verbeterd, je kan nu door de maanden en dagen heen scrollen. En de algehele navigatie is verbeterd door logische swipe acties.
3rd party apps zijn natuurlijk nog niet aangepast aan de nieuwe gui en daar zie je soms glitches in. Ik heb tot nu toe maar 1 echte bug gezien in native apps en dat is dat ik bij de kalender in maand en jaar view geen markers zie op de dagen met activiteiten.![]()
Als Front-end developer / Architect wordt ik toch wel blij als ik de nieuwe iOS7 interface zie. Onze applicaties zijn deels xcode en deels HTML5 gebaseerd en het was nogal een werk om de iOS look'n'feel te implementeren.AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR![]()
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Mjah, iOS 6 was op de 4 en 4S nog wel snel zat maar mijn batterij ging flink achteruit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
In de beta's zitten een hoop debug/loggingcode welke natuurlijk ook accu slurpt.
Maar paralax zal niet veel extra stroom moeten kosten. De gyroscoop (denk dat deze gebruikt wordt) wordt sowieso al constant gebruikt tbv orientatie. Het grafische zal ook niet veel kracht moeten kosten. Gewoon opengl namelijk. De iDevices zijn daar heel erg voor geoptimaliseerd.
En dat ze constant gebruikt worden lijkt me stug, in veel apps worden de verschillen in weerstad waarmee de positie berekend wordt gewoon niet berekend of vanaf een bepaalde waarde. Als er volcontinu mee gerekend wordt lijkt me dat best wat rekenkracht en dus stroom kosten.
De berekening van het hoe en wat zal verder idd wel meevallen, nu wordt alles plat gerekend maar wel gerenderd. Dat maakt het ook zo strak.
Al met al: ik moet nog zien, denk dat ik iig mijn 4S hou voorlopig al begint android aardig volwassen te worden en met de HTC One ook als telefoon solide, strak en snappy te werken.
That being said: iPhones werken wel gewoon...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat is het grote verschil?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef johanmulder het volgende:
Als Front-end developer / Architect wordt ik toch wel blij als ik de nieuwe iOS7 interface zie. Onze applicaties zijn deels xcode en deels HTML5 gebaseerd en het was nogal een werk om de iOS look'n'feel te implementeren.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo op het eerste oog:quote:
• minder gradients
• minder rounded borders
• minder stijlelementen: buttons zijn nu óf een icoon óf een tekst (backbutton is een duidelijke voorbeeld in deze)
Zie ook http://www.fastcodesign.c(...)from-ios6-to-ios-7#9
Ook interessant: http://www.fastcodesign.c(...)-is-flattening-ios-7AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR![]()
vind ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Apple is vele malen beter dan Samsung, Sony en HTC bij elkaar!Mooi ook beargumenteerd
![]()
![]()
Toch jammer dat iTunes Radio niet een alternatief voor Spotify is. Ik daar gerust 10-15 per maand voor willen betalen.Spotify werkt erg fijn, maar ik weet zeker dat Apple het beter zou kunnen integreren in iOS. Ik ga Radio nu niet echt gebruiken denk ik.
![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door Brummetje_ op 11-06-2013 15:00:32 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Dat kan nog maar sinds 2008.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?For great justice!![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat krijg je als je besmet bent met het Apple-virus.Dieptriest dit, werkelijk
Met GHB nooit meer nee
Android heeft Playstore.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
Apple heeft Applestore.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Oh, kan jij in je browser op 'installeer' klikken, en dat 'ie dan geinstalleerd wordt op je iPhone zonder dat er enige connectie tussen je computer en telefoon is?quote:![]()
Heb thuis namelijk een Ipod maar ik kan nergens een optie vinden voor apps via ota.quote:Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Kijk, jij hebt er verstand vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Android heeft Playstore.
Apple heeft Applestore.![]()
![]()
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad broquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro![]()
What do I care? Handel dat lekker met haar af via DM i.p.v. het hier te vertellen, sensatiezoeker
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef very het volgende:
[..]![]()
What do I care? Handel dat lekker met haar af via DM i.p.v. het hier te vertellen, sensatiezoekerHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.People assume too much.![]()
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef very het volgende:
[..]
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.
Je kan ook gewoon het feit dat ze DM's stuurt voor jezelf houden, toch?People assume too much.![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef very het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het feit dat ze DM's stuurt voor jezelf houden, toch?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ik weet niet wat ik sneuer vind eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.![]()
Dit, samen met de share button, zijn de enige dingen echt uit Android ook op iOS moeten komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Stezo het volgende:
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.Je kan nu inchecken met je bankpas!![]()
Je kan via Safari wel apps open, door middel van de app-naam in de adresbalk te typen en op 'ga' te drukken (of enter). Bijvoorbeeld: "tweetbot://" of "youtube://", maar of je het allemaal automatisch kan laten doen. Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Stezo het volgende:
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.![]()
![]()
Wel oke imo. Niet iets waar ik niet binnen 1 dag aan gewend zal raken.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Met GHB nooit meer nee
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Wel oke imo. Niet iets waar ik niet binnen 1 dag aan gewend zal raken.sig verwijderd door FA![]()
Scherp. Leuk detail.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!
Ook wel fijn:
[ Bericht 10% gewijzigd door An_awesome_wave op 11-06-2013 18:02:09 ]Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Ik vind rechts veel mooier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Wel oke imo. Niet iets waar ik niet binnen 1 dag aan gewend zal raken.![]()
Jup... f.lux wil ik er ook op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Scherp. Leuk detail.
Ook wel fijn:
[ afbeelding ]
dat paralax is wel tof gedaan...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik hou wel van flat designquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Wel oke imo. Niet iets waar ik niet binnen 1 dag aan gewend zal raken.zat er ook wel aan te komen dat het er zo uit zou komen te zien.
吴 曼 迪![]()
Ik weet niet of ik het optisch een verbetering vind, maar hoe langer ik blijf staren hoe frisser en moderner ik links vind worden en rechts gedateerd. Heel apart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-toch-hetzelfde.htmlthnx even lezen.
![]()
Dat klopt, maar het weer icoon laat weer niet het acturele weer zien. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!![]()
Dat vraagt natuurlijk wel constant je locatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het weer icoon laat weer niet het acturele weer zien. Gemiste kans.sig verwijderd door FA![]()
Ik snap alleen nog steeds niet waarom er in de kalender geen markers zijn in maand en jaar weergave. Dan zie je de kalender voor je, maar kan je nog niet in 1 keer zien welke dagen leeg zijn. Moet je stuk voor stuk tot dagweergave inzoomen.![]()
Ik heb in het korte filmpje op tweakers al weer een paar dingen gezien die ik graag gefixt wil zien. Ik wacht wel af tot het er is. (en qua knoppen zou ik het persoonlijk waarderen als je gewoon kleurstelling kon kiezen of dat er gewoon een paar sets meegeleverd worden waar je uit kunt kiezen)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom er in de kalender geen markers zijn in maand en jaar weergave. Dan zie je de kalender voor je, maar kan je nog niet in 1 keer zien welke dagen leeg zijn. Moet je stuk voor stuk tot dagweergave inzoomen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds een dag of 3 loopt mn powerknop te kutten. Moet vaak een keer of 3 drukken. Is er wat aan te doen? Of kan ik daarmee ook naar de apple store?Gewoon een refurbished gekregen binnen 5 minquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
Afspraak gemaakt bij de Genius Bar voor komende dinsdag. T zal me benieuwenKeurige service
![]()
![]()
Prachtig man. Is die zoekfunctie er ook uitgesloopt zo te zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ipv naar links te vegen, moet je even kort naar beneden vegen, dan komt er een zoekbalk te voorschijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Prachtig man. Is die zoekfunctie er ook uitgesloopt zo te zien?![]()
Dit. Sterker nog, ik begin zelfs die iconen steeds mooier te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef ShinobizWinter het volgende:
maar hoe langer ik blijf staren hoe frisser en moderner ik links vind worden en rechts gedateerd. Heel apart.Ik ga naar huis.![]()
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Scherp. Leuk detail.
Ook wel fijn:
[ afbeelding ]
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!![]()
Zag net ook nog een mail binnenkomen van m'n wissel
Probleembeschrijving/-diagnose
Issue: Sleep wake button doesn't respond well
Steps to Reproduce: observed the issue
Cosmetic Condition: minor scratching
Employee xxxxxx![]()
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Employee xxxxxx![]()
Ze heeft een oogje op jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Employee xxxxxx![]()
Het is maar wat je handig vind. Ik zou dat sowieso laten repareren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is).Het was een meneer.quote:![]()
Zelfde hier. Hoe lang heb je eigenlijk standaard garantie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is)."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Kan ik problemen krijgen als ik de beta installeer ?
Kan ik altijd terug ?
Moet ik nog wat doen behalve een backup maken ?![]()
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef MrSweets het volgende:
Kan ik problemen krijgen als ik de beta installeer ?
Kan ik altijd terug ?
Moet ik nog wat doen behalve een backup maken ?![]()
Denk in Nederland minimaal 1 jaar. En er is volgens mij ook een Europese richtlijn dat je 2 jaar garantie hebt, maar daar zitten wel wat haken en ogen aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Zelfde hier. Hoe lang heb je eigenlijk standaard garantie?![]()
niet zonder trucjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?
Je kan altijd een backup terugzetten.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja je kunt hem hier downloaden en dan installeren:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?
http://www.evad3rs.net/20(...)-jailbreak-full.html![]()
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef MrSweets het volgende:
Werken de andere apps gewoon als normaal als je naar de beta gaat ?![]()
Oke thx ga het ff checkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.![]()
Jij bent developper ? ik krijg de message dat mn device niet registerd staat als developper oid...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.![]()
Goede vriend van me is dev en hij heeft mijn UDID bij Apple geregistreerd. Zonder deze registratie kun je ook geen beta van iOS 7 draaien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Jij bent developper ? ik krijg de message dat mn device niet registerd staat als developper oid...![]()
Zie net een gave feature. als je in Safari naar tabs weergave gaat en je scrollt naar boven zie je de tabs die op dat moment op OSX in safari open staan.![]()
Ik heb maar 1 app gevonden die het echt niet doet (pakketten van TNT) en wat minor bugs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.
En inderdaad zijn 3rd party apps niet geoptimaliseerd voor de nieuwe GUI.
Verder geen gekke dingen eigenlijk. Stabiel, snel.![]()
Kut. Ik heb hem iets langer dan een jaar nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Denk in Nederland minimaal 1 jaar. En er is volgens mij ook een Europese richtlijn dat je 2 jaar garantie hebt, maar daar zitten wel wat haken en ogen aan.
Weet iemand hoe moeilijk ze doen bij vodafone? En als je hem weg brengt hoe lang dat duurt? Vind het altijd zon gedoe om lang zonder je eigen telefoon te moeten doen."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
leuk als je safari/OSX gebruikt.....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie net een gave feature. als je in Safari naar tabs weergave gaat en je scrollt naar boven zie je de tabs die op dat moment op OSX in safari open staan.![]()
Hoe kan het zijn dat iTunes de helft van je gedownloade apps uit de reservekopie niet terugzet? :/ Wat is dan het nut van het maken van de reservekopie?![]()
Waarom zou je een iTunes reservekopie maken als je iCloud hebt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Crientj het volgende:
Hoe kan het zijn dat iTunes de helft van je gedownloade apps uit de reservekopie niet terugzet? :/ Wat is dan het nut van het maken van de reservekopie?
Ik heb geen last van niet teruggezette Apps.![]()
Dunno, ik gebruik iCloud amper.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je een iTunes reservekopie maken als je iCloud hebt?
Ik heb geen last van niet teruggezette Apps.![]()
Ik ook niet, maar NOOIT gezeik gehad met apps die niet terugkomen...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een refurbished gekregen binnen 5 minKeurige service
Over updaten naar iOS7:
1. Ik lees dat ik 'm moet instellen als nieuw iPhone, klopt dit?
2. Moet ik 'm eerst updaten naar 6.1.4 en dan pas iOS7
3. Via waar hebben jullie dat gedaan?
4. Kan ik mijn iPhone met iOS7 beta terugbrengen naar de store, of ben ik dan tijdelijk mijn garantie kwijt?![]()
Gewoon in herstelmodus zetten, Iphone herstellen en je hebt geen problemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.
Over updaten naar iOS7:
4. Kan ik mijn iPhone met iOS7 beta terugbrengen naar de store, of ben ik dan tijdelijk mijn garantie kwijt?![]()
Ik heb de meeste inmiddels weer terug via appstore (op iphone) -> updates -> aankopen -> niet op deze iphone.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar NOOIT gezeik gehad met apps die niet terugkomen...
Nu mis ik er nog 8, maar die ga ik later nog wel zoeken.![]()
Als je synct dan neemt ie meestal gewoon je apps mee...quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb de meeste inmiddels weer terug via appstore (op iphone) -> updates -> aankopen -> niet op deze iphone.
Nu mis ik er nog 8, maar die ga ik later nog wel zoeken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Damn, iOS 7 is echt een mooie update. Nu nog even afwachten hoe het me deze herfst bevalt, maar eerste indruk op basis van plaatjes/filmpjes is positief.![]()
De body is geheel nieuw. De plastics werden er nog afgehaald. Mn oude had gewoon krassen en was echt gebruikt. Dat zag je ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.![]()
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.
Over updaten naar iOS7:
4. Kan ik mijn iPhone met iOS7 beta terugbrengen naar de store, of ben ik dan tijdelijk mijn garantie kwijt?
Nee
Alles gaat via iTunes
Als je op de legale manier de beta hebt geïnstalleerd, hoef je nergens bang voor te zijn![]()
![]()
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Überhaupt geen problemen als je gewoon op een legale manier je iOS7 beta installeert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon in herstelmodus zetten, Iphone herstellen en je hebt geen problemen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
gister ios7 beta geinstalleerd op een niet geregistreerde udid iphone 4s. Het kan dus wel gewoon. Op mijn 4s was het beduidend langzamer, buggy en sommige apps werkten niet. Na het testen dus maar teruggezet. Verder wel een toffe upgrade en eigenlijk mis ik de features nu al![]()
Ik heb het geprobeerd, maar ben geen developper dus kreeg een error.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
4. Kan ik mijn iPhone met iOS7 beta terugbrengen naar de store, of ben ik dan tijdelijk mijn garantie kwijt?
Maar misschien had ik niet met wifi moeten connectend ofzo dat die het dan wel doet...
Anyway door de telefoon uit te doen, en daarna sleep en home btn 10 seconden lang in te houden totdat itunes zegt dat die wil herstellen, kwam ik gewoon terug bij ios 6.1.4. (wel aankoppelen aan itunes dus..![]()
Hoe kwam je door de setup heen dan ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:05 schreef warchaser44 het volgende:
gister ios7 beta geinstalleerd op een niet geregistreerde udid iphone 4s. Het kan dus wel gewoon. Op mijn 4s was het beduidend langzamer, buggy en sommige apps werkten niet. Na het testen dus maar teruggezet. Verder wel een toffe upgrade en eigenlijk mis ik de features nu al![]()
Neger wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
wifi direct inderdaad. In 802.11B en G werd het wel ad hoc genoemd maar dat was OF ad hoc OF infra structuur. Wifi direct werkt parallel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.![]()
Legale manier? Is er ook een illegale manier dan? Enige wat ik lees op het internet dat ik gewoon een IPSW er op pleur en klaar is kees. Downloaden kon via megaupload. Of bedoel je dat met 'illegaal'?![]()
Dan weet ik niet welke versie je had want die van mij draait al een dag op iOS7 en ik merk niets van traagheid, heb misshcien 1 of 2 minor bugjes ontdekt en pas 1 app doet het niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:05 schreef warchaser44 het volgende:
Dat is tot in zoverre "illegaal" dat Apple niet wil dat je het zo doet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef RoW_0 het volgende:
Legale manier? Is er ook een illegale manier dan? Enige wat ik lees op het internet dat ik gewoon een IPSW er op pleur en klaar is kees. Downloaden kon via megaupload. Of bedoel je dat met 'illegaal'?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat is de illegale.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef RoW_0 het volgende:
ale manier? Is er ook een illegale manier dan? Enige wat ik lees op het internet dat ik gewoon een IPSW er op pleur en klaar is kees. Downloaden kon via megaupload. Of bedoel je dat met 'i
Je hebt gewoon toegang als developer.
Of is mega tegenwoordig het distributiekanaal van apple?![]()
![]()
Illegaal my ass dus. Ongewenst mag je het noemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de illegale.
Je hebt gewoon toegang als developer.
Of is mega tegenwoordig het distributiekanaal van apple?![]()
Ik heb iOS 7 nog niet in levende lijve gezien, maar als ik screenshots bekijk vind ik het een groot nadeel dat er zo weinig variatie is in kleurgebruik in de menu's. Het resultaat is dat het vaak erg onoverzichtelijk en druk is, ondanks dat het design juist veel cleaner en simpeler is. In iOS 6 is er een duidelijke onderlinge scheiding tussen content en de knoppen. Dat lijkt compleet verdwenen bij iOS 7.
Voorbeeld:
Ik vind het erg onrustig, wat is nou precies de titelbalk, waar zitten de knoppen? Dat is hier toch veel duidelijker:
En voor wat betreft de icoontjes, naar mijn mening heb je mooi flat en lelijk flat. Ik vind iOS 7 lelijk flat. Kijk bij onderstaande screenshot eens naar Facebook, Gmail, Spotify, Google Maps, Clear. Allemaal redelijk plat, maar veel geraffineerder en mooier dan de Apple icoontjes. Vooral Facebook vind ik naast Weather een mooi voorbeeld. Facebook is veel simpeler (blauw + witte F) maar desondanks veel subtieler (en wederom mooier) dan Weather.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb iOS7 wel draaien en knoppen zijn gewoon intuïtief. En er werd al opgemerkt dat door het volledig slik design apple wel eens op weg zou kunnen zijn naar vector based GUI.![]()
Als je het voorbeeld van de AppStore bekijkt, vind je dan niet dat het iOS 6 in één oogopslag duidelijk is waar je wat kan vinden, terwijl je bij iOS 7 enigszins moeite moet doen om de verschillende elementen van elkaar te onderscheiden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb iOS7 wel draaien en knoppen zijn gewoon intuïtief. En er werd al opgemerkt dat door het volledig slik design apple wel eens op weg zou kunnen zijn naar vector based GUI.
Tevens denk ik dat je ook met vector based design in staat zou moeten kunnen zijn om meer nuance en details in de icoontjes aan te brengen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het valt voor huidige iOS gebruikers denk ik nog wel mee maar zoals ze terecht al eerder opmerkten op verschillende blogs et cetera is dat een nieuwe gebruiker gewoon cruciale 'hints' mist in de UI. Een voorbeeld daarvan is het sliden om te unlocken e.d.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Maar goed, ik vind het als huidige iOS gebruiker wel awesome. Jammer van het LCD thema, maar dat valt met een zwarte achtergrond en de boel in mapjes ook wel mee.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik heb eigenlijk tot nu toe geen moeite met het onderscheiden van elementen. Dat gezegd hebbende denk ik wel dat in de uiteindelijke versie een en ander nog iets strakker wordt getrokken want hier en daar zit wel een lijntje teveel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je het voorbeeld van de AppStore bekijkt, vind je dan niet dat het iOS 6 in één oogopslag duidelijk is waar je wat kan vinden, terwijl je bij iOS 7 enigszins moeite moet doen om de verschillende elementen van elkaar te onderscheiden?
Tevens denk ik dat je ook met vector based design in staat zou moeten kunnen zijn om meer nuance en details in de icoontjes aan te brengen.
En de icoons, tja. kwestie van smaak denk ik.![]()
Ja dat bedoel ik met een beetje strakker trekken. Hier en daar moet een subtiel pijtlje bij. Net als apps killen in het multi-task venster, want dat is ook totaal niet duidelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Het valt voor huidige iOS gebruikers denk ik nog wel mee maar zoals ze terecht al eerder opmerkten op verschillende blogs et cetera is dat een nieuwe gebruiker gewoon cruciale 'hints' mist in de UI. Een voorbeeld daarvan is het sliden om te unlocken e.d.![]()
Heb hem nu werkend
Waar kan ik die backgrounds vinden zoals apple ze had in de presentatie, ook bewegende achtergronden toch ? zie ze nergens...![]()
Ik vind de nieuwe knoppen echt lelijkFisher price-achtig
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het bereik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef MrSweets het volgende:
Oh en wat willen die bolletjes links boven nou precies zeggen ?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef MrSweets het volgende:
Oh en wat willen die bolletjes links boven nou precies zeggen ?.
![]()
instellingen > helderheid en achtergrondquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:08 schreef MrSweets het volgende:
Heb hem nu werkend
Waar kan ik die backgrounds vinden zoals apple ze had in de presentatie, ook bewegende achtergronden toch ? zie ze nergens...Heb je het al draaien? IRL valt het echt wel meequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de nieuwe knoppen echt lelijkFisher price-achtig
Gewoon, ontvangst. waren eerst balkjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef MrSweets het volgende:
Oh en wat willen die bolletjes links boven nou precies zeggen ?![]()
Jawelquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef MrSweets het volgende:
De icons in de dock kunnen niet verplaatst worden ?![]()
![]()
Is het toetsenbord ook anders? Whatsapp en alle populaire apps zullen hun design voor iOS ook wel aanpassen naar dit nieuwe design.![]()
vind hem wel oke, heb hem er net ook op gezet.
Volgens mij is er iets aangepast aan invoervelden met knoppen, want die knop is nauwelijks zichtbaar en niet klikbaar. Moest hangouts activeren met een sms code, maar dat ging niet echt.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Mwah.. ik heb het nu draaien op mijn toestel maar het voelt niet als een geheel aan. Misschien wel een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
instellingen > helderheid en achtergrond
[..]
Heb je het al draaien? IRL valt het echt wel mee
[..]
Gewoon, ontvangst. waren eerst balkjes
Overigens kan je, in tegenstelling tot wat Apple beweert, blijkbaar wel downgraden van iOS7 Beta 1 naar iOS 6.1.3 of .4.
http://www.redmondpie.com(...)1.4-how-to-tutorial/Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik heb gewoon via restore een backup teruggezet, want ik kon de beta niet activeren omdat mijn UDID niet bekend was. Via [Shift]+update kon ik de ipsw wel succesvol installeren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb het nu draaien op mijn toestel maar het voelt niet als een geheel aan. Misschien wel een kwestie van tijd.
Overigens kan je, in tegenstelling tot wat Apple beweert, blijkbaar wel downgraden van iOS7 Beta 1 naar iOS 6.1.3 of .4.
http://www.redmondpie.com(...)1.4-how-to-tutorial/Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Vraag me af hoe snel beta 2 te verwachten is, neem aan dat ze nu wel veel feedback krijgen bij apple.![]()
kquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Vraag me af hoe snel beta 2 te verwachten is, neem aan dat ze nu wel veel feedback krijgen bij apple.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
In mijn enthousiasme heb ik mezelf in een dood eind gewerkt.!
Nee srs, ik zit nu vast in dat witte configuratiescherm, en nu vertelt 'ie me nog ff dat ik niet geregistreerd sta als developer. No shit. Maar in iTunes krijg ik datzelfde bericht. Hoe restore ik dat ding nu?![]()
In DFU zetten en herstellen via iTunesquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:18 schreef VMSDKR het volgende:
In mijn enthousiasme heb ik mezelf in een dood eind gewerkt.!
Nee srs, ik zit nu vast in dat witte configuratiescherm, en nu vertelt 'ie me nog ff dat ik niet geregistreerd sta als developer. No shit. Maar in iTunes krijg ik datzelfde bericht. Hoe restore ik dat ding nu?![]()
en dan de ipsw installeren door shift+update te doen ipv shift+restoreHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Thanks bro's.
Dit wordt nog leuk, mijn powerbutton is halfdood, ik heb geen idee wanneer het wel en niet werkt.![]()
![]()
Dat wordt dan mooi jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:22 schreef VMSDKR het volgende:
Thanks bro's.
Dit wordt nog leuk, mijn powerbutton is halfdood, ik heb geen idee wanneer het wel en niet werkt.
Met GHB nooit meer nee
Maar, mijn iPhone gaat automatisch aan als ik hem aan de PC leg met de USB. In een tutorialfilmpje gebeurt dat niet. Is dat verder erg? Want ik neem aan dat je alleen in DFU kunt komen als je telefoon uit is en aan de PC hangt.quote:
Die van mij gaat al aan als ik de USB erin steek.![]()
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef Stienn het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook nieuw in iOS7 of niet? Bij een goedkope kabel van DX geeft hij dat aan, bij een officiële kabel niet. Overigens werkt het perfect hoor, iOS7.
http://appleinsider.com/a(...)ied-lightning-cables![]()
't Is me gelukt. Vind het wel fijn, alleen is het nogal traag op m'n 4. Maargoed, kan 'Kiosk' tenminste ergens inslepen nu.![]()
rebooten schijnt te helpenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef VMSDKR het volgende:
't Is me gelukt. Vind het wel fijn, alleen is het nogal traag op m'n 4. Maargoed, kan 'Kiosk' tenminste ergens inslepen nu.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Was mn lock screen icoontje kwijt. Maar staat dus in control center. fucking control center! EINDELIJK!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Thanks, gaat wel beter nu.quote:
Laatste kanttekening: Hiervoor kun je met een dubbele klik op de homebutton je actieve apps 'killen', maar nu lijkt dat niet meer te werken?![]()
Dat kon voorheen ook niet, dan moest je de apps vasthouden tot er een kruisje kwam. Nu kan je ze killen door het venster van de app omhoog te swipen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, gaat wel beter nu.
Laatste kanttekening: Hiervoor kun je met een dubbele klik op de homebutton je actieve apps 'killen', maar nu lijkt dat niet meer te werken?![]()
Dat bedoel ik. Damn, wat bruut.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kon voorheen ook niet, dan moest je de apps vasthouden tot er een kruisje kwam. Nu kan je ze killen door het venster van de app omhoog te swipen.![]()
![]()
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef _GdR_ het volgende:
Was mn lock screen icoontje kwijt. Maar staat dus in control center. fucking control center! EINDELIJK!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef RDMKR het volgende:
Jony Ive Redesigns Things
http://jonyiveredesignsthings.tumblr.com/
nuff said. :]
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nopequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?![]()
net gecheckt en volgens mij nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef RDMKR het volgende:
Jony Ive Redesigns Things
http://jonyiveredesignsthings.tumblr.com/
nuff said. :]
![]()
![]()
i7 werkt zonder UDID op mn 4S. Wel aardig sloom, ff kijken of een reboot helpt“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
wss september/oktober wanneer de nieuwe iPhone aangekondigd wordtquote:
Terug-slide animatie van 7 is baas, het label van de terug-knop schuift naar het midden en animeert naar zwart + bold tekst
[ Bericht 12% gewijzigd door n8n op 12-06-2013 17:35:27 ]“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Gemiste kans...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef Slurrrrp het volgende:
Cupertino please stop your photocopiers.. de teringPeople assume too much.![]()
Ook maar eens iOS 7 op mijn iPhone 5 gezet, maar bij mij loopt die al vast op het invoerscherm voor de ontgrendelingscode. Toen maar nogmaals erop proberen te zetten, maar toen kwam ik niet verder dan twee tekens.
Nu maar iOS 6.1.4 terugzetten. Jammer, want was wel nieuwsgierig.![]()
Ik zie geen update 6.1.4 op mijn 4s.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:49 schreef RichardHammond het volgende:
Nu maar iOS 6.1.4 terugzetten. Jammer, want was wel nieuwsgierig.![]()
![]()
Die is alleen voor de 5quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zie geen update 6.1.4 op mijn 4s.![]()
![]()
iOS7 werkt prima tot nu toe. Enige probleempjes die ik tegenkom zijn met not-native apps, dus dat zal in de loop wel goed komen.![]()
![]()
Lukte het mij maar met de update naar iOS7(ben geen ontwikkelaar en bij evad3rs kan ik alleen een .dmg bestand downloaden en niet ipsw bestand. Moet ik eerst iets anders doen dan? Iets registreren of aanvragen ofzo?
![]()
Je kan het bestand toch gewoon downloaden bij een willekeurige torrentboer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lukte het mij maar met de update naar iOS7(ben geen ontwikkelaar en bij evad3rs kan ik alleen een .dmg bestand downloaden en niet ipsw bestand. Moet ik eerst iets anders doen dan? Iets registreren of aanvragen ofzo?
![]()
Even een vraagje, indien ik IOS 7 via developpers accout download en update op m'n 6.1.3, gaan de gegevens dan verloren, of behoud je je inhoud?ik
hou
van
...![]()
Die is er alleen voor de iPhone 5.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zie geen update 6.1.4 op mijn 4s.![]()
Aha, bleek dat ik bestandsnaam van .dmg naar ipsw moest veranderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Stienn het volgende:
[..]
Je kan het bestand toch gewoon downloaden bij een willekeurige torrentboer?
Maar in iTunes zegt ie dat ie niet compatibel is terwijl ik de juiste versie voor de iPhone 4 (GSM) versie heb gedownload.
Vergeet ik iets om aan te passen ofzo?![]()
eh, een dmg is een mac mountable bestand. IN die dmg bevind zich de ipswquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha, bleek dat ik bestandsnaam van .dmg naar ipsw moest veranderen
Maar in iTunes zegt ie dat ie niet compatibel is terwijl ik de juiste versie voor de iPhone 4 (GSM) versie heb gedownload.
Vergeet ik iets om aan te passen ofzo?![]()
behouden als je update doetquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef klaas_th het volgende:
Even een vraagje, indien ik IOS 7 via developpers accout download en update op m'n 6.1.3, gaan de gegevens dan verloren, of behoud je je inhoud?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
jup hier wel, gewoon downloaden via torrent, met alt ingedrukt updaten via iTunes en de ispw selecterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Goede vriend van me is dev en hij heeft mijn UDID bij Apple geregistreerd. Zonder deze registratie kun je ook geen beta van iOS 7 draaien.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat helpt ook helemaal niet, want een .DMG is een ingepakt bestand. Daarin zit dus onder andere de ISPW.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha, bleek dat ik bestandsnaam van .dmg naar ipsw moest veranderen
Vergeet ik iets om aan te passen ofzo?
Je kan via ThePirateBay gewoon een ISPW downloaden.![]()
Klopt, wist op dat moment niet dat dat trucje nog steeds zou werken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef n8n het volgende:
[..]
jup hier wel, gewoon downloaden via torrent, met alt ingedrukt updaten via iTunes en de ispw selecteren![]()
Volgens mij kan je op Windows dmg hernoemen naar iso en dan openen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Maar goed, we zijn een dagje verder. Beta op mijn iPhone 5 zetten of veilig bij mij jailbreak blijven?
Alles wat ik met mijn jailbreak doe zit in iOS7 dus het komt voor mij op zich goed uit.![]()
Nope, die gaat er sws af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef RoW_0 het volgende:
Maar goed, we zijn een dagje verder. Beta op mijn iPhone 5 zetten of veilig bij mij jailbreak blijven?
Alles wat ik met mijn jailbreak doe zit in iOS7 dus het komt voor mij op zich goed uit.ik
hou
van
...![]()
Je begrijpt het niet. Dat vraag ik ook niet. is het updaten waard of niets uitvoeren is de vraag.quote:![]()
heb na een dag alleen 1 random uitval gehad, en met de 4s is het toetsenbord erg sloom.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef RoW_0 het volgende:
Alles wat ik met mijn jailbreak doe zit in iOS7 dus het komt voor mij op zich goed uit.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ah oké. Aangezien ik me nooit verdiept heb in de beta's van Apple. Kunnen wij dan binnenkort een tweede beta ontvangen? Of is het echt gewoon éénmaal een beta en dan wachten tot de release.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef n8n het volgende:
[..]
heb na een dag alleen 1 random uitval gehad, en met de 4s is het toetsenbord erg sloom.![]()
Zit een maandje in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah oké. Aangezien ik me nooit verdiept heb in de beta's van Apple. Kunnen wij dan binnenkort een tweede beta ontvangen?![]()
En ik ben trouwens er achter gekomen waarom mijn telefoon keihard spaced en mijn scherm random dingen selecteert. Dat gebeurt alleen maar als ik aan het laden ben met een third-party lightning lader. Iets met aarde en shit, nooit opgelet met natuurkunde. Maar best grappig![]()
![]()
![]()
Doe of step 1 of step 5 imo.
Of weetje wat, geef anders mensen gewoon de optie om hun icoontjes te veranderen damm![]()
Ah, het gaat nu al misJust as expected. Ik kom er niet in omdat mijn udid niet geactiveerd en iTunes ziet mijn telefoon niet meer.
![]()
Ik ben hier serieus benieuwd naar. Zit het je zo diep? Mij maakt het totaal niet uit of een lichte vorm van gradient in zit of extra lijntjes in de Stocks-app.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef MrSweets het volgende:
[ afbeelding ]
Of weetje wat, geef anders mensen gewoon de optie om hun icoontjes te veranderen damm![]()
Even je iPhone in DFU zetten en herstellen. Heb je wel Option(Shift) + Update gedaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef RoW_0 het volgende:
Ah, het gaat nu al misJust as expected. Ik kom er niet in omdat mijn udid niet geactiveerd en iTunes ziet mijn telefoon niet meer.
![]()
Shift + Update en iPhone in DFUquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef RoW_0 het volgende:
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
met een Mac alt updatequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb 'm in DFU. Maar shift update is niet mogelijk. Hij laat mij nu 6.1.4 downloaden“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
http://thenextweb.com/app(...)7-look-so-different/quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef MrSweets het volgende:
[ afbeelding ]
Of weetje wat, geef anders mensen gewoon de optie om hun icoontjes te veranderen dammquote:We’ve also been hearing that there wasn’t a whole lot of communication between the various teams behind say, Mail and Safari. And that there were multiple teams inside each group that were competing with various designs, leading to what some see as inconsistencies in icon design. Those may well be hammered out in days ahead.quote:It’s also clear from what we’ve seen and heard that what we’re seeing of iOS 7 right now is a ‘mid stride’ snapshot. The work on design and development is still going full tilt, and what was presented this week is firmly a ‘work in progress’. We’re told, for instance, that some builds of iOS used onstage at the conference by presenters are already newer than the ones pushed out on Monday.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Net de update gedaan, ziet er mooi uit, alleen krijg overal een melding ''verbind met Itunes, berichten in ''appnaam'' en meldingen worden weergeven''.
Er worden nu dus geen meldingen weergeven....
Mensen die hier meer last van hebben?ik
hou
van
...![]()
Trouwens voor wie de iOS7 thema (icons) wil hebben op iOS 6 kan dit downloaden en in Winterboard plaatsen.Ja. Beta bevat nog veel bugs. Hier een overzicht van de bekende bugs (en crashende apps):quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef klaas_th het volgende:
Net de update gedaan, ziet er mooi uit, alleen krijg overal een melding ''verbind met Itunes, berichten in ''appnaam'' en meldingen worden weergeven''.
Er worden nu dus geen meldingen weergeven....
Mensen die hier meer last van hebben?
http://hassaniqbal.com/ios7/Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Een vraagje; is er veel verschil, op design na, tussen de 4S en de 5? Ben aan het overwegen om mijn 4S te verruilen voor een 5. Is dat het waard?Je kan nu inchecken met je bankpas!![]()
De iPhone 5 is een wereld van verschil (scherm, batterij, snelheid) vergeleken met de iPhone 4S. Vooral als je zware applicaties of games wil draaien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef GVU het volgende:
Een vraagje; is er veel verschil, op design na, tussen de 4S en de 5? Ben aan het overwegen om mijn 4S te verruilen voor een 5. Is dat het waard?
Je kan eventueel ook wachten op de iPhone 5S die, waarschijnlijk, ergens in de herfst uitkomt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Zo. Het moet dus echt via 6.1.4 merk ik hier. Maar goed, heb 'm erop staan. Ik merk inderdaad dat hij nog niet zo stabiel ismaar hij is leuk. Echt mijn stijl wel. Hij doet er wel echt lang over om te verbinden met iTunes Match.
![]()
iOS 7 loopt elke keer dat ik het gebruik soepeler dan voorheen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Is het in iOS 7 nou wel of niet mogelijk om gemakkelijk mobiele data / 3G uit te zetten? Of moet je dan weer een heel menu door?
Ik vind het er wat simpel en kinderachtig uitzien op het eerste oog..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
moet nog via settings > Cellular > 3Gquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:31 schreef Black-Death het volgende:
Is het in iOS 7 nou wel of niet mogelijk om gemakkelijk mobiele data / 3G uit te zetten? Of moet je dan weer een heel menu door?
Ik vind het er wat simpel en kinderachtig uitzien op het eerste oog..
maar waarom zou je dat snel moeten kunnen instellen?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Mijn god hebben ze dat er nu nog niet in verwerkt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
moet nog via settings > Cellular > 3G
maar waarom zou je dat snel moeten kunnen instellen?Als ze nota ben wel WiFi etc etc op dat menuutje zetten, waarom dan niet mobiele data..?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mijn god hebben ze dat er nu nog niet in verwerkt?Als ze nota ben wel WiFi etc etc op dat menuutje zetten, waarom dan niet mobiele data..?
Enige reden dat ik dat zou doen is aan het begin van een vakantie en aan het eind om het weer aan te zetten.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Omdat sommige providers wel eens gezeik hebben met 3G en het daarom prettiger is om het uit te hebben staan. Of soms ook om 3G verbinding te forceren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Enige reden dat ik dat zou doen is aan het begin van een vakantie en aan het eind om het weer aan te zetten.People assume too much.![]()
Jammer dat dat nog steeds niet kan. Op vakantie wil je toch juist makkelijk data aan en uit kunnen zetten. Als je dat 2 weken aan laat staan heb je hoge rekeningen, maar 3 keer per dag facebook en mail checken kan makkelijk. Dan moet je dus 6 keer per dag naar je instellingen om mobiele data aan- of uit te zetten![]()
Ik wilde eerst een reactie sturen dat ik wel snap dat die schakelaar er niet in zit, maar eigenlijk heeft El_Hijo_Del_Jefe gelijk. Beetje stom van Jony.
2000 light years from home![]()
Ehm.. of je zet data roaming uit voor cellular data. Iets dat er al sinds iOS 4 (?) in zit. Dan hoef je nooit meer zorgen te maken daarover.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Jammer dat dat nog steeds niet kan. Op vakantie wil je toch juist makkelijk data aan en uit kunnen zetten. Als je dat 2 weken aan laat staan heb je hoge rekeningen, maar 3 keer per dag facebook en mail checken kan makkelijk. Dan moet je dus 6 keer per dag naar je instellingen om mobiele data aan- of uit te zetten![]()
Je begrijpt niet wat hij zegt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ehm.. of je zet data roaming uit voor cellular data. Iets dat er al sinds iOS 4 (?) in zit. Dan hoef je nooit meer zorgen te maken daarover.2000 light years from home![]()
hij bedoelt dat je een paar keer per dag even op 3g wil. Dan is t idd wel handigquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ehm.. of je zet data roaming uit voor cellular data. Iets dat er al sinds iOS 4 (?) in zit. Dan hoef je nooit meer zorgen te maken daarover.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zonder roaming kan ik m'n mail niet checken in het buitenland.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ehm.. of je zet data roaming uit voor cellular data. Iets dat er al sinds iOS 4 (?) in zit. Dan hoef je nooit meer zorgen te maken daarover.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: