Ik ook niet, maar NOOIT gezeik gehad met apps die niet terugkomen...quote:
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een refurbished gekregen binnen 5 minKeurige service
Gewoon in herstelmodus zetten, Iphone herstellen en je hebt geen problemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.
Over updaten naar iOS7:
1. Ik lees dat ik 'm moet instellen als nieuw iPhone, klopt dit?
2. Moet ik 'm eerst updaten naar 6.1.4 en dan pas iOS7
3. Via waar hebben jullie dat gedaan?
4. Kan ik mijn iPhone met iOS7 beta terugbrengen naar de store, of ben ik dan tijdelijk mijn garantie kwijt?
Ik heb de meeste inmiddels weer terug via appstore (op iphone) -> updates -> aankopen -> niet op deze iphone.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar NOOIT gezeik gehad met apps die niet terugkomen...
Als je synct dan neemt ie meestal gewoon je apps mee...quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb de meeste inmiddels weer terug via appstore (op iphone) -> updates -> aankopen -> niet op deze iphone.
Nu mis ik er nog 8, maar die ga ik later nog wel zoeken.
De body is geheel nieuw. De plastics werden er nog afgehaald. Mn oude had gewoon krassen en was echt gebruikt. Dat zag je ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Over updaten naar iOS7:
1. Ik lees dat ik 'm moet instellen als nieuw iPhone, klopt dit?
2. Moet ik 'm eerst updaten naar 6.1.4 en dan pas iOS7
3. Via waar hebben jullie dat gedaan?
4. Kan ik mijn iPhone met iOS7 beta terugbrengen naar de store, of ben ik dan tijdelijk mijn garantie kwijt?
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.quote:
Überhaupt geen problemen als je gewoon op een legale manier je iOS7 beta installeert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon in herstelmodus zetten, Iphone herstellen en je hebt geen problemen.
Ik heb het geprobeerd, maar ben geen developper dus kreeg een error.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hoe kwam je door de setup heen dan ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:05 schreef warchaser44 het volgende:
gister ios7 beta geinstalleerd op een niet geregistreerde udid iphone 4s. Het kan dus wel gewoon. Op mijn 4s was het beduidend langzamer, buggy en sommige apps werkten niet. Na het testen dus maar teruggezet. Verder wel een toffe upgrade en eigenlijk mis ik de features nu al
Neger wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.
wifi direct inderdaad. In 802.11B en G werd het wel ad hoc genoemd maar dat was OF ad hoc OF infra structuur. Wifi direct werkt parallel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.
Dan weet ik niet welke versie je had want die van mij draait al een dag op iOS7 en ik merk niets van traagheid, heb misshcien 1 of 2 minor bugjes ontdekt en pas 1 app doet het niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:05 schreef warchaser44 het volgende:
gister ios7 beta geinstalleerd op een niet geregistreerde udid iphone 4s. Het kan dus wel gewoon. Op mijn 4s was het beduidend langzamer, buggy en sommige apps werkten niet. Na het testen dus maar teruggezet. Verder wel een toffe upgrade en eigenlijk mis ik de features nu al
Dat is tot in zoverre "illegaal" dat Apple niet wil dat je het zo doet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef RoW_0 het volgende:
Legale manier? Is er ook een illegale manier dan? Enige wat ik lees op het internet dat ik gewoon een IPSW er op pleur en klaar is kees. Downloaden kon via megaupload. Of bedoel je dat met 'illegaal'?
Dat is de illegale.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef RoW_0 het volgende:
ale manier? Is er ook een illegale manier dan? Enige wat ik lees op het internet dat ik gewoon een IPSW er op pleur en klaar is kees. Downloaden kon via megaupload. Of bedoel je dat met 'i
Illegaal my ass dus. Ongewenst mag je het noemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de illegale.
Je hebt gewoon toegang als developer.
Of is mega tegenwoordig het distributiekanaal van apple?
Als je het voorbeeld van de AppStore bekijkt, vind je dan niet dat het iOS 6 in één oogopslag duidelijk is waar je wat kan vinden, terwijl je bij iOS 7 enigszins moeite moet doen om de verschillende elementen van elkaar te onderscheiden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb iOS7 wel draaien en knoppen zijn gewoon intuïtief. En er werd al opgemerkt dat door het volledig slik design apple wel eens op weg zou kunnen zijn naar vector based GUI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |