Een optie waarvan nog niks zeker is wanneer het in NL komt...kan nog een half jaar duren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nice. Ik ga even iTunes Radio aanzetten op mijn Galaxy SII.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan iemand die al de iOS7 beta heeft geïnstalleerd eens wat apps in mapjes zetten en een zwarte kleur achtergrondkleur instellen en daar een screenshot van maken? Benieuwd hoe dat er uit ziet.
Zie editquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha ik bedoelde eigenlijk van je homescreen in totaal met mapjes, maar niet uitgeklapt. Benieuwd of het ook zo'n Candy Crush theme is als je netjes in mapjes werkt en niet zo'n debiele achtergrond instelt.
Ik vind het nog helemaal niks. Hoop dat dat puur wennen is.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ios7 kan toch alleen op de iPhone 5?
Die bolletjes ipv balkjes bevallen me niet. Beetje kinderachtig/goedkoop.quote:
Ik had dat ook op m'n iPhone 5 met zo'n tweak uit Cydia. Was ik niet kapot van. Kun je het uitzetten in iOS 7?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik vind dat parallax-effect in de beta nu echt nog maar minimaal.
Het is niet uit te zetten, neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die bolletjes ipv balkjes bevallen me niet. Beetje kinderachtig/goedkoop.
[..]
Ik had dat ook op m'n iPhone 5 met zo'n tweak uit Cydia. Was ik niet kapot van. Kun je het uitzetten in iOS 7?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Heb ik gehoord kk mongool
Gelijk haten he
Ah, een aanwinst voor de genenpool. Ik zie het alweer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Heb ik gehoord kk mongool
Gelijk haten he
Jammer. Zou waarschijnlijk ook nog een leuke batterij besparing opleveren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het is niet uit te zetten, nee
Priobeer es via Shift-Check for Updates i.p.v. Shift-Restore.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Finland. het volgende:
Heb hem vandaag al gedownload maar kwam niet verder dan de registratie. Direct maar weer gedowngrade. Ik wil hem echt supergraag testen, maar om er nou $99 voor neer te gaan leggen(ik heb niet eens een CC).
Tot zover ik kwam: het was best sleek.
Tja, die $99 is ook niet bedoelt als vergoeding voor het vroeg kunnen testen van een eerste beta van een nieuw product.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Finland. het volgende:
Heb hem vandaag al gedownload maar kwam niet verder dan de registratie. Direct maar weer gedowngrade. Ik wil hem echt supergraag testen, maar om er nou $99 voor neer te gaan leggen(ik heb niet eens een CC).
Tot zover ik kwam: het was best sleek.
Weet ik wel, maar waar zou ik het anders voor gaan gebruiken. Ben geen developer of ietsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja, die $99 is ook niet bedoelt als vergoeding voor het vroeg kunnen testen van een eerste beta van een nieuw product.
In de beta's zitten een hoop debug/loggingcode welke natuurlijk ook accu slurpt.quote:
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar klopt, het werkt alleen op de iPhone 5![]()
Heel logisch ook van Apple om te doen
Ook gelijk schelden
![]()
Ja, dat snappen die droids allemaal niet, dat een nieuw OS gewoon standaard (zonder downloaden van dubieuze roms of tweaks maar gewoon via de standaard OTA update)op hardware van dik 3 jaar oud draait. Kom daar maar eens om bij Android.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.
quote:
Daar hebben jullie gelijk in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wacht dan gewoon tot iOS7 beschikbaar is en haal een iPhone 5. Duurt toch nog tot september/oktober.
Lol ik heb zelf iPhone 5quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat snappen die droids allemaal niet, dat een nieuw OS gewoon standaard (zonder downloaden van dubieuze roms of tweaks maar gewoon via de standaard OTA update)op hardware van dik 3 jaar oud draait. Kom daar maar eens om bij Android.
Dat is de geest van Jobs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef RoW_0 het volgende:
Oke mensen ik word er echt knetter gek van. Ik weet niet of het ligt aan mijn jailbreak ligt, telefoon ligt of hij gewoon vet is.
Mijn scherm doet heel raar, als ik op de bovenkant zit voelt hij de touch aan de onderkant of iets dergelijks. Het is gewoon niet gezond. Soms toucht hij gewoon vanzelf. Het lijkt wel bezeten.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Kan dat gezeik over dan al niet gejat zijn etc. achterwege blijven lieve FOK!kers?
nee. Dit is een discussie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |