Priobeer es via Shift-Check for Updates i.p.v. Shift-Restore.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Finland. het volgende:
Heb hem vandaag al gedownload maar kwam niet verder dan de registratie. Direct maar weer gedowngrade. Ik wil hem echt supergraag testen, maar om er nou $99 voor neer te gaan leggen(ik heb niet eens een CC).
Tot zover ik kwam: het was best sleek.
Tja, die $99 is ook niet bedoelt als vergoeding voor het vroeg kunnen testen van een eerste beta van een nieuw product.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef Finland. het volgende:
Heb hem vandaag al gedownload maar kwam niet verder dan de registratie. Direct maar weer gedowngrade. Ik wil hem echt supergraag testen, maar om er nou $99 voor neer te gaan leggen(ik heb niet eens een CC).
Tot zover ik kwam: het was best sleek.
Weet ik wel, maar waar zou ik het anders voor gaan gebruiken. Ben geen developer of ietsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tja, die $99 is ook niet bedoelt als vergoeding voor het vroeg kunnen testen van een eerste beta van een nieuw product.
In de beta's zitten een hoop debug/loggingcode welke natuurlijk ook accu slurpt.quote:
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar klopt, het werkt alleen op de iPhone 5![]()
Heel logisch ook van Apple om te doen
Ook gelijk schelden
![]()
Ja, dat snappen die droids allemaal niet, dat een nieuw OS gewoon standaard (zonder downloaden van dubieuze roms of tweaks maar gewoon via de standaard OTA update)op hardware van dik 3 jaar oud draait. Kom daar maar eens om bij Android.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.
quote:
Daar hebben jullie gelijk in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wacht dan gewoon tot iOS7 beschikbaar is en haal een iPhone 5. Duurt toch nog tot september/oktober.
Lol ik heb zelf iPhone 5quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat snappen die droids allemaal niet, dat een nieuw OS gewoon standaard (zonder downloaden van dubieuze roms of tweaks maar gewoon via de standaard OTA update)op hardware van dik 3 jaar oud draait. Kom daar maar eens om bij Android.
Dat is de geest van Jobs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef RoW_0 het volgende:
Oke mensen ik word er echt knetter gek van. Ik weet niet of het ligt aan mijn jailbreak ligt, telefoon ligt of hij gewoon vet is.
Mijn scherm doet heel raar, als ik op de bovenkant zit voelt hij de touch aan de onderkant of iets dergelijks. Het is gewoon niet gezond. Soms toucht hij gewoon vanzelf. Het lijkt wel bezeten.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef no1uknow het volgende:
Kan dat gezeik over dan al niet gejat zijn etc. achterwege blijven lieve FOK!kers?
nee. Dit is een discussie.quote:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.
Mjah, iOS 6 was op de 4 en 4S nog wel snel zat maar mijn batterij ging flink achteruit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
In de beta's zitten een hoop debug/loggingcode welke natuurlijk ook accu slurpt.
Maar paralax zal niet veel extra stroom moeten kosten. De gyroscoop (denk dat deze gebruikt wordt) wordt sowieso al constant gebruikt tbv orientatie. Het grafische zal ook niet veel kracht moeten kosten. Gewoon opengl namelijk. De iDevices zijn daar heel erg voor geoptimaliseerd.
Wat is het grote verschil?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef johanmulder het volgende:
Als Front-end developer / Architect wordt ik toch wel blij als ik de nieuwe iOS7 interface zie. Onze applicaties zijn deels xcode en deels HTML5 gebaseerd en het was nogal een werk om de iOS look'n'feel te implementeren.
Zo op het eerste oog:quote:
vind ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Apple is vele malen beter dan Samsung, Sony en HTC bij elkaar!
Dat kan nog maar sinds 2008.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat krijg je als je besmet bent met het Apple-virus.
Android heeft Playstore.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
Oh, kan jij in je browser op 'installeer' klikken, en dat 'ie dan geinstalleerd wordt op je iPhone zonder dat er enige connectie tussen je computer en telefoon is?quote:
Heb thuis namelijk een Ipod maar ik kan nergens een optie vinden voor apps via ota.quote:
Kijk, jij hebt er verstand vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Android heeft Playstore.
Apple heeft Applestore.
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad broquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef very het volgende:
[..]![]()
What do I care? Handel dat lekker met haar af via DM i.p.v. het hier te vertellen, sensatiezoeker
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef very het volgende:
[..]
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef very het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het feit dat ze DM's stuurt voor jezelf houden, toch?
ik weet niet wat ik sneuer vind eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.
Dit, samen met de share button, zijn de enige dingen echt uit Android ook op iOS moeten komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Stezo het volgende:
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.
Je kan via Safari wel apps open, door middel van de app-naam in de adresbalk te typen en op 'ga' te drukken (of enter). Bijvoorbeeld: "tweetbot://" of "youtube://", maar of je het allemaal automatisch kan laten doen. Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Stezo het volgende:
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Wel oke imo. Niet iets waar ik niet binnen 1 dag aan gewend zal raken.
Scherp. Leuk detail.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!
Ik vind rechts veel mooier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Jup... f.lux wil ik er ook op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Scherp. Leuk detail.
Ook wel fijn:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van flat designquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik het optisch een verbetering vind, maar hoe langer ik blijf staren hoe frisser en moderner ik links vind worden en rechts gedateerd. Heel apart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-toch-hetzelfde.html
Dat klopt, maar het weer icoon laat weer niet het acturele weer zien. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!
Dat vraagt natuurlijk wel constant je locatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het weer icoon laat weer niet het acturele weer zien. Gemiste kans.
Ik heb in het korte filmpje op tweakers al weer een paar dingen gezien die ik graag gefixt wil zien. Ik wacht wel af tot het er is. (en qua knoppen zou ik het persoonlijk waarderen als je gewoon kleurstelling kon kiezen of dat er gewoon een paar sets meegeleverd worden waar je uit kunt kiezen)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom er in de kalender geen markers zijn in maand en jaar weergave. Dan zie je de kalender voor je, maar kan je nog niet in 1 keer zien welke dagen leeg zijn. Moet je stuk voor stuk tot dagweergave inzoomen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds een dag of 3 loopt mn powerknop te kutten. Moet vaak een keer of 3 drukken. Is er wat aan te doen? Of kan ik daarmee ook naar de apple store?
Gewoon een refurbished gekregen binnen 5 minquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
Afspraak gemaakt bij de Genius Bar voor komende dinsdag. T zal me benieuwen
Prachtig man. Is die zoekfunctie er ook uitgesloopt zo te zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ipv naar links te vegen, moet je even kort naar beneden vegen, dan komt er een zoekbalk te voorschijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Prachtig man. Is die zoekfunctie er ook uitgesloopt zo te zien?
Dit. Sterker nog, ik begin zelfs die iconen steeds mooier te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef ShinobizWinter het volgende:
maar hoe langer ik blijf staren hoe frisser en moderner ik links vind worden en rechts gedateerd. Heel apart.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Scherp. Leuk detail.
Ook wel fijn:
[ afbeelding ]
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zag net ook nog een mail binnenkomen van m'n wissel
Probleembeschrijving/-diagnose
Issue: Sleep wake button doesn't respond well
Steps to Reproduce: observed the issue
Cosmetic Condition: minor scratching
Employee xxxxxx
Ze heeft een oogje op jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zag net ook nog een mail binnenkomen van m'n wissel
Probleembeschrijving/-diagnose
Issue: Sleep wake button doesn't respond well
Steps to Reproduce: observed the issue
Cosmetic Condition: minor scratching
Employee xxxxxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |