Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Om even wat geruchten uit de wereld te helpen, je hebt minimaal een iPhone 4 nodig om iOS 7 te kunnen gaan gebruiken.
Mjah, iOS 6 was op de 4 en 4S nog wel snel zat maar mijn batterij ging flink achteruit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
In de beta's zitten een hoop debug/loggingcode welke natuurlijk ook accu slurpt.
Maar paralax zal niet veel extra stroom moeten kosten. De gyroscoop (denk dat deze gebruikt wordt) wordt sowieso al constant gebruikt tbv orientatie. Het grafische zal ook niet veel kracht moeten kosten. Gewoon opengl namelijk. De iDevices zijn daar heel erg voor geoptimaliseerd.
Wat is het grote verschil?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef johanmulder het volgende:
Als Front-end developer / Architect wordt ik toch wel blij als ik de nieuwe iOS7 interface zie. Onze applicaties zijn deels xcode en deels HTML5 gebaseerd en het was nogal een werk om de iOS look'n'feel te implementeren.
Zo op het eerste oog:quote:
vind ik ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:25 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Apple is vele malen beter dan Samsung, Sony en HTC bij elkaar!
Dat kan nog maar sinds 2008.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat krijg je als je besmet bent met het Apple-virus.
Android heeft Playstore.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
Oh, kan jij in je browser op 'installeer' klikken, en dat 'ie dan geinstalleerd wordt op je iPhone zonder dat er enige connectie tussen je computer en telefoon is?quote:
Heb thuis namelijk een Ipod maar ik kan nergens een optie vinden voor apps via ota.quote:
Kijk, jij hebt er verstand vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Android heeft Playstore.
Apple heeft Applestore.
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad broquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef very het volgende:
[..]![]()
What do I care? Handel dat lekker met haar af via DM i.p.v. het hier te vertellen, sensatiezoeker
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef very het volgende:
[..]
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef very het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het feit dat ze DM's stuurt voor jezelf houden, toch?
ik weet niet wat ik sneuer vind eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |