Dat kan nog maar sinds 2008.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat krijg je als je besmet bent met het Apple-virus.
Android heeft Playstore.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
Oh, kan jij in je browser op 'installeer' klikken, en dat 'ie dan geinstalleerd wordt op je iPhone zonder dat er enige connectie tussen je computer en telefoon is?quote:
Heb thuis namelijk een Ipod maar ik kan nergens een optie vinden voor apps via ota.quote:
Kijk, jij hebt er verstand vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Android heeft Playstore.
Apple heeft Applestore.
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad broquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef very het volgende:
[..]![]()
What do I care? Handel dat lekker met haar af via DM i.p.v. het hier te vertellen, sensatiezoeker
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef very het volgende:
[..]
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef very het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het feit dat ze DM's stuurt voor jezelf houden, toch?
ik weet niet wat ik sneuer vind eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.
Dit, samen met de share button, zijn de enige dingen echt uit Android ook op iOS moeten komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Stezo het volgende:
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.
Je kan via Safari wel apps open, door middel van de app-naam in de adresbalk te typen en op 'ga' te drukken (of enter). Bijvoorbeeld: "tweetbot://" of "youtube://", maar of je het allemaal automatisch kan laten doen. Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Stezo het volgende:
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |