Dat kan nog maar sinds 2008.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ach ja, dat krijg je als je besmet bent met het Apple-virus.
Android heeft Playstore.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:53 schreef HSG het volgende:
Kun je nou ook Apple apps via ota installeren zoals wat met Androïd via de play store ook wil?
Oh, kan jij in je browser op 'installeer' klikken, en dat 'ie dan geinstalleerd wordt op je iPhone zonder dat er enige connectie tussen je computer en telefoon is?quote:
Heb thuis namelijk een Ipod maar ik kan nergens een optie vinden voor apps via ota.quote:
Kijk, jij hebt er verstand vanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Android heeft Playstore.
Apple heeft Applestore.
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad broquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze wenste mij wel eea toe in een DM. She mad bro
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:26 schreef very het volgende:
[..]![]()
What do I care? Handel dat lekker met haar af via DM i.p.v. het hier te vertellen, sensatiezoeker
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik handel niets met haar af, maar om even context te geven.
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef very het volgende:
[..]
kan me goed voorstellen dat ze het gezeik richting haar een beetje zat is...
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zulke domme dingen roepen en niet meer op een forum gaan zitten.
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef very het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het feit dat ze DM's stuurt voor jezelf houden, toch?
ik weet niet wat ik sneuer vind eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Neuj. zulke sneuheid mag iedereen wel weten.
Dit, samen met de share button, zijn de enige dingen echt uit Android ook op iOS moeten komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Stezo het volgende:
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.
Je kan via Safari wel apps open, door middel van de app-naam in de adresbalk te typen en op 'ga' te drukken (of enter). Bijvoorbeeld: "tweetbot://" of "youtube://", maar of je het allemaal automatisch kan laten doen. Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Stezo het volgende:
Kan ik op de iphone/ipad ook een link koppelen aan een specifieke app? Bijvoorbeeld als ik op een youtube-link klik dat ie dan McTube opent ipv youtube's eigen app. Ik wordt namelijk gek van de reclame en verdere beperkingen.
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Wel oke imo. Niet iets waar ik niet binnen 1 dag aan gewend zal raken.
Scherp. Leuk detail.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!
Ik vind rechts veel mooier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Jup... f.lux wil ik er ook op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Scherp. Leuk detail.
Ook wel fijn:
[ afbeelding ]
Ik hou wel van flat designquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik het optisch een verbetering vind, maar hoe langer ik blijf staren hoe frisser en moderner ik links vind worden en rechts gedateerd. Heel apart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:47 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-toch-hetzelfde.html
Dat klopt, maar het weer icoon laat weer niet het acturele weer zien. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het klokje staat op de huidige tijd als ik het goed zie!
Dat vraagt natuurlijk wel constant je locatie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het weer icoon laat weer niet het acturele weer zien. Gemiste kans.
Ik heb in het korte filmpje op tweakers al weer een paar dingen gezien die ik graag gefixt wil zien. Ik wacht wel af tot het er is. (en qua knoppen zou ik het persoonlijk waarderen als je gewoon kleurstelling kon kiezen of dat er gewoon een paar sets meegeleverd worden waar je uit kunt kiezen)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom er in de kalender geen markers zijn in maand en jaar weergave. Dan zie je de kalender voor je, maar kan je nog niet in 1 keer zien welke dagen leeg zijn. Moet je stuk voor stuk tot dagweergave inzoomen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds een dag of 3 loopt mn powerknop te kutten. Moet vaak een keer of 3 drukken. Is er wat aan te doen? Of kan ik daarmee ook naar de apple store?
Gewoon een refurbished gekregen binnen 5 minquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
Afspraak gemaakt bij de Genius Bar voor komende dinsdag. T zal me benieuwen
Prachtig man. Is die zoekfunctie er ook uitgesloopt zo te zien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ipv naar links te vegen, moet je even kort naar beneden vegen, dan komt er een zoekbalk te voorschijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Prachtig man. Is die zoekfunctie er ook uitgesloopt zo te zien?
Dit. Sterker nog, ik begin zelfs die iconen steeds mooier te vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:23 schreef ShinobizWinter het volgende:
maar hoe langer ik blijf staren hoe frisser en moderner ik links vind worden en rechts gedateerd. Heel apart.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:54 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Scherp. Leuk detail.
Ook wel fijn:
[ afbeelding ]
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zag net ook nog een mail binnenkomen van m'n wissel
Probleembeschrijving/-diagnose
Issue: Sleep wake button doesn't respond well
Steps to Reproduce: observed the issue
Cosmetic Condition: minor scratching
Employee xxxxxx
Ze heeft een oogje op jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef kikoooooo het volgende:
Zag net ook nog een mail binnenkomen van m'n wissel
Probleembeschrijving/-diagnose
Issue: Sleep wake button doesn't respond well
Steps to Reproduce: observed the issue
Cosmetic Condition: minor scratching
Employee xxxxxx
Het is maar wat je handig vind. Ik zou dat sowieso laten repareren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is).
Het was een meneer.quote:
Zelfde hier. Hoe lang heb je eigenlijk standaard garantie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is).
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef MrSweets het volgende:
Kan ik problemen krijgen als ik de beta installeer ?
Kan ik altijd terug ?
Moet ik nog wat doen behalve een backup maken ?
Denk in Nederland minimaal 1 jaar. En er is volgens mij ook een Europese richtlijn dat je 2 jaar garantie hebt, maar daar zitten wel wat haken en ogen aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Zelfde hier. Hoe lang heb je eigenlijk standaard garantie?
niet zonder trucjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?
Ja je kunt hem hier downloaden en dan installeren:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef MrSweets het volgende:
Werken de andere apps gewoon als normaal als je naar de beta gaat ?
Oke thx ga het ff checkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.
Jij bent developper ? ik krijg de message dat mn device niet registerd staat als developper oid...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.
Goede vriend van me is dev en hij heeft mijn UDID bij Apple geregistreerd. Zonder deze registratie kun je ook geen beta van iOS 7 draaien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Jij bent developper ? ik krijg de message dat mn device niet registerd staat als developper oid...
Ik heb maar 1 app gevonden die het echt niet doet (pakketten van TNT) en wat minor bugs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kut. Ik heb hem iets langer dan een jaar nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Denk in Nederland minimaal 1 jaar. En er is volgens mij ook een Europese richtlijn dat je 2 jaar garantie hebt, maar daar zitten wel wat haken en ogen aan.
leuk als je safari/OSX gebruikt.....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie net een gave feature. als je in Safari naar tabs weergave gaat en je scrollt naar boven zie je de tabs die op dat moment op OSX in safari open staan.
Waarom zou je een iTunes reservekopie maken als je iCloud hebt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Crientj het volgende:
Hoe kan het zijn dat iTunes de helft van je gedownloade apps uit de reservekopie niet terugzet? :/ Wat is dan het nut van het maken van de reservekopie?
Dunno, ik gebruik iCloud amper.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je een iTunes reservekopie maken als je iCloud hebt?
Ik heb geen last van niet teruggezette Apps.
Ik ook niet, maar NOOIT gezeik gehad met apps die niet terugkomen...quote:
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een refurbished gekregen binnen 5 minKeurige service
Gewoon in herstelmodus zetten, Iphone herstellen en je hebt geen problemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.
Over updaten naar iOS7:
1. Ik lees dat ik 'm moet instellen als nieuw iPhone, klopt dit?
2. Moet ik 'm eerst updaten naar 6.1.4 en dan pas iOS7
3. Via waar hebben jullie dat gedaan?
4. Kan ik mijn iPhone met iOS7 beta terugbrengen naar de store, of ben ik dan tijdelijk mijn garantie kwijt?
Ik heb de meeste inmiddels weer terug via appstore (op iphone) -> updates -> aankopen -> niet op deze iphone.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar NOOIT gezeik gehad met apps die niet terugkomen...
Als je synct dan neemt ie meestal gewoon je apps mee...quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:16 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik heb de meeste inmiddels weer terug via appstore (op iphone) -> updates -> aankopen -> niet op deze iphone.
Nu mis ik er nog 8, maar die ga ik later nog wel zoeken.
De body is geheel nieuw. De plastics werden er nog afgehaald. Mn oude had gewoon krassen en was echt gebruikt. Dat zag je ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja over dat refurbushed. Ik heb wat gekke mankementen aan mijn telefoon. Wat voor een telefoon kan ik terug verwachten? Kan het toestel erger beschadigd zijn dan je 'm afgeeft? Ik heb 'm namelijk een keer laten vallen, niet hard, en heb wel een paar krasjes.
Neequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Over updaten naar iOS7:
1. Ik lees dat ik 'm moet instellen als nieuw iPhone, klopt dit?
2. Moet ik 'm eerst updaten naar 6.1.4 en dan pas iOS7
3. Via waar hebben jullie dat gedaan?
4. Kan ik mijn iPhone met iOS7 beta terugbrengen naar de store, of ben ik dan tijdelijk mijn garantie kwijt?
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.quote:
Überhaupt geen problemen als je gewoon op een legale manier je iOS7 beta installeert.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon in herstelmodus zetten, Iphone herstellen en je hebt geen problemen.
Ik heb het geprobeerd, maar ben geen developper dus kreeg een error.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hoe kwam je door de setup heen dan ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:05 schreef warchaser44 het volgende:
gister ios7 beta geinstalleerd op een niet geregistreerde udid iphone 4s. Het kan dus wel gewoon. Op mijn 4s was het beduidend langzamer, buggy en sommige apps werkten niet. Na het testen dus maar teruggezet. Verder wel een toffe upgrade en eigenlijk mis ik de features nu al
Neger wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.
wifi direct inderdaad. In 802.11B en G werd het wel ad hoc genoemd maar dat was OF ad hoc OF infra structuur. Wifi direct werkt parallel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 08:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar gebruiken ze een wifi ad hoc standaard voor die niet in de wifichips zit van de voorgangers van de 5. Dus dat kan technisch gezien gewoon niet.
Dan weet ik niet welke versie je had want die van mij draait al een dag op iOS7 en ik merk niets van traagheid, heb misshcien 1 of 2 minor bugjes ontdekt en pas 1 app doet het niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:05 schreef warchaser44 het volgende:
gister ios7 beta geinstalleerd op een niet geregistreerde udid iphone 4s. Het kan dus wel gewoon. Op mijn 4s was het beduidend langzamer, buggy en sommige apps werkten niet. Na het testen dus maar teruggezet. Verder wel een toffe upgrade en eigenlijk mis ik de features nu al
Dat is tot in zoverre "illegaal" dat Apple niet wil dat je het zo doet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef RoW_0 het volgende:
Legale manier? Is er ook een illegale manier dan? Enige wat ik lees op het internet dat ik gewoon een IPSW er op pleur en klaar is kees. Downloaden kon via megaupload. Of bedoel je dat met 'illegaal'?
Dat is de illegale.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:02 schreef RoW_0 het volgende:
ale manier? Is er ook een illegale manier dan? Enige wat ik lees op het internet dat ik gewoon een IPSW er op pleur en klaar is kees. Downloaden kon via megaupload. Of bedoel je dat met 'i
Illegaal my ass dus. Ongewenst mag je het noemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is de illegale.
Je hebt gewoon toegang als developer.
Of is mega tegenwoordig het distributiekanaal van apple?
Als je het voorbeeld van de AppStore bekijkt, vind je dan niet dat het iOS 6 in één oogopslag duidelijk is waar je wat kan vinden, terwijl je bij iOS 7 enigszins moeite moet doen om de verschillende elementen van elkaar te onderscheiden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb iOS7 wel draaien en knoppen zijn gewoon intuïtief. En er werd al opgemerkt dat door het volledig slik design apple wel eens op weg zou kunnen zijn naar vector based GUI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |