Het is maar wat je handig vind. Ik zou dat sowieso laten repareren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is).
Het was een meneer.quote:
Zelfde hier. Hoe lang heb je eigenlijk standaard garantie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Palomar het volgende:
[..]
De power-button van mijn 3GS doet het ook niet goed meer (eigenlijk helemaal niet meer). Heb er een handige workaround voor gevonden. Onder settings -> accessibility kun je 'AssistiveTouch' aanzetten, waarmee je een knopje op je scherm krijgt waarmee je oa. de knoppen via het scherm kunt bedienen. Natuurlijk geen optie als je iPhone nog garantie heeft, maar dat is bij mij niet meer het geval. Voldoet voor m ij iig nog zolang ik deze heb (ws. totdat iOS7 uit komt en ik de iPhone neem die dan uit is).
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:44 schreef MrSweets het volgende:
Kan ik problemen krijgen als ik de beta installeer ?
Kan ik altijd terug ?
Moet ik nog wat doen behalve een backup maken ?
Denk in Nederland minimaal 1 jaar. En er is volgens mij ook een Europese richtlijn dat je 2 jaar garantie hebt, maar daar zitten wel wat haken en ogen aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Zelfde hier. Hoe lang heb je eigenlijk standaard garantie?
niet zonder trucjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?
Ja je kunt hem hier downloaden en dan installeren:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kan iedereen die beta dan zelf installeren?
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef MrSweets het volgende:
Werken de andere apps gewoon als normaal als je naar de beta gaat ?
Oke thx ga het ff checkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.
Jij bent developper ? ik krijg de message dat mn device niet registerd staat als developper oid...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja hoor, ben de hele dag al aan het kloten met verschillende apps, maar het gaat perfect. Wel is het zo dat niet alle apps even fijn omgaan met de nieuwe vorm van multitasking.
Goede vriend van me is dev en hij heeft mijn UDID bij Apple geregistreerd. Zonder deze registratie kun je ook geen beta van iOS 7 draaien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Jij bent developper ? ik krijg de message dat mn device niet registerd staat als developper oid...
Ik heb maar 1 app gevonden die het echt niet doet (pakketten van TNT) en wat minor bugs.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kut. Ik heb hem iets langer dan een jaar nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Denk in Nederland minimaal 1 jaar. En er is volgens mij ook een Europese richtlijn dat je 2 jaar garantie hebt, maar daar zitten wel wat haken en ogen aan.
leuk als je safari/OSX gebruikt.....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Zie net een gave feature. als je in Safari naar tabs weergave gaat en je scrollt naar boven zie je de tabs die op dat moment op OSX in safari open staan.
Waarom zou je een iTunes reservekopie maken als je iCloud hebt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef Crientj het volgende:
Hoe kan het zijn dat iTunes de helft van je gedownloade apps uit de reservekopie niet terugzet? :/ Wat is dan het nut van het maken van de reservekopie?
Dunno, ik gebruik iCloud amper.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zou je een iTunes reservekopie maken als je iCloud hebt?
Ik heb geen last van niet teruggezette Apps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |