Die is alleen voor de 5quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zie geen update 6.1.4 op mijn 4s.
Je kan het bestand toch gewoon downloaden bij een willekeurige torrentboer?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lukte het mij maar met de update naar iOS7(ben geen ontwikkelaar en bij evad3rs kan ik alleen een .dmg bestand downloaden en niet ipsw bestand. Moet ik eerst iets anders doen dan? Iets registreren of aanvragen ofzo?
Die is er alleen voor de iPhone 5.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zie geen update 6.1.4 op mijn 4s.
Aha, bleek dat ik bestandsnaam van .dmg naar ipsw moest veranderenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Stienn het volgende:
[..]
Je kan het bestand toch gewoon downloaden bij een willekeurige torrentboer?
eh, een dmg is een mac mountable bestand. IN die dmg bevind zich de ipswquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha, bleek dat ik bestandsnaam van .dmg naar ipsw moest veranderen
Maar in iTunes zegt ie dat ie niet compatibel is terwijl ik de juiste versie voor de iPhone 4 (GSM) versie heb gedownload.
Vergeet ik iets om aan te passen ofzo?
behouden als je update doetquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef klaas_th het volgende:
Even een vraagje, indien ik IOS 7 via developpers accout download en update op m'n 6.1.3, gaan de gegevens dan verloren, of behoud je je inhoud?
jup hier wel, gewoon downloaden via torrent, met alt ingedrukt updaten via iTunes en de ispw selecterenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Goede vriend van me is dev en hij heeft mijn UDID bij Apple geregistreerd. Zonder deze registratie kun je ook geen beta van iOS 7 draaien.
Dat helpt ook helemaal niet, want een .DMG is een ingepakt bestand. Daarin zit dus onder andere de ISPW.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aha, bleek dat ik bestandsnaam van .dmg naar ipsw moest veranderen
Maar in iTunes zegt ie dat ie niet compatibel is terwijl ik de juiste versie voor de iPhone 4 (GSM) versie heb gedownload.
Vergeet ik iets om aan te passen ofzo?
Klopt, wist op dat moment niet dat dat trucje nog steeds zou werken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef n8n het volgende:
[..]
jup hier wel, gewoon downloaden via torrent, met alt ingedrukt updaten via iTunes en de ispw selecteren
Nope, die gaat er sws af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef RoW_0 het volgende:
Maar goed, we zijn een dagje verder. Beta op mijn iPhone 5 zetten of veilig bij mij jailbreak blijven?
Alles wat ik met mijn jailbreak doe zit in iOS7 dus het komt voor mij op zich goed uit.
Je begrijpt het niet. Dat vraag ik ook niet. is het updaten waard of niets uitvoeren is de vraag.quote:
heb na een dag alleen 1 random uitval gehad, en met de 4s is het toetsenbord erg sloom.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:06 schreef RoW_0 het volgende:
Maar goed, we zijn een dagje verder. Beta op mijn iPhone 5 zetten of veilig bij mij jailbreak blijven?
Alles wat ik met mijn jailbreak doe zit in iOS7 dus het komt voor mij op zich goed uit.
Ah oké. Aangezien ik me nooit verdiept heb in de beta's van Apple. Kunnen wij dan binnenkort een tweede beta ontvangen? Of is het echt gewoon éénmaal een beta en dan wachten tot de release.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef n8n het volgende:
[..]
heb na een dag alleen 1 random uitval gehad, en met de 4s is het toetsenbord erg sloom.
Zit een maandje in.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah oké. Aangezien ik me nooit verdiept heb in de beta's van Apple. Kunnen wij dan binnenkort een tweede beta ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |