Maar, mijn iPhone gaat automatisch aan als ik hem aan de PC leg met de USB. In een tutorialfilmpje gebeurt dat niet. Is dat verder erg? Want ik neem aan dat je alleen in DFU kunt komen als je telefoon uit is en aan de PC hangt.quote:
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef Stienn het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook nieuw in iOS7 of niet? Bij een goedkope kabel van DX geeft hij dat aan, bij een officiële kabel niet. Overigens werkt het perfect hoor, iOS7.
rebooten schijnt te helpenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef VMSDKR het volgende:
't Is me gelukt. Vind het wel fijn, alleen is het nogal traag op m'n 4. Maargoed, kan 'Kiosk' tenminste ergens inslepen nu.
Thanks, gaat wel beter nu.quote:
Dat kon voorheen ook niet, dan moest je de apps vasthouden tot er een kruisje kwam. Nu kan je ze killen door het venster van de app omhoog te swipen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, gaat wel beter nu.
Laatste kanttekening: Hiervoor kun je met een dubbele klik op de homebutton je actieve apps 'killen', maar nu lijkt dat niet meer te werken?
Dat bedoel ik. Damn, wat bruut.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kon voorheen ook niet, dan moest je de apps vasthouden tot er een kruisje kwam. Nu kan je ze killen door het venster van de app omhoog te swipen.
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef _GdR_ het volgende:
Was mn lock screen icoontje kwijt. Maar staat dus in control center. fucking control center! EINDELIJK!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef RDMKR het volgende:
Jony Ive Redesigns Things
http://jonyiveredesignsthings.tumblr.com/
nuff said. :]
Nopequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?
net gecheckt en volgens mij nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef RDMKR het volgende:
Jony Ive Redesigns Things
http://jonyiveredesignsthings.tumblr.com/
nuff said. :]
wss september/oktober wanneer de nieuwe iPhone aangekondigd wordtquote:
Gemiste kans...quote:
?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:43 schreef Slurrrrp het volgende:
Cupertino please stop your photocopiers.. de tering
Ik zie geen update 6.1.4 op mijn 4s.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:49 schreef RichardHammond het volgende:
Nu maar iOS 6.1.4 terugzetten. Jammer, want was wel nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |