Jawelquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef MrSweets het volgende:
De icons in de dock kunnen niet verplaatst worden ?
Mwah.. ik heb het nu draaien op mijn toestel maar het voelt niet als een geheel aan. Misschien wel een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
instellingen > helderheid en achtergrond
[..]
Heb je het al draaien? IRL valt het echt wel mee
[..]
Gewoon, ontvangst. waren eerst balkjes
Ik heb gewoon via restore een backup teruggezet, want ik kon de beta niet activeren omdat mijn UDID niet bekend was. Via [Shift]+update kon ik de ipsw wel succesvol installeren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb het nu draaien op mijn toestel maar het voelt niet als een geheel aan. Misschien wel een kwestie van tijd.
Overigens kan je, in tegenstelling tot wat Apple beweert, blijkbaar wel downgraden van iOS7 Beta 1 naar iOS 6.1.3 of .4.
http://www.redmondpie.com(...)1.4-how-to-tutorial/
kquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Vraag me af hoe snel beta 2 te verwachten is, neem aan dat ze nu wel veel feedback krijgen bij apple.
In DFU zetten en herstellen via iTunesquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:18 schreef VMSDKR het volgende:
In mijn enthousiasme heb ik mezelf in een dood eind gewerkt.!
Nee srs, ik zit nu vast in dat witte configuratiescherm, en nu vertelt 'ie me nog ff dat ik niet geregistreerd sta als developer. No shit. Maar in iTunes krijg ik datzelfde bericht. Hoe restore ik dat ding nu?
Dat wordt dan mooi jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:22 schreef VMSDKR het volgende:
Thanks bro's.
Dit wordt nog leuk, mijn powerbutton is halfdood, ik heb geen idee wanneer het wel en niet werkt.
Maar, mijn iPhone gaat automatisch aan als ik hem aan de PC leg met de USB. In een tutorialfilmpje gebeurt dat niet. Is dat verder erg? Want ik neem aan dat je alleen in DFU kunt komen als je telefoon uit is en aan de PC hangt.quote:
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:28 schreef Stienn het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook nieuw in iOS7 of niet? Bij een goedkope kabel van DX geeft hij dat aan, bij een officiële kabel niet. Overigens werkt het perfect hoor, iOS7.
rebooten schijnt te helpenquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:10 schreef VMSDKR het volgende:
't Is me gelukt. Vind het wel fijn, alleen is het nogal traag op m'n 4. Maargoed, kan 'Kiosk' tenminste ergens inslepen nu.
Thanks, gaat wel beter nu.quote:
Dat kon voorheen ook niet, dan moest je de apps vasthouden tot er een kruisje kwam. Nu kan je ze killen door het venster van de app omhoog te swipen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Thanks, gaat wel beter nu.
Laatste kanttekening: Hiervoor kun je met een dubbele klik op de homebutton je actieve apps 'killen', maar nu lijkt dat niet meer te werken?
Dat bedoel ik. Damn, wat bruut.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kon voorheen ook niet, dan moest je de apps vasthouden tot er een kruisje kwam. Nu kan je ze killen door het venster van de app omhoog te swipen.
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:27 schreef _GdR_ het volgende:
Was mn lock screen icoontje kwijt. Maar staat dus in control center. fucking control center! EINDELIJK!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:33 schreef RDMKR het volgende:
Jony Ive Redesigns Things
http://jonyiveredesignsthings.tumblr.com/
nuff said. :]
Nopequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?
net gecheckt en volgens mij nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 16:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ie eindelijk ook in landscape te locken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |