Lees je toch niet goed, alleen voor de Apple tv..quote:Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Er zal een officiële live-stream zijn
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1593067
Voorgaande keren kwam hij ook via apple.com als de livestream ook op appletv te zien was.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Lees je toch niet goed, alleen voor de Apple tv..
Ook op de site en via de app van WWDCquote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Laat hem lekker trots wezenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Merkie het volgende:
Die screenshot hoef je niet steeds te posten hoor.
hij leest niet goed?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat Seth zelf ook zegt; deze mockups zijn in 5 minuten gemaakt. De daadwerkelijke iconen zijn gemaakt over maanden tijd. Daar zit uiteraard wel een groot verschil in.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef TC03 het volgende:
http://9to5mac.com/2013/06/09/what-ios7-looks-like/
Het zijn nog maar vage berichten, maar vooralsnog ben ik niet heel enthousiast.
Maar een icoon wat gemaakt is in 5 minuten geeft wel een globale indruk.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef very het volgende:
[..]
Wat Seth zelf ook zegt; deze mockups zijn in 5 minuten gemaakt. De daadwerkelijke iconen zijn gemaakt over maanden tijd. Daar zit uiteraard wel een groot verschil in.
En toch zul je zien dat hetgeen wat Apple maakt straks wel mooi zal worden gevonden.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Maar een icoon wat gemaakt is in 5 minuten geeft wel een globale indruk.
Mwa, dat weet ik nog zo net niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef very het volgende:
[..]
En toch zul je zien dat hetgeen wat Apple maakt straks wel mooi zal worden gevonden.
you'll seequote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mwa, dat weet ik nog zo net niet.
Uiteraard, maar het concept van Game Center en de foto's app bevalt me totaal niet. Ook al hebben ze er maanden over gedaan. Transparante/overlappende cirkeltjes?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:29 schreef very het volgende:
[..]
Wat Seth zelf ook zegt; deze mockups zijn in 5 minuten gemaakt. De daadwerkelijke iconen zijn gemaakt over maanden tijd. Daar zit uiteraard wel een groot verschil in.
Nu is het een zonnebloem. Ook niet echt geniaal of zo, maar toch vind iedereen het prima.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het concept van Game Center en de foto's app bevalt me totaal niet. Ook al hebben ze er maanden over gedaan. Transparante/overlappende cirkeltjes?
Maar laten we even afwachten.
Vind ik juist prima in al zijn eenvoud.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:53 schreef very het volgende:
[..]
Nu is het een zonnebloem. Ook niet echt geniaal of zo, maar toch vind iedereen het prima.
Op de iPad (1) valt ie af en toe stil/weg, en op m'n pc is ie zelfs helemaal niet te bekijken: "Available shortly"quote:
quote:
Wat ben je dan precies aan het kijken?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:48 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Op de iPad (1) valt ie af en toe stil/weg, en op m'n pc is ie zelfs helemaal niet te bekijken: "Available shortly"
Neenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:58 schreef Brummetje_ het volgende:
Was dat al een kleine look van de nieuwe iPhone?!
Tja...ze geven iets pas uit als het doorontwikkeld is zodat zij er tevreden mee zijn...dat kan soms even duren. Alleen lijkt Apple Maps een beetje een uitzondering, maar dat kwam denk ik omdat ze zsm van google af wildequote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is tot nu toe nog wel een hoop 'catching up'.
Ja, maar een snel instellingenmenu of je foto's op locatie/tijd laten sorteren in gebeurtenissen werkt al jaren perfect op andere telefoons, en het ziet er zo op het eerste oog precies hetzelfde uit in iOS7.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef very het volgende:
[..]
Tja...ze geven iets pas uit als het doorontwikkeld is zodat zij er tevreden mee zijn...dat kan soms even duren. Alleen lijkt Apple Maps een beetje een uitzondering, maar dat kwam denk ik omdat ze zsm van google af wilde
Ik zou haar nog steeds geven.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Brummetje_ het volgende:
Fuck, ze hebben Siri's stem veranderd!
Snapt ze nou eindelijk ook Nederlands?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Brummetje_ het volgende:
Fuck, ze hebben Siri's stem veranderd!
Nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Snapt ze nou eindelijk ook Nederlands?
Zag wel dat ze woordenboeken voor Nederlands hadden toegevoegd, dus ik verwacht het wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Snapt ze nou eindelijk ook Nederlands?
Dat ze het kunnen, ja dat zal best. Maar of het ook fatsoenlijk werkt is de vraag.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:16 schreef Dutchguy het volgende:
Tweet van Alexander Klöpping: 'Keynote van Apple geeft wel aan hoezeer Google voorloopt qua features. Héél veel inhalen van dingen die Google al tijden kan.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |