Ik moet ook zeggen dat het me steeds minder uitmaakt hoe m'n telefoon z'n OS er uit ziet (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Maar als iOS7 er uit zou zien als iOS 6 zou ik het ook blijven gebruiken. Maar goed ik ben / word ook al een oude zak dusquote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef TC03 het volgende:
http://9to5mac.com/2013/06/09/what-ios7-looks-like/
Het zijn nog maar vage berichten, maar vooralsnog ben ik niet heel enthousiast.
Nee hoor, duurt altijd een paar maanden. Idd meestal pas rond de release van de volgende iPhone, september/oktober dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
Komt iOS7 gelijk beschikbaar na dat event? Is meestal wel zo toch?
Hoe oud is je iPhone? Het kan zijn dat je accu versleten is.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Verdomme vannacht mijn telefoon uitgevallen terwijl ik nog 20% had, alle apps had afgesloten en cookies verwijderd had.
Blijkt dus dat mijn batterij 20% minimaal verbruikt met niets doen. Wat doe ik verkeerd en wat kan ik eraan doen?
3 jaar. Hoe vervang ik die? Niet zeker?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe oud is je iPhone? Het kan zijn dat je accu versleten is.
Hier ook een redelijk goed werkende iPad 1.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:29 schreef Catch22- het volgende:
Wij gebruiken de ipad 1 nog dagelijks en dat wil nog wel
quote:
Tnx!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daarmee start de WWDC. Bedoeling is dat de developers daarna masterclasses krijgen over de nieuwe software.
Tja achquote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je
Ik ook niet echt. Maar ik wacht het wel af.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef TC03 het volgende:
Iets met form follows function: als ik aan de iconen niet direct herken wat het moet zijn dan is een ontwerp mislukt. Dat de memo-opnames van een rode microfoon naar een blauw icoontje met een microfoon ging maakte het bijvoorbeeld veel minder herkenbaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat het me steeds minder uitmaakt hoe m'n telefoon z'n OS er uit ziet (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Maar als iOS7 er uit zou zien als iOS 6 zou ik het ook blijven gebruiken. Maar goed ik ben / word ook al een oude zak dus. Als het maar werkt.
Ohja god, dat soort dingen. Tsja. Het klopt wel wat je zegt hoor maar na 2x weet je dat toch gewoon?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets met form follows function: als ik aan de iconen niet direct herken wat het moet zijn dan is een ontwerp mislukt. Dat de memo-opnames van een rode microfoon naar een blauw icoontje met een microfoon ging maakte het bijvoorbeeld veel minder herkenbaar.
Het zoekt niet intuitief.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohja god, dat soort dingen. Tsja. Het klopt wel wat je zegt hoor maar na 2x weet je dat toch gewoon?
Ach je hebt krom en krom. Wat ik meer probeer te zeggen is dat ik me in tegenstelling tot een paar jaar terug gewoon niet zo druk meer kan maken over hoe zo'n iOS er nou precies uitziet. Het doet het, punt. Zo'n icoon van een opname dingetje zijn echt hele kleine nuances.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zoekt niet intuitief.
En dan kun je het wel weten, maar dan probeer je iets recht te praten wat krom is. Opnemen is sinds uitvinding van opnameapparatuur rood en rond. Dus gewoon rode stip op lichtere achtergrond.
Ik vind het voorbeeld van foto's in de link van hierboven ook niet bepaald vooruitgang.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach je hebt krom en krom. Wat ik meer probeer te zeggen is dat ik me in tegenstelling tot een paar jaar terug gewoon niet zo druk meer kan maken over hoe zo'n iOS er nou precies uitziet. Het doet het, punt. Zo'n icoon van een opname dingetje zijn echt hele kleine nuances.
Lees je toch niet goed, alleen voor de Apple tv..quote:Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Er zal een officiële live-stream zijn
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1593067
Voorgaande keren kwam hij ook via apple.com als de livestream ook op appletv te zien was.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Lees je toch niet goed, alleen voor de Apple tv..
Ook op de site en via de app van WWDCquote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Laat hem lekker trots wezenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Merkie het volgende:
Die screenshot hoef je niet steeds te posten hoor.
hij leest niet goed?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat Seth zelf ook zegt; deze mockups zijn in 5 minuten gemaakt. De daadwerkelijke iconen zijn gemaakt over maanden tijd. Daar zit uiteraard wel een groot verschil in.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef TC03 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |