Heb anders iMessage op iPad en op 2 Macs via email en daar is het ook 1 grote teringbende. Veel mensen klagen daar over. Gesprekken die ik verwijderd heb komen ineens weer terug en nog meer van dat soort dingetjes. Laatste versie van OS X 10.8.4 zou de volgorde van berichten goed moeten zetten. Maar het is nog 1 grote ellende.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat probleem ligt niet bij Apple, maar bij mensen die iMessage accounts gewoon niet goed instellen. Zijn iPhone is waarschijnlijk gekoppeld aan zijn mobiele nummer, terwijl de iPad aan zijn mail gekoppeld is. Alle iMessages die naar een mailadres gestuurd worden, komen dus op de iPad binnen.
Ja..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Niks, probleem ligt bij Apple. Zijn nog altijd problemen met berichten die door elkaar staan en wel op de één en niet op de ander staan. Heb je beide apparaten geupdate naar de laatste versie van iOS?
Heb ze beide hetzelfde ingesteld..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat probleem ligt niet bij Apple, maar bij mensen die iMessage accounts gewoon niet goed instellen. Zijn iPhone is waarschijnlijk gekoppeld aan zijn mobiele nummer, terwijl de iPad aan zijn mail gekoppeld is. Alle iMessages die naar een mailadres gestuurd worden, komen dus op de iPad binnen.
Haha ja toch wel? Ik heb nog een iPhone 4. Merk wel dat hij niet heel snel is, maar verder gaat hij nog best mee. Lang niet zo erg als m'n iPad eerste generatie. Die kan ik echt niet meer gebruiken zo langzaam als hij is.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:55 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb sinds kort een iPhone 5, maar wat een verademing als je een iPhone 4 gewend bent, pffff!!
Ja, ik dacht ook wel dat hij niet zo langzaam was. Totdat je een iPhone5 gebruikt, hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 11:03 schreef Greenfolk het volgende:
[..]
Haha ja toch wel? Ik heb nog een iPhone 4. Merk wel dat hij niet heel snel is, maar verder gaat hij nog best mee. Lang niet zo erg als m'n iPad eerste generatie. Die kan ik echt niet meer gebruiken zo langzaam als hij is.
Syncen met iTunes.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:11 schreef Braddie het volgende:
Nou.. ik heb gister dus een voice memo gemaakt van 2+ uur.. maar nu is m`n vraag.. hoe krijg ik deze van de iPhone naar de computer?
is nog al van belang..
Al gedaan, de memo staat ook in het tabje "Gesproken Herinneringen" En ik kan hem afspelen en info bekijken, maar ik kan hem met geen mogelijkheid op de computer krijgen..quote:
ik heb toch regelmatig dat tijdens 't muziekjes syncen naar mijn iPhone iTunes met een vage timeout foutmelding komt.quote:
Komt gewoon door jouw computer.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik heb toch regelmatig dat tijdens 't muziekjes syncen naar mijn iPhone iTunes met een vage timeout foutmelding komt.
Grmpf... hebben we hem weer.. dit..continue.quote:
Ja kijk, daar heb je het al. Windows...quote:Op zondag 9 juni 2013 13:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Grmpf... hebben we hem weer.. dit..continue.
[ afbeelding ]
Er is niks met mijn pc. Hij wordt goed bijgehouden en geüpdate, draait al enkele jaren retestabiel op Win7/64-bits en heeft de meest recente versie van iTunes. Vroeger gebruikte ik voor mijn iPod nog wel eens EphPod, dat werkte als een tiet met vleugels, het liefst heb ik weer zoiets voor de iPhone, aber gut..
dan staat hij ook op je pc koekwausquote:Op zondag 9 juni 2013 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Al gedaan, de memo staat ook in het tabje "Gesproken Herinneringen" En ik kan hem afspelen en info bekijken, maar ik kan hem met geen mogelijkheid op de computer krijgen..
Chinaquote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef casper019 het volgende:
weet iemand waar je voor een leuke prijs iphone 5 hoessies kan kopen?
Miniinthebox.comquote:Op zondag 9 juni 2013 18:29 schreef casper019 het volgende:
weet iemand waar je voor een leuke prijs iphone 5 hoessies kan kopen?
Miniinthebox duurt eeuwen. DX.com is ook wel langzaam. Bij mij heeft focalprice.com de dingen binnen twee weken al geleverd. Ik bestel voortaan altijd daar. Kwaliteit "lijkt" ook beter.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:55 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Miniinthebox.com
Duurt wel een tijdje voor je het binnen hebt, komt uit china.
Vanavond om 19 uur Nederlandse tijd.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Het WWCD begint vandaag, maar wanneer komt er zoiets als in dit filmpje?
Is dat aan het begin, of aan het einde pas? (Aangezien het 4 dagen zijn, geloof ik.)
Daarmee start de WWDC. Bedoeling is dat de developers daarna masterclasses krijgen over de nieuwe software.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:43 schreef Brummetje_ het volgende:
Het WWCD begint vandaag, maar wanneer komt er zoiets als in dit filmpje?
Is dat aan het begin, of aan het einde pas? (Aangezien het 4 dagen zijn, geloof ik.)
Alleen de beta. Volledige release is eind september/begin oktoberquote:Op maandag 10 juni 2013 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
Komt iOS7 gelijk beschikbaar na dat event? Is meestal wel zo toch?
Ik moet ook zeggen dat het me steeds minder uitmaakt hoe m'n telefoon z'n OS er uit ziet (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Maar als iOS7 er uit zou zien als iOS 6 zou ik het ook blijven gebruiken. Maar goed ik ben / word ook al een oude zak dusquote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef TC03 het volgende:
http://9to5mac.com/2013/06/09/what-ios7-looks-like/
Het zijn nog maar vage berichten, maar vooralsnog ben ik niet heel enthousiast.
Nee hoor, duurt altijd een paar maanden. Idd meestal pas rond de release van de volgende iPhone, september/oktober dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
Komt iOS7 gelijk beschikbaar na dat event? Is meestal wel zo toch?
Hoe oud is je iPhone? Het kan zijn dat je accu versleten is.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Verdomme vannacht mijn telefoon uitgevallen terwijl ik nog 20% had, alle apps had afgesloten en cookies verwijderd had.
Blijkt dus dat mijn batterij 20% minimaal verbruikt met niets doen. Wat doe ik verkeerd en wat kan ik eraan doen?
3 jaar. Hoe vervang ik die? Niet zeker?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hoe oud is je iPhone? Het kan zijn dat je accu versleten is.
Hier ook een redelijk goed werkende iPad 1.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:29 schreef Catch22- het volgende:
Wij gebruiken de ipad 1 nog dagelijks en dat wil nog wel
quote:
Tnx!quote:Op maandag 10 juni 2013 09:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daarmee start de WWDC. Bedoeling is dat de developers daarna masterclasses krijgen over de nieuwe software.
Tja achquote:Op maandag 10 juni 2013 11:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je
Ik ook niet echt. Maar ik wacht het wel af.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef TC03 het volgende:
http://9to5mac.com/2013/06/09/what-ios7-looks-like/
Het zijn nog maar vage berichten, maar vooralsnog ben ik niet heel enthousiast.
Iets met form follows function: als ik aan de iconen niet direct herken wat het moet zijn dan is een ontwerp mislukt. Dat de memo-opnames van een rode microfoon naar een blauw icoontje met een microfoon ging maakte het bijvoorbeeld veel minder herkenbaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:56 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat het me steeds minder uitmaakt hoe m'n telefoon z'n OS er uit ziet (binnen bepaalde grenzen uiteraard). Maar als iOS7 er uit zou zien als iOS 6 zou ik het ook blijven gebruiken. Maar goed ik ben / word ook al een oude zak dus. Als het maar werkt.
Ohja god, dat soort dingen. Tsja. Het klopt wel wat je zegt hoor maar na 2x weet je dat toch gewoon?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets met form follows function: als ik aan de iconen niet direct herken wat het moet zijn dan is een ontwerp mislukt. Dat de memo-opnames van een rode microfoon naar een blauw icoontje met een microfoon ging maakte het bijvoorbeeld veel minder herkenbaar.
Het zoekt niet intuitief.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ohja god, dat soort dingen. Tsja. Het klopt wel wat je zegt hoor maar na 2x weet je dat toch gewoon?
Ach je hebt krom en krom. Wat ik meer probeer te zeggen is dat ik me in tegenstelling tot een paar jaar terug gewoon niet zo druk meer kan maken over hoe zo'n iOS er nou precies uitziet. Het doet het, punt. Zo'n icoon van een opname dingetje zijn echt hele kleine nuances.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zoekt niet intuitief.
En dan kun je het wel weten, maar dan probeer je iets recht te praten wat krom is. Opnemen is sinds uitvinding van opnameapparatuur rood en rond. Dus gewoon rode stip op lichtere achtergrond.
Ik vind het voorbeeld van foto's in de link van hierboven ook niet bepaald vooruitgang.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach je hebt krom en krom. Wat ik meer probeer te zeggen is dat ik me in tegenstelling tot een paar jaar terug gewoon niet zo druk meer kan maken over hoe zo'n iOS er nou precies uitziet. Het doet het, punt. Zo'n icoon van een opname dingetje zijn echt hele kleine nuances.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |