Ik ben hier serieus benieuwd naar. Zit het je zo diep? Mij maakt het totaal niet uit of een lichte vorm van gradient in zit of extra lijntjes in de Stocks-app.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef MrSweets het volgende:
[ afbeelding ]
Doe of step 1 of step 5 imo.
Of weetje wat, geef anders mensen gewoon de optie om hun icoontjes te veranderen damm
Even je iPhone in DFU zetten en herstellen. Heb je wel Option(Shift) + Update gedaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef RoW_0 het volgende:
Ah, het gaat nu al misJust as expected. Ik kom er niet in omdat mijn udid niet geactiveerd en iTunes ziet mijn telefoon niet meer.
Shift + Update en iPhone in DFUquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:26 schreef RoW_0 het volgende:
Ah, het gaat nu al misJust as expected. Ik kom er niet in omdat mijn udid niet geactiveerd en iTunes ziet mijn telefoon niet meer.
met een Mac alt updatequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:30 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb 'm in DFU. Maar shift update is niet mogelijk. Hij laat mij nu 6.1.4 downloaden
http://thenextweb.com/app(...)7-look-so-different/quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef MrSweets het volgende:
[ afbeelding ]
Doe of step 1 of step 5 imo.
Of weetje wat, geef anders mensen gewoon de optie om hun icoontjes te veranderen damm
quote:We’ve also been hearing that there wasn’t a whole lot of communication between the various teams behind say, Mail and Safari. And that there were multiple teams inside each group that were competing with various designs, leading to what some see as inconsistencies in icon design. Those may well be hammered out in days ahead.
quote:It’s also clear from what we’ve seen and heard that what we’re seeing of iOS 7 right now is a ‘mid stride’ snapshot. The work on design and development is still going full tilt, and what was presented this week is firmly a ‘work in progress’. We’re told, for instance, that some builds of iOS used onstage at the conference by presenters are already newer than the ones pushed out on Monday.
Ja. Beta bevat nog veel bugs. Hier een overzicht van de bekende bugs (en crashende apps):quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef klaas_th het volgende:
Net de update gedaan, ziet er mooi uit, alleen krijg overal een melding ''verbind met Itunes, berichten in ''appnaam'' en meldingen worden weergeven''.
Er worden nu dus geen meldingen weergeven....
Mensen die hier meer last van hebben?
De iPhone 5 is een wereld van verschil (scherm, batterij, snelheid) vergeleken met de iPhone 4S. Vooral als je zware applicaties of games wil draaien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef GVU het volgende:
Een vraagje; is er veel verschil, op design na, tussen de 4S en de 5? Ben aan het overwegen om mijn 4S te verruilen voor een 5. Is dat het waard?
moet nog via settings > Cellular > 3Gquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:31 schreef Black-Death het volgende:
Is het in iOS 7 nou wel of niet mogelijk om gemakkelijk mobiele data / 3G uit te zetten? Of moet je dan weer een heel menu door?
Ik vind het er wat simpel en kinderachtig uitzien op het eerste oog..
Mijn god hebben ze dat er nu nog niet in verwerkt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
moet nog via settings > Cellular > 3G
maar waarom zou je dat snel moeten kunnen instellen?
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mijn god hebben ze dat er nu nog niet in verwerkt?Als ze nota ben wel WiFi etc etc op dat menuutje zetten, waarom dan niet mobiele data..?
Omdat sommige providers wel eens gezeik hebben met 3G en het daarom prettiger is om het uit te hebben staan. Of soms ook om 3G verbinding te forceren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Enige reden dat ik dat zou doen is aan het begin van een vakantie en aan het eind om het weer aan te zetten.
Ehm.. of je zet data roaming uit voor cellular data. Iets dat er al sinds iOS 4 (?) in zit. Dan hoef je nooit meer zorgen te maken daarover.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:10 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Jammer dat dat nog steeds niet kan. Op vakantie wil je toch juist makkelijk data aan en uit kunnen zetten. Als je dat 2 weken aan laat staan heb je hoge rekeningen, maar 3 keer per dag facebook en mail checken kan makkelijk. Dan moet je dus 6 keer per dag naar je instellingen om mobiele data aan- of uit te zetten
Je begrijpt niet wat hij zegt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ehm.. of je zet data roaming uit voor cellular data. Iets dat er al sinds iOS 4 (?) in zit. Dan hoef je nooit meer zorgen te maken daarover.
hij bedoelt dat je een paar keer per dag even op 3g wil. Dan is t idd wel handigquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ehm.. of je zet data roaming uit voor cellular data. Iets dat er al sinds iOS 4 (?) in zit. Dan hoef je nooit meer zorgen te maken daarover.
Zonder roaming kan ik m'n mail niet checken in het buitenland.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |