quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Geen Agila?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:13 schreef Barcaconia het volgende:
Dit zou mijn lievelingsauto zijn.
Als ik 60+, grijs, dik, blut en inspiratieloos zou zijn
Pas op dat ze niet overlopen naar je Alfa.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:11 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti laat wat kevers aan de bodemplaat van Neovogel knagen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet overlopen naar je Alfa.
+dashboard in je hoofd!quote:
dat is geen Opel.quote:
cheap ass chinees kloontjequote:
Bojo Bak, alleen had die wel origeneel van Jeeeeeeeeeeeepquote:
Dit is Bo's ex-rammeltjes bolide nu: http://www.scuderia-hscor(...)-van-bart-den-hartogquote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef Paladijn het volgende:
Rijdt Bojan eigenlijk nog steeds in dat italiaanse rammeltjeshok rond?
Ging helaas niet door.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:48 schreef Anne het volgende:
Fripsi heeft trouwens een date gehad met d'n Bojo, als ik het mij goed herinner.
Hoe is 't met Bo, Fristi?
Een Fyra op vier wielen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit is Bo's ex-rammeltjes bolide nu: http://www.scuderia-hscor(...)-van-bart-den-hartog
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit is Bo's ex-rammeltjes bolide nu: http://www.scuderia-hscor(...)-van-bart-den-hartog
wit met H&S logo?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef Dingest het volgende:
38 meter plakplastic besteld, straks iig even wat te doen
en de 166 treksloep?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
OMGquote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die middelste moet als die voorste worden![]()
[ afbeelding ]
Erica?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Dingest het volgende:
Dat je mijn huurprijs onthouden hebtMaar dan woon je wel in zuidoost-Drenthe hè
dan zit Paladijn je te dissenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef .Neovo. het volgende:
Nou werd ik om 20:00 gebeld door een nummer uit Leeuwarden. Bel ik terug, bestaat het nummer niet
Vage shit dawg.
2 hoekprofieltjes aan elkaar schroeven ? Alhoewel het verticale stukje dan wel weer wat dik wordt en de bouten dan ook wel eens in de weg konden zitten ...quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Dingest het volgende:
Zijn er plaatjes ijzer met een knik erin zo verkrijgbaar, of zou ik die zelf zo moeten (laten) slaan? Deze vorm dus:
____
........ |____
Want dan zie ik misschien wel kansen om de bouten van de voorschermen in de motorkap-rand te gebruiken voor een constructie om weer vlaggetjes aan de auto te installeren
quote:
Die onderste ja, maar Erica is ook niet echt een verbeteringquote:
Sympathieke TS daar. Nodigt uit tot positieve reacties.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je nog zin om Italiaanse zooi af te kraken?
Amai. Moet ik die hele OP gaan lezenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je nog zin om Italiaanse zooi af te kraken?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:49 schreef Anne het volgende:
Topic voor jou trouwens: PTA / Vliegroute Amsterdam - Tokyo
Doe dat ff via DMquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:50 schreef Anne het volgende:
SD, you've told me?
Jouw plek was ook niet goed![]()
.
Edit: Hey joh! Heel die reactie is weg. Vandaar dat ik hem niet kon quoten.
ghi, zag een beetje loat dattie in het oude topique wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:50 schreef Anne het volgende:
SD, you've told me?
Jouw plek was ook niet goed![]()
.
Edit: Hey joh! Heel die reactie is weg. Vandaar dat ik hem niet kon quoten.
in eerste instantie Yvonnequote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef Barcaconia het volgende:
Bij welke instantie kan ik beledigingen door een mod in functie aangeven?
Je mag bij SD klagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef Barcaconia het volgende:
Bij welke instantie kan ik beledigingen door een mod in functie aangeven?
sjut de fuk up, trutquote:
Dan wordt het weer vriendjespolitiek, daar trap ik niet in.quote:
Ik denk dat 2cv het meest geschikte persoon is deze zaak te beoordelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan wordt het weer vriendjespolitiek, daar trap ik niet in.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk dat 2cv het meest geschikte persoon is deze zaak te beoordelen.
Je mag ook gewoon kansloos de tering krijgen geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn oordeel. 2cv kennende moet ik hangen.
Praat je nu vanuit jezelf, of vanuit 2cvquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon kansloos de tering krijgen geloof ik.
Ik had hem een note gegeven wegens het uitschelden van crew-membersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Praat je nu vanuit jezelf, of vanuit 2cv?!
Dan moet ik mijzelf ook noten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had hem een note gegeven wegens het uitschelden van crew-members
Je bent iig wel consequentquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet ik mijzelf ook noten.
Voor een bepaalde DM die ik naar Barca heb verstuurd.
Daar komt een groot deel van mijn schoonfamilie vandaan, respect ja!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die onderste ja, maar Erica is ook niet echt een verbetering![]()
Ja...quote:Ik wilde al zeggen; dat ding heb ik genoeg rond gespamd, best knap als je dat ontgaan wasDie korte nachten beginnen al je geheugen te verpesten, eh?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:59 schreef Barcaconia het volgende:
En notes geef ik lekker niks om haha #yolo
Anne werkt toch niet bij het UWV?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon kansloos de tering krijgen geloof ik.
*kijkt lief naar wâldpyk en dingest*quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Dat je niet echt overkomt als iemand die zich door deadlines laat jagen
En je mag meerijden, maar wij vertrekken vanuit Cochem... mocht je vanuit Koarnjum gaan dan kun je mogelijk meerijden met onze waldpyk of met Dingest vanaf Meppel
met de ZX ga ik ook gewoon 100 op de autobahnquote:Op maandag 3 juni 2013 00:55 schreef Dingest het volgende:
Ik bedoelde het Touristen Fahrten-topic, jaStond mij vaag iets van mij dat die ook uitgenodigd waren.
[..]
Ik ga niet over MeppelMaar Alex is op zich best welkom om mee te rijden vanaf als hij zich in een wat kalmer tempo kan vinden - hoewel hij natuurlijk wel snelwegervaring heeft met een Niva
Tetten.quote:
Zal ik het doen voor je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog steeds mijn beoordelingsgesprek niet gehad![]()
..
Is goed. Kunnen we bij de mac in Tegelen doen. Niks tegen SD zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Okay. Het woordje tering mag er niet in voor komen.
waarom niet tegenover een olifantenplantage in Roermond?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is goed. Kunnen we bij de mac in Tegelen doen. Niks tegen SD zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ik bemerk ernstig DOGgenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een belangrijke deadline over een paar uur, merk je het al Paal?
o_O een newbie!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou zeg... NewbieIk ben Braddie
En ik ben nog bezig met rijlessen.
Drift sticker achterop?...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
o_O een newbie!
Waarom vraag je er geen 500 voor als je 300 verwacht te krijgen?
En waarom zit er een driftz0rDeGekste sticker achterop? Straks denkt een potentieel koper nog dat de bak afgeragt is door een sjaak
Afgeragd is ie zeker niet, Het hoogst wat het wagentje ooit in toeren heeft gezeten moet vorige week zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:03 schreef Paladijn het volgende:
Dat weet de potentieel koper natuurlijk niet!
Voor een 900cc motortje lijkt me dat vrij veel, maar wat ik al zei, puur een schatting hoor.. maar het klonk alsof hij tegen de begrenzer aanliep..quote:
Mijn 600cc motortje kan tot 14000rpmquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor een 900cc motortje lijkt me dat vrij veel, maar wat ik al zei, puur een schatting hoor.. maar het klonk alsof hij tegen de begrenzer aanliep..
Ja volgens mij wel. Olie in Fuchsrohre las ik ergens, maar allemaal niet echt bevestigd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:21 schreef Paladijn het volgende:
Fuchsrohre -> AF lijkt me? Kloteplek om de vangrail in te gaan
Mag zeker niet zeggen dat ze beide gewoon afgeschreven zijn en een enkeltje sloop verdienen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:28 schreef Braddie het volgende:
Even julie mening gevraagd over wélke Cinquecento nou meer haar geld waard is:
Deze: (`95er 247duizend gelopen, uitlaatpot dient vervangen, staat niet mooi in de lak, 500 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of deze: (`96er, 140duizend gelopen, laswerk wielkast achter, koppelingsplaat versleten, remmetjes minder, 300 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(De 2e Cinquecento is overigens het wagentje van m`n moeder)
Dit omdat m`n ma haar Cinquecento wil verkopen, maar deze andere staat sinds 3 dagen te koop, dus we zitten een beetje te bedenken hoe en wat..
Neequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mag zeker niet zeggen dat ze beide gewoon afgeschreven zijn en een enkeltje sloop verdienen?
is dat serieus zo duur dat lassen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef powerflux het volgende:
ben het daar mee eens. voor 300 een 13 in een dozijn-kar kopen en voor >300 lassen? dat snap ik niet. als het nou een zeldzame was..
die van 500 begint ook al stevig te rotten bij de achterste wielkasten.
VTEC just kicked in, yoquote:
Mijn 650cc motortje kan tot iets van 5500 rpmquote:
Er aan gehecht absoluut niet zelfs, het is inderdaad (Wat al gezegd werd) een 13 in een dozijn autotje, en laswerk + koppeling + remmen is hem niet waard ben ik bang.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:00 schreef Dingest het volgende:
Met dat soort wagentjes is het gewoon wat de sloop er voor geeft. Tenzij je er heel erg aan gehecht bent is laswerk en een nieuwe koppeling de tijd/moeite niet waard.
Dus zo nu en dan ben je ook de pineut en zit je ook in deze hoekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar komt een groot deel van mijn schoonfamilie vandaan, respect ja!
[..]
Ja...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*kijkt lief naar wâldpyk en dingest*
Gister in het moezeldal geweest, volgende week dnek ik ff Cochem als het past.
En ik werk het best onder druk bij werk voor derden, dus dan is een deadline wel makkelijk.
Van mij mag jequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met de ZX ga ik ook gewoon 100 op de autobahnons bint zuunig
Spaar door en koop een auto waarin je niet een plat sardientje bent zodra je iets raakt (al dan niet door jouw schuld).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar ergens had ik wel gehoopt om dit als eerste autotje te kunnen gebruiken, een paar kilometers kunnen rijden, en mocht ik een stoepje hier of daar pakken, of nét iets te dicht op een paaltje parkeren, dan zou het niet uitmaken
Dat doet mijn handgeschakelde 406 ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef Paladijn het volgende:
De aero loopt tot nu toe 8.6l/100km op euro95 inclusief wat kort filerijden elke dag... die automaat slurpt gewoon teveel
Dat wil ik ook gaan doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Spaar door en koop een auto waarin je niet een plat sardientje bent zodra je iets raakt (al dan niet door jouw schuld).
Als je echt handig bent om te knutselen zou ik zo'n wagentje nog wel kopen. Anders niet. Kijk dan naar een Punto ofzo. Veel ruimer en comfortabeler. Voor ongeveer 1000 tot 1500 euro heb je een mooiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:28 schreef Braddie het volgende:
Even julie mening gevraagd over wélke Cinquecento nou meer haar geld waard is:
Deze: (`95er 247duizend gelopen, uitlaatpot dient vervangen, staat niet mooi in de lak, 500 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of deze: (`96er, 140duizend gelopen, laswerk wielkast achter, koppelingsplaat versleten, remmetjes minder, 300 euro)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(De 2e Cinquecento is overigens het wagentje van m`n moeder)
Dit omdat m`n ma haar Cinquecento wil verkopen, maar deze andere staat sinds 3 dagen te koop, dus we zitten een beetje te bedenken hoe en wat..
Nee precies, maar m`n eerste auto mag niet meer wegen dan 1050 kilo (Anders word het te gek qua wegenbelasting)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:16 schreef Paladijn het volgende:
Een polo is per definitie niet leuker dan een 80'er jap.
En voor < 1000 euro kun je ook prima een oude lolvo, subaru, saab (900NG's zie ik zelfs al voor <500 euro staan) of ander prima spul halen. Wat extra budget voor onderhoud erbij en klaar
Leeglopen doe je toch wel op verzekering+wegenbelasting.
Het gaat hier niet om mijn auto die ik wil kopen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:29 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als je echt handig bent om te knutselen zou ik zo'n wagentje nog wel kopen. Anders niet. Kijk dan naar een Punto ofzo. Veel ruimer en comfortabeler. Voor ongeveer 1000 tot 1500 euro heb je een mooie
Ik heb de 6000 wel eens aangetikt met mijn bakkie. Voor een keertje leuk, maar ik doe het maar niet te vaak.quote:
Haha, dat is voor mij ook iets te klein (wil er ook wel lekker comfortabel in kunnen zitten, en aangezien ik ook zo nu en dan wat vrienden over de vloer heb wil ik ook met 1-2 man lekker een stuk kunnen touren, en het hoeft helemaal niet snel te zijn )quote:
Hoezo? Bij de 1.6 MX-5 knalde ik'm eigenlijk regelmatig door tot 6500+ (begrenzer zit op 6.8 of 6.9k), heerlijk rijden met een schreeuwend uitlaatjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:32 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb de 6000 wel eens aangetikt met mijn bakkie. Voor een keertje leuk, maar ik doe het maar niet te vaak.
Puntoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haha, dat is voor mij ook iets te klein (wil er ook wel lekker comfortabel in kunnen zitten, en aangezien ik ook zo nu en dan wat vrienden over de vloer heb wil ik ook met 1-2 man lekker een stuk kunnen touren, en het hoeft helemaal niet snel te zijn )
Nja, ik wil nu voor 1500 eurotjes Maximaal een leuke jappanner aanschaffen, maar niks heel zwaars (Als ik héél erg ga sjoemelen is 1100KG toch wel het maximum)quote:
Je moet je echt wat meer verdiepen (hé, jij was ook al zo irritant met die cabrio, toch?). Zelfs mijn Mazda 323F was lichter dan 1100 kg.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja, ik wil nu voor 1500 eurotjes Maximaal een leuke jappanner aanschaffen, maar niks heel zwaars (Als ik héél erg ga sjoemelen is 1100KG toch wel het maximum)
Wil zelf geen Fiat Punto of iets, maar als eerste auto écht iets Japans..
Een 323F staat op mijn verlanglijstje, dat lijkt me een fantastische autoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je moet je echt wat meer verdiepen (hé, jij was ook al zo irritant met die cabrio, toch?). Zelfs mijn Mazda 323F was lichter dan 1100 kg.
Whehehehequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef Paladijn het volgende:
323F is ook een prima beginnersauto.
En zodra je er na een jaartje achter bent dat je 95% van de tijd alleen of met 1 ander persoon rondrijdt haal je een mx-5 voor 1500 euro
Hij heeft dan ook een versnelling te weinigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef Paladijn het volgende:
De aero loopt tot nu toe 8.6l/100km op euro95 inclusief wat kort filerijden elke dag... die automaat slurpt gewoon teveel
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
(en nee, ik was niet zo irritant met die cabrio)
Mwah, echt zuinig... 1:14 of zo. Maar wel betrouwbaar, soms wat last van roest maar valt in het algemeen mee. En inderdaad behoorlijk wat ruimte, achterbank neerklapbaar, zelfs te verschuiven (voor/achter).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:53 schreef Braddie het volgende:
Weet je, nu ik het me eens besef, ik ben klaar met m`n zoektocht.
323F heeft alles wel wat ik wil.
Onder de 1100 KG.
Redelijk zuinig.
Veel ruimte.
Japans.
Betrouwbaar.
+ Dat de verzekering inprincipe ook wel meevalt.
(En te vinden voor echt 800-1200 euro voor een goede)
Ik vind het eigenlijk wel lomp groot voor een beginnersauto, maar goed. Mijn beginnersauto was een Saab 900 turbo, dus ik moet niet zeuren.quote:
De mijne een Rover 600, maar ik zie dan ook geen bezwaar tegen een grotere eerste auto afgezien van de extra lasten door het gewicht. De gemiddelde koekblikjes waar beginners in rijden zijn doorgaans redelijk suicidaal (slecht onderhoud ivm. kosten, slechte veiligheid qua constructie icm. een bestuurder die nog veel moet leren).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel lomp groot voor een beginnersauto, maar goed. Mijn beginnersauto was een Saab 900 turbo, dus ik moet niet zeuren.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mwah, echt zuinig... 1:14 of zo. Maar wel betrouwbaar, soms wat last van roest maar valt in het algemeen mee. En inderdaad behoorlijk wat ruimte, achterbank neerklapbaar, zelfs te verschuiven (voor/achter).
hebben we van te voren wel ff contactquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dus zo nu en dan ben je ook de pineut en zit je ook in deze hoekAl kan jij dan weer ontsnappen
[..]
[..]
Van mij mag je
En inderdaad, ons bint zuunigAls dat ding geen 1:9 deed (tot nu toe) was ik wel met de 9000 gegaan, maar die gaat daarna al flink aan de zuiperij
MasterMilo82quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Paladijn het volgende:
Roest heb je bij andere 80'er en begin 90'er auto's ook last van helaas... volgens mij zijn de Porsche 924/944 daar een uitzondering op.
En je kan altijd nog een hendig sjieke Ka kopen!
Een kleine auto zie ik niks in... lijkt me niet prettig voor lange afstanden, en nja.. sowieso is een kleine auto voor iemand met mijn postuur (1,81 110+ KG) een dooddoener..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De mijne een Rover 600, maar ik zie dan ook geen bezwaar tegen een grotere eerste auto afgezien van de extra lasten door het gewicht. De gemiddelde koekblikjes waar beginners in rijden zijn doorgaans redelijk suicidaal (slecht onderhoud ivm. kosten, slechte veiligheid qua constructie icm. een bestuurder die nog veel moet leren).
Briljantquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Paladijn het volgende:
Roest heb je bij andere 80'er en begin 90'er auto's ook last van helaas... volgens mij zijn de Porsche 924/944 daar een uitzondering op.
En je kan altijd nog een hendig sjieke Ka kopen!
Chassis ? Wat dacht je van een zelfdragende carosserie ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
MasterMilo82
En je vergeet de Audi 80, die had een Gegalvaniseerd (?) chassis en koets, toch=
Prima, je weet de PM/DM-knopjes wel te vindenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben we van te voren wel ff contact
Toch zit de oorzaak van een ongeval bij beginners vaak in dat ze te heldhaftig zijn met en teveel vertrouwen op de veiligheid van een auto, en die is juist bij een grotere auto hogerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De mijne een Rover 600, maar ik zie dan ook geen bezwaar tegen een grotere eerste auto afgezien van de extra lasten door het gewicht. De gemiddelde koekblikjes waar beginners in rijden zijn doorgaans redelijk suicidaal (slecht onderhoud ivm. kosten, slechte veiligheid qua constructie icm. een bestuurder die nog veel moet leren).
OTOH had ik ook collega's (ervaren rijders...) die bijvoorbeeld maar twee winterbanden namen of ivm. de kosten slechts twee banden vervingen met het idee om de andere twee het jaar erop te doen
Over je lengte zou ik me geen zorgen maken, ik ben 1.92 en heb er meer last vanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een kleine auto zie ik niks in... lijkt me niet prettig voor lange afstanden, en nja.. sowieso is een kleine auto voor iemand met mijn postuur (1,81 110+ KG) een dooddoener..
Ik heb anders genoeg cliootjes, switfjes en civicjes voorbij zien komen die even kennismaakten met een boom of slootquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Toch zit de oorzaak van een ongeval bij beginners vaak in dat ze te heldhaftig zijn met en teveel vertrouwen op de veiligheid van een auto, en die is juist bij een grotere auto hogerJe ziet zelden een beginner met een A- of B-segmenter om een boom gevouwen, daarin rijd je gewoon defensiever.
Wij hebben nu ook gewoon 2 goede zomerbanden voor, en 2 goede winterbanden achter op de 9000. En op de 121 heb ik goede all-seasons voor en goede zomerbanden achter. Daar kan je prima mee rijden, mits je er onder bepaalde omstandigheden (bij nat wegdek, met name) even rekening mee houdt.
Lekker op de brommer gegaan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:09 schreef Anne het volgende:
Om 15:22 uur mag ik lekker weer naar huis zoefen.
Nee, met de auto. Het is wel motorweer, maar dan had ik moeten tanken (SD slaakt nu waarschijnlijk een diepe zucht als ie dit leestquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lekker op de brommer gegaan?
Tevens goedemorgen enzo
Zelfde smoesje als geen winterbanden nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef Dingest het volgende:
Mja, hangt toch wel erg van je rijstijl af, het is de chauffeur die uiteindelijk bepaald hoe gevaarlijk hij het echt maakt. Als je normaal rijdt en als de omstandigheden daar echt om vragen ook aanpast op die grip en balans, heb je van dat verschil echt geen lastAls het heeft geregend neem ik gewoon bepaalde (scherpe) bochten wat kalmer en bewuster dan als het droog is. Maar voor een sportievere rijder (waar de 121 trouwens ook niet echt voor uitnodigt, dat helpt ook
) die daar niet zo over nadenkt zou ik het dan weer niet zo aanraden.
En zou ik het bij een achterwiel aangedreven auto ook wat minder snel doen, die zijn qua uitbreken wel een stukje nerveuzer natuurlijk.
Kun je niet tanken dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, met de auto. Het is wel motorweer, maar dan had ik moeten tanken (SD slaakt nu waarschijnlijk een diepe zucht als ie dit leest![]()
).
omgquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, met de auto. Het is wel motorweer, maar dan had ik moeten tanken (SD slaakt nu waarschijnlijk een diepe zucht als ie dit leest![]()
).
Er voor gaan rijden en je ruitenspoeier aangedaan?quote:Wel nog naar een of andere flapdrol op een Kawa GTR1000 gezwaaid die naast me kwam rijden (![]()
).
Nee, ik heb lief terug gezwaaidquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
omg
[..]
Er voor gaan rijden en je ruitenspoeier aangedaan?
De echte motorrijdermentaliteit.quote:
Inderdaadquote:
daar was ik niet blij mee geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Alfisti het volgende:
Er voor gaan rijden en je ruitenspoeier aangedaan?
Ernstig gesprek??quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb om 10 uur een "voortgangsgesprek".
Leuk.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar was ik niet blij mee geweest
Ik hoop van niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ernstig gesprek??
[..]
Werk je nog steeds langs de snelweg??
Ik heb zelf ook nooit zin om te tankenquote:
Ik maak er ook sinds jaar en dag een sport van om de tank zo ver mogelijk leeg te rijden. Nog nooit stilgevallen. Wel een keer hikkend het tankstation opgereden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.
[..]
Ik heb zelf ook nooit zin om te tanken. Ik kan nog makkelijk 150km als dat lampje gaat branden.
Wel wat vaker je filtertje vervangen danquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak er ook sinds jaar en dag een sport van om de tank zo ver mogelijk leeg te rijden. Nog nooit stilgevallen. Wel een keer hikkend het tankstation opgereden.
bij mij piept ie niet, dus geen gezeur dat ik moet tanken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef Anne het volgende:
Zodra het lampje (en de irritante piep, elke keer dat je 'm op contact zet) brandt ga ik toch wel tanken, ook al kan ik dan nog minstens 60 km rijden.
Alleen al vanwege die piep!
Ik heb een piepje op de motor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef Barcaconia het volgende:
Duidelijk, piepje op de motor ook inbouwen zodat je op tijd gaat tanken
"Grieperig"quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je bent een jankzak, dat is wat anders.
ik heb wel eens vanaf Emmeloord tot mijn huis (ongeveer 80km) met een lege tank gereden. Ik vertikte het om langs de snelweg te tanken. Op den duur kon de bc niet meer uitrekenen hoever ik nog kon komen op de tank. Ging ik achter een vrachtwagen rijden, kwam er weer "50 km resterend" te staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak er ook sinds jaar en dag een sport van om de tank zo ver mogelijk leeg te rijden. Nog nooit stilgevallen. Wel een keer hikkend het tankstation opgereden.
Daar ben ik 't niet mee eensquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Grieperig"
Je hebt de griep, of niet.
"Ik denk dat ik een beetje grieperig ben, dus ik blijf maar thuis hoor"
zo ben ik dus niet. Thuis zou ik me helemaal de tering vervelen. Dus als ik wat verkouden ben blijf ik echt niet thuis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Grieperig"
Je hebt de griep, of niet.
"Ik denk dat ik een beetje grieperig ben, dus ik blijf maar thuis hoor"
Zelfde overtrokken stress-reactie van doemdenkers die denken dat winterbanden absolute noodzaak zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zelfde smoesje als geen winterbanden nemen
Alles gaat goed tot je een keer écht moet stoppen, en dan heb je geen tijd meer om rekening te houden met je slechte banden.
Als je een meisje bent idd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar ben ik 't niet mee eens. De aanloop (en nasleep) naar de werkelijke "griep" is "grieperig".
Zo zou ik het in ieder geval ook noemen.
quote:
Dat wordt gezellig dan de 30equote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef Anne het volgende:
Met denigrerende vrouwonvriendelijke opmerkingen ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Dat je 't maar even weet.
Ik heb ooit eens bijna naast 2cv gezeten (volgens mij zat Fripsi er tussen), voor 2 uur lang.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:28 schreef Dingest het volgende:
![]()
Zou 2cv er zelf ook al niet bijzijn? Hij staat wel op groenKan nog leuk voor je worden, Anne
Je bent net niet klein genoeg om onder het kopje "dwergwerpen" te vallenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:40 schreef Dingest het volgende:
* Dingest vreest dat hij straks onder een BX wordt geworpen![]()
Als ik 'net niet klein genoeg ben', ben jij het dan 'net wel'?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent net niet klein genoeg om onder het kopje "dwergwerpen" te vallen.
(bijna) iedereen heeft dat wel gehad met z'n rijlessen. Ik zeg maar even "bijna" want er zitten in PTA natuurlijk mensen die nooooit wat fout deden tijden hun rijlessen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:40 schreef Braddie het volgende:
Als ik m`n rijbewijs ooit haal mag dat een wonder heten
![]()
Net parkeren, kwam ik dus aanrijden met 15 KMBijna in een heg...
Rij ik weg van huis, véélteveel gas (Ik heb soms nog moeite met het echt goed doseren van gas/koppeling)![]()
Misschien ga ik wel fietsen
Op Fok heeft niemand ooit fouten gemaakt en is iedereen rijk en succesvol. Iedereen die anders beweert liegt, dus Braddie liegt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
(bijna) iedereen heeft dat wel gehad met z'n rijlessen. Ik zeg maar even "bijna" want er zitten in PTA natuurlijk mensen die nooooit wat fout deden tijden hun rijlessen.![]()
Anders is OV ook nog wel vast een optie
Is er ook een Fok voor mensen die niet rijk zijn en niet succesvol? Dan schrijf ik me daar even inquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op Fok heeft niemand ooit fouten gemaakt en is iedereen rijk en succesvol. Iedereen die anders beweert liegt, dus Braddie liegt.
Preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef Dingest het volgende:
Dus die grens begint vlak onder waar jouw hoofd eindigt
Probeer stormfront eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Is er ook een Fok voor mensen die niet rijk zijn en niet succesvol? Dan schrijf ik me daar even in
Dat gaat me nou net iets te ver.quote:
Goed dat je dat nog even onderzoekt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat gaat me nou net iets te ver.
Edit: zit nu even enkele topic door te lezen. Sommige topics zijn vrij "normaal", die vind je hier ook, maar sommige topics slaan dus helemaal nergens op.
Mogelijkheden onderzoeken he. Hier is het alleen voor de elite, daar doe ik niks aan.quote:
Het begon natuurlijk al met je afspreekplek die niet op de route lagquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:40 schreef Braddie het volgende:
Als ik m`n rijbewijs ooit haal mag dat een wonder heten
![]()
Net parkeren, kwam ik dus aanrijden met 15 KMBijna in een heg...
Rij ik weg van huis, véélteveel gas (Ik heb soms nog moeite met het echt goed doseren van gas/koppeling)![]()
Misschien ga ik wel fietsen
Zo ben ik. Alles dient onderzocht te worden.quote:
hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het begon natuurlijk al met je afspreekplek die niet op de route lach
neuwp, al een tijdje niet meer. Waar ik nu zit heeft redelijk uitgebreid hier in de SC gestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neuwp, al een tijdje niet meer. Waar ik nu zit heeft redelijk uitgebreid hier in de SC gestaanTrainer bij Feyenoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
neh, da's uit de regio.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neuwp, al een tijdje niet meer. Waar ik nu zit heeft redelijk uitgebreid hier in de SC gestaanHeb ik ff gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Instructeur had het er ook over dat ik goed voor m`n auto uit moet kijken, ik heb soms momenten dat het echt super gaat het rijden (Volgens hem/mij) en soms heb ik momenten dat ik echt op maximaal 1-2 meter voor m`n auto uit kijk, en dan rij ik echt heel slecht.. zie ik bepaalde dingen niet op tijd aankomen etc..quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
(bijna) iedereen heeft dat wel gehad met z'n rijlessen. Ik zeg maar even "bijna" want er zitten in PTA natuurlijk mensen die nooooit wat fout deden tijden hun rijlessen.![]()
Anders is OV ook nog wel vast een optie
Komt allemaal nog wel. Hoeveel lessen heb je nu gehad dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Instructeur had het er ook over dat ik goed voor m`n auto uit moet kijken, ik heb soms momenten dat het echt super gaat het rijden (Volgens hem/mij) en soms heb ik momenten dat ik echt op maximaal 1-2 meter voor m`n auto uit kijk, en dan rij ik echt heel slecht.. zie ik bepaalde dingen niet op tijd aankomen etc..
Ik heb nu .... 11 lessen gehad waarvan... 9 van 2 uur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Komt allemaal nog wel. Hoeveel lessen heb je nu gehad dan?
Ik had in het begin ook het idee dat het niks werd met rijlessen. Alles ging kut, maar op den duur had ik m'n pasje ;D
quote:Shell komt met nieuw tankconcept
Shell introduceert de oplossing voor lange rijen voor de pomp. In Gouda is het eerste tankstation geopend met speciale opstelplaatsen voor motorrijders. Motoren tanken minder brandstof en zijn vaak sneller klaar dan auto's maar moeten wel vaak op deze trage auto's wachten. Door de introductie van speciale pompen voor motorrijders hoeven zij niet langer in de rij te staan. Motorrijders hoeven niet bang te zijn dat automobilisten onterecht gebruik maken van de motor-pompen: de opstelplaats is gedimensioneerd naar het geringere ruimtegebruik van de motorfiets.
Niet duurquote:
Je kan erop wachten tot er daar een paar in de heg liggen met fiets en alquote:
Ik zit nou heel hard te denken of ze die pomp verplaatst hebben of dat je bij die pomp sowieso alleen maar aan de shop-kant kon tanken en niet aan de kant van de weg, en dat ze dus alleen de pomp vervangen hebben van enkelzijdig naar dubbelzijdig.quote:
Klopt, heb er niks voor hoeven betalen.quote:
Dat valt dus heel erg mee voor de mx5 omdat de auto van nature erg stabiel isquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef Dingest het volgende:
En zou ik het bij een achterwiel aangedreven auto ook wat minder snel doen, die zijn qua uitbreken wel een stukje nerveuzer natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Dingest het volgende:
Ik verander langzaam in Paladijn met dat soort posts
1.68, wat duurquote:
Handigquote:
Zolang je er dan ook geen 100en euro's in gaat steken kun je dus nooit een miskoop hebben gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, heb er niks voor hoeven betalen.
Het is misschien echt een koekblikjeMaar hey.. 30 euro wegenbelasting per kwartaal, 15 euro benzine er in en m`n ma rijd 3 weken.
Het enige wat ik er aan wil laten doen is het roest gat bij de wielkast dicht laten lassen, de koppeling loopt tegen z`n eind aan, en een van de remmen piept een beetje (En hij wilt af en toe lastig in z`n achteruit)quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef powerflux het volgende:
[..]
Zolang je er dan ook geen 100en euro's in gaat steken kun je dus nooit een miskoop hebben gedaan
30 eu MRB... ik wou dat het kon voor mijn primaire sloep.
Veel plezier!
Er komt over een tijdje een eigen topic voor het wagentje jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:33 schreef powerflux het volgende:
koppeling en achteruit hebben niets te maken met de APK, dus dat is je eigen comfort.
succes. zien we een topic komen?
kort door de bocht: geen veiligheids- of milieukwestie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er komt over een tijdje een eigen topic voor het wagentje ja![]()
(Hoezo hebben die 2 niks met de APK te maken? )
Ooh okquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef powerflux het volgende:
[..]
kort door de bocht: geen veiligheid- of milieukwestie.
Pwnd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
Net flink afgesneden onderweg door een 20~25jarige tokkie op een verbouwde aerox. Nog geen kilometer verder haalde ik hem weer in en lag zijn scooter dwars over de weg en zijn armen en knieën open. Whehe.
Haha, preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef powerflux het volgende:
als 'ie dat echt heeft gereden wil fiat er best 750 voor lappen om in een museum te kunnen zetten als 'meest betrouwbare fiat'
Op hun website staat ook steeds 1.350.000... Lijkt me niet dat ze 4x dezelfde typefout maken toch? Alhoewel het vrij veel kms zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Braddie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lrIk mag hopen op een typ fout 1,350,000 KM
voor een 15 jaar oude auto
![]()
Dan is er 80,000 KM per jaar mee gereden. En dan nog dat geld vragen.
Als dat nou 135,000 KM zou zijn is het nog te geloven
Ahh.. Dus dat word uitkijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef powerflux het volgende:
roest wel, aan dragende delen. en aangezien zo'n cinq geen ladderchassis heeft ofzo, maar zelfdragende carosserie is het al snel te veel roest.
Misschien gewoon schaamteloos Copy/Paste werk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op hun website staat ook steeds 1.350.000... Lijkt me niet dat ze 4x dezelfde typefout maken toch? Alhoewel het vrij veel kms zijn
Gisteren was een Douwdie A3 toch echt een stuk sneller klaar als ik.. maar ik prop hem ook compleet ramvol; elke druppel telt bij dit hokquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan erop wachten tot er daar een paar in de heg liggen met fiets en al
Maar autorijders tanken wel langer, maar motorrijders doen weer langer over daadwerkelijk wegrijden
ik zou net zeggen, de peut is nog goedkoper te krijgen.quote:
Ja, da's hier ook, maar daar heb ik niks an als ik elke werkdag moet tankenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik zou net zeggen, de peut is nog goedkoper te krijgen.
De goedkoopste in Friesland is volgens mij de tinq bij de vliegbasis. Ozaterdag's 15 cent korting
Ik ros bij Venloooooh de grens over over de A74, en dan zit er bij de 2e afrit (2km over de grens denk ik) onderaan een Schelp.. meestal zitten ze tussen de 1.59 en de 1.63 ongeveer idd.. varieërt best stevig daarquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef daNpy het volgende:
Paar weken terug was hij bij een goedkoper pomp in .de 1,54.
Maar Shell was gewoon 1,64
ben op verzoek van mijn vriendin geheel gestopt met het afscheren van mijn gezichtsbeharing, waar eerst mijn bakkebaarden nog tweemaal per maand ververst werden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
Speciaal voor Alexxxxx:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6546444/b7543849
tank ik nooit, te traag en de automaat is altijd kapotquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik zou net zeggen, de peut is nog goedkoper te krijgen.
De goedkoopste in Friesland is volgens mij de tinq bij de vliegbasis. Ozaterdag's 15 cent korting
Grappig, ik heb 'm juist bijgeharkt op verzoek van m'n vriendin.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben op verzoek van mijn vriendin geheel gestopt met het afscheren van mijn gezichtsbeharing, waar eerst mijn bakkebaarden nog tweemaal per maand ververst werden.
Heb er nooit problemen als ik er tank.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tank ik nooit, te traag en de automaat is altijd kapot
ik heb zo'n app op de telefoon die de goedkoopste tankstations laat zien. Zitten er hier in de buurt aardig wat, dus ik tank altijd wel goedkoop. Ben morgen ook weer aan de beurt, zal wel zien dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, da's hier ook, maar daar heb ik niks an als ik elke werkdag moet tanken![]()
In .de istie standaard 1.60 ofzo..
naam vd app?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik heb zo'n app op de telefoon die de goedkoopste tankstations laat zien. Zitten er hier in de buurt aardig wat, dus ik tank altijd wel goedkoop. Ben morgen ook weer aan de beurt, zal wel zien dan.
Ik wéét waar ze hier het goedkoopst zijn, en daar tank ik ook. Maar .de scheelt gewoon nog eens 8 - 12 ct per liter, en ik kom elke dag langs Venlo... 1 + 1 verhaal lijkt mequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik heb zo'n app op de telefoon die de goedkoopste tankstations laat zien. Zitten er hier in de buurt aardig wat, dus ik tank altijd wel goedkoop. Ben morgen ook weer aan de beurt, zal wel zien dan.
Mjah, best wel... ik red met pijn en moeite 1 op 14, en ik rijd 250 km per dag ongeveer..quote:
De volgende keer als ik je er zie heb je wel een probleem, geen wâldpyken in myn rayon!!!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb er nooit problemen als ik er tank.
en Tim naast je.... volgens mij deed jij die avond je mond helemaal niet openquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens bijna naast 2cv gezeten (volgens mij zat Fripsi er tussen), voor 2 uur lang.
En hij heeft destijds geen enkel woord tegen me gerept. Dus daar ben ik niet bang voor.
Ze was ziek, en alsnog dat end heen en weer gereden. Ik mag Anne graag het bloed onder de nagels vandaan halen, maar in deze doe ik toch een diepe buiging met mijn petje af voor haar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en Tim naast je.... volgens mij deed jij die avond je mond helemaal niet open
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Anne het volgende:
We kunnen PTA eigenlijk net zo goed veranderen in ONZ, want wat is het verschil?
De mensen die PTA om zeep hebben geholpen:
PTA / Lemming - Alexxxxx
PTA / Ik heb zin om te trekken - Sounddragon
PTA / Ik moet schijten. - Barcaconia
PTA / Ik ben straalbezopen - ellevehC86
PTA / Ik heb zin om te rellen - Alexxxxx
PTA / Ik heb zin om te baggeren - Alexxxxx
PTA / Ik krijg hem niet omhoog - Barcaconia
PTA / Ik ben opgewonden - ellevehC86![]()
.
Jawel, tegen mij toen jullie bij één of ander italiaans/aziatisch/whatever hok moesten kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en Tim naast je.... volgens mij deed jij die avond je mond helemaal niet open
Dat was de laatste keer dat er een vrouw vrijwillig met je praatte toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jawel, tegen mij toen jullie bij één of ander italiaans/aziatisch/whatever hok moesten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |