Preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef Dingest het volgende:
Dus die grens begint vlak onder waar jouw hoofd eindigt
Probeer stormfront eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Is er ook een Fok voor mensen die niet rijk zijn en niet succesvol? Dan schrijf ik me daar even in
Dat gaat me nou net iets te ver.quote:
Goed dat je dat nog even onderzoekt!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat gaat me nou net iets te ver.
Edit: zit nu even enkele topic door te lezen. Sommige topics zijn vrij "normaal", die vind je hier ook, maar sommige topics slaan dus helemaal nergens op.
Mogelijkheden onderzoeken he. Hier is het alleen voor de elite, daar doe ik niks aan.quote:
Het begon natuurlijk al met je afspreekplek die niet op de route lagquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:40 schreef Braddie het volgende:
Als ik m`n rijbewijs ooit haal mag dat een wonder heten
![]()
Net parkeren, kwam ik dus aanrijden met 15 KMBijna in een heg...
Rij ik weg van huis, véélteveel gas (Ik heb soms nog moeite met het echt goed doseren van gas/koppeling)![]()
Misschien ga ik wel fietsen
Zo ben ik. Alles dient onderzocht te worden.quote:
hahaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het begon natuurlijk al met je afspreekplek die niet op de route lach
neuwp, al een tijdje niet meer. Waar ik nu zit heeft redelijk uitgebreid hier in de SC gestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neuwp, al een tijdje niet meer. Waar ik nu zit heeft redelijk uitgebreid hier in de SC gestaanTrainer bij Feyenoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
neh, da's uit de regio.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neuwp, al een tijdje niet meer. Waar ik nu zit heeft redelijk uitgebreid hier in de SC gestaanHeb ik ff gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Instructeur had het er ook over dat ik goed voor m`n auto uit moet kijken, ik heb soms momenten dat het echt super gaat het rijden (Volgens hem/mij) en soms heb ik momenten dat ik echt op maximaal 1-2 meter voor m`n auto uit kijk, en dan rij ik echt heel slecht.. zie ik bepaalde dingen niet op tijd aankomen etc..quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
(bijna) iedereen heeft dat wel gehad met z'n rijlessen. Ik zeg maar even "bijna" want er zitten in PTA natuurlijk mensen die nooooit wat fout deden tijden hun rijlessen.![]()
Anders is OV ook nog wel vast een optie
Komt allemaal nog wel. Hoeveel lessen heb je nu gehad dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Instructeur had het er ook over dat ik goed voor m`n auto uit moet kijken, ik heb soms momenten dat het echt super gaat het rijden (Volgens hem/mij) en soms heb ik momenten dat ik echt op maximaal 1-2 meter voor m`n auto uit kijk, en dan rij ik echt heel slecht.. zie ik bepaalde dingen niet op tijd aankomen etc..
Ik heb nu .... 11 lessen gehad waarvan... 9 van 2 uur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Komt allemaal nog wel. Hoeveel lessen heb je nu gehad dan?
Ik had in het begin ook het idee dat het niks werd met rijlessen. Alles ging kut, maar op den duur had ik m'n pasje ;D
quote:Shell komt met nieuw tankconcept
Shell introduceert de oplossing voor lange rijen voor de pomp. In Gouda is het eerste tankstation geopend met speciale opstelplaatsen voor motorrijders. Motoren tanken minder brandstof en zijn vaak sneller klaar dan auto's maar moeten wel vaak op deze trage auto's wachten. Door de introductie van speciale pompen voor motorrijders hoeven zij niet langer in de rij te staan. Motorrijders hoeven niet bang te zijn dat automobilisten onterecht gebruik maken van de motor-pompen: de opstelplaats is gedimensioneerd naar het geringere ruimtegebruik van de motorfiets.
Niet duurquote:
Je kan erop wachten tot er daar een paar in de heg liggen met fiets en alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |