Lekker op de brommer gegaan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:09 schreef Anne het volgende:
Om 15:22 uur mag ik lekker weer naar huis zoefen.
Nee, met de auto. Het is wel motorweer, maar dan had ik moeten tanken (SD slaakt nu waarschijnlijk een diepe zucht als ie dit leestquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lekker op de brommer gegaan?
Tevens goedemorgen enzo
Zelfde smoesje als geen winterbanden nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef Dingest het volgende:
Mja, hangt toch wel erg van je rijstijl af, het is de chauffeur die uiteindelijk bepaald hoe gevaarlijk hij het echt maakt. Als je normaal rijdt en als de omstandigheden daar echt om vragen ook aanpast op die grip en balans, heb je van dat verschil echt geen lastAls het heeft geregend neem ik gewoon bepaalde (scherpe) bochten wat kalmer en bewuster dan als het droog is. Maar voor een sportievere rijder (waar de 121 trouwens ook niet echt voor uitnodigt, dat helpt ook
) die daar niet zo over nadenkt zou ik het dan weer niet zo aanraden.
En zou ik het bij een achterwiel aangedreven auto ook wat minder snel doen, die zijn qua uitbreken wel een stukje nerveuzer natuurlijk.
Kun je niet tanken dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, met de auto. Het is wel motorweer, maar dan had ik moeten tanken (SD slaakt nu waarschijnlijk een diepe zucht als ie dit leest![]()
).
omgquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, met de auto. Het is wel motorweer, maar dan had ik moeten tanken (SD slaakt nu waarschijnlijk een diepe zucht als ie dit leest![]()
).
Er voor gaan rijden en je ruitenspoeier aangedaan?quote:Wel nog naar een of andere flapdrol op een Kawa GTR1000 gezwaaid die naast me kwam rijden (![]()
).
Nee, ik heb lief terug gezwaaidquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
omg
[..]
Er voor gaan rijden en je ruitenspoeier aangedaan?
De echte motorrijdermentaliteit.quote:
Inderdaadquote:
daar was ik niet blij mee geweestquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Alfisti het volgende:
Er voor gaan rijden en je ruitenspoeier aangedaan?
Ernstig gesprek??quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb om 10 uur een "voortgangsgesprek".
Leuk.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar was ik niet blij mee geweest
Ik hoop van niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ernstig gesprek??
[..]
Werk je nog steeds langs de snelweg??
Ik heb zelf ook nooit zin om te tankenquote:
Ik maak er ook sinds jaar en dag een sport van om de tank zo ver mogelijk leeg te rijden. Nog nooit stilgevallen. Wel een keer hikkend het tankstation opgereden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.
[..]
Ik heb zelf ook nooit zin om te tanken. Ik kan nog makkelijk 150km als dat lampje gaat branden.
Wel wat vaker je filtertje vervangen danquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak er ook sinds jaar en dag een sport van om de tank zo ver mogelijk leeg te rijden. Nog nooit stilgevallen. Wel een keer hikkend het tankstation opgereden.
bij mij piept ie niet, dus geen gezeur dat ik moet tanken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef Anne het volgende:
Zodra het lampje (en de irritante piep, elke keer dat je 'm op contact zet) brandt ga ik toch wel tanken, ook al kan ik dan nog minstens 60 km rijden.
Alleen al vanwege die piep!
Ik heb een piepje op de motor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:12 schreef Barcaconia het volgende:
Duidelijk, piepje op de motor ook inbouwen zodat je op tijd gaat tanken
"Grieperig"quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je bent een jankzak, dat is wat anders.
ik heb wel eens vanaf Emmeloord tot mijn huis (ongeveer 80km) met een lege tank gereden. Ik vertikte het om langs de snelweg te tanken. Op den duur kon de bc niet meer uitrekenen hoever ik nog kon komen op de tank. Ging ik achter een vrachtwagen rijden, kwam er weer "50 km resterend" te staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik maak er ook sinds jaar en dag een sport van om de tank zo ver mogelijk leeg te rijden. Nog nooit stilgevallen. Wel een keer hikkend het tankstation opgereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |