Ik zit nou heel hard te denken of ze die pomp verplaatst hebben of dat je bij die pomp sowieso alleen maar aan de shop-kant kon tanken en niet aan de kant van de weg, en dat ze dus alleen de pomp vervangen hebben van enkelzijdig naar dubbelzijdig.quote:
Klopt, heb er niks voor hoeven betalen.quote:
Dat valt dus heel erg mee voor de mx5 omdat de auto van nature erg stabiel isquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef Dingest het volgende:
En zou ik het bij een achterwiel aangedreven auto ook wat minder snel doen, die zijn qua uitbreken wel een stukje nerveuzer natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Dingest het volgende:
Ik verander langzaam in Paladijn met dat soort posts
1.68, wat duurquote:
Handigquote:
Zolang je er dan ook geen 100en euro's in gaat steken kun je dus nooit een miskoop hebben gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt, heb er niks voor hoeven betalen.
Het is misschien echt een koekblikjeMaar hey.. 30 euro wegenbelasting per kwartaal, 15 euro benzine er in en m`n ma rijd 3 weken.
Het enige wat ik er aan wil laten doen is het roest gat bij de wielkast dicht laten lassen, de koppeling loopt tegen z`n eind aan, en een van de remmen piept een beetje (En hij wilt af en toe lastig in z`n achteruit)quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef powerflux het volgende:
[..]
Zolang je er dan ook geen 100en euro's in gaat steken kun je dus nooit een miskoop hebben gedaan
30 eu MRB... ik wou dat het kon voor mijn primaire sloep.
Veel plezier!
Er komt over een tijdje een eigen topic voor het wagentje jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:33 schreef powerflux het volgende:
koppeling en achteruit hebben niets te maken met de APK, dus dat is je eigen comfort.
succes. zien we een topic komen?
kort door de bocht: geen veiligheids- of milieukwestie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er komt over een tijdje een eigen topic voor het wagentje ja![]()
(Hoezo hebben die 2 niks met de APK te maken? )
Ooh okquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef powerflux het volgende:
[..]
kort door de bocht: geen veiligheid- of milieukwestie.
Pwnd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
Net flink afgesneden onderweg door een 20~25jarige tokkie op een verbouwde aerox. Nog geen kilometer verder haalde ik hem weer in en lag zijn scooter dwars over de weg en zijn armen en knieën open. Whehe.
Haha, preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef powerflux het volgende:
als 'ie dat echt heeft gereden wil fiat er best 750 voor lappen om in een museum te kunnen zetten als 'meest betrouwbare fiat'
Op hun website staat ook steeds 1.350.000... Lijkt me niet dat ze 4x dezelfde typefout maken toch? Alhoewel het vrij veel kms zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Braddie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lrIk mag hopen op een typ fout 1,350,000 KM
voor een 15 jaar oude auto
![]()
Dan is er 80,000 KM per jaar mee gereden. En dan nog dat geld vragen.
Als dat nou 135,000 KM zou zijn is het nog te geloven
Ahh.. Dus dat word uitkijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef powerflux het volgende:
roest wel, aan dragende delen. en aangezien zo'n cinq geen ladderchassis heeft ofzo, maar zelfdragende carosserie is het al snel te veel roest.
Misschien gewoon schaamteloos Copy/Paste werk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op hun website staat ook steeds 1.350.000... Lijkt me niet dat ze 4x dezelfde typefout maken toch? Alhoewel het vrij veel kms zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |