Sympathieke TS daar. Nodigt uit tot positieve reacties.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je nog zin om Italiaanse zooi af te kraken?
Amai. Moet ik die hele OP gaan lezenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je nog zin om Italiaanse zooi af te kraken?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:49 schreef Anne het volgende:
Topic voor jou trouwens: PTA / Vliegroute Amsterdam - Tokyo
Doe dat ff via DMquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:50 schreef Anne het volgende:
SD, you've told me?
Jouw plek was ook niet goed![]()
.
Edit: Hey joh! Heel die reactie is weg. Vandaar dat ik hem niet kon quoten.
ghi, zag een beetje loat dattie in het oude topique wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:50 schreef Anne het volgende:
SD, you've told me?
Jouw plek was ook niet goed![]()
.
Edit: Hey joh! Heel die reactie is weg. Vandaar dat ik hem niet kon quoten.
in eerste instantie Yvonnequote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef Barcaconia het volgende:
Bij welke instantie kan ik beledigingen door een mod in functie aangeven?
Je mag bij SD klagen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef Barcaconia het volgende:
Bij welke instantie kan ik beledigingen door een mod in functie aangeven?
sjut de fuk up, trutquote:
Dan wordt het weer vriendjespolitiek, daar trap ik niet in.quote:
Ik denk dat 2cv het meest geschikte persoon is deze zaak te beoordelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan wordt het weer vriendjespolitiek, daar trap ik niet in.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk dat 2cv het meest geschikte persoon is deze zaak te beoordelen.
Je mag ook gewoon kansloos de tering krijgen geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn oordeel. 2cv kennende moet ik hangen.
Praat je nu vanuit jezelf, of vanuit 2cvquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon kansloos de tering krijgen geloof ik.
Ik had hem een note gegeven wegens het uitschelden van crew-membersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Praat je nu vanuit jezelf, of vanuit 2cv?!
Dan moet ik mijzelf ook noten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had hem een note gegeven wegens het uitschelden van crew-members
Je bent iig wel consequentquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet ik mijzelf ook noten.
Voor een bepaalde DM die ik naar Barca heb verstuurd.
Daar komt een groot deel van mijn schoonfamilie vandaan, respect ja!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die onderste ja, maar Erica is ook niet echt een verbetering![]()
Ja...quote:Ik wilde al zeggen; dat ding heb ik genoeg rond gespamd, best knap als je dat ontgaan wasDie korte nachten beginnen al je geheugen te verpesten, eh?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:59 schreef Barcaconia het volgende:
En notes geef ik lekker niks om haha #yolo
Anne werkt toch niet bij het UWV?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon kansloos de tering krijgen geloof ik.
*kijkt lief naar wâldpyk en dingest*quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Dat je niet echt overkomt als iemand die zich door deadlines laat jagen
En je mag meerijden, maar wij vertrekken vanuit Cochem... mocht je vanuit Koarnjum gaan dan kun je mogelijk meerijden met onze waldpyk of met Dingest vanaf Meppel
met de ZX ga ik ook gewoon 100 op de autobahnquote:Op maandag 3 juni 2013 00:55 schreef Dingest het volgende:
Ik bedoelde het Touristen Fahrten-topic, jaStond mij vaag iets van mij dat die ook uitgenodigd waren.
[..]
Ik ga niet over MeppelMaar Alex is op zich best welkom om mee te rijden vanaf als hij zich in een wat kalmer tempo kan vinden - hoewel hij natuurlijk wel snelwegervaring heeft met een Niva
Tetten.quote:
Zal ik het doen voor je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef Anne het volgende:
Ik heb nog steeds mijn beoordelingsgesprek niet gehad![]()
..
Is goed. Kunnen we bij de mac in Tegelen doen. Niks tegen SD zeggenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Okay. Het woordje tering mag er niet in voor komen.
waarom niet tegenover een olifantenplantage in Roermond?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is goed. Kunnen we bij de mac in Tegelen doen. Niks tegen SD zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |