Gister ben ik met m'n ouders, zusje en haar vriend naar een solexverhuurbedrijf gegaan om daar 5 solexen te huren en er wat op rond te rijden. Ik vroeg mij af of ik het wel leuk zou gaan vinden. Ik heb vroeger veel op een scooter rond gereden en waarom zou dit anders/leuker zijn ? Maar dit was echt anders. Telkens het ding aanfietsen was wel lollig, het pruttelende motortje dat op het voorwiel stuiterde was wel lollig, zelf aan de choke prutsen op aanwijzing van het verhuurbedrijf was wel lollig en het leukste was dat we vantevoren in een lange leren jas gehesen werden en dat we een fijn pothelmpje op ons hoofd geplaatst kregen. Totaal idioot, maar wel heel erg leuk.
Hier wat foto's:
![DSC02004_640_zpsc8a2aa13.jpg]()
![DSC01993_640_zps2ad16fe7.jpg]()
Toegegeven: het aantal foto's is wat karig en ook de solexen zijn niet te zien. Maar dat is omdat ik mijn camera vergeten ben en omdat op de foto's waar de solexen op staan ook mijn ouders staan en die willen niet met hun hoofd op internet.
Maar het was geweldig leuk en ik voelde me helemaal
.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/