Hoe bedoel je?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Herkenbaar, had alleen de indruk dat je je tijdsbesteding wat meer onder controle had.
Ik ga niet over Meppelquote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef Paladijn het volgende:
Dat je niet echt overkomt als iemand die zich door deadlines laat jagen
En je mag meerijden, maar wij vertrekken vanuit Cochem... mocht je vanuit Koarnjum gaan dan kun je mogelijk meerijden met onze waldpyk of met Dingest vanaf Meppel
Ja daar.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:10 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon op de truckstop aan de afrit lijkt me handig toch?
Oei, nòg minder?!quote:Op maandag 3 juni 2013 07:15 schreef lipje het volgende:
goedesmorgens.... Ik heb minder geslapen dan Duvel denk ik...
Ik heb een trailer voor de zekerheidquote:Op maandag 3 juni 2013 09:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zou je niet nu alvast vertrekken dan om op tijd te zijn?
quote:Tussen 09:30-09:45 uur verzamelen liefhebbers alvast in Venlo:
http://goo.gl/maps/soTd8
Tussen 11:00-11:30 uur verzamelen we bij de Ring:
http://goo.gl/maps/DlP3L
Venlo is niet zo spannend hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 09:50 schreef .Neovo. het volgende:
Misschien ga ik ook wel langs Venlo. Ben ik ook eens een keertje in het zuiden van het land, daar kom ik noooit.
Als ik ga tenminste.
Oh daar, bij de grensovergang. Ik dacht op de truckstop bij de afrit Venlo, afrit 39.quote:
Jullie weten dat je dan al te ver bent hoop ik?quote:
Een ouderwetse omdraai-en-verkeerd-rijden-weg-zoeken-meeting.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jullie weten dat je dan al te ver bent hoop ik?
Je moet namelijk A73/A74 naar de A61 nemen, de oude rotonde bestaat niet meer!
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een ouderwetse omdraai-en-verkeerd-rijden-weg-zoeken-meeting.
Dus toch bij de truckstop op afrit 39
Ik vond dat echt een droog broodje kip. En die McChicken kost verdorie iets van 3,25 ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 14:26 schreef .Neovo. het volgende:
Chili Chicken is ook lekker
Dat smaakt tenminste nog ergens naar.
Chili Chicken is (tijdelijk?) voor 1 euro. En ik vond het wel meevallen.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een droog broodje kip. En die McChicken kost verdorie iets van 3,25 ofzo!
Ongelofelijk dat jij geen 200kg weegt als ik dit elke keer leesquote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
Ik vrat vroeg altijd cheeseburgers. Daar heb ik er denk ik wel honderden van op.
Tegenwoordig is het alleen een Big Mac, een McKroket of een McWrap. De rest vind ik maar zo-zo.
Nee. Dat gezeik is sinds een paar maanden begonnenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat jij geen 200kg weegt als ik dit elke keer lees
Ik vrat vroeger (2 jaar terug) altijd van die hamburgers. Tegenwoordig zit ik ook meer aan de kip. Maar als ik bij de Mac kom is het niet een complete maaltijd, maar gewoon wat simpels als een wrap, of wat kipnuggets.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:14 schreef Anne het volgende:
Ik vrat vroeg altijd cheeseburgers. Daar heb ik er denk ik wel honderden van op.
Tegenwoordig is het alleen een Big Mac, een McKroket of een McWrap. De rest vind ik maar zo-zo.
Pondje gaat door het mondje?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Dat gezeik is sinds een paar maanden begonnen![]()
!
* Anne en SD hebben dus bijna geen snoep en koek meer in huis.
Die heb ik ook wel gehad jaquote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef Dingest het volgende:
Ik heb hele perioden dat ik heel bewust ben van wat ik eet en ook veel beweeg, en hele perioden van exact het tegenovergestelde
Ben nog nooit bij een BK geweest. Zit hier niet in de buurt. (40km verderop, de mazzl)quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij de Burger King heb je voor 3,75 euro een Whopper, friet en cola. tenminste, als je even met een bonnetje een code ophaalt na zo'n survey. uiterst prettige prijs.
die Whopper mag ik wel. een wipperdewapperdewopper
Ik beweeg ook inderdaad helemaal niet. Mijn mountainbike staat al 2 jaar stof te happen bij mijn ouders, vanwege het feit dat ik hem gewoon nergens kwijt kan waar we nu wonenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef Dingest het volgende:
Ik heb hele perioden dat ik heel bewust ben van wat ik eet en ook veel beweeg, en hele perioden van exact het tegenovergestelde
Het enige wat ik lekker vind bij de BK zijn de curly friesquote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij de Burger King heb je voor 3,75 euro een Whopper, friet en cola. tenminste, als je even met een bonnetje een code ophaalt na zo'n survey. uiterst prettige prijs.
die Whopper mag ik wel. een wipperdewapperdewopper
Zo erg is het bij mij nog niet gelukkig. Elke ochtend uit m'n nest om een uurtje op de fiets rond te scheuren met de kranten. En ook af en toe even naar fitness. Al gebeurd dat laatste niet meer zoveel, vanwege rugklachten (daar wassie weer) en stage/school.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik beweeg ook inderdaad helemaal niet. Mijn mountainbike staat al 2 jaar stof te happen bij mijn ouders, vanwege het feit dat ik hem gewoon nergens kwijt kan waar we nu wonen..
Da's over een tijdje dus hopelijk wat anders. Dan wonen we als het goed is ook langs een dijkje!
Alle vrouwen doen datquote:Op maandag 3 juni 2013 15:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Het enige wat ik lekker vind bij de BK zijn de curly fries! Da's meestal ook het enige wat ik dan neem
(en uiteraard achteraf spijt en dan om een hapje bedelen bij d'n Draeck).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |