en de 166 treksloep?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit is Bo's ex-rammeltjes bolide nu: http://www.scuderia-hscor(...)-van-bart-den-hartog
OMGquote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die middelste moet als die voorste worden![]()
[ afbeelding ]
Erica?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Dingest het volgende:
Dat je mijn huurprijs onthouden hebtMaar dan woon je wel in zuidoost-Drenthe hè
dan zit Paladijn je te dissenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef .Neovo. het volgende:
Nou werd ik om 20:00 gebeld door een nummer uit Leeuwarden. Bel ik terug, bestaat het nummer niet
Vage shit dawg.
2 hoekprofieltjes aan elkaar schroeven ? Alhoewel het verticale stukje dan wel weer wat dik wordt en de bouten dan ook wel eens in de weg konden zitten ...quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Dingest het volgende:
Zijn er plaatjes ijzer met een knik erin zo verkrijgbaar, of zou ik die zelf zo moeten (laten) slaan? Deze vorm dus:
____
........ |____
Want dan zie ik misschien wel kansen om de bouten van de voorschermen in de motorkap-rand te gebruiken voor een constructie om weer vlaggetjes aan de auto te installeren
quote:
Die onderste ja, maar Erica is ook niet echt een verbeteringquote:
Sympathieke TS daar. Nodigt uit tot positieve reacties.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je nog zin om Italiaanse zooi af te kraken?
Amai. Moet ik die hele OP gaan lezenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:32 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je nog zin om Italiaanse zooi af te kraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |