Haha, preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef powerflux het volgende:
als 'ie dat echt heeft gereden wil fiat er best 750 voor lappen om in een museum te kunnen zetten als 'meest betrouwbare fiat'
Op hun website staat ook steeds 1.350.000... Lijkt me niet dat ze 4x dezelfde typefout maken toch? Alhoewel het vrij veel kms zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Braddie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lrIk mag hopen op een typ fout 1,350,000 KM
voor een 15 jaar oude auto
![]()
Dan is er 80,000 KM per jaar mee gereden. En dan nog dat geld vragen.
Als dat nou 135,000 KM zou zijn is het nog te geloven
Ahh.. Dus dat word uitkijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef powerflux het volgende:
roest wel, aan dragende delen. en aangezien zo'n cinq geen ladderchassis heeft ofzo, maar zelfdragende carosserie is het al snel te veel roest.
Misschien gewoon schaamteloos Copy/Paste werk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op hun website staat ook steeds 1.350.000... Lijkt me niet dat ze 4x dezelfde typefout maken toch? Alhoewel het vrij veel kms zijn
Gisteren was een Douwdie A3 toch echt een stuk sneller klaar als ik.. maar ik prop hem ook compleet ramvol; elke druppel telt bij dit hokquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan erop wachten tot er daar een paar in de heg liggen met fiets en al
Maar autorijders tanken wel langer, maar motorrijders doen weer langer over daadwerkelijk wegrijden
ik zou net zeggen, de peut is nog goedkoper te krijgen.quote:
Ja, da's hier ook, maar daar heb ik niks an als ik elke werkdag moet tankenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik zou net zeggen, de peut is nog goedkoper te krijgen.
De goedkoopste in Friesland is volgens mij de tinq bij de vliegbasis. Ozaterdag's 15 cent korting
Ik ros bij Venloooooh de grens over over de A74, en dan zit er bij de 2e afrit (2km over de grens denk ik) onderaan een Schelp.. meestal zitten ze tussen de 1.59 en de 1.63 ongeveer idd.. varieërt best stevig daarquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef daNpy het volgende:
Paar weken terug was hij bij een goedkoper pomp in .de 1,54.
Maar Shell was gewoon 1,64
ben op verzoek van mijn vriendin geheel gestopt met het afscheren van mijn gezichtsbeharing, waar eerst mijn bakkebaarden nog tweemaal per maand ververst werden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
Speciaal voor Alexxxxx:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6546444/b7543849
tank ik nooit, te traag en de automaat is altijd kapotquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik zou net zeggen, de peut is nog goedkoper te krijgen.
De goedkoopste in Friesland is volgens mij de tinq bij de vliegbasis. Ozaterdag's 15 cent korting
Grappig, ik heb 'm juist bijgeharkt op verzoek van m'n vriendin.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben op verzoek van mijn vriendin geheel gestopt met het afscheren van mijn gezichtsbeharing, waar eerst mijn bakkebaarden nog tweemaal per maand ververst werden.
Heb er nooit problemen als ik er tank.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tank ik nooit, te traag en de automaat is altijd kapot
ik heb zo'n app op de telefoon die de goedkoopste tankstations laat zien. Zitten er hier in de buurt aardig wat, dus ik tank altijd wel goedkoop. Ben morgen ook weer aan de beurt, zal wel zien dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, da's hier ook, maar daar heb ik niks an als ik elke werkdag moet tanken![]()
In .de istie standaard 1.60 ofzo..
naam vd app?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik heb zo'n app op de telefoon die de goedkoopste tankstations laat zien. Zitten er hier in de buurt aardig wat, dus ik tank altijd wel goedkoop. Ben morgen ook weer aan de beurt, zal wel zien dan.
Ik wéét waar ze hier het goedkoopst zijn, en daar tank ik ook. Maar .de scheelt gewoon nog eens 8 - 12 ct per liter, en ik kom elke dag langs Venlo... 1 + 1 verhaal lijkt mequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik heb zo'n app op de telefoon die de goedkoopste tankstations laat zien. Zitten er hier in de buurt aardig wat, dus ik tank altijd wel goedkoop. Ben morgen ook weer aan de beurt, zal wel zien dan.
Mjah, best wel... ik red met pijn en moeite 1 op 14, en ik rijd 250 km per dag ongeveer..quote:
De volgende keer als ik je er zie heb je wel een probleem, geen wâldpyken in myn rayon!!!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb er nooit problemen als ik er tank.
en Tim naast je.... volgens mij deed jij die avond je mond helemaal niet openquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens bijna naast 2cv gezeten (volgens mij zat Fripsi er tussen), voor 2 uur lang.
En hij heeft destijds geen enkel woord tegen me gerept. Dus daar ben ik niet bang voor.
Ze was ziek, en alsnog dat end heen en weer gereden. Ik mag Anne graag het bloed onder de nagels vandaan halen, maar in deze doe ik toch een diepe buiging met mijn petje af voor haar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en Tim naast je.... volgens mij deed jij die avond je mond helemaal niet open
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Anne het volgende:
We kunnen PTA eigenlijk net zo goed veranderen in ONZ, want wat is het verschil?
De mensen die PTA om zeep hebben geholpen:
PTA / Lemming - Alexxxxx
PTA / Ik heb zin om te trekken - Sounddragon
PTA / Ik moet schijten. - Barcaconia
PTA / Ik ben straalbezopen - ellevehC86
PTA / Ik heb zin om te rellen - Alexxxxx
PTA / Ik heb zin om te baggeren - Alexxxxx
PTA / Ik krijg hem niet omhoog - Barcaconia
PTA / Ik ben opgewonden - ellevehC86![]()
.
Jawel, tegen mij toen jullie bij één of ander italiaans/aziatisch/whatever hok moesten kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
en Tim naast je.... volgens mij deed jij die avond je mond helemaal niet open
Dat was de laatste keer dat er een vrouw vrijwillig met je praatte toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jawel, tegen mij toen jullie bij één of ander italiaans/aziatisch/whatever hok moesten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |